Ja ook wel goed!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoorHoe is het met jou vandaag?
Ja, Mijn hiusgenootje die onder mij woont vond het een leuke idee op maar eens wijn te gaan drinken.. en kei veel lawaai te makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:15 schreef Rooie_Zita het volgende:
Wat is er blumchen, slect geslapen???
Goeiemorgen iedereen!
Zita komt blumchen een troostende knuffel geven...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja, Mijn hiusgenootje die onder mij woont vond het een leuke idee op maar eens wijn te gaan drinken.. en kei veel lawaai te maken![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef timbob het volgende:
ze mocht hier nog slapen.. maar nee, ze moest weer zo nodig 200 km verderop wonen
ik woonde hier eerderder dan dat jij daar woonde!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
zo is het niet.. jij moest zo nodig daar wonen
![]()
Ja oke da is zo.. maar daarom had je best hier kunnen komen toen ik hier was.. want ik was toen nog te kleinquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
ik woonde hier eerderder dan dat jij daar woonde!
Ik heb geen idee waar iederen is.. Maar t is idd erg stilquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:38 schreef _joepie_ het volgende:
Jemig, weinig actie hier op dit forum de laatste tijd..waar is iedereen..??
######
* Blumchen pakt joepie vast en geeft m een dikke zoen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:36 schreef _joepie_ het volgende:
jawel.. maar moet helaas werken...![]()
Ik weet dat Grollie wat dingen op zijn werk heeft... maar voor de rest... Ze komen vast snel terugquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:32 schreef Blumchen het volgende:
K hoop maar dat t nog goed komt.. Ik heb Mr.Dee, Sannetie, gooddaddy, grolie, en die rest al zooo lang nie gezien.. nouden ze nie meer geil zijn?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |