had niet anders van je verwachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef Yeahinho het volgende:
wat moet ik nou in helmond in die turkenstad blabla
jij komt jongequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:11 schreef paultjuhhh het volgende:opzich wel grappig, ik zal er over nadenken
![]()
maakt me niet echt veel uit, uhmm ik zal in de openingspost zetten dat ik het 3 dagen voor aanvang zeker wil weten ofzo. Dan weten we in ieder geval zeker wie wel komen en wie niet. Kaarten zijn in ieder geval altijdl te koop en kan ze tot de 27e ook gewoon reserveren. Mja eigenlijk maakt het dus niet veel uit, mocht er daarna nog iemand meewillen, dan kan dat, alleen is reserveren dan niet meer mogelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk er nog even over na. Lijkt me wel gezellig eigenlijk.
Wanneer moet je het definitief weten?
Zet dan alvast in de OP erbij van welke club iedereen is, dan weet ik of je mij al weet of nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:25 schreef hellmondunited het volgende:
owja degene die zeggen dat ze misschien komen of zeker komen, ff cluppie er bijzetten, wil wel eens zien van welke clubs er allemaal komen (weet het niet van iedereen)
OK. Ik laat het je voor die tijd wel definitief weten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
maakt me niet echt veel uit, uhmm ik zal in de openingspost zetten dat ik het 3 dagen voor aanvang zeker wil weten ofzo. Dan weten we in ieder geval zeker wie wel komen en wie niet. Kaarten zijn in ieder geval altijdl te koop en kan ze tot de 27e ook gewoon reserveren. Mja eigenlijk maakt het dus niet veel uit, mocht er daarna nog iemand meewillen, dan kan dat, alleen is reserveren dan niet meer mogelijk
Normaal gesproken ben ik PSV-supporter (als je dat nog niet wist), maar als ik kom ben ik wel voor HS natuurlijk.quote:owja degene die zeggen dat ze misschien komen of zeker komen, ff cluppie er bijzetten, wil wel eens zien van welke clubs er allemaal komen (weet het niet van iedereen)
Ik heb de knoop inmiddels doorgehakt. Ik kom dus definitief.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef Mindlight het volgende:
Jaaa!!! Eindelijk een topic!!
Mensen die nog twijfelen, doe het anders voor mij!![]()
hoe meer hoe beterquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:23 schreef stame het volgende:
Op zich lijkt me ook wel leuk om mee te gaan, zal eens kijken.
* hellmondunited is Feyenoord-supporter
tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:39 schreef DutchGooner het volgende:
GGD? Te min voor mij
bedoel je dit nu positief of negatief voor helmondquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tot volgend jaar!
Nee neequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tot volgend jaar!
negatief voor FCDBquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:41 schreef Evertje het volgende:
[..]
bedoel je dit nu positief of negatief voor helmond
reserveer mij ook maar een kaartje
je zou nogsteeds een keer komen hequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:
GVD!
Leuk initiatief. Ware het niet dat ik die dag al verplicht personeelsfeest heb!
Hou me aanbevolen voor een vervolg meet!
I know! Mijn maat die Helliemond-based is, zou het regelen.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:52 schreef hellmondunited het volgende:
je zou nogsteeds een keer komen he
en?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:23 schreef meami het volgende:
Ik ben tot nu toe de enige vrouwelijke supporter die naar de meet gaat
Ik dacht deel het even medequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:27 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en?
En dus zal ze samen met Jaimie moeten strijden om de titel 'Miss Helmond Sport - TOP Oss'quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:27 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En dus zal ze samen met Jaimie moeten strijden om de titel 'Miss Helmond Sport - TOP Oss'.
Ik heb nu al verlorenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En dus zal ze samen met Jaimie moeten strijden om de titel 'Miss Helmond Sport - TOP Oss'.
nee hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:39 schreef meami het volgende:
[..]
Ik heb nu al verloren
is goed johquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:52 schreef SvG het volgende:
Ik kom ook he maar wel wawat later![]()
denk allenenalleen niet dat iemand mij ken kentop pieter na en missmisschien die excelsior fan
maarja kzie ik zie jullie de 30ste dan wel
Sorryquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:39 schreef meami het volgende:
[..]
Ik heb nu al verloren
Was je er ook tegen excelsior?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:52 schreef SvG het volgende:
Ik kom ook he maar wel wa later![]()
denk allenen niet dat iemand mij kenop pieter na en miss die excelsior fan
maarja kzie jullie de 30ste dan wel
hij was dat kleine stront menneke bij onsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Was je er ook tegen excelsior?
you're welcomequote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:34 schreef stame het volgende:
Waarschijnlijk ga ik mee. Dit zei ik de vorige keer ook al, maar nu is de kans groter geworden. En aangezien er nu ook iemand van ongeveer mijn leeftijd meegaat (denk ik), wordt het alleen maar leuker
komen we zo nog de irish pub binnenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
you're welcome![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:33 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Officieus is De Graafschap ook al GGD he?
gaan we met zn alle toch naar de mac toequote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:33 schreef Evertje het volgende:
[..]
komen we zo nog de irish pub binnen
gelukkig, voel ik me ook weer thuisquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:27 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
gaan we met zn alle toch naar de mac toe
Het wordt gewoon een gezellige dag.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:58 schreef Evertje het volgende:
[..]
gelukkig, voel ik me ook weer thuis
ach nee, was maar geintje, we zien wel wat het wordt, toch
haha weet ik johquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:58 schreef Evertje het volgende:
[..]
gelukkig, voel ik me ook weer thuis
ach nee, was maar geintje, we zien wel wat het wordt, toch
Yep dan ken ik je wel ja! Nog bedankt voor het aanbod. 30 oktober plak ik de batterijen stevig vastquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:03 schreef SvG het volgende:
Ey, Mindlight ken je me al?? Ik was die gene met mijn ppot in het gips en waarvan je batterijen wou lenen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep dan ken ik je wel ja! Nog bedankt voor het aanbod. 30 oktober plak ik de batterijen stevig vast
Voorlopig lig ik al 1,5 dag op bed met griep/koorts. Als dat morgen over is ben ik erbij, maar ik vrees dat ik het zal moeten laten lopen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kom je morgen nog naar dordt of niet?
he jammer!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Voorlopig lig ik al 1,5 dag op bed met griep/koorts. Als dat morgen over is ben ik erbij, maar ik vrees dat ik het zal moeten laten lopen.
Beterschap!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Voorlopig lig ik al 1,5 dag op bed met griep/koorts. Als dat morgen over is ben ik erbij, maar ik vrees dat ik het zal moeten laten lopen.
ik voel enige twijfelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:33 schreef Evertje het volgende:
[..]
komen we zo nog de irish pub binnen
wie woont er in ddt?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kom je morgen nog naar dordt of niet?
nee joh, komen we echt wel binnen hahahahquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:32 schreef stame het volgende:
[..]
ik voel enige twijfel![]()
mindlight woont in rotterdam en zou dus misschien naar dordrecht - helmond sport komen, mja hij is ziekquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:33 schreef stame het volgende:
[..]
wie woont er in ddt?
ik bedoelde niet de twijfel dat ik mee zou gaan of niet, maar meer dat jullie twijfelde of ik daar wel binnen kom ofnie? wat zijn de minimum zooi?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee joh, komen we echt wel binnen hahahahjij gaat mooi mee!
Ddt-ers zijn smerig, hebben mijn voor 3 weken geblesseerd getraptquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:35 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mindlight woont in rotterdam en zou dus misschien naar dordrecht - helmond sport komen, mja hij is ziek
daar doen ze niet aan in de irishpub! zeker niet smiddagsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:37 schreef stame het volgende:
[..]
ik bedoelde niet de twijfel dat ik mee zou gaan of niet, maar meer dat jullie twijfelde of ik daar wel binnen kom ofnie? wat zijn de minimum zooi?
pcies, ik maakte ook alleen een geintje omdat je je leeftijd aanhaalde.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
daar doen ze niet aan in de irishpub! zeker niet smiddags
komt goed joh
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:37 schreef stame het volgende:
[..]
ik bedoelde niet de twijfel dat ik mee zou gaan of niet, maar meer dat jullie twijfelde of ik daar wel binnen kom ofnie? wat zijn de minimum zooi?
nee maartje, tis niks voor jouquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:54 schreef meami het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
doen ze nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:54 schreef Evertje het volgende:
[..]
pcies, ik maakte ook alleen een geintje omdat je je leeftijd aanhaalde.
en als ze gaan zeiken, gaan we gewoon naar een andere tent!
Ik wil alleen maar jouquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee maartje, tis niks voor jou
exactly!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
doen ze niett gaat gewoon een heleeeee leuke dag worden!
hebben ze ook bier zonder alcohol?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
doen ze niett gaat gewoon een heleeeee leuke dag worden!
Lijkt me ook. bedanktquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:06 schreef TheGHunter het volgende:
30.10.04 19:30 Helmond Sport - TOP Sportpark De Braak Helmond
Van de website van de KNVB, dus die zal wel kloppen dan denk ik
16 ach jah, maar meeste vinden me er ouder uit zien dus meestal geen probleem.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:54 schreef meami het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Je komt toch wel he?quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:28 schreef Yeahinho het volgende:
*ouwehoert*
na 100x vragen en 100 afkraak reacties te hebben gehad, ga er maar vanuit dattie niet komtquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je komt toch wel he?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
na 100x vragen en 100 afkraak reacties te hebben gehad, ga er maar vanuit dattie niet komt
zaterdag 2004.10.30 19.30 Roda JC - RKC Waalwijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:48 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
hebben ze ook bier zonder alcohol?
kut auto
RKC-Waalwijk, daar voetbalde ik.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
zaterdag 2004.10.30 19.30 Roda JC - RKC Waalwijk
![]()
[off topic]quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:25 schreef stame het volgende:
[..]
RKC-Waalwijk, daar voetbalde ik.en nu er tegenover
Waalwijk wat een kutstad
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[off topic]
Speel je bij WSC? dat is de enige club uit Waalwijk die ik ken, naast RKC speelde ooit hoofdklasse tegen Geldrop
[/offtopic]
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
zaterdag 2004.10.30 19.30 Roda JC - RKC Waalwijk
![]()
Dank je voor je snelle antwoord Stamequote:Op zondag 17 oktober 2004 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja
via msn ofzoquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]van een stuk of 199 van die 200 dingen weet ik niks
.
Maar ik durf idd niet met al die GGD-hools.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:39 schreef TheGHunter het volgende:
[..]really
Dan kan ik niet komenMn eigen cluppie gaat voor
Dom dat ik niet gekeken heb eerst naar wanneer Roda speelt, maar 3 thuiswedstrijden achter elkaar verwacht je ook niet![]()
Wat moet ik erop zeggenquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:39 schreef TheGHunter het volgende:
[..]really
Dom dat ik niet gekeken heb eerst naar wanneer Roda speelt, maar 3 thuiswedstrijden achter elkaar verwacht je ook niet![]()
graag gedaanquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je voor je snelle antwoord Stame![]()
Ja ik woon in Geldrop, waar precies zeg ik wel de 30stequote:Op maandag 18 oktober 2004 20:23 schreef SvG het volgende:
Bos 81 kom jij dan uit geldropwara ergens woonde dan ik woon er ook
![]()
je gaat ff je adres op internet zettenquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:23 schreef SvG het volgende:
Bos 81 kom jij dan uit geldropwara ergens woonde dan ik woon er ook
![]()
Die amateurs hebben wel een relaxte kantine.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:25 schreef stame het volgende:
[..]
RKC-Waalwijk, daar voetbalde ik.en nu er tegenover
Waalwijk wat een kutstad
Tussendoor is NAC uit...quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:39 schreef TheGHunter het volgende:
[..]really
Mijnstreek Oost!quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:03 schreef Evertje het volgende:
[..]
Wat moet ik erop zeggen
Nee geintje, ik had er geen probleem van gemaakt, waren natuurlijk leuke discussies geworden. Dat missen we dan nu. Maar de missende invloed uit 045 gebied, maakt ook wel wat goed
jah he he, daarom winnen wij ook altijd de derde helftquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die amateurs hebben wel een relaxte kantine.
was de hele meet niet oorspronkelijk zo gepland?quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:19 schreef Mindlight het volgende:
Ik ben het met je eens Hellmondunited. Ik stel ook een andere datum voor, waarbij er wat meer mensen kunnen. We kunnen wmb dit topic wel gebruiken voor het bepalen van een andere datum lijkt mij, maar ik vind een meet met meer mensen eik ook wat leuker
hoe kun je nou zo'n planning maken als je al een andere planning hebt gemaaktquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:22 schreef hellmondunited het volgende:
hmm wat evert zegt klopt eigenlijk wel, mja er is toch al een planning wat betreft zaterdag om met veel supporters in de stad te gaan zitten, degene die willen komen, komen gewoon, wie niet.. die niet.
maar ik stel voor dat mindlight met zn maten gewoon ALLEMAAL naar helmond komen om zn verjaardag te vieren
haha was ook de bedoeling om deze te overlappenquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:25 schreef Evertje het volgende:
[..]
hoe kun je nou zo'n planning maken als je al een andere planning hebt gemaakt
is toch extra gezellig?
vooruitquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:27 schreef Mindlight het volgende:
Ik denk er nog ff over ok?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:30 schreef meami het volgende:
Laat dat net vibreren!
vraag die maten van je mee man! die waren kei relaxquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:41 schreef Mindlight het volgende:
[..]
![]()
![]()
hu zit er idd wel in ja
Hoe is het nou met die maarten en z'n tattoo afgelopenquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:42 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vraag die maten van je mee man! die waren kei relax
enne voor zaterdag verwacht ik een man of 30/40 in de kroeg
quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:43 schreef meami het volgende:
[..]
Hoe is het nou met die maarten en z'n tattoo afgelopen
quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:58 schreef Mindlight het volgende:
Volgens mij heeft hij hem alsnog niet laten zetten
Die maten gaan naar een feest in ons buurdorp![]()
hahaha nee ik geloof je meteenquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:02 schreef meami het volgende:
Ik kom niet denk ik
Je bent me net voor, ik wou dus net hetzelfde vragen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 17:08 schreef meami het volgende:
Is er al een besluit genomen aangaande de meet?
Ik wil nog wel komen hoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:24 schreef hellmondunited het volgende:
tja jullie zeggen het maar.. mindlight komt in ieder geval niet.. vrienden hebben wat voor zn verjaardag geregeld.. jullie moeten het maar even zeggen wat jullie willen
we zijn dus met 3 man en 1 vrouw![]()
dan zou ik zeggen, doe datquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel komen hoor.
Dat kan ook via e-mail/MSN. lijkt me eigenlijk makkelijker.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen, doe datff kijken wat de 'rest' doet en dan kunnen we een tijd afspreken
hellmondunited@hotmail.comquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ook via e-mail/MSN. lijkt me eigenlijk makkelijker.
Toegevoegd. Ben nu wel even offline, maar het is nog geen zaterdag dus tijd zat .quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hellmondunited@hotmail.com
komt goedquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toegevoegd. Ben nu wel even offline, maar het is nog geen zaterdag dus tijd zat .
Ze nemen je mee naar HS - Topquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:36 schreef Mindlight het volgende:
Sorry iedereen hoor, kreeg inmiddels diverse hints dat er voor mijn verjaardag iets op stapel staat. Ben er nog niet helemaal achter, maar is vrij lullig om de grote afwezige te zijn.....
Een hele fijne dag iig en hoor achteraf graag hoe het is geweest.
Mwoa vind het toch vervelend. Ik had dit namelijk afgesproken....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:17 schreef meami het volgende:
[..]
Ze nemen je mee naar HS - Top
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoorEen fijne verjaardag gewenst!
Proficiat alvast dan!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Mwoa vind het toch vervelend. Ik had dit namelijk afgesproken....
Bedankt iig!
zekersquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:37 schreef Evertje het volgende:
[..]
Proficiat alvast dan!
Er komt vast nog een vervolg meet, waarin hopelijk wat meer man komen
je moet dat niet 100x blijven vragen als ik steeds zeg dat je dat zelf ff moet beslissen (hoelaat je in helmond kunt en wilt zijn..)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:57 schreef meami het volgende:
Tijdstip?
Dat is waar, maar ik was benieuwd wat evertje en bos81 er van dachtenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je moet dat niet 100x blijven vragen als ik steeds zeg dat je dat zelf ff moet beslissen (hoelaat je in helmond kunt en wilt zijn..)
Mij maakt het niet zoveel uit. De enige verplichting die ik heb is dat ik om tien uur moet zaalvoetballen dus daar ben ik om twaalf uur wel klaar van. Normaal zou ik naar de wedstrijd van de A-jeugd gaan, maar die begint pas om half drie. Niet te combineren dus.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:25 schreef meami het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik was benieuwd wat evertje en bos81 er van dachten
Dat is inderdaad minder. Even afwachten hoe Evertje er over denkt.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef hellmondunited het volgende:
weet niet of we t nog wel door moeten laten gaan, meami heeft zich ookal terug getrokken..
Waarom dat?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef hellmondunited het volgende:
weet niet of we t nog wel door moeten laten gaan, meami heeft zich ookal terug getrokken..
Optieven :')quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom dat?
Ik ook van jou!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:22 schreef meami het volgende:
[..]
Optieven
Jij komt helemaal niet, dus waar bemoei jij je mee
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ook van jou!
Dat was een foutjequote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:43 schreef hellmondunited het volgende:
Dus je komt wel, als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:51 schreef meami het volgende:
[..]
Dat was een foutje
Ja, ik ben van de partijquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je komt wel, als ik het goed begrijp?
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:05 schreef meami het volgende:
[..]
Ja, ik ben van de partij![]()
Lijkt me ook wel een goed plan. Ik blijf dan wel niet al te lang, maar dat zal de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:34 schreef Evertje het volgende:
Mijn reactie dan maar (na al deze liefdevolle reacties)
Het plan is voorlopig dat ik met meami naar Helmond rij. Hoe laat is nog onbekend maar om half vier zijn we nog niet in Helmond. Lijkt erop dat het alleen de wedstrijd wordt en dat we daarna misschien nog met zn allen wat gaan drinken ofzo. Op zich ook een goed plan! Het is natuurlijk wat minder als gepland, maar misschien kunnen we dat bewaren voor als er meer man (en vrouwtjes hopelijk) willen meeten.
Nou er is, voor mij althans, inmiddels alweer een wijziging opgetredenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:34 schreef Evertje het volgende:
Mijn reactie dan maar (na al deze liefdevolle reacties)
Het plan is voorlopig dat ik met meami naar Helmond rij. Hoe laat is nog onbekend maar om half vier zijn we nog niet in Helmond. Lijkt erop dat het alleen de wedstrijd wordt en dat we daarna misschien nog met zn allen wat gaan drinken ofzo. Op zich ook een goed plan! Het is natuurlijk wat minder als gepland, maar misschien kunnen we dat bewaren voor als er meer man (en vrouwtjes hopelijk) willen meeten.
Jij bent ook lekker wispelturig zegquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:19 schreef meami het volgende:
[..]
Nou er is, voor mij althans, inmiddels alweer een wijziging opgetreden
Ik ben 's middags WEL in Helmond, dus evertje (mijn vervoer
) wat doe jij?
Naja zegquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:51 schreef Evertje het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker wispelturig zeg
Excusez moi enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:05 schreef meami het volgende:
[..]
Naja zeg
Haha, ben jij even blij dat ik zo oplettend was om jouw cam mee te nemen, anders had je geen foto meer kunnen makenquote:Op zondag 31 oktober 2004 10:37 schreef hellmondunited het volgende:
[afbeelding]
zo zag het er uit, eerste helft hebben we dan ook helemaal NIKS gezien.
verder was t erg gezellig met de fokkers! Evert, bos81 en meami zijn cool
geen of 2, joepiequote:Op zondag 31 oktober 2004 11:31 schreef meami het volgende:
[..]
Haha, ben jij even blij dat ik zo oplettend was om jouw cam mee te nemen, anders had je geen foto meer kunnen maken
jaja, heldin van de dag, zeker met het navigeren naar Heelquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:31 schreef meami het volgende:
[..]
Haha, ben jij even blij dat ik zo oplettend was om jouw cam mee te nemen, anders had je geen foto meer kunnen maken
en dat voor een vrouw!quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:17 schreef Evertje het volgende:
[..]
jaja, heldin van de dag, zeker met het navigeren naar Heel
Ik kan zelfs autorijdenquote:Op zondag 31 oktober 2004 15:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en dat voor een vrouw!
ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:43 schreef meami het volgende:
[..]
Ik kan zelfs autorijden
Jij hebt geeneens je rijbewijsquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik ook
Geen rijbewijs hebben wil niet zeggen dat je niet kan autorijden. Hij mag het alleen niet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 18:14 schreef meami het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens je rijbewijs
juistquote:Op zondag 31 oktober 2004 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs hebben wil niet zeggen dat je niet kan autorijden. Hij mag het alleen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |