abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23067898
Gebeurt er trouwens nog wat in die MH afleveringen ?
Aangezien dit topic rustiger lijkt te worden
  donderdag 4 november 2004 @ 10:01:53 #277
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23068572
Ik heb geen tijd om te kijken in verband met me afstuderen. Maar dit weekend pak ik vast weer een paar afleveringen mee
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23071504
Heb er zelf een aantal gezien, maar zoals ik eerder heb gepost heb ik het idee dat het vaak niet verder gaat als een paar geluidjes en orbjes en de mensen zelf die op een bepaalde manier reageren
  donderdag 4 november 2004 @ 13:16:25 #279
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23072475
Topje van de ijsberg!
quote:
Elke keer leggen die mensen hun leven in de waagschaal om aan te tonen dat er entiteiten zijn met machten die wij ons niet kunnen voorstellen. Ontberingen op tijdstippen waarop een normaal mens hoort te slapen. Onderzoekers die bekogeld worden met objecten Geesten die terugslaan en mensen gewond achterlaten, bekrassen of verbranden. Emoties voorbij het standaard “All you need is love” level van pure angst, pijn etc.

Het team begeeft zich tussen overleden moordenaars die bekend staan om het proberen op te sluiten van mensen door geestelijk deuren dicht te houden. Het is pure anarchie, pure beelden van de line of fire. Communicatie van de wereld waar je geen geld nodig hebt. Bewapend met laserdetectie, EMF meters, infarood visie en gedrevenheid roepen ze de entiteiten op om zich kenbaar te maken. Goedschiks of kwaadschiks
Althans dat is wat die kerel tegen me zei toen ik aandelen kocht in de serie

Er gebeuren idd wel meer dingen. De verhalen van getuigen vind ik altijd wel ok. Soms bewegen er idd dingen wat niet zou moeten. Derek weet soms een hoop en soms niks. Af en toe raken de onderzoekers gewond. Etc.
Na een paar afleveringen neemt de geloofwaardigheid helaas ook af
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23074253
Als je dat filmpje van French & Saunders gezien hebt kan je er al helemaal nooit meer normaal naar kijken
pi_23075084
quote:
Op donderdag 4 november 2004 09:11 schreef dapluiz het volgende:
Gebeurt er trouwens nog wat in die MH afleveringen ?
Aangezien dit topic rustiger lijkt te worden
Bekijk de Halloween afleveringen van afgelopen dagen, die zijn behoorlijk actief
pi_23075695
Ja die aflevering van French en saunders heb ik ook nog niet kunnen vinden, iemand die mij een mailtje kan sturen met de richting waar ik moet zoeken ? (thijz[Apestaartjuh]beetje-jammer.nl)
pi_23076834
in ep 1 en 2 van 2004 french and saunders is het in elk geval niet
  donderdag 4 november 2004 @ 17:43:18 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_23078910
Ik heb die serie gewoon op BBC1 gezien? Of iig, een hele aantal afleveringen (Misschien heeft iemand al gezegd dat het op BBC werd/word uitgezonden, but hey!)

Is leuke serie! Very interesting stuff!
pi_23079461
Bedoel je misschien het programma Magic over mediums, illusionisten, mindreaders en andere op het eerste gezicht onverklaarbare dingen? Of het oude Ghostwatch of het programma Mediums: Talking to the Dead?
Ik betwijfel of de BBC het ooit zou uitzenden aangezien het niet bij de omroep past. En zeker niet na Ghostwatch wat er op leek en in de ban is gedaan nadat o.a. een onstabiel persoon het leven heeft gelaten. Die kijken wel uit denk ik. Hoogstens dus de French & Saunders spoof.
  donderdag 4 november 2004 @ 21:26:06 #286
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23083217
Welke dingen doen ze in dat programma die in eerste instantie schijnbaar onmogelijk leken?
pi_23084232
In Magic bedoel je? Ik heb het 1 keer gezien en toen ging het volgens mij over mindreading en telepathie. Daar waren ook oude zwart-wit beelden te zien van een echtpaar dat live via de radio voor een groot luisterpubliek gedachten konden lezen. De vrouw zat dan in een vliegtuig hoog in de lucht en de man dan in de studio. Heeft weer niet zoveel met geesten te maken, maar in die zelfde aflevering ging het ook wel over acts van illusionisten die achter een doek allerlei instrumenten konden bespelen terwijl ze vastgebonden zaten. En dat zouden dan geesten zijn die dat deden.
Daar heb ik een aflevering van gezien, maar daar was dus ee. serie van. En volgens mij ook met mediums.
En ze hadden dus ook een serie over mediums, en dat heb ik helaas niet gezien. Misschien dat GotC dat heeft gezien, want ik zou niet weten wat de BBC uitzendt dat dichter in de buurt komt van MH.
En ik ben toch een trouwe BBC kijker
  donderdag 4 november 2004 @ 23:04:49 #288
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_23086369
Ah, het kan idd ook zijn dat ik het op een ander tv kanaal in Scotland heb gezien, lijkt me ook wat logischer.
Maar er is/was sowiezo een HEEL leuk programma op bbc, dat precies over hetzelfde gaat. Een uur lang (of anderhalf uur) alleen maar over entiteiten enzo, er werden mediums opgeleid om hun..senses te versterken enzo.

Ben ook een ERG trouwe BBC kijker. We kijken bijna niks anders thuis
pi_23086525
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:04 schreef GotC het volgende:
Ah, het kan idd ook zijn dat ik het op een ander tv kanaal in Scotland heb gezien, lijkt me ook wat logischer.
Maar er is/was sowiezo een HEEL leuk programma op bbc, dat precies over hetzelfde gaat. Een uur lang (of anderhalf uur) alleen maar over entiteiten enzo, er werden mediums opgeleid om hun..senses te versterken enzo.

Ben ook een ERG trouwe BBC kijker. We kijken bijna niks anders thuis
Oh wacht was dat een paar weken terug? Waren drie afleveringen ofzo van geloof ik.
Tap tap tap
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:16:56 #290
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_23097086
dat french en saunders vind ik wel dikke onzin, en ook nie echt grappig ofso
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_23097404
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
dat french en saunders vind ik wel dikke onzin, en ook nie echt grappig ofso
Ik vind het juist fantastisch
Tap tap tap
pi_23098174
Wat is dat verhaal dan van dat Ghostwatch en die onstabiele die het leven liet ?
Of ging dat hier over ?
http://www.museumofhoaxes.com/ghostwatch.html

Dit is ook wel leuk om te lezen :

http://www.bbc.co.uk/cult/ilove/tv/ghostwatch/volk/index.shtml

Vooral dit stukje, wat me aan Most Haunted deed denken

The other thing I was interested in is how to tell a ghost story on TV with the equivalent of literature’s "first person narrative" which ghost stories seem to depend on for their authenticity? My answer in this case was the TV equivalent (faces to camera, talking heads, interviews etc)

[ Bericht 55% gewijzigd door dapluiz op 05-11-2004 15:11:25 ]
pi_23099052
He, jammer dat het verhaal nu weet. Ik heb dat toen op als gup van 12 op tv gezien en ik geloofde alles. Ik heb alleen niet het eind gezien. Ik ben er ook pas jaren later achtergekomen dat 't fake was
Ik heb het recent teruggezien, en vond de tv psychologe duidelijk acteren. Maar ja, ik wist natuurlijk ook dat het fake was.
Ik moet zeggen dat als Most Haunted fake is, dat ze dan stukken beter acteren
  vrijdag 5 november 2004 @ 15:57:09 #294
84916 Fnx
the one and only
pi_23099339
ik woon in oosterbeek, vlakbij kasteel doorwerth... wel vaker dingen gehoord over spoken daar
wij hebben er altijd kerst gala maar geesten??
  zondag 7 november 2004 @ 13:03:03 #295
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23139143
Het fenomeen lijkt toch zeker te bestaan gezien het aantal getuigen verklaringen
  maandag 8 november 2004 @ 11:27:51 #296
107603 Shanakee
Leef en laat leven!
pi_23161376
Hoi allemaal,

Zou ook heel graag die serie's willen zien, maar kazaalight heeft ze niet, weet iemand van jullie waar ik die serie's wel kan downloaden?

B.v.d

Groetjes Shanakee.
Shanakee
  maandag 8 november 2004 @ 11:38:07 #297
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23161564
*kuch* bittorrent *kuch*. Als je je mail adres achterlaat of mij mailt wil ik je wel wat info terugsturen
  maandag 8 november 2004 @ 18:52:55 #298
107603 Shanakee
Leef en laat leven!
pi_23171920
Hoi LivEliveD,

Ik wil je mijn mail doorgeven maar weet niet precies hoe dat moet (ben nieuw hier ;-))

Ik lees het wel.

Groetjes Shanakee
Shanakee
  maandag 8 november 2004 @ 19:25:52 #299
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23172777
Nou je kan me mailen op fokirc@home.nl of je kan je mailadres hier posten
  dinsdag 9 november 2004 @ 08:23:33 #300
107603 Shanakee
Leef en laat leven!
pi_23184116
Heb je gemailt

Groetjes Shanakee
Shanakee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')