Ik prefereer ook remigratie boven integratie van dit soort wereldvreemde elementen in onze volksgemeenschap.quote:De NNP prefereert remigratie boven integratie van alle volksvreemde elementen in onze volksgemeenschap.
of breezah (sorry, kon het 1x niet laten)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:52 schreef piere het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan gewoon een kutpersoon
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Loedertje het volgende:
Een deel II gaat overigens direct dicht.
vol=vol
waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Loedertje het volgende:
vol=vol
En nu in het graag in het Nederlands, doe je maar niet zo net voor, stuk tuig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik prefereer ook remigratie boven integratie van dit soort wereldvreemde elementen in onze volksgemeenschap.
Omdat het niet kies is om mensen die hun emotie's tonen te demoniseren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:58 schreef Woffel het volgende:
[..]
waarom dat nou weer?
Dat ik het helemaal niet erg zou vinden als NNP'ers massaal uit dit land zouden optieven? Zo duidelijker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:59 schreef Lammie het volgende:
En nu in het graag in het Nederlands, doe je maar niet zo net voor, stuk tuig.
Kijk zo hoor jij te praten, nu ben jij jezelf. Wolf in schaapkleding.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ik het helemaal niet erg zou vinden als NNP'ers massaal uit dit land zouden optieven? Zo duidelijker?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef Lammie het volgende:
Kijk zo hoor jij te praten, nu ben jij jezelf. Wolf in schaapkleding.
Uiteraard is er een volkomen logische verklaring voor het feit dat je me continu loopt uit te maken voor rotte visquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef Lammie het volgende:
Kijk zo hoor jij te praten, nu ben jij jezelf. Wolf in schaapkleding.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Loedertje het volgende:
vol=vol
Ja natuurlijk, ben je daar nog niet achter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard is er een volkomen logische verklaring voor het feit dat je me continu loopt uit te maken voor rotte vis.
Mooi. Zou je ook zo vriendelijk willen zijn om die mede te delen? Ik heb namelijk werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:11 schreef Lammie het volgende:
Ja natuurlijk, ben je daar nog niet achter.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:24 schreef Lammie het volgende:
Ik zie al deze problemen als tijdelijk, en ik ben zelf van mening dat je de jeugd op een goede
manier moet benaderen.Als je dat doet krijg je de jeugd mee, en niet tegen.
Ja, heel duidelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:27 schreef sipdawg het volgende:
thnx, maar stel dat dat allemaal niet werkt... Je ziet duidelijk dat de straten steeds onveiliger worden.
Die goede manier moet blijkbaar nog worden uitgevondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:24 schreef Lammie het volgende:
Ik zie al deze problemen als tijdelijk, en ik ben zelf van mening dat je de jeugd op een goede
manier moet benaderen.Als je dat doet krijg je de jeugd mee, en niet tegen.
Dat werkt altijd, en je ziet hoe je het wil zien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:27 schreef sipdawg het volgende:
thnx, maar stel dat dat allemaal niet werkt... Je ziet duidelijk dat de straten steeds onveiliger worden.
Jij bent zeker opgegroeit met video films en een gameboy.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:30 schreef Woffel het volgende:
[..]
Die goede manier moet blijkbaar nog worden uitgevonden![]()
Geef je ze een paar computers verwen je ze blijkbaar weer te veel en gaan ze kapsones vertonen..........
Thnx man,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:31 schreef Lammie het volgende:
[..]
Dat werkt altijd, en je ziet hoe je het wil zien.
Hoezo? Ik ben toch niet degene die kapsones vertoont!?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:34 schreef Lammie het volgende:
[..]
Jij bent zeker opgegroeit met video films en een gameboy.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:51 schreef Cheiron het volgende:
Loedertje kan er niet tegen en weigert maar een tweede topic. Typisch weer
Amen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:51 schreef Cheiron het volgende:
Loedertje kan er niet tegen en weigert maar een tweede topic. Typisch weer. Kun je misschien gewoon een lijst geven waar in jouw ogen niet over gepraat mag worden? Objectief modereren mag hoor..
Je mag vast wel ergens over Marokkanen praten, hier doet men echter een poging tot "discussie"...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:51 schreef Cheiron het volgende:
waar in jouw ogen niet over gepraat mag worden?
Als ik er niet tegen zou kunnen had ik allang een opruimslotje geplaatst en kon deze thread nog een dagje mee omdat de off topic reacties dan richting de prullenbak gingen nietwaar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:51 schreef Cheiron het volgende:
Loedertje kan er niet tegen en weigert maar een tweede topic. Typisch weer. Kun je misschien gewoon een lijst geven waar in jouw ogen niet over gepraat mag worden? Objectief modereren mag hoor..
Kunnen die marokkanen dat niet doen ipv. rotzooi te schoppen ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef Drugshond het volgende:
Schrijf anders een essay over wat er volgens jou allemaal niet goed is.
Schrijf anders de problemen van je af. Schijnt ook goed te werken.
Mjah, laten we dan elke thread maar sluiten,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ik er niet tegen zou kunnen had ik allang een opruimslotje geplaatst en kon deze thread nog een dagje mee omdat de off topic reacties dan richting de prullenbak gingen nietwaar?
Inhoudelijk zie ik weinig normale meningen eigenlijk, topic II zal een herhaling van geblaat over doodstraf, terug naar land van ouders en kutmarokkanen worden, net als deze thread.
Als je dat soort reacties graag nog eens wilt lezen dan kun je ook weer gewoon op het begin van *Marokkaanse jongeren vernielen buurtcentrum* klikken .
Je heb de essays van BSB toch wel ooit eens gelezen op FOK! mag ik hopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:56 schreef L.Denninger het volgende:
Kunnen die marokkanen dat niet doen ipv. rotzooi te schoppen ?
Oh, ik weet het al: Gotverdomme! Dat tuig het lant uit, het buurtcentrum, dat WIJ betaalt ehbbe slopuh ze mara effe alsof het niks is! Ut zijn al-tijd dezellufde.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:03 schreef RichardQuest het volgende:
Stoute, stoute, stoute kindjes zijn het ook!
En nu?
Jij zecht waar het op staat!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:07 schreef JanKort het volgende:
Nee ik ben geen racist, ik ben het gewoon zat dat een bepaalde doelgroep shit verneukt, met grote regelmaat maar dat de authoriteiten niets durven doen, omdat ze weten hoe het uit de hand kan lopen met deze lieverds.
Jij bent zeker een vreemdeling in eigen land;quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij zecht waar het op staat!Daar heeft Pim een stokje voor willen steeken, maar toen is 'ie door de regering vermoordt!
Het word tijd dat we het regt in eige hand nemen. Ik heb alvast een pistool bestelt, ik ben gotverdomme een vreemde in m'n eigen lant!
![]()
![]()
![]()
Nu met al die buitelanders in de Tweede Kamer, we leven toch in Nederlandt?
Anders zoek je het woord "sarcasme" eens op in het woordenboek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef L.Denninger het volgende:
Jij bent zeker een vreemdeling in eigen land;
okee, het lukt je dan nog net om iets meer dan de helft van de woorden die je schrijft correct te spellen,
maar zelfs de naam van je eigen land kun je niet eens spellen !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |