Vannacht al...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:36 schreef Steve-O het volgende:
je had hem klaar liggen he?
ik was laatstequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:35 schreef MutZ het volgende:
Nette OP btw...
En weer lukt het me om door een slotje te posten...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik was laatste
De MC12 was in parijs geil... je kan goed zien dat het op basis van de enzo is trouwens!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:37 schreef Steve-O het volgende:
doe mij maar de MC12 of hoe heet dat ding![]()
als je wil graagquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zal ik hem weghalen??
Als je dat in gedachten houdt en omrekent dat ik momenteel ongeveer 10 pijnstillers per dag gebruikt, dan kan je je mss indenken wat ik heb...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik had vorige week ook last van pijn in me onderrug
erg kut
heidene!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef wadgem het volgende:
Hij lijkt op een Aston Martin DB9, vind ik.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef wadgem het volgende:
Hij lijkt op een Aston Martin DB9, vind ik.
valt nog meequote:0342 (0387) Thermo 108
waar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
valt nog mee
het topic @ gcquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waar?
anders laat je die roestbak gewoon doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:15 schreef BoJo het volgende:
Hey Alfristi als jij nou die F&K neemt dan neem ik jouw gele koni's.![]()
ik snap het nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
anders laat je die roestbak gewoon doen![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
Koop ze zelf wel eind van de maand danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik ook niet
maar op de koni's moet je wel wachten, eerst andere stoeltjes erin
Mooi Q4 interieurquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:39 schreef BoJo het volgende:
Deze Alfa op eBay
Dat was ik @ gotquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:14 schreef Thermo het volgende:
Ik zag op een andere site ook een lederen interieur voor een 155 maar @ got hadden ze slechte ervaringen met de verkoper, leer schijnt in slechte staat te zijn.
ga eens werken joh!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:02 schreef BoJo het volgende:
Ik heb geen slechte ervaringen met de verkoper hoor, alleen Alfristi![]()
Ja het leer is niet zo heel netjes meer nee.
Dat Q4 interieur![]()
Ik verveel me dood, er belt niemandquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
ga eens werken joh!
geef je nummer danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik verveel me dood, er belt niemand
dankquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:27 schreef BoJo het volgende:
Jammer van de Opel![]()
Ja ik zei niet dat ie geen powaaah hadquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:29 schreef Fugie het volgende:
[..]en dan naast een bmw/golf/jap staan en dan
![]()
@Klojo: slechte ervaringen is wat overdreven............... gaat meer de personen waar ik (en ik niet alleen) gewoon klaar mee ben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:02 schreef BoJo het volgende:
Ik heb geen slechte ervaringen met de verkoper hoor, alleen Alfristi![]()
Ja het leer is niet zo heel netjes meer nee.
Dat kan maar niet iedereen heeft problemen met zequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
@Klojo: slechte ervaringen is wat overdreven............... gaat meer de personen waar ik (en ik niet alleen) gewoon klaar mee ben.
Je waait gewoon mee met de wind die het goedkoopste is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat kan maar niet iedereen heeft problemen met ze
Ik kan prima met beide kanten omgaan![]()
vieze homoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat kan maar niet iedereen heeft problemen met ze
Ik kan prima met beide kanten omgaan![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je waait gewoon mee met de wind die het goedkoopste is?
t is een giga eiland, met meerdere dorpen. Vanaf de brug/boot (ik weet niet wat t is) is t nog 2u rijden naar waar we moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:50 schreef Fugie het volgende:
1 eiland met mooie vrouwen is nooit erg lijkt me
moet je eens proberen om de muur boos te krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:00 schreef MutZ het volgende:
Ik verveel me...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet je eens proberen om de muur boos te krijgen
Montenegro en dan de bekende plaatsen daar zijn Sveti Stefan (check google plaatjes), Budva en we hebben appartement in Petrovac.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb de locatie door gekregen van de as zomervakantieeen of ander eiland in de oostzee
BoJo waar ga jij altijd op vakantie? (welke plaats, of in de buurt van welke grote plaats)
Kan ik niet mee naar Petrovac volgend jaar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Montenegro en dan de bekende plaatsen daar zijn Sveti Stefan (check google plaatjes), Budva en we hebben appartement in Petrovac.![]()
Misschien wel een puik plan, we kunnen ook de kust van Italy af rijden tot Bari en dan de pont (snachts 8 uurtjes) naar Bar pakken. WIl ik al een tijdje doen eigenlijk. Misschien nog in Italy langs the familyquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik niet mee naar Petrovac volgend jaar?ik wil dit jaar eens gewoon aan t strand liggen
ps, ik zag net in mn route planner dat t veel korter is om via Italie te gaan en daar de boot naar Bosnie te pakken, of is dat duurder/langer (omdat de boot zo langzaam is)?? Anders scheelt t 300km naar Petrovac.
* PeuRac begrijptquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:38 schreef BoJo het volgende:
Ik kom trouwens niet in het moslimse deel van Bosnie en ook niet in Kroatie.![]()
Heeft die nou een stijvequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoek je een leuk plaatje om duidelijk te maken dat ik even thee ga drinkne, vind je dit
[afbeelding]
Ik ben aan de theetot zo
Tegen die tijd heb ik de v6 zeker, we gaan dus wel v6enquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* BoJo begrijpt![]()
in Italie had je toch mooie nichtjes???![]()
Geen slecht plan trouwens, is meteen een goede reden voor me om een diesel te kopen pug 405 TD of AR 155 TD
Jij betaald de brandstofquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik de v6 zeker, we gaan dus wel v6en![]()
nee samenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij betaald de brandstof![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee samen![]()
Hoef je niks te betalen voor het appartement en vreten is toch goedkoop daro![]()
Dat dacht ik eerst ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft die nou een stijve![]()
![]()
Dat is zijn staart zo te zien jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ookMaar volgesn mij is het zn staart
NEE IK WIL V6enquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]toch maar dieselen?
![]()
tuurlijk wel... maar bobjo wil een 155 v6quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
bestaan er geen V6 diesels dan?
Die doen alleen nog maar 1337 V6'en.................... en de auto van Kimi Raikonenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja iddMaar H&S heeft nooit tijd
![]()
imho: Diesel is voor trekkers en op gas moet je kokenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
bestaan er geen V6 diesels dan?
haalt jouw V6 1:8???quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
imho: Diesel is voor trekkers en op gas moet je koken
Gewoon met een verbruik van 1:8 naar Italy
ik ga dan ook naar H&S zodra ik een v6 hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die doen alleen nog maar 1337 V6'en.................... en de auto van Kimi Raikonen![]()
idd mijne zuipt ook als een gekquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
haalt jouw V6 1:8???
Mijn 1.8 haalt 1:10![]()
ff naar Spa heen en weer was een verbuik van 1:8 (cruise snelheid van 160/170), was ook meteen de eerste en laatste keer dat ik mijn verbuik berekend hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
haalt jouw V6 1:8???
Mijn 1.8 haalt 1:10![]()
Pciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
imho: Diesel is voor trekkers en op gas moet je koken
Dan ga ik ook.. zonder BazzoS is er niks aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:59 schreef BazzoS het volgende:
'k ga weer
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
ik ga ook... lekker een avondje ouderwets zuipen
Ik rij 1 op 8 met mijn 4 cillinder, kan je voorstellen wat ik zou verbruiken als ik de V6 zou hebben?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ff naar Spa heen en weer was een verbuik van 1:8 (cruise snelheid van 160/170), was ook meteen de eerste en laatste keer dat ik mijn verbuik berekend heb
Niet geneukt op de roeimachine?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:47 schreef BoJo het volgende:
Ze was er niet![]()
Dat is wel een geile gedachte maar dan kan ik niet zien hoeveel minuten ik nog te gaan hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet geneukt op de roeimachine?
kut!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:47 schreef BoJo het volgende:
Ze was er niet![]()
afgesproken gezamelijk orgasme?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat is wel een geile gedachte maar dan kan ik niet zien hoeveel minuten ik nog te gaan heb![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
afgesproken gezamelijk orgasme?Om 18:57 komen we tegelijkklaar
Ok, staan onze horloges gelijk?
Ik ben de pc beetje zatquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:19 schreef Bond het volgende:
Wel rustig hier![]()
En ik jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben de pc beetje zat![]()
ohwquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
En ik jou![]()
quote:VMBO-humor: een fiets op het dak gooien en de bezitter ook..
MAVO-humor: een fiets op het dak gooien....
HAVO-humor: iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien...
VWO-humor: berekenen hoe het best een fiets op het dak kan worden
Gymnasium-humor : Kijken welke valversnelling een fiets heeft wanneer hij
op het dak gegooid wordt...
Hooliganhumor:het dak op een fiets gooien...
Kleuterhumor: een driewieler op het dak gooien...
Amsterdamse humor: een gejatte fiets op het dak gooien...
Handelaarshumor: een fietsenhandel op het dak beginnen...
Racistische humor: alleen zwarte fietsen op het dak gooien.
Communistische humor:gezamenlijk onze fiets op het dak gooien...
Bouwvakkershumor:een dak bouwen om er een fiets op te gooien..
Belgische humor: iemand meehelpen jouw fiets op het dak te gooien...
Ook Belgische humor: f(r)iets op het dak gooien...
Duitse humor: je opa's fiets op het dak gooien..
Sloppenwijkhumor: een fiets door het dak gooien...
VVD-humor: geloven dat de fiets vanzelf een keer op het dak terecht
komt...
D'66-humor: iets ergens op gooien, maar wat? En waarop?...
CDA-humor: geloven dat er ook op het dak gefietst wordt...
Clinton-humor: zweren, dat je geen fiets op het dak hebt gegooid...
NAVO-humor: steeds dreigen een fiets op het dak te gooien, maar het
toch niet doen!
PROVO-humor: witte fietsen op het dak gooien...
Kersthumor: twee dagen geen fietsen op het dak gooien..
Paashumor: een fiets op het dak verstoppen...
Oud en Nieuw-humor: een fiets op het dak schieten...
Belgische luchtmachthumor: een fiets op het dak droppen...
Gabber-humor: effe uit je dak fietsen ...
Milieuorganisatiehumor: dak bezetten zodat er geen fietsen op gegooid
kunnen worden...
TROS-humor: fiets em 't dak op...
SBS 6 humor: een blote fiets op het dak gooien...
Pilotenhumor: beter een fiets op het dak, dan tien in de lucht...
Dakdekkershumor: gooi eerst al die fietsen maar van het dak....
Lilliputterhumor: een fiets onder het dak gooien...
Domme blondjes humor: een gooi op de fiets dakken???
Popi humor: echt wel een te gek vette fiets op het onwijs gave dak
gooien, joh...
Milosovic humor: Alle Albaneze fietsen van het dak af gooien...
NAVO humor: De Albaneze fietsen opvangen en het dak bombarderen...
Jeltsin humor: Dreigen om fietsen naar Amerika te schieten...
Clinton humor: MilosoFIETS op het dak gooien...
Peter Koelewijn-humor: Fiets van dat dak af, ik waarschuw niet meer
Andre Hazes-humor: Ik heb hier een fiets voor mijn moeder, die hoog op
het dak zit...
Criminelen humor: Een fiets van het dak af jatten...
Gehandicapten humor: Een fiets niet op het dak kunnen gooien...
Daklozenhumor: Geen dak hebben om een fiets op te gooien...
Aparte humor: Een ligfiets op het dak gooien...
Schele humor: Een fiets naast het dak gooien...
Patserhumor: Een fiets over het dak gooien...
Sjonnenhumor: Je scooter op het dak gooien en denken dat je er nu bij
hoort...
Dementen humor: Vergeten dat je je fiets op het dak gegooid hebt...
Relativiteitshumor: Een dak onder de fiets plaatsen.
Star Trek humor: Een fiets op het dak beamen...
Egoistenhumor: Alleen mijn fiets mag op het dak worden gegooid...
Fetisjistenhumor: Geil worden van fietsen op het dak gooien...
Studentenhumor: Een fiets op het dak gooien, gewoon omdat het niks
kost...
Greenpeace humor: Redt de fietsen van het dak...
Pedofielen humor: Alleen kinderfietsen op het dak...
Dierlijke humor: Een fiets op het dak WERPEN...
Rechts-extremistenhumor: Het dak is VOL!
Rasti Rostelli humor: Als iek ien mijn viengers kniep, gooi jai een
fiets op het dak...
David Copperfield humor: Met veel rook- en lichteffecten net doen alsof
je een fiets op het dak gooit...
Dronken humor: denken dat je twee fietsen op het dak gooit...
NASA humor : Houston, de fiets is op het dak gegooid...
Verstappen humor: Een grindbak op het dak aanleggen...
Mike Tyson humor: Een stuk van het dak afbijten...
Een modje kan ook alles zeggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
En ik jou![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohw![]()
oke dan kom ik niet meer![]()
De meeste kon ik al... Maar hij blijft leuk...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:42 schreef Bond het volgende:
[..]
Een modje kan ook alles zeggen, als iemand anders zoiets zegt krijgt die een ban
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik konde hem ook alquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
De meeste kon ik al... Maar hij blijft leuk...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:56 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik konde hem ook al![]()
erg flauw, zeker omdat ik zelf dyslexie heb
Jij zei ik kon hem alquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Pssst... Het is kende
Yep, maar dat is ook fout...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:00 schreef Bond het volgende:
[..]
Jij zei ik kon hem al![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
truzzel my shizzle![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:00 schreef Bond het volgende:
Weltrusen![]()
Klassiekerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb ook last van me kat was een weekend weg kom ik thuis ga lekker naar bed vallen de drollen van me deken afquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Owjah, iemand trouwens een beetje een indicatie wat dat stukje uitlaat kost waar je cat zit, en of een catvervanger dus goedkoper zou zijn of niet? Mijn cat ligt los in z'n pot, en dat ratelt zeer irritant, dus vind ik dat het tijd wordt voor vervanging..
Hey ECL 2 is een feit hequote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:44 schreef Hugster het volgende:
over 10 minuten (00:55) wordt de aflevering van de broertjes coronel herhaald op sbs6
dit is echt een aanrader als je vette Spyker beelden wil zien![]()
ECL computers?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey ECL 2 is een feit he
Heb net even de nieuwe eigenaren gezien![]()
ja manquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ECL computers?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:48 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
kom net op school om een project van 30u in 2u af te makenen kom er ook net achter dat ik al 1.5 jaar een email adres heb van school
Dat is niet leuk, want ik kan dit project wel afschrijven, ik vraag me af waarom ik het nog maak, ik krijg toch niet hoger als een 4 gok ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Klopt, daardoor ben ik ook al 2x overgegaan terwijl ik eigenlijk moest blijven zitten (niet omdat ik t niet kon, maar omdat ik te lui was). En bij projecten lukt me dat meestal ook wel, maar deze keer niet ben ik bang, daarvoor heb ik deze keer gewoon te weinig gedaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:06 schreef Thermo het volgende:
Lullen als brugman kom je een eind mee op school
mogguh trouwens
geen idee, nog nooit bekekenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:43 schreef Thermo het volgende:
Op hoeveel bar zetten jullie je banden meestal?
2.5 / 2.6 Rondomquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:43 schreef Thermo het volgende:
Op hoeveel bar zetten jullie je banden meestal?
2.7 hier, 1 van mijn achterbanden stond trouwens op 1.5 gisterquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
2.5 / 2.6 Rondom
hoe meet je dat trouwensquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
2.7 hier, 1 van mijn achterbanden stond trouwens op 1.5 gister
Dat ding waar je ze mee oppomt daar zit zo'n metertje op dan zie hoeveel bar je hebt, als je die opzet zie je dus hoe hard je banden zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoe meet je dat trouwens![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:40 schreef Hugster het volgende:
ben ik weer
check net me klok man:
[afbeelding]
zulke klokken hebben alleen de l33ts![]()
![]()
jaloers dat je geen 1337 bent ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
hmm okquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat ding waar je ze mee oppomt daar zit zo'n metertje op dan zie hoeveel bar je hebt, als je die opzet zie je dus hoe hard je banden zijn.![]()
je zou maar als nerd zijn aangenomenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
jaloers dat je geen 1337 bent ?![]()
ik ben net aangenomen als felixibel inzetbare whizzkid voor bij de mensen thuis
flexibel natuurlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:52 schreef BazzoS het volgende:
felixibel?
en jou zette ze in als whizzkidquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
flexibel natuurlijk![]()
typtyfus
Heb daarvoor in de plaats nu een corset gekregen... Zou eigenlijk maandag al gebeuren, maar toen ging het nog te slecht...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:56 schreef BazzoS het volgende:
fijn om te horen mutz!
* Fugie ree vanochtend zo over de snelweg, komen daar ineens 3 mercedessen voorbij geraced met zon blauw zwaailicht op hun dak en 434 antennes op de auto's. Weet iemand van welke dienst die auto's zijn (inlichtingendienst ofzo ? )quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:56 schreef BazzoS het volgende:
fijn om te horen mutz!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:00 schreef Hugster het volgende:
ik moet zo weer naar school
tot 19:30
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:00 schreef Hugster het volgende:
ik moet zo weer naar school
tot 19:30
tuurlijk heeft je moeder geen medelijdenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:11 schreef Hugster het volgende:
oe vuile bitches hebben niet eens medelijden met me![]()
ben er van tussen![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:11 schreef Hugster het volgende:
oe vuile bitches hebben niet eens medelijden met me![]()
ben er van tussen![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef MutZ het volgende:
Nu ben ik het zeker weer geweest...
i dunnoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
* BazzoS ree vanochtend zo over de snelweg, komen daar ineens 3 mercedessen voorbij geraced met zon blauw zwaailicht op hun dak en 434 antennes op de auto's. Weet iemand van welke dienst die auto's zijn (inlichtingendienst ofzo ? )
mietjehquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
pfffff wat ben ik brak.... urenlang zuipen en dan slapen op een verrot matras op de grond en dan ene hele dag op school hangen wert niet goed
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:04 schreef BazzoS het volgende:
Ik ga al 10 jaar naar friesland () op vakantie, en standaard vanaf de bordjes Omrop Fryslan gaat de radio op Omrop Fryslan
![]()
heerlijk dat taaltje
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:13 schreef Fugie het volgende:
* PeuRac ging net parkeren:
[afbeelding]
ik was dus in de veronderstelling dat mijn banden eerder het lage stoepje raakte dan mijn bumper het hoge stoepje, bovendien dacht ik dat mijn bumper boven da bovenste stoepje zou komen. Mijn wat bleek, mijn bumper heeft lekker de stoep geproeft en zit nu over de hele lengte onder met mooie en vooral diepe krassen
lieve schat ik vind het niet grappig, maar opzich boeit het niet zo. Ziet toch niemand en watever tis maar een opel right ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
jij maakt mn dag weer goed![]()
en wees bllij, ik heb eens gezien dat iemand zo z'n bumper er helemaal af reed
Jij hebt de laatste dagen wel erg veel pech...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:13 schreef Fugie het volgende:
[me=Fugie ging net parkeren:[/me]
[afbeelding]
ik was dus in de veronderstelling dat mijn banden eerder het lage stoepje raakte dan mijn bumper het hoge stoepje, bovendien dacht ik dat mijn bumper boven da bovenste stoepje zou komen. Mijn wat bleek, mijn bumper heeft lekker de stoep geproeft en zit nu over de hele lengte onder met mooie en vooral diepe krassen
jij had eerder toch ook schade aan je auto, toen je em net had? En t is idd maar een Opelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
lieve schat ik vind het niet grappig, maar opzich boeit het niet zo. Ziet toch niemand en watever tis maar een opel right ?Alleen ligt het niet in mijn aard om met een gare bumper te rijden (lees is nu dus op 3 plekke beschadigd) en dat sinds ik heb hem (april dit jaar
)
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:15 schreef PeuRac het volgende:
Hey![]()
wil ik rotzooi nar de stort brengen, om daarna de auto flink schoon te maken (is al 2 of 3 mdn niet gebeurt). Is de stort gesloten![]()
nu heb ik een super smerige auto, vol met rotzooi
![]()
Ik ga zo wel ff bij de voorstoelen en de ramen schoonmaken, dan doe ik de rest vrijdag ochtend wel, voordat mn ouders op vakantie gaan.
Ik hoor net van mn moeder dat die lui om 3u!!!!!!!!!!!! al dicht gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, niet bij de wedeo, dat zijn hoofdzakelijk mensen met een geestelijke achterstand. Maar bij de gemeenste stort (vanaf snelweg naar t centrum, bij de Mercedes t industrie terrein op, dan de 3e weg links. Dat is bij Beeftink, die grijskenteken handelaar (hoofdzakelijk Chryslers Voyagers/Dodge Ram Van's)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:34 schreef BazzoS het volgende:
wedeo volk daar? daar waar het koffiezet apparaat harder werkt dan de werknemers?
ah, daar, maar breng het hier anders naar lichtenvoorde, hier zijn ze geloof ik wel tot 6 open, dat heeft nu dan wel geen nut meer, maar misschien morgen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niet bij de wedeo, dat zijn hoofdzakelijk mensen met een geestelijke achterstand. Maar bij de gemeenste stort (vanaf snelweg naar t centrum, bij de Mercedes t industrie terrein op, dan de 3e weg links. Dat is bij Beeftink, die grijskenteken handelaar (hoofdzakelijk Chryslers Voyagers/Dodge Ram Van's)
morgen kom ik om 9u mn nest uit, en ga ik om 10u naar Utrecht, de studiebeurs (je mag mee als je wilt), maar dan eerst langs de stort, die zooi ligt nu toch al in de autoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ah, daar, maar breng het hier anders naar lichtenvoorde, hier zijn ze geloof ik wel tot 6 open, dat heeft nu dan wel geen nut meer, maar misschien morgen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:34 schreef BazzoS het volgende:
wedeo volk daar? daar waar het koffiezet apparaat harder werkt dan de werknemers?
ja was ook aan me bumper, maar ik weet niet waar dat van is en van het weekend ook aan me bumper en dat is helemaal vaag. En nu weer aan me bumper dusja, had beter geen meegespoten bumper kunnen hebbequote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij had eerder toch ook schade aan je auto, toen je em net had? En t is idd maar een Opel![]()
Nu ben jij het geweeestquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Weet je al welke auto het wordt??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat uitzoeken wat voor een auto (met welke opties) we kunnen kopen en daarbij de lease-regeling voor 100% benutten (oftewel, de auto volstouwen met nutteloze optie's)
Nu pas??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:56 schreef Hugster het volgende:
ik ben ook weer uit school
Zafira 1.8 16v Maxx/307 SW 2.0 16v Pack/VW Touran 1.6 FSI ....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Weet je al welke auto het wordt??
Jullie hebben nu toch een Zafira momenteel??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zafira 1.8 16v Maxx/307 SW 2.0 16v Pack/VW Touran 1.6 FSI ....
Ik hoop zelf op de 307, rijd t comfortabelst em is veruit het meest luxe (Climate, radio/cd, glazen dak, enz), en heeft veruit de sterkste motor (138pk tegen 125 en 115)
helaas wel jaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jullie hebben nu toch een Zafira momenteel??
en wanneer ga je nou je ondertitel eens wijzigen in iets zinnigsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
helaas wel ja
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:16 schreef jozef444 het volgende:
Zo mensen goedenavondvandaag men examen bijzondere verrichtingen gehaald
dus over een maandje verruil ik de pta sc voor de motor sc want de 25e gaat deze jongen op voor echte roze briefje
Alsof die van jou nou zo zinnig is...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]
en wanneer ga je nou je ondertitel eens wijzigen in iets zinnigs
Ik wist niet dat je zo gul was om andere mensen V12 auto's te kunnen laten kopen en rijdenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:17 schreef Fugie het volgende:
zafira zijn maar rare auto's, beter koopt je pa gewoon een dikke chrysler v12 ding
Chrysler V12?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:17 schreef Fugie het volgende:
zafira zijn maar rare auto's, beter koopt je pa gewoon een dikke chrysler v12 ding
ze hebben wel een V16 maar dat is een concept die nooit uit gaat komenquote:The 425-horsepower, normally aspirated 6.1-litre HEMI is the highest specific-output engine ever offered by the Chrysler Group. Its 69.8 horsepower-per-litre rating exceeds even that of the legendary 1966 "Street HEMI." Torque is rated at 420 lbs.ft.
Wij hebben al ruim 12jr glazen schuif/kantel dakjes in onze auto's gehad, en z'n glazen dak is veel fijner, omdat jenu een fatsoenlijk oppervlakte hebt (en niet zo'n klein klote ruitje), en de achterpassagiers er nu ook van mee kunnen genieten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat glazen dak vind ik maar vaag *Vader van een vriendin van me heeft zo'n 307SW*
Hij zit wel laag voor zo'n grote auto vind ik..
neuh maar ik weet niet beterquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alsof die van jou nou zo zinnig is...
Inkopper: ik ben hier...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:25 schreef jozef444 het volgende:
[..]
neuh maar ik weet niet betermaar euhm over die verhuizing van mij naar de motor sc heb je nog goeie redenen waarom ik hier moet blijven
![]()
ach tja dan zit er niks anders op dan op de meet te verschijnen op zo'n grote brommertquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Inkopper: ik ben hier...
Maar hier weet je gewoon zeker dat het nergens over gaat... Hier zijn leuke mensen... Ehm... Rest volgt nog wel... ooit...
Als jij het zo kunt regelen dat hij voor 900 euro all inclusive (brandstof, onderhoud, verzekering enz). Per maand kan, dan is het goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:25 schreef Fugie het volgende:
jongeh weet ik veel, koop dan zon 8 liter 24v viper motor en takel die in een dikke excalade. Veel beter dan zon 307
Helaas denk www.leaseplan.nl daar anders overquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:33 schreef Fugie het volgende:
peu makker, the sky is the limit!
ik ga voetbal kijke later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |