Zo cliche weer, die uitspraak. Gaan we weer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:44 schreef Marksen het volgende:
Ik ben er helemaal voor om deze warhoofden een enkeltje Marokko te geven![]()
Cliche. Ja en?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:45 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Zo cliche weer, die uitspraak. Gaan we weer.
Oke, alle Chinezen een enkeltje Chinese muur dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:45 schreef Space-Chinees het volgende:
Zo cliche weer, die uitspraak. Gaan we weer.
Of alle Relmarokkanen tegen de Chinese muur?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:50 schreef kasper het volgende:
Oke, alle Chinezen een enkeltje Chinese muur dan.![]()
Daarvoor is de muur niet lang genoeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Of alle Relmarokkanen tegen de Chinese muur?
Alle Chinezen... wordt wel drukke muur danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:50 schreef kasper het volgende:
[..]
Oke, alle Chinezen een enkeltje Chinese muur dan.![]()
Van de muur afgooien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:53 schreef kasper het volgende:
[..]
Daarvoor is de muur niet lang genoeg.![]()
Mijn idee. Ik stond op die muur in de zomer van 2003 en ik kan je zeggen, hijs lang genoeg voor deze personen incl alle andere criminelen/ terroristen in de wereldquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of alle Relmarokkanen tegen de Chinese muur?
Neeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik stond op die muur in de zomer van 2003 en ik kan je zeggen, hijs lang genoeg voor deze personen incl alle andere criminelen/ terroristen in de wereld
Waarom die marrokanen zo snel zijn? omdat de slome al in de bak zittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:55 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vind het toch altijd knap trouwens, als ze weten dat het er stuk of 30 waren, waarom ze altijd maar eentje oppakken!
Dat heeft toch geen zin.
ja, dat is mij ook weleens opgevallen...is ook met voetbalrellen, van de 500 man, pakken ze er vaak maar 3 op ofzo....en veroordelen er 0quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:55 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vind het toch altijd knap trouwens, als ze weten dat het er stuk of 30 waren, waarom ze altijd maar eentje oppakken!
Dat heeft toch geen zin.
Ja, negeer de uitwassen van de Islam maar weer. Deze terroristische daad van onze volgens links zo lieve moslimbroeders maakt maar weer eens duidelijk wat er ons staat te gebeuren als de islamisering zich voortzet. Fallujkha in het klein, maar als we niet oppassen en niet trots zijn op onze Nederlandse (en dus niet islamitische) identiteit, dan zal er snel een burgeroorlog komen. Maar negeer dat maar weer door er op te wijzen dat er misschien ook Nederlandse jongeren zijn, maar waaorm hoor ik R@b daar dan nooit over? Ze je wel aan het denken, hè?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:57 schreef Megumi het volgende:
Of Nederlandse jongeren zulke dingen niet doen.
Ik heb dus even vet zin om dit te quoten!!! echt want lui die dat roepen zijn , naar mijn mening,dom en denken niet verder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:57 schreef Megumi het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:02 schreef Lammie het volgende:
Wat moeten die oudjes daar ook computeren, dan vraag je toch om problemen.
Ze verpesten het ook altijd voor de jongeren.
Volgens mij is er niets islamitisch aan deze actie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, negeer de uitwassen van de Islam maar weer. ...
Wij hebben een zaakje in een dorpje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Ik heb dus even vet zin om dit te quoten!!! echt want lui die dat roepen zijn , naar mijn mening,dom en denken niet verder.
Kijk: Wij worden hier geboren (vreemd hè), en marokanen en andere type mensen komt hier voor een betere toekomst? ok snap je t nog?
Als wij ons in de criminaliteit begeven doen wij dit, of we nou willen of niet, in ons eigen land. Die Kut Marrokanen die hier komen ruzie`en, die doen dat dus in een land wat voor hun een betere toekomst zou moeten brengen... Die domme marokanen verneuken het voor hun zelf!!!
Een beetje zeuren over een pc.... och jonge stakker in je eigen land heb je dat soort dingen niet eens....
Deze marokanen zijn een typisch geval van KutMarokanen!!!!!!! ik heb ze zo vaak gezien en gehoord...
Dus meneer Megumi? wat is daar op uw antwoord? of andere gegedigden
Mijn antwoord is dat je generaliseerd. En vermoedlijk een kut racist bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Ik heb dus even vet zin om dit te quoten!!! echt want lui die dat roepen zijn , naar mijn mening,dom en denken niet verder.
Kijk: Wij worden hier geboren (vreemd hè), en marokanen en andere type mensen komt hier voor een betere toekomst? ok snap je t nog?
Als wij ons in de criminaliteit begeven doen wij dit, of we nou willen of niet, in ons eigen land. Die Kut Marrokanen die hier komen ruzie`en, die doen dat dus in een land wat voor hun een betere toekomst zou moeten brengen... Die domme marokanen verneuken het voor hun zelf!!!
Een beetje zeuren over een pc.... och jonge stakker in je eigen land heb je dat soort dingen niet eens....
Deze marokanen zijn een typisch geval van KutMarokanen!!!!!!! ik heb ze zo vaak gezien en gehoord...
Nooit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:57 schreef Megumi het volgende:
Leer eerst eens je eigen taal fatsoenlijk te schrijven, idioot.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Redelijke kans dat die " latere generatie - Marokkanen" zijn. Die zijn dus ook in Nederland geboren. Die bevuilen hun eigen nest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
grapje he...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
razzias !!! deportatie !!!
Tja, dat schijnt om de één of andere reden niet te mogen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:04 schreef Salvad0R het volgende:
razzias !!! deportatie !!!
Aangezien het hier Marokkaanse jongeren betreft ga ik ervan uit dat het meerendeel hier 2e- danwel 3e-generatie betreft, die zijn hier dus ook geboren. Uitwijzen kan dus sowieso al niet, want het zijn Nederlanders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Kijk: Wij worden hier geboren (vreemd hè),
Wacht maar. Op de een of andere manier worden zulke topics altijd iets als "uitzetten naar hun eigen land" en "fijne religie he, die islam".quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets islamitisch aan deze actie.
Moet jij niet terug naar Stormfront ofzo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Nee joh, eerste generatie-> jongens van 20 jaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Redelijke kans dat die " latere generatie - Marokkanen" zijn. Die zijn dus ook in Nederland geboren. Die bevuilen hun eigen nest.
Nee, het lijkt eerder uit te draaien op een "Marokkanen zijn kut"-topic.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wacht maar. Op de een of andere manier worden zulke topics altijd iets als "uitzetten naar hun eigen land" en "fijne religie he, die islam".
Ik ben ook niet in NL geboren.. mag ik dus nu een buurthuis in elkaar trappen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Overgrote meerderheidquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:09 schreef Megumi het volgende:
Marokanen die normaal doen komen natuurlijk niet in het nieuws. De overgrote meederheid.
Mijn antwoord is dat je uit je nek lult.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd nog wel 'ns afwachten, ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, het lijkt eerder uit te draaien op een "Marokkanen zijn kut"-topic.
nee, en dat is in sommige gevallen best jammer. persoonlijk vind ik dat je tegen immigranten best wat strenger mag optreden. je komt toch op bezoek in een ander land en daar heb je je mi te gedragen. kan je dat niet dan adiosquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:10 schreef Kiki het volgende:
[..]
Ik ben niet in NL geboren... betekent dat dan dat ik minder rechten heb dan jij?
Het gaat er niet om wie het doen of niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef piere het volgende:
pfffff komt er weer een discriminatiediscussie.
het artikel zegt dat het marokkanen zijn!
en ja Nederlanders zullen het heus ook wel doen en space chinzezen ook.
maar het gaat nu dus om (kut)marokkanen...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef piere het volgende:
en ja Nederlanders zullen het heus ook wel doen en space chinzezen ook.
Nee, want dat impliceert weer dat je ook weer weg gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:13 schreef piere het volgende:
[..]
je komt toch op bezoek in een ander land
Op bezoek? Man ik woon hier al mijn hele leven!!! En die jongens die dat buurthuis in elkaar hebben getrapt waarschijnlijk ook. Ze hebben zich maar gewoon te gedragen. Net als ieder ander.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:13 schreef piere het volgende:
[..]
nee, en dat is in sommige gevallen best jammer. persoonlijk vind ik dat je tegen immigranten best wat strenger mag optreden. je komt toch op bezoek in een ander land en daar heb je je mi te gedragen. kan je dat niet dan adios
Telegraaf: Groep Chineze hangjongeren terroriseren moskeequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
, die helemaall!
En mij ook. Landgenoot.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:15 schreef Kiki het volgende:
[..]
Op bezoek? Man ik woon hier al mijn hele leven!!! En die jongens die dat buurthuis in elkaar hebben getrapt waarschijnlijk ook. Ze hebben zich maar gewoon te gedragen. Net als ieder ander.
Het zou toch wat zijn dat als ik bij de eerste de beste overtreding teruggestuurd word naar Canada! Ze zien me daar aankomen.
Precies. Alhoewel je je af kan vragen hoeveel van die Marokkanen zich Nederlander voelt? Ze voelen zich Marokkaan, kiezen voor een dubbele nationaliteit, een groot deel haalt nog een bruid uit Marokko, etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, want dat impliceert weer dta je weg gaat.
Als je echt een immigrant bent en je genaturaliseerd bent tot Nederlander heb je wat mij betreft dezelfde rechten (en plichten!) als ieder ander.
je hoeft geen enters in je teksten te doen. En wel witregels. Houdt het forum een beetje leesbaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:16 schreef http het volgende:
[..]
Hé, strakke actie. Daar heb ik helemaal niets over gelezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:17 schreef Space-Chinees het volgende:
Telegraaf: Groep Chineze hangjongeren terroriseren moskee![]()
Inderdaad, daarom ben ik ook tegen dubbele nationaliteit. ik vind dat sowieso een raar gegeven. Mocht het wel bestaan blijven dan moeten de mensen die daar voor kiezen wat mij betreft wel genoegen nemen met het feit dat ze het Nederlanderschap ook weer afgenomen kan worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Alhoewel je je af kan vragen hoeveel van die Marokkanen zich Nederlander voelt? Ze voelen zich Marokkaan, kiezen voor een dubbele nationaliteit, een groot deel haalt nog een bruid uit Marokko, etc.
Die knakkers zitten hier gigantisch veel te blaten, en van mij mogen ze, maar als je niet eens het onderwerp van je post goed weet te spellen....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Leer eerst het woord MAROKKANEN eens schrijven
Het is ook niet gebeurd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:19 schreef kasper het volgende:
[..]
Hé, strakke actie. Daar heb ik helemaal niets over gelezen.
lees ff welke regel ik gequote hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:15 schreef Kiki het volgende:
[..]
Op bezoek? Man ik woon hier al mijn hele leven!!! En die jongens die dat buurthuis in elkaar hebben getrapt waarschijnlijk ook. Ze hebben zich maar gewoon te gedragen. Net als ieder ander.
Het zou toch wat zijn dat als ik bij de eerste de beste overtreding teruggestuurd word naar Canada! Ze zien me daar aankomen.
Jij voeld je toch zeker een echte voorbeeldige Nederlander, als de mensen allemaal zo waren als jij, zou de wereld er veel beter uitzien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:03 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom het dan erger is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:20 schreef sipdawg het volgende:
"En dat maakt het minder erg dan als een paar marokkanen het doen?" -Nee dat zeg je net verkeerd, je moet t zo zien: Als marrokanen het doen is het erger. Criminaliteit o.a. blijft een naar geval.
Door het afnemen van een nationaliteit op papier gaan mensen zich echt niet meer Nederlander voelen hoor. Ik heb een dubbele nationaliteit en hoewel ik maar 1 paspoort heb (en dat is dus GEEN Nederlands paspoort) ben ik op papier (en voel ik me ook enorm) Nederlands. Als mij mijn Canadese paspoort wordt afgenomen, voel ik me niet opeens nog meer Nederlands.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ben ik ook tegen dubbele nationaliteit. ik vind dat sowieso een raar gegeven. Mocht het wel bestaan blijven dan moeten de mensen die daar voor kiezen wat mij betreft wel genoegen nemen met het feit dat ze het Nederlanderschap ook weer afgenomen kan worden.
Omdat het bij Marokkanen structureel lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom het dan erger is.
Uhm....nee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef sipdawg het volgende:
Omdat ze zo hun eigen graf graven posdnous... snap je dat nou nog niet?
Hoi Nikkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat het bij Marokkanen structureel lijkt te zijn.
Daar zat geen enkele Marokkaan tussen en deze daders presenteerden zich vol trots op hun eigen webstek.quote:Het is niet zozeer het links/rechts denken dat het veiligheidsdebat beheerst, als wel het preventie/repressie denken. En dan is het niet of/of, maar gewoon en/en. Ook de PvdA vindt immers dat je 'keihard' (citaat verkiezingsmanifest) moet optreden tegen geweld, zolang je ook de oorzaken daarvan 'keihard' aanpakt. Voorkomen is nog steeds beter dan genezen. De jeugdige treinvandalen uit Enkhuizen zijn bijvoorbeeld tot hun daden gekomen na de sluiting van het plaatselijke jeugdhonk.
En wat snap je niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uhm....nee.
Onderbouwen graag ! En niet alleen met voorbeeldjes, maar met keiharde cijfers.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat het bij Marokkanen structureel lijkt te zijn.
Niemand beweert dat het een tovermiddel is. Maar het isop z'n minst een stap. Wanneer mensen 1 nationaliteit kiezen houd dat in dat er een keuze gemaakt is, en het geeft natuurlijk een zekere vorm van binding.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef Kiki het volgende:
Het is echt dom gezwets als je de dubbele nationaliteit wil afschaffen. Dat heeft A niks met dit onderwerp te maken en B zal je de mensen niet meer Nederlands laten worden.
Wel, ze hebben een dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Aangezien het hier Marokkaanse jongeren betreft ga ik ervan uit dat het meerendeel hier 2e- danwel 3e-generatie betreft, die zijn hier dus ook geboren. Uitwijzen kan dus sowieso al niet, want het zijn Nederlanders.
Je bedoelt zeker omdat allerlei minder begaafden dan alle Marokkanen over 1 kam gaan scheren of zoiets?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef sipdawg het volgende:
Omdat ze zo hun eigen graf graven posdnous... snap je dat nou nog niet?
Maar dat zijnn geen Marokkanen dus dat is lang niet zo erg...of zoiets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:26 schreef Loedertje het volgende:
Van een andere site:
[..]
Daar zat geen enkele Marokkaan tussen en deze daders presenteerden zich vol trots op hun eigen webstek.
Het waren toch geen allochtonen meer? Maar derde generatie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Stel dan ook een goede Allochtonencoördinator aan gemeente Haarlem, dan heb je niet dit soort verzetsdaden!
Dat heb ik gedaan, vriendelijk zwaaivriendje, daar heb ik ook op gereageerd.. je ziet je quote toch boven mijn post staan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:22 schreef piere het volgende:
[..]
lees ff welke regel ik gequote heb
Geen zin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Onderbouwen graag ! En niet alleen met voorbeeldjes, maar met keiharde cijfers.
open er een topic voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:26 schreef Loedertje het volgende:
Van een andere site:
[..]
Daar zat geen enkele Marokkaan tussen en deze daders presenteerden zich vol trots op hun eigen webstek.
Dat lijkt mij niet, er zijn maar bar weinig Marokkanen in Nederland van deze leeftijd van wie allebei de ouders in Nederland geboren zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:27 schreef kasper het volgende:
Het waren toch geen allochtonen meer? Maar derde generatie?
Over bedoel je ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:29 schreef piere het volgende:
[..]
open er een topic voor
ik heb niet tegen canadezen hoor en ook niet tegen marokkanenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:27 schreef Kiki het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, vriendelijk zwaaivriendje, daar heb ik ook op gereageerd.. je ziet je quote toch boven mijn post staan?
Maar weet je, ik stop er mee, met jou valt toch niet te praten, ik weet niet eens waarom ik het probeer. Ik word zo vreselijk agressief van jouw soort uitspraken..agressief ja... dat heb je met die buitenlanders he. Die weten hun agressie niet in de hand te houden. Kut Canadezen..![]()
Het gaat ook over marokkanen kameraad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:20 schreef sipdawg het volgende:
"Elke week komen Nederlandse jongeren rotzooi in onze zaak trappen." - het gaat hier over marrokanen, voor een dergelijk onderwerp open je maar een eigen topic.
Voor de rest wat je hierboven heb geschreven zegt meer over jezelf dan over marokkanen.quote:"En dat maakt het minder erg dan als een paar marokkanen het doen?" -Nee dat zeg je net verkeerd, je moet t zo zien: Als marrokanen het doen is het erger. Criminaliteit o.a. blijft een naar geval.
"Je moet ze allebei even hard aanpakken." - Misschien, maar ik zou het niet erg vinden dat ze voor hun een gepasterre straf vinden...
"Maar dat begrijp jij natuurlijk nog niet." - Begrijp meer als jij DENKT.
"Leer eerst eens je eigen taal fatsoenlijk te schrijven, idioot. " - Als we elkaar maar begrijpen
Ik ben dus GEEN racist. Maar heb wel een hekel aan mensen, die hier zijn voor een betere toekomst, die het voor anderen niet leefbaarder maken.
Jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:30 schreef sipdawg het volgende:
denkt nu iemand nog dat ik een racist ben?(onzeker)
Jij bent dan ook geen baby Zeehondquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:30 schreef piere het volgende:
ik heb niet tegen canadezen hoor
Was jij toevallig in Nederland geboren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
Achterlijke marokkanen. Allemaal het land uit...ik zweer het je. Ik heb het helemaal gehad met ze. Het zijn duiveltjes uit afrika zeg ik je! Ophangen en afmaken! Ze maken ons land kapot! En het zijn moslims ook nog, dit kan nu niet meer. Verdonk help ons! Ik richt binnenkort een eigen partij op, alle Marokkanen het land uit. R@b zal me wel willen helpen denk ik, hij kan actief opzoek gaan naar negatieve zaken over marokkanen, zodat wij nog meer argumenten hebben om deze debiele moslims over de grens te tiefen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:32 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen baby Zeehond![]()
Ja?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:34 schreef Lammie het volgende:
[..]
Was jij toevallig in Nederland geboren?
Maar toch wil je ze rechten ontnemen? Wat wil je dan doen tegen mensen waar je wel wat tegen hebt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:30 schreef piere het volgende:
[..]
ik heb niet tegen canadezen hoor en ook niet tegen marokkanen
Lijst Wilders zoekt nog een Troetel Marokkaan, ben jij een beetje zacht?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
Achterlijke marokkanen. Allemaal het land uit...ik zweer het je. Ik heb het helemaal gehad met ze. Het zijn duiveltjes uit afrika zeg ik je! Ophangen en afmaken! Ze maken ons land kapot! En het zijn moslims ook nog, dit kan nu niet meer. Verdonk help ons! Ik richt binnenkort een eigen partij op, alle Marokkanen het land uit. R@b zal me wel willen helpen denk ik, hij kan actief opzoek gaan naar negatieve zaken over marokkanen, zodat wij nog meer argumenten hebben om deze debiele moslims over de grens te tiefen.
over naiviteit gesproken...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:30 schreef Loedertje het volgende:
Over bedoel je ?
Neen, die loopt niet zo goed doordat er geen Marokkaan bij betrokken was .
Is dat even boffen voor jou.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja?
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:26 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Wel, ze hebben een dubbele nationaliteit.
Je begrijpt dat mijn reactie puur sarcastisch is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:37 schreef Lammie het volgende:
[..]
Is dat even boffen voor jou.
Het is ook niet om het gevoel, maar om meer duidelijkheid.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:24 schreef Kiki het volgende:
Het is echt dom gezwets als je de dubbele nationaliteit wil afschaffen. Dat heeft A niks met dit onderwerp te maken en B zal je de mensen niet meer Nederlands laten worden.
Oh sorry, dat had ik niet in de gaten, die kut Marocanen ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat mijn reactie puur sarcastisch is?
/Die is even met zijn chinese hangjongerenvriendjes een moskee aan het terroriserenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:41 schreef sipdawg het volgende:
Space-chinees?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:43 schreef Lod het volgende:
[..]
/Die is even met zijn chinese hangjongerenvriendjes een moskee aan het terroriseren
Deportatie kan natuurlijk ook gewoon, of gewoon gifgas inzetten. HEIL HITLER, toch Darth-Vader.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:42 schreef Darth-Vader het volgende:
Kan de overheid niet iets regelen met de 'Friese Heil Hitler-jongeren'?
Dan kunnen die Friezen zich lekker uitleven op deze haakneuzen en de Marokkaanse gezichten met behulp van een Hitlerjugend-mes voorzien van hakenkruizen.
Zo slaat men twee vliegen in een (1) klap; De Marokkanen zijn opgeruimd en de Hitlerjongeren vervelen zich niet langer!
Dat moeten ze hebben, anders mogen ze Marokko niet meer in, ze moeten ook verplicht allemaal een islamitische naam..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En sowieso is dat iets dat ze moeten afschaffen, je wilt wel Nederlander worden, of je wilt het niet, niet iets halfbakken.
Rofl, kruip is onder die steen vandaan. Verplicht een Islamitische naam? Zonder Marokkaans paspoort Marokko niet in? Hoe ga ik dan telkens op vakantie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:45 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat moeten ze hebben, anders mogen ze Marokko niet meer in, ze moeten ook verplicht allemaal een islamitische naam..
Ik had het over de desbetreffende Marokkanen, niet over jou.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deportatie kan natuurlijk ook gewoon, of gewoon gifgas inzetten. HEIL HITLER, toch Darth-Vader.
![]()
![]()
Jij kan beter niet denken, ga buurthuizen opknappen of zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:44 schreef sipdawg het volgende:
haha jammer.. ik hoor graag wat ik fout denk... ook van anderen
Dat staat niet in jouw stuk. Ik wens dan ook een genuanceerdere post, vooral met dit soort groffe uitlatingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Ik had het over de desbetreffende Marokkanen, niet over jou.
Dus maak je niet druk...
Hou je bek dan gewoon.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Geen zin.
Op kosten van het GAK en andere linkse staatsruif geld verstrekkers, dat spreekt voor zichquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe ga ik dan telkens op vakantie?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Rob Oudkerk zou ze gewoon meenemen naar de hoeren en dan zijn die gastjes ook weer van hun fustraties af.![]()
Dat je kortzichting en onrealistisch denkt. Je bent iemand die naar aanleiding van een slechte actie door bijv 1 persoon daarna een compleet ras of een totale cultuur afschrijft. Als ik nu bij jou in de buurt auto´s ga vernielen zou dit betekenen dat Nederlanders slecht zijn, en jij vind dat die niets waard zijn. Als er op een school een schietpartij is, wil het niet zeggen dat alle leerlingen zo zijn. Als er 1 Volvo slecht uit de crashtest komt wil het niet zeggen dat alle types dat zijn. Dat sommige paddestoelen giftig zijn wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:44 schreef sipdawg het volgende:
haha jammer.. ik hoor graag wat ik fout denk... ook van anderen
En waarom kan ik beter niet denken? Ik word zoooo moe van kids die posten zonder zelf ook maar iets nuttigs te laten weten... Beargumenteer je uitspraken, kom niet als een dom (blond) meisje overquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:47 schreef Lammie het volgende:
[..]
Jij kan beter niet denken, ga buurthuizen opknappen of zo.
Dat verklaart niet hoe ik Marokko binnenkom zonder Marokkaans passport no? Dit is net zo relevant als praten over jouw viagra gebruik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Op kosten van het GAK en andere linkse staatsruif geld verstrekkers, dat spreekt voor zich![]()
![]()
Nee nee, dat zie je fout. Als Nederlanders het doen dan is het minder erg. En anders heb je vast ergens buitenlands bloed in je aderen lopen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik nu bij jou in de buurt auto´s ga vernielen zou dit betekenen dat Nederlanders slecht zijn, en jij vind dat die niets waard zijn.
Ik zei niet voor niets "deze..." en niet" de...". Ik heb zo mijn grenzen hoor, wees maar niet bang...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat staat niet in jouw stuk. Ik wens dan ook een genuanceerdere post, vooral met dit soort groffe uitlatingen.
Je heb een eigen mening, dat is je goed recht. En ik heb de mijne laten horen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:42 schreef sipdawg het volgende:
Kan iemand misschien ook verklaren waarom chinees het niet eens zou kunnen zijn met mening? afgezien dat ie zelf waarschijnlijk een buitenlander is
Je koopt ze gewoon om met klinkende Europesche valuta daar aan de grensch, ik slik trouwens alleen nep-viagra, net zo stoer en je loopt niet de hele dag met een paal in je broekquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Dat verklaart niet hoe ik Marokko binnenkom zonder Marokkaans passport no? Dit is net zo relevant als praten over jouw viagra gebruik.
oh ja, is waar ook. Oh...dan kan ik voor dezelfde straf meteen wat huizen in de fik zetten, bij elkaar komt dat bij de straf die een Marokkaan alleen voor de auto´s zou moeten krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Nee nee, dat zie je fout. Als Nederlanders het doen dan is het minder erg. En anders heb je vast ergens buitenlands bloed in je aderen lopen..
Illegaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rofl, kruip is onder die steen vandaan. Verplicht een Islamitische naam? Zonder Marokkaans paspoort Marokko niet in? Hoe ga ik dan telkens op vakantie?
Dertig Marokkanen? De kans is best groot dat er al een paar 'loverboys' tussen zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Rob Oudkerk zou ze gewoon meenemen naar de hoeren en dan zijn die gastjes ook weer van hun fustraties af.![]()
Maar als die wekelijkse 3 acties nou door dezelfde persoon (personen) gebeuren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:53 schreef sipdawg het volgende:
"Je bent iemand die naar aanleiding van een slechte actie door bijv 1 persoon daarna een compleet ras of een totale cultuur afschrijft"
- uhm weekelijks minimaal 3 acties vriend
Ik denk niet zwart/wit dus... Als mijn mening gevormd zou worden na 1 zo`n actie zou het mooi zielig met mij gesteld zijn... Dat was mijn argument
Probeer dat klein beetje hersenen wat je hebt, te gebruiken. Ook al kost dat veel moeiten, blijf volhoudend, dan worden sommigen opmerkingen duidelijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:49 schreef sipdawg het volgende:
[..]
En waarom kan ik beter niet denken? Ik word zoooo moe van kids die posten zonder zelf ook maar iets nuttigs te laten weten... Beargumenteer je uitspraken, kom niet als een dom (blond) meisje over
Punt blijft dat je zwart-wit blijft denken in termen van cultuur en/of ras en daar duidelijk onderscheid in maakt. Onderscheid in goed of slecht. Niet onderscheid in bijv kleding als je het zou hebben over een modeshow in Marokko of in Nederland.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:53 schreef sipdawg het volgende:
"Je bent iemand die naar aanleiding van een slechte actie door bijv 1 persoon daarna een compleet ras of een totale cultuur afschrijft"
- uhm weekelijks minimaal 3 acties vriend
Ik denk niet zwart/wit dus... Als mijn mening gevormd zou worden na 1 zo`n actie zou het mooi zielig met mij gesteld zijn... Dat was mijn argument
Misschien waren deze oudjes wel ex-NSB karkassen en waren deze Marokkanen eigenlijk helden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef Drugshond het volgende:
Toch heb ik wel een klein probleem met de context van dit bericht. Ze waren boos omdat de oudjes (!!) nog eventjes bezig waren op het internet. Respect voor de ouderen graag, een beetje geduld was hier wel op zijn plaats.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Dertig Marokkanen? De kans is best groot dat er al een paar 'loverboys' tussen zitten.
Je zegt het zelf. Door dezelfde persoonquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:55 schreef Lod het volgende:
[..]
Maar als die wekelijkse 3 acties nou door dezelfde persoon (personen) gebeuren.
Mooi toch? wij dienen het ondernemerschap van onze minderheden te steunen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef nikk het volgende:
Dertig Marokkanen? De kans is best groot dat er al een paar 'loverboys' tussen zitten.
Als Nederlanders jongeren veelvuldig negatief in het nieuws zouden komen zoals de Marokkanen hadden dat soort topic ook heel hard gelopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:54 schreef Drugshond het volgende:
Speedy Gonzales - topic.
Als het Nederlanders zijn geweest dan zaten we nu nog op pagina 1.
En topics over hooligans lopen snel vol. Waarom? Omdat er ontzettend veel gedonder over is...quote:Gelukkig doet onze nationale trots .. "de voetbal supporters" doen nooit niks verkeerd.
Nee dat maakt sipdawg ervan. Hij zegt dat hij zijn mening niet baseert op de acties van 1 persoon maar op 3 maal weeks een actie. Ik vraag dus hoe hij weet dat het niet elke keer door dezelfde persoon gebeurt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:57 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Je zegt het zelf. Door dezelfde persoon
Je bedoelt zeker andere persoon van dezelfde afkomst.
Overdreven berichtgeving altijd ook.quote:Het zwakt zichzelf al af
Kop: buurtcentrum vernield
verderop: 1 ruimte in het buurtcentrum
verderop: 1 raam en een bar
Sorry jongens, ik bedoelde natuurlijk: personenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:59 schreef Lod het volgende:
[..]
Nee dat maakt sipdawg ervan. Hij zegt dat hij zijn mening niet baseert op de acties van 1 persoon maar op 3 maal weeks een actie. Ik vraag dus hoe hij weet dat het niet elke keer door dezelfde persoon gebeurt.
LOL nee daar heb je gelijk in.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat je kortzichting en onrealistisch denkt. Je bent iemand die naar aanleiding van een slechte actie door bijv 1 persoon daarna een compleet ras of een totale cultuur afschrijft. Als ik nu bij jou in de buurt auto´s ga vernielen zou dit betekenen dat Nederlanders slecht zijn, en jij vind dat die niets waard zijn. Als er op een school een schietpartij is, wil het niet zeggen dat alle leerlingen zo zijn. Als er 1 Volvo slecht uit de crashtest komt wil het niet zeggen dat alle types dat zijn. Dat sommige paddestoelen giftig zijn wil niet zeggen dat ze dat allemaal zijn.
Je denkt gewoon kort door de bocht.
Daar moet ik ze wel gelijk in geven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:59 schreef Drugshond het volgende:
Uit maroc.nl
[..]
Ik zie maar verdacht weinig hooligans threads in het NWS verschijnen. Terwijl ik zeker weet dat er vernieligen worden aangericht die facto groter zijn dan wat er hier is gebeurd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:59 schreef nikk het volgende:
En topics over hooligans lopen snel vol. Waarom? Omdat er ontzettend veel gedonder over is...
De jongeren kiepten onder meer een tennistafel door een raam en vernielden een bar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
Prachtig, de analyse van het nieuwsbericht door het maroc.nl forum....
[..]
Overdreven berichtgeving altijd ook.
Kijk, nu praat je verstandig, ik wis wel dat dat stukje hersenen ook zou werken, als je maar probeerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:00 schreef sipdawg het volgende:
Nouja... lammie. jij bent vooral heel slim!
Ik weet niet ik wil echt niet racistisch zijn, maar mag ik t niet erg vinden dat marrokkanen het voor zich zelf erg verpesten?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:06 schreef sipdawg het volgende:
Ik weet niet ik wil echt niet racistisch zijn,
Dat mag, maar ze verpesten het ook voor hun omgeving, de Tokkies inclusief!quote:maar mag ik t niet erg vinden dat marrokkanen het voor zich zelf erg verpesten?
Nou nee, das behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:05 schreef nikk het volgende:
[..]
De jongeren kiepten onder meer een tennistafel door een raam en vernielden een bar.
Geweldige analyse inderdaad
Daarnaast, alsof het vernielen van een ruimte en een bar niet vernieling van een centrum genoemd kan worden...
Waarom vind je dat niet erg dan? Wat is er zo leuk aan als mensen het voor zichzelf verpesten? Of ik heb gewoon geen humor of zo..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:06 schreef sipdawg het volgende:
Ik weet niet ik wil echt niet racistisch zijn, maar mag ik t niet erg vinden dat marrokkanen het voor zich zelf erg verpesten?
Goh, mooi geknipt en -plakt uit het NNP partijprogrammaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:02 schreef RAVW het volgende:
Want als het aan mij ligt mogen deze dingen wel eens door gevoerd worden:
wow.... er is licht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:06 schreef sipdawg het volgende:
ach ja, als ze in mijn huis m'n eettafel door het raam gooien en m'n keukenblad slopen ben ik ook niet meer heel genuanceerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, das behoorlijk overdreven.
Wat heeft dit te maken met een stel ongeduldige kutpubers?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:02 schreef RAVW het volgende:
Want als het aan mij ligt mogen deze dingen wel eens door gevoerd worden:
-
Er zijn anders meer foutjes gesignaleerd in de berichtgeving.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ach ja, als ze in mijn huis m'n eettafel door het raam gooien en m'n keukenblad slopen ben ik ook niet meer heel genuanceerd
JA dat klopt daar ben ik het ook zeker mee eens ....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Zander het volgende:
[..]
Goh, mooi geknipt en -plakt uit het NNP partijprogramma
Prima kerel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:07 schreef sipdawg het volgende:
Nou sorry dat ik dan verkeerde dingen zei... maar zoals in die laatste post , zo voelt t gewoon voor mij :S
Echt nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:05 schreef nikk het volgende:
[..]
De jongeren kiepten onder meer een tennistafel door een raam en vernielden een bar.
Geweldige analyse inderdaad
Daarnaast, alsof het vernielen van een ruimte en een bar niet vernieling van een centrum genoemd kan worden...
hehehquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet erg dan? Wat is er zo leuk aan als mensen het voor zichzelf verpesten? Of ik heb gewoon geen humor of zo..
Dan moet je jezelf ook vooral associeren met zo'n foute club als de NNP..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef RAVW het volgende:
ik wil daar ook gewoon normaal over kunnen praten zonder datik als rassist word aan gesproken.
:')quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
JA dat klopt daar ben ik het ook zeker mee eens ....
Ik schuif het niet onder stoelen of banken hoor
Kan je de website ook wel geven van die lui.
http://www.nnp.nu/
IK hoop ook dat dit de nieuwe nummer1 partij wordt van Nederland.
Want zo als ik al zei: ik erken het probleem gewoon en ik wil daar ook gewoon normaal over kunnen praten zonder datik als rassist word aan gesproken.
Dat kun je vinden natuurlijk. Ik vind het slopen van onder meer een bar, computers en een pingpong-tafel door een ruit gooien wel degelijk vernieling.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, das behoorlijk overdreven.
Je kunt er ook normaal over leren schrijven . Is een NT2 cursus niets voor je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik schuif[het niet onder stoelen of banken hoor
Want zo als ik al zei: ik erken het probleem gewoon en ik wil daar ook gewoon normaal over kunnen praten zonder datik als rassist word aan gesproken.
-Invoering zero- tolerancequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met een stel ongeduldige kutpubers?
Tuurlijk, ware het niet dat dat wekelijks gebeurt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat kun je vinden natuurlijk. Ik vind het slopen van onder meer een bar, computers en een pingpong-tafel door een ruit gooien wel degelijk vernieling.
Sorry dit zei ik in het algemeenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:13 schreef Lammie het volgende:
[..]
Prima kerel.
Als je wilt [quoten] moet je rechs boven daar staan 3 icoontjes, de rechtse moet je indrukken, dat gaat wat makkelijker, en is beter leesbaarder.
Naja, de NNP steunen en niet als racist willen worden gezien is een beetje tegenstrijdig...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef RAVW het volgende:
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat dit met de openingspost te maken heeftquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:15 schreef RAVW het volgende:
Nou dat lijkt me toch wel duidelijk dat daar ook gelijk mee afgerekend word als ze de fout in gaan.
Valt op wat voor genuanceerde kop dit nieuwtje heeft, ivm deze nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:13 schreef het_fokschaap het volgende:
works both ways
Moskee beklad en in brand gestoken
UTRECHT - 09/09/04 - Een moskee in Enschede is in de nacht van woensdag op donderdag beklad met hakenkruizen en in brand gestoken. De schade aan het gebouw is beperkt gebleven, heeft de politie Twente donderdag laten weten.
Sorry, ik wou dit in het algemeen zeggen en niet alleen aan jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:13 schreef Lammie het volgende:
[..]
Prima kerel.
Als je wilt [quoten] moet je rechs boven daar staan 3 icoontjes, de rechtse moet je indrukken, dat gaat wat makkelijker, en is beter leesbaarder.
Plus niet vreemd opkijken als je niet meer met je kont op het strand in Spanje kan liggen, omdat ze je volgens NNP regels ook daar niet toe willen laten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:17 schreef nikk het volgende:
[..]
Naja, de NNP steunen en niet als racist willen worden gezien is een beetje tegenstrijdig...
Oh, dat had ik niet doorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:18 schreef sipdawg het volgende:
[..]
Sorry, ik wou dit in het algemeen zeggen en niet alleen aan jou
geeft niet poppiequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:20 schreef Lammie het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet door![]()
Omdat dit niet gaat om vernielingen die aangericht worden door een dronkelap in een bar...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk, ware het niet dat dat wekelijks gebeurt.
Ik snap niet waarom dit specifieke geval zo interessant is.
hmmm tja, moskee in brand gestoken. het gaat waarschijnlijk om een kozijn ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Valt op wat voor genuanceerde kop dit nieuwtje heeft, ivm deze nieuwsbericht.
Het is inderdaad een mooi staaltje van suggestieve berichtgeving. Hoe mobiliseer ik de meute.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
Valt op wat voor genuanceerde kop dit nieuwtje heeft, ivm deze nieuwsbericht.
Slecht voor een MODje om dit te doen .....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kunt er ook normaal over leren schrijven . Is een NT2 cursus niets voor je?
Maar dit soort flame dingen worden dan wel toegestaan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:14 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Inboergeringscoersoes voor joe!
Anders oprotten naar iegen land!
hiep hoi, ik ben geen meute !quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mooi staaltje van suggestieve berichtgeving. Hoe mobiliseer ik de meute.
Precies. Wat hakenkruizen en een brievenbus die in de fik gaat is geenszins te vergelijkingen met wat in dat buurtcentrum is gebeurt. Was een complete ruimte in de moskee afgefikt ofzo had je mogen spreken van vernielingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm tja, moskee in brand gestoken. het gaat waarschijnlijk om een kozijn ofzo.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk, ware het niet dat dat wekelijks gebeurt.
Ik snap niet waarom dit specifieke geval zo interessant is.
O MIJN GOD, hier val je dus echt door de mand. In de buurtcentrum waren er ook slechts onderdelen kapot gemaakt, zoals bijv een bar en een tafel. Er was geen hele ruimte afgefikt, je meet met 2 maten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Precies. Wat hakenkruizen en een brievenbus die in de fik gaat is geenszins te vergelijkingen met wat in dat buurtcentrum is gebeurt. Was een complete ruimte in de moskee afgefikt ofzo had je mogen spreken van vernielingen.
Anders heb je het niet door dat het expres zo is geschrevenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
Slecht voor een MODje om dit te doen .....
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je mensen niet mocht aanvallen op taal fouten in het FAQ?
[..]
Maar dit soort flame dingen worden dan wel toegestaan?
erg raar allemaal.
Iemand die de waarheid spreekt word aangevallen op dingen die niets met het onderwerp te maken hebben.
Hoe bedoel je het ontlopen of het niet willen zien van het probleem.
Sorry maar de POT verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Anders oprotten naar iegen land!
hier staan al 2 foutjes in een korte zin
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:29 schreef Woffel het volgende:
[..]
![]()
Kaart het aan bij een FA of A.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:27 schreef RAVW het volgende:
Slecht voor een MODje om dit te doen .....
Ik heb je al tweemaal verzocht om uit te leggen wat je postings te maken hebben met het onderwerp van deze thread namelijk, ongeduldige kutpubers die (in groepsverband) overgaan tot vandalisme.quote:Iemand die de waarheid spreekt word aangevallen op dingen die niets met het onderwerp te maken hebben.
haha, nee ben ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:30 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Anders heb je het niet door dat het expres zo is geschreven![]()
De post was sarcastisch bedoelt, meneer "ik ben geen rassist"
maar wel een rascist ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:30 schreef Space-Chinees het volgende:
De post was sarcastisch bedoelt, meneer "ik ben geen rassist"
Dus een bar vernielen, een pingpong-tafel door een ruit gooien, het vernielen van computers, en wie weet wat nog meer is te vergelijken met wat hakenkruizen en een kozijn die in de fik gaat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O MIJN GOD, hier val je dus echt door de mand. In de buurtcentrum waren er ook slechts onderdelen kapot gemaakt, zoals bijv een bar en een tafel. Er was geen hele ruimte afgefikt, je meet met 2 maten.
Vind trouwens dat met die hakenkruizen nog erger, aangezien het dan draait om vernielingen EN rascismequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Dus een bar vernielen, een pingpong-tafel door een ruit gooien, het vernielen van computers, en wie weet wat nog meer is te vergelijken met wat hakenkruizen en een kozijn die in de fik gaat?
Zet um eruit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kaart het aan bij een FA of A.
[..]
Ik heb je al tweemaal verzocht om uit te leggen wat je postings te maken hebben met het onderwerp van deze thread namelijk, ongeduldige kutpubers die (in groepsverband) overgaan tot vandalisme.
Vervolgens kom jij met de doodstraf en uitzetting, dát noem jij * heeft ..écht met het onderwerp te maken!!*
of vernielingen door rascisme komen of door vernielzucht zou mij niet heel veel uitmakenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind trouwens dat met die hakenkruizen nog erger, aangezien het dan draait om vernielingen EN rascisme
Jazeker, vooral omdat dat laatste een politieke statement is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Dus een bar vernielen, een pingpong-tafel door een ruit gooien, het vernielen van computers, en wie weet wat nog meer is te vergelijken met wat hakenkruizen en een kozijn die in de fik gaat?
Dat antwoord had ik al gegevenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kaart het aan bij een FA of A.
[..]
Ik heb je al tweemaal verzocht om uit te leggen wat je postings te maken hebben met het onderwerp van deze thread namelijk, ongeduldige kutpubers die (in groepsverband) overgaan tot vandalisme.
Vervolgens kom jij met de doodstraf en uitzetting, dát noem jij * heeft écht met het onderwerp te maken!!*
Want ik denk dat deze punten toch de jeugd op een ander denk wijzen zal zetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
-Invoering zero- tolerance
- Vervroegde vrijlating moet een gunst worden en geen automatisme
- Onaangekondigd preventief fouilleren
- Invoering van de doodstraf voor seriemoordenaars en kinderverkrachters
- Inzet mariniers als ordehandhavers bij grote evenementen en crisissituaties
- Alle politiebureaus weer 24 uur per dag open
- Onmiddellijke uitzetting van criminele en illegale vreemdelingen
- Nederland moet onveilig worden voor criminelen.
Nou dat lijkt me toch wel duidelijk dat daar ook gelijk mee afgerekend word als ze de fout in gaan.
Niets meer van: Maar Ja . Gewoon hard aan pakken die gasten welke ras dan ook.
dat is islam ook, geen scheiding kerk en staat, dus dan kan je politieke tegenstrevers verwachten misschienquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jazeker, vooral omdat dat laatste een politieke statement is.
Rascisme is een misdrijf apart, is verboden door de wet. Plus dat vernielzucht een eenmalige actie kan zijn uit ontevredenheid bijv door ontslag bij een baas. Met het aanbrengen van hakenkruizen beken je aan anderen dat nazi bent, en een hekel hebt aan de groep mensen die in die moskee komen, en kan het er ook nog eens op duiden dat er in de toekomst wellicht rellen ontstaan tussen deze 2 groepen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
of vernielingen door rascisme komen of door vernielzucht zou mij niet heel veel uitmaken
in de koran wordt ook een heleboel zaken opgesomd waar je een hekel aan moet hebben. is dat ook rascisme ? overigens in de bijbel en de thora ook hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rascisme is een misdrijf apart, is verboden door de wet. Plus dat vernielzucht een eenmalige actie kan zijn uit ontevredenheid bijv door ontslag bij een baas. Met het aanbrengen van hakenkruizen beken je aan anderen dat nazi bent, en een hekel hebt aan de groep mensen die in die moskee komen, en kan het er ook nog eens op duiden dat er in de toekomst wellicht rellen ontstaan tussen deze 2 groepen.
De islam is geen politiek statement. Er zijn wel onderdelen die een politieke statemen ZOUDEN KUNNEN uitdragen. Oftewel, hier praat je echt onzin. "Ze vernielen ook Jodenmonumenten" rechtvaardigd dat de beweging? Zie ik dat nou goed?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is islam ook, geen scheiding kerk en staat, dus dan kan je politieke tegenstrevers verwachten misschienhelaas zijn ze wat extreem. maar ze vernielen ook jodenmonumenten.
quote:Op maandagmiddag moeten ze tot half vier wachten voordat ze konden internetten. Dat duurde de groep te lang. De jongeren kiepten onder meer een tennistafel door een raam en vernielden een bar.
nee, ik bedoel dat het gewoon sukkels zijn die alles vernielen waar ze ooit eens de klok van hebben horen luiden maaar niet weten waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De islam is geen politiek statement. Er zijn wel onderdelen die een politieke statemen ZOUDEN KUNNEN uitdragen. Oftewel, hier praat je echt onzin. "Ze vernielen ook Jodenmonumenten" rechtvaardigd dat de beweging? Zie ik dat nou goed?
Neen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:40 schreef RAVW het volgende:
Want ik denk dat deze punten toch de jeugd op een ander denk wijzen zal zetten.
Neen.quote:Want nu weten ze gewoon dat ze gewoon een milde straf krijgen als ze wat gedaan hebben.
En als je gelijk een half jaar een soort van BOOTCAMP krijgt dan let je wel op.
Want normen en waarde moeten tegenwoordig er in getrapt worden bij sommige.
Ben je vergeten dat jezelf ooit jong bent geweest, of heb je gewoon een kut jeugd gehad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik al gegeven
[..]
Want ik denk dat deze punten toch de jeugd op een ander denk wijzen zal zetten.
Want nu weten ze gewoon dat ze gewoon een milde straf krijgen als ze wat gedaan hebben.
En als je gelijk een half jaar een soort van BOOTCAMP krijgt dan let je wel op.
Want normen en waarde moeten tegenwoordig er in getrapt worden bij sommige.
Een partij die het volgende in haar doelstellingen heeft staan durft ik wel racistisch te noemen :quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik schuif het niet onder stoelen of banken hoor
http://www.nnp.nu/
En uit het beginselprogramma:quote:...
2. Het verwezenlijken van een natie die het ongedeelde natuurlijke Nederlandse volk beschermt, haar bestaan waarborgt en eventuele tegen haar gerichte onderdrukking, van welke aard ook, tegengaat.
...
Het spijt me zeer, maar het is niet geloofwaardig als je zegt dat je de NNP aanhangt maar geen racistische denkbeelden koestert.quote:...
De NNP prefereert remigratie boven integratie van alle volksvreemde elementen in onze volksgemeenschap.
...
Als die mensen naar die regel gaan leven, en mijn huis om die reden gaan vernielen, en dat ook als zodanig bekend maken is dat rascisme ja, en dat mag ook gezegd worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in de koran wordt ook een heleboel zaken opgesomd waar je een hekel aan moet hebben. is dat ook rascisme ? overigens in de bijbel en de thora ook hoor
ik wilde alleen aangeven dat bepaalde haatdragende teksten als angstwekkender gezien moeten worden omdat nou eenmaal zo gegroeid is. de bijbel of de koran bevat natuurlijk ook goede dingenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als die mensen naar die regel gaan leven, en mijn huis om die reden gaan vernielen, en dat ook als zodanig bekend maken is dat rascisme ja, en dat mag ook gezegd worden.
Het is nergens verboden nazistische ideeen er op na te houden, maar als je dit uit zal dit onder de noemer rascisme vallen. On-topic gezien heb ik nergens gelezen dat deze jongeren uit naam van de Islam dat buurtgebouw gesloopt hebben, dus zoals Loedertje het al prima wist te zeggen gaat het dan om pubers die vernielen. In het andere bericht gaat het om rascistische vandalen, waar er meer speelt dan vernielzucht.
Volgens mij heb je pas een kutjeugd als je gaat rellen omdat je 5 minuten niet kan computeren...........quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:44 schreef Lammie het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat jezelf ooit jong bent geweest, of heb je gewoon een kut jeugd gehad.
hij denkt het wel. dat lees je toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Neen.
Denk jij werkelijk dat er iemand uit zo'n groep nadenkt vlak voor of tijdens het plegen van dit soort vernielingen?
Het is puur elkaar opjutten in groepsverband en niemand zal dan denken "jee, gut, jongens, niet doen hoor, want als je een ruitje intikt dan kun je de doodstraf krijgen" .
volgens mij ben je dan gewoon een kutpersoonquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:50 schreef Woffel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je pas een kutjeugd als je gaat rellen omdat je 5 minuten niet kan computeren...........
Ik prefereer ook remigratie boven integratie van dit soort wereldvreemde elementen in onze volksgemeenschap.quote:De NNP prefereert remigratie boven integratie van alle volksvreemde elementen in onze volksgemeenschap.
of breezah (sorry, kon het 1x niet laten)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:52 schreef piere het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan gewoon een kutpersoon
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Loedertje het volgende:
Een deel II gaat overigens direct dicht.
vol=vol
waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Loedertje het volgende:
vol=vol
En nu in het graag in het Nederlands, doe je maar niet zo net voor, stuk tuig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik prefereer ook remigratie boven integratie van dit soort wereldvreemde elementen in onze volksgemeenschap.
Omdat het niet kies is om mensen die hun emotie's tonen te demoniseren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:58 schreef Woffel het volgende:
[..]
waarom dat nou weer?
Dat ik het helemaal niet erg zou vinden als NNP'ers massaal uit dit land zouden optieven? Zo duidelijker?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:59 schreef Lammie het volgende:
En nu in het graag in het Nederlands, doe je maar niet zo net voor, stuk tuig.
Kijk zo hoor jij te praten, nu ben jij jezelf. Wolf in schaapkleding.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ik het helemaal niet erg zou vinden als NNP'ers massaal uit dit land zouden optieven? Zo duidelijker?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef Lammie het volgende:
Kijk zo hoor jij te praten, nu ben jij jezelf. Wolf in schaapkleding.
Uiteraard is er een volkomen logische verklaring voor het feit dat je me continu loopt uit te maken voor rotte visquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef Lammie het volgende:
Kijk zo hoor jij te praten, nu ben jij jezelf. Wolf in schaapkleding.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Loedertje het volgende:
vol=vol
Ja natuurlijk, ben je daar nog niet achter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard is er een volkomen logische verklaring voor het feit dat je me continu loopt uit te maken voor rotte vis.
Mooi. Zou je ook zo vriendelijk willen zijn om die mede te delen? Ik heb namelijk werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:11 schreef Lammie het volgende:
Ja natuurlijk, ben je daar nog niet achter.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:24 schreef Lammie het volgende:
Ik zie al deze problemen als tijdelijk, en ik ben zelf van mening dat je de jeugd op een goede
manier moet benaderen.Als je dat doet krijg je de jeugd mee, en niet tegen.
Ja, heel duidelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:27 schreef sipdawg het volgende:
thnx, maar stel dat dat allemaal niet werkt... Je ziet duidelijk dat de straten steeds onveiliger worden.
Die goede manier moet blijkbaar nog worden uitgevondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:24 schreef Lammie het volgende:
Ik zie al deze problemen als tijdelijk, en ik ben zelf van mening dat je de jeugd op een goede
manier moet benaderen.Als je dat doet krijg je de jeugd mee, en niet tegen.
Dat werkt altijd, en je ziet hoe je het wil zien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:27 schreef sipdawg het volgende:
thnx, maar stel dat dat allemaal niet werkt... Je ziet duidelijk dat de straten steeds onveiliger worden.
Jij bent zeker opgegroeit met video films en een gameboy.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:30 schreef Woffel het volgende:
[..]
Die goede manier moet blijkbaar nog worden uitgevonden![]()
Geef je ze een paar computers verwen je ze blijkbaar weer te veel en gaan ze kapsones vertonen..........
Thnx man,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:31 schreef Lammie het volgende:
[..]
Dat werkt altijd, en je ziet hoe je het wil zien.
Hoezo? Ik ben toch niet degene die kapsones vertoont!?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:34 schreef Lammie het volgende:
[..]
Jij bent zeker opgegroeit met video films en een gameboy.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:51 schreef Cheiron het volgende:
Loedertje kan er niet tegen en weigert maar een tweede topic. Typisch weer
Amen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:51 schreef Cheiron het volgende:
Loedertje kan er niet tegen en weigert maar een tweede topic. Typisch weer. Kun je misschien gewoon een lijst geven waar in jouw ogen niet over gepraat mag worden? Objectief modereren mag hoor..
Je mag vast wel ergens over Marokkanen praten, hier doet men echter een poging tot "discussie"...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:51 schreef Cheiron het volgende:
waar in jouw ogen niet over gepraat mag worden?
Als ik er niet tegen zou kunnen had ik allang een opruimslotje geplaatst en kon deze thread nog een dagje mee omdat de off topic reacties dan richting de prullenbak gingen nietwaar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:51 schreef Cheiron het volgende:
Loedertje kan er niet tegen en weigert maar een tweede topic. Typisch weer. Kun je misschien gewoon een lijst geven waar in jouw ogen niet over gepraat mag worden? Objectief modereren mag hoor..
Kunnen die marokkanen dat niet doen ipv. rotzooi te schoppen ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef Drugshond het volgende:
Schrijf anders een essay over wat er volgens jou allemaal niet goed is.
Schrijf anders de problemen van je af. Schijnt ook goed te werken.
Mjah, laten we dan elke thread maar sluiten,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ik er niet tegen zou kunnen had ik allang een opruimslotje geplaatst en kon deze thread nog een dagje mee omdat de off topic reacties dan richting de prullenbak gingen nietwaar?
Inhoudelijk zie ik weinig normale meningen eigenlijk, topic II zal een herhaling van geblaat over doodstraf, terug naar land van ouders en kutmarokkanen worden, net als deze thread.
Als je dat soort reacties graag nog eens wilt lezen dan kun je ook weer gewoon op het begin van *Marokkaanse jongeren vernielen buurtcentrum* klikken .
Je heb de essays van BSB toch wel ooit eens gelezen op FOK! mag ik hopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:56 schreef L.Denninger het volgende:
Kunnen die marokkanen dat niet doen ipv. rotzooi te schoppen ?
Oh, ik weet het al: Gotverdomme! Dat tuig het lant uit, het buurtcentrum, dat WIJ betaalt ehbbe slopuh ze mara effe alsof het niks is! Ut zijn al-tijd dezellufde.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:03 schreef RichardQuest het volgende:
Stoute, stoute, stoute kindjes zijn het ook!
En nu?
Jij zecht waar het op staat!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:07 schreef JanKort het volgende:
Nee ik ben geen racist, ik ben het gewoon zat dat een bepaalde doelgroep shit verneukt, met grote regelmaat maar dat de authoriteiten niets durven doen, omdat ze weten hoe het uit de hand kan lopen met deze lieverds.
Jij bent zeker een vreemdeling in eigen land;quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij zecht waar het op staat!Daar heeft Pim een stokje voor willen steeken, maar toen is 'ie door de regering vermoordt!
Het word tijd dat we het regt in eige hand nemen. Ik heb alvast een pistool bestelt, ik ben gotverdomme een vreemde in m'n eigen lant!
![]()
![]()
![]()
Nu met al die buitelanders in de Tweede Kamer, we leven toch in Nederlandt?
Anders zoek je het woord "sarcasme" eens op in het woordenboek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef L.Denninger het volgende:
Jij bent zeker een vreemdeling in eigen land;
okee, het lukt je dan nog net om iets meer dan de helft van de woorden die je schrijft correct te spellen,
maar zelfs de naam van je eigen land kun je niet eens spellen !!!
Komt door al die allogtonen in ons lantquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij bent zeker een vreemdeling in eigen land;
okee, het lukt je dan nog net om iets meer dan de helft van de woorden die je schrijft correct te spellen,
maar zelfs de naam van je eigen land kun je niet eens spellen !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |