abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23002209
Mn adres hoort er te staan, maargoed, ik knal 'm wel even hier:
= =
Dus als iemand me iets van een linkje of info kan geven waar ik ze wel kan vinden; alvast bedankt!
De live uitzendingen downloaden (dus niet die van t afgelopen weekend, die kan ik nog niet vinden) duurt 4 dagen ofzo en is nu steeds aan het connecten dus dat gaat ook niet lukken. Van seizoen 3 heb ik 1 of 2 afleveringen en die spoof kan ik ook niet vinden :'(
Ik ben benieuwd naar die uitzending van afgelopen nacht...

[ Bericht 14% gewijzigd door CherryLips op 01-11-2004 19:17:06 ]
Tap tap tap
pi_23003679
Het is verzonden, dus je kan je mailadres wel weer wissen. Als een botje/robot/mailaddress harvester langskomt kan je misshcien (meer spam) verwachten
pi_23003777
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:13 schreef De_Schaduw het volgende:
Het is verzonden, dus je kan je mailadres wel weer wissen. Als een botje/robot/mailaddress harvester langskomt kan je misshcien (meer spam) verwachten
spam kwam er toch al daarom heb ik dat adres er ook neergeknald

Heel erg bedankt voorhet mailtje!
Tap tap tap
  maandag 1 november 2004 @ 19:57:30 #254
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_23004718
quote:
Je kan met een rechtmuisklik 'volledig scherm' selecteren
En ik heb dus echt wel wat gezien. Ik heb toch gemeld dat ik orbs bij een touw zag? Nou, ik zit nu Most Haunted te kijken en om dezelfde tijd zie ik door het beeld scrollen "Many reports of orb activities by the ropes on webcam 2"
Ja dat had ik gezien van full scherm maar dat ziet er dik blokkerig uit bij mij, dus met die kwaliteit kan je niet echt verschil op maken tussen een orb en een pixel die beweegt.
Maar dat ik een LCD scherm heb zal t ook wel mee te maken hebben
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_23009190
Nu live met geluid!
Tap tap tap
pi_23009633
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Nu live met geluid!
En nu Derek en Yvette in de kelder http://mosthaunted.interoute.com/webcam_day03_01.html

Edit: verdorie, is Derek fijn buiten de uitzending aan het vertellen over wat ze met baby's en kinderen deden. houdt de stream op.

[ Bericht 12% gewijzigd door De_Schaduw op 01-11-2004 22:38:43 ]
  maandag 1 november 2004 @ 22:50:05 #257
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23010391
Dit is wel errug cool met die webcams
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23010647
Argh, geen geluid op cam 3 heeft alleen die cellar cam geluid?
pi_23010803
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:57 schreef De_Schaduw het volgende:
Argh, geen geluid op cam 3 heeft alleen die cellar cam geluid?
Ja.
Waarom valt het geluid op de meest belangrijke momenten weg? Ik heb dus niet meegekregen wat er gebeurde toen Yvette vroeg of er alsjeblieft iets verplaatst ofzo kon worden of dat Stuart weer geduwd kon worden etc (ik hoor Stuart bijna denken; neeeeee).
Maar toen viel het geluid weg.

En nu is Derek bezig in de andere kamer en zonder geluid dus...
Tap tap tap
  maandag 1 november 2004 @ 23:28:14 #260
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23011542
Ik denk dat er gewoon teveel fans zijn waardoor de pijpleiding het niet trekt aan hun kant
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23011619
Wauw, ik ben benieuwd wat daar gebeurde in de kelder
Ah, daar was een uitleg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we toch nog live meegenieten

[ Bericht 67% gewijzigd door De_Schaduw op 01-11-2004 23:40:48 ]
pi_23012078
Geen idee wat er gebeurde, wel dat ik net orbs zag in het bos.
Het was eerst een lichtje in de verte, wat weer wegging en terugkwam enzo, ik dacht dat het dan maar zaklantaarns waren oid want er rende net ook al volk door het bos.
Plotseling komt het terug, maar nu ook voor de bomen, dus gewoon zonder mens eraan vast enzo. Het kwam iets dichter naar de camera, vervaagde, ging weer 'aan', zogezegd, en ging toen weer weg; het zweefde dus wel even rond voor de bomen. Misschien dat het een beestje was, alles is mogelijk natuurlijk.

Het hangt er nog steeds... af en toe flitst het tevoorschijn, zweeft het even heen en weer en vervaagt t weer. Ik heb geen idee wat ik er van moet maken. Het is best fel nl.

Op de webcam zelf zijn ze feller maar het vervaagt iets als JPEG.

EDIT:
Deze is nog wat feller. Of is het toch een zaklamp in de verte door de bomen heen? Het hangt nu wel steeds op dezelfde plek en het is nogal erg fel.

EDIT#2:
Eerst kwam er een rare pluim uit (zie foto), toen zat hij ineens aan de rechterkant van t scherm en toen ineens vloog ie aan de linkerkant.
Het is net alsof je een zeldzame vogelsoort zit te bekijken

Er vliegt nu dus de hele tijd vanalles heen en weer he.

[ Bericht 13% gewijzigd door CherryLips op 01-11-2004 23:58:14 ]
Tap tap tap
pi_23012264
Ja, zie ik ook, maar ik denk dat dat een autoweg is. Nu zie ik iig zaklampen van links komen
Edit: ik zag ene paar keer iets verticaal neerkomen bij de boom, het is buiten en herfst, dus ik betwijfel of dat orbs zijn. ik heb het dus niet gemeld.
pi_23012338
quote:
Op maandag 1 november 2004 23:55 schreef De_Schaduw het volgende:
Ja, zie ik ook, maar ik denk dat dat een autoweg is. Nu zie ik iig zaklampen van links komen
partypooper

Oh wacht, ik zit idd weer te hypen om niks... t zijn idd lantaarns en die reflecteren in de camera en die reflectie zie je aan de andere kant van t scherm.
Zit ik weer moeilijk te doen om niks... :')
Tap tap tap
pi_23012413
Dat er vanalles omlaag valt zag ik ook ja, als vanaf het begin. Maar het is bos, herfst, het waait waarschijnlijk ook behoorlijk, dus dat is niks, blaadjes enzo.

Hè ik ben helemaal gedesillusioneerd.
Tap tap tap
pi_23013508
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Hè ik ben helemaal gedesillusioneerd.
Sorry

Als troost een stukje geluid van wat je gemist hebt in de kelder:

David.mp3

En een bange Stuart:

Stuart.mp3
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:23:16 #267
91306 GF
Kingwood
pi_23020421
Ik heb het bestand van 6GB van suprnova bijna binnen. Benieuwd wat er in zit
Unspoken words were understood
pi_23029102
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:23 schreef GF het volgende:
Ik heb het bestand van 6GB van suprnova bijna binnen. Benieuwd wat er in zit
een aantal eps uit seizoen 1,4 5 en 2 live uitzendingen, een celebrity special en nog wat extra's
  woensdag 3 november 2004 @ 09:57:11 #269
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23044199
Hej als die uitzending live is kan ik me voorstellen dat er tig fans zijn komen kijken op die plekken. Of viel dat wel mee
pi_23050593
Bij die live uitzendingen waren er wel meerdere journalisten bij het vaste "team" en er zat een townhall vol met publiek. Maar geen grote groepen fans ofzo
  woensdag 3 november 2004 @ 15:08:02 #271
64831 2NutZ
pi_23050808
damn ik heb net weer zon site gevonden van EVP waar ze dus stemmen opnemen van geesten.
En dat is egt damn freaky.....

Ze moeten dit ook gaan gebruiken bij Most Haunted, dat lijkt me nou egt cool.
Kan iemand in contact komen met (1 van) hun toevallig? of mailen ofso en dan zeggen dat ze dat ook moeten gaan gebruiken.

Want een Ghosthunter groep uit californie doet dit dus ook bij onderzoeken en je hoort regelmatig dus wat, en ook egt interactief.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 3 november 2004 @ 15:10:21 #272
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23050878
Er is een aflevering waarbij ze geluid opnemen en de makers horen tijdens het afspelen er het huilen van een kind/baby in. Persoonlijk vond ik het op het doortrekken van een plee lijken
  woensdag 3 november 2004 @ 16:03:28 #273
64831 2NutZ
pi_23052232
ja dat is in die toren......
Maar ik bedoel egt praten tegen geesten en dingen vragen.
Op die site hoor je dus dat ze egt antwoorden. Die mensen horen dat niet op dat oment maar wel als ze die bandopname terugspoelen en helemaal beluisteren

http://www.ghostpix.com/gis/E.V.P.html
  woensdag 3 november 2004 @ 16:11:56 #274
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23052430
Maar je oren horen toch hetzelfde als die taperecorder? Of is het geluid zo zacht dat het normaal niet opvalt? Mss idd een goed plan om bij het onderzoek te betrekken. Nadeel is wel dat je dat allemaal achteraf moet analyseren. Als ze die dingen in stille ruimtes leggen kan dit nog wel grotendeels automatisch maar toch
  woensdag 3 november 2004 @ 16:13:52 #275
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23052473
Ohh:
quote:
E.V.P stands for Electronic Voice Phenomena. This Phenomena occurs when the voices of a Spirit interrupt an Electro Magnetic Field,"E.M.F's", so inturn using audio tape i.e. from a micro cassette recorder reveals these voices where as before they could not be heard by a human ear. It is the same way with a dog-whistle, the dog in this case being the audio recorder. We as humans cannot pick up the sound of this dog-whistle because the frequency is to high. The dog, on the other hand can, because its ear drum is designed for hearing higher frequencies. The audio recorder uses magnets to record onto tape when an Electro Magnetic field is interrupted such as when paranormal activity occurs. This inturn effects the tape i.e."E.V.P"
Nu snap ik hoe het werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')