spam kwam er toch al daarom heb ik dat adres er ook neergeknaldquote:Op maandag 1 november 2004 19:13 schreef De_Schaduw het volgende:
Het is verzonden, dus je kan je mailadres wel weer wissen. Als een botje/robot/mailaddress harvester langskomt kan je misshcien (meer spam) verwachten
Ja dat had ik gezien van full scherm maar dat ziet er dik blokkerig uit bij mij, dus met die kwaliteit kan je niet echt verschil op maken tussen een orb en een pixel die beweegt.quote:Je kan met een rechtmuisklik 'volledig scherm' selecteren
En ik heb dus echt wel wat gezien. Ik heb toch gemeld dat ik orbs bij een touw zag? Nou, ik zit nu Most Haunted te kijken en om dezelfde tijd zie ik door het beeld scrollen "Many reports of orb activities by the ropes on webcam 2"
En nu Derek en Yvette in de kelderquote:Op maandag 1 november 2004 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Nu live met geluid!
Ja.quote:Op maandag 1 november 2004 22:57 schreef De_Schaduw het volgende:
Argh, geen geluid op cam 3heeft alleen die cellar cam geluid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we toch nog live meegenieten
[ Bericht 67% gewijzigd door De_Schaduw op 01-11-2004 23:40:48 ]
partypooperquote:Op maandag 1 november 2004 23:55 schreef De_Schaduw het volgende:
Ja, zie ik ook, maar ik denk dat dat een autoweg is. Nu zie ik iig zaklampen van links komen
Sorryquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Hè ik ben helemaal gedesillusioneerd.
een aantal eps uit seizoen 1,4 5 en 2 live uitzendingen, een celebrity special en nog wat extra'squote:Op dinsdag 2 november 2004 12:23 schreef GF het volgende:
Ik heb het bestand van 6GB van suprnova bijna binnen. Benieuwd wat er in zit
Nu snap ik hoe het werktquote:E.V.P stands for Electronic Voice Phenomena. This Phenomena occurs when the voices of a Spirit interrupt an Electro Magnetic Field,"E.M.F's", so inturn using audio tape i.e. from a micro cassette recorder reveals these voices where as before they could not be heard by a human ear. It is the same way with a dog-whistle, the dog in this case being the audio recorder. We as humans cannot pick up the sound of this dog-whistle because the frequency is to high. The dog, on the other hand can, because its ear drum is designed for hearing higher frequencies. The audio recorder uses magnets to record onto tape when an Electro Magnetic field is interrupted such as when paranormal activity occurs. This inturn effects the tape i.e."E.V.P"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |