Edit: Wauw, ik kan niet wachten op de online aanbieding van de uitzending van vandaag.quote:LivingTV forum:
Becky
Senior Member
Registered: 16-Jun-02
Soooo
Derek took his hands off the table and it stopped moving ...coincidence??
Ja, er waren al wat mensen die zich afvroegen of het bewegen van de tafel in Doorwerth door Derek kwam. En dan om precies te zijn z'n duimen onder de tafel.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:46 schreef livEliveD het volgende:
Het valt me idd op dat Derek vaak de oorzaak lijkt van Table Tipping
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:08 schreef CherryLips het volgende:
French & Saunders!! Ik hou van die mensen. Bittorrent?
Normaal bestel ik UK DVD's bij play.com of cd-wow.co.uk, maar ik ben terughoudend met de Most Haunted DVD's.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:52 schreef ruby het volgende:
Heeft iemand een idee waar je deze dvd's kunt verkrijgen? Althans, in Nederland dan. Want ik heb wel gezien dat je ze bijv. via Amazon.co.uk kunt bestellen maar dan kom je denk ik wel aardig duur uit.
Of ik moet m'n schoonmoeder ff charteren of ze alle dvd's even voor me wil kopen in Engeland.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 1:05: Volgens mij is het uit de hand gelopen... camera's gingen op testbeeld over
Edit: 1:13: De website van LivingTv is onbereikbaar
[ Bericht 21% gewijzigd door De_Schaduw op 01-11-2004 01:14:56 ]
Ehm, ik kan geen e-mailadres zien in je profiel. Maar die torrents zijn wel op de gebruikelijke plaatsen te vinden, al heb ik dus wel een andere plaats gevonden waar ik makkelijker afleveringen vandaag kan halen. Zo had ik de afleveringen van dag 1 al compleet toen de torrents nog maar 1seeder hadden. Dus ik heb even meegeholpen met seedenquote:Op maandag 1 november 2004 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Kun je me misschien mailen waar jij die uitzendingen vandaan haalt (ook de French & Saunders?) want ik kan echt niets vinden...
Je kan met een rechtmuisklik 'volledig scherm' selecterenquote:Op maandag 1 november 2004 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Die live webcams kan je egt niks op zien.... verrekte klein en tis ook nie egt goeie kwaliteit.
Beetje jammer
ik vind de live leuker dan de gewone afleveringen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |