abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22966326
hehe.

Bewoog die tafel nou? Als in een soort van draaiende beweging?
pi_22966390
Dat dacht ik ook... Ik wil geluid!
Tap tap tap
pi_22966546

"je staat ervoor!!"

Tap tap tap
pi_22966606
Ah, tof! Mij is dat niet gelukt met Print Scrn.

En ja, er was beweging:
quote:
LivingTV forum:

Becky
Senior Member

Registered: 16-Jun-02
Soooo
Derek took his hands off the table and it stopped moving ...coincidence??
Edit: Wauw, ik kan niet wachten op de online aanbieding van de uitzending van vandaag.
Derek schijnt het over aliens te hebben gehad, ik ben benieuwd

[ Bericht 14% gewijzigd door De_Schaduw op 31-10-2004 01:01:49 ]
pi_22966774
En de camera's gaan één voor één uit geloof ik... Dat was 't.
Tap tap tap
  zondag 31 oktober 2004 @ 01:46:37 #231
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22967330
Het valt me idd op dat Derek vaak de oorzaak lijkt van Table Tipping
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22968448
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 01:46 schreef livEliveD het volgende:
Het valt me idd op dat Derek vaak de oorzaak lijkt van Table Tipping
Ja, er waren al wat mensen die zich afvroegen of het bewegen van de tafel in Doorwerth door Derek kwam. En dan om precies te zijn z'n duimen onder de tafel.

Btw, er was gisteravond een zeer geslaagde Most Haunted spoof bij French and Saunders. Ik heb de uitzending gemist, maar gelukkig was het op Internet terug te vinden

zondag 31 oktober 2004 @ 10:21:41 #233
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22970274
Hej die vrouw ging toch ook een keer mee in een aflevering
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22970877
French & Saunders!! Ik hou van die mensen. Bittorrent?
Tap tap tap
pi_22973715
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 11:08 schreef CherryLips het volgende:
French & Saunders!! Ik hou van die mensen. Bittorrent?
Ja
Ik heb net een chatserver ontdekt waar de maker van die fijne .avi's zit en waar bijna alles van MH valt te halen. Die uitzending van gister is bijna klaar volgens hem

*fluit*
  zondag 31 oktober 2004 @ 13:50:59 #236
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_22974062
mail me dan de schaduw AUB
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:43:25 #237
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22977889
Vinden jullie ook dat het ongeloofwaardiger wordt naarmate je meer afleveringen hebt gezien?
Derek noemt vaak hele algemene voornamen die niet te checken zijn (Ok soms zit ie wel erg goed) en lijkt de oorzaak van table tipping. Daarnaast staat er altijd een camera fout of niet opgesteld als er iets gebeurd. Alsof het in scene is gezet of iemand rondloopt die dingen laat gebeuren.
Vaak beweren ze ook dat er niemand verder in een gebouw aanwezig is maar dan om 3 uur snachts ofzo is ineens wel de eigenaar erbij. Halen ze die thuis op of wacht die tig uur buiten?

Ik vind het wel heel toevallig. Aan de andere kant zou ik Derek niet elke keer inzetten bij tabletipping als het nep was maar elke keer een andere persoon nemen zodat het minder opvalt. Ook de emoties lijken me echt of het zijn wel hele goede acteurs.
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:52:40 #238
521 ruby
Hell yeah!
pi_22978078
Ik zit nou al lekker een tijdje mee te lurken in dit topic aangezien ik zeer geïnteresseerd ben in dit programma.

Heeft iemand een idee waar je deze dvd's kunt verkrijgen? Althans, in Nederland dan. Want ik heb wel gezien dat je ze bijv. via Amazon.co.uk kunt bestellen maar dan kom je denk ik wel aardig duur uit.

Of ik moet m'n schoonmoeder ff charteren of ze alle dvd's even voor me wil kopen in Engeland.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_22978597
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:52 schreef ruby het volgende:
Heeft iemand een idee waar je deze dvd's kunt verkrijgen? Althans, in Nederland dan. Want ik heb wel gezien dat je ze bijv. via Amazon.co.uk kunt bestellen maar dan kom je denk ik wel aardig duur uit.

Of ik moet m'n schoonmoeder ff charteren of ze alle dvd's even voor me wil kopen in Engeland.
Normaal bestel ik UK DVD's bij play.com of cd-wow.co.uk, maar ik ben terughoudend met de Most Haunted DVD's.
Er zijn namelijk DVD's van verschillende seizoenen, maar die zie ik helemaal niet staan op die sites. Dus ik vraag me af of die ergens exlusief worden verkocht.
Gister was er volgens mij een DVDset te winnen bij Most Haunted met die maandag zal verschijnen. Dat zou om een set gaan van de 45 minuten durende afleveringen van seizoen 1.
Wat nu al een tijd bij play.com verkrijgbaar is is een DVD met het beste uit seizoen 1. En dat wil ik dus niet
Dus ik wacht zelf even af.

Ah, ik zie nu net dat Woolworths seizoen 1 heeft, voor £45.99 (zo'n ¤66, en dan nog zonder verzendkosten)
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:36:39 #240
521 ruby
Hell yeah!
pi_22978893
Thankx!

Misschien ga ik zelf wel op jacht (naar DVD's dan ) in Engeland. We zijn van plan om over een paar maandjes naar Engeland te gaan, dus dan is dat een mooie gelegenheid om eens rond te struinen.

Tevens hebben we het er regelmatig over om een schotel aan te schaffen, dus wie weet kan ik over een tijdje meegenieten van al dit moois. Is Living TV een "free to air" channel?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_22980399
Ik ga in februari naar London, ik kijk daar even, als ze niet te duur zijn (waarschijnlijk wel).
Ik kan trouwens French & Saunders nergens vinden, maar zowel lokitorrent als suprnova liggen er bij mij steeds uit...

Ik zit nu dus het eerdergenoemde 'COuntry's Most Shocking Ghosts' te kijken, zet m net aan en het ging over de Bell Witch. Ik ben nog nooit ergens zo ontzettend bang voor geweest als voor de Bell Witch dankzij het boek De Wereld van Het Ongrijpbare (Reader's Digest) die ik toen ik 12 was voor het eerst las ofzo, dus dit kan nog leuk worden.
Tap tap tap
pi_22980604
Haha, ik zat al te wachten op de eerste spoof
nu nog ergens vinden
  zondag 31 oktober 2004 @ 19:05:12 #243
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22980679
Ach als ze het faken dan is het goed dat we er niet voor betalen. Is het echt dan is het te belangrijk om er geld voor te vragen
pi_22988232
Leuk, Karl Beattie loopt een beetje door de diverse webcamlokaties

Edit 23:57: Ja, zijn ze weer Derek en Yvette op de Hall cam

Edit: 0:01: onderweg naar de Piano Room

Edit: 0:07: En wéér table tipping/tilting...

Hmmm.. hier kan ik maar beter een spoiler van maken voor wie het nog wil zien straks:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: 1:05: Volgens mij is het uit de hand gelopen... camera's gingen op testbeeld over

Edit: 1:13: De website van LivingTv is onbereikbaar

[ Bericht 21% gewijzigd door De_Schaduw op 01-11-2004 01:14:56 ]
pi_22992875
Hysterischer als normaal ?
Ben beetje gestopt met de normale afleveringen, meestal was het een paar geluidjes ergens ver weg of een orbje en daar moet je het dan de hele aflevering mee doen, meestal zie je alleen hun flippen (wel erg overtuigend moet ik zeggen) maar ik neem aan dat de meeste niet kijken om hele tijd close-ups te zien van flippende mensen
Las op imdb ook wel een leuke, waarom niet op een bepaalde plek 2 camera's op 1 plek richten dat je zeker weet dat als je iets ziet dath et niet aan de camera ligt
Maar zo te lezen is deze live uitvoering wel de moeite van het kijken waard, kijken hoe ze dit gaan compileren dan
Ook nog een opmerking in dat verlaten metro station, zetten ze een motion detector neer, maar geen camera ernaast!
Dat vond ik zo onlogisch overkomen, want hij ging af, maarja zonder camera kan je gissen waarom, beetje jammer was dat
pi_22998362
Oh de camera's waren dus gewoon uit, ik zat mijn pc al te schoppen... Want ik kon eindelijk wat langer achter de pc en toen deed niks het.
Even mijn pc kusjes geven :p
Tap tap tap
pi_22999043
Nou, de camera's deden het wel hoor, maar tussen 0:00 en 1:00 moet ik regelmatig F5 doen omdat het beeld stil kwam te staan. En toen er veel activiteit was bij hun tafelbezigheden kreeg het beeld kuren. En nog voor 1:00 gingen de streams waarop mensen te zien waren op testbeeld en om 1:00 was het beeld zwart, maar dat was gewoon het eind van de uitzending.
De uitzening van gisteren is waarschijnlijk de eerste uitzending met veel activiteit, dus ik kan wederom niet wachten op de aan te bieden bestanden
En ik ga mijn pc zo ook maar eens kussen, hij is verrekte vervelend vervelend bezig, duurt een eeuwigheid om iets te openen en om tussen vensters te switchen
pi_22999095
Kun je me misschien mailen waar jij die uitzendingen vandaan haalt (ook de French & Saunders?) want ik kan echt niets vinden...
Tap tap tap
  maandag 1 november 2004 @ 15:45:00 #249
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_22999371
Die live webcams kan je egt niks op zien.... verrekte klein en tis ook nie egt goeie kwaliteit.
Beetje jammer

ik vind de live leuker dan de gewone afleveringen eigenlijk
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_23001447
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Kun je me misschien mailen waar jij die uitzendingen vandaan haalt (ook de French & Saunders?) want ik kan echt niets vinden...
Ehm, ik kan geen e-mailadres zien in je profiel. Maar die torrents zijn wel op de gebruikelijke plaatsen te vinden, al heb ik dus wel een andere plaats gevonden waar ik makkelijker afleveringen vandaag kan halen. Zo had ik de afleveringen van dag 1 al compleet toen de torrents nog maar 1seeder hadden. Dus ik heb even meegeholpen met seeden
Ik heb wel een mail naar 2NutZ gestuurd, dus als hij je mailadres heeft, kijk 'm dan even lief aan
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Die live webcams kan je egt niks op zien.... verrekte klein en tis ook nie egt goeie kwaliteit.
Beetje jammer

ik vind de live leuker dan de gewone afleveringen eigenlijk
Je kan met een rechtmuisklik 'volledig scherm' selecteren
En ik heb dus echt wel wat gezien. Ik heb toch gemeld dat ik orbs bij een touw zag? Nou, ik zit nu Most Haunted te kijken en om dezelfde tijd zie ik door het beeld scrollen "Many reports of orb activities by the ropes on webcam 2"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')