Dat kan je wel zeggen... heb je al diequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:08 schreef Man_Made_God het volgende:
Je maakt er een zootje van blumchen.... fulieft ofzo?
Komt vanzelf goed. Heb al een mod geroepen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:07 schreef Blumchen het volgende:
wie kan m veranderen.. t moet 28 zijn
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen... heb je al diein het vorige topic niet gezien??
dankje mmg!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed. Heb al een mod geroepen.
* Blumchen pakt tb stevig vast.. droom tof.. en tot morgen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:12 schreef timbob het volgende:
dawasik.. stiekem
Rare manier van dingen stiekem doen heb jijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:12 schreef timbob het volgende:
dawasik.. stiekem
Kus!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:15 schreef Blumchen het volgende:
Blumchen gaat ook lekker t bedje in.. tot morgen..
voor iedereen!
Nee...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:21 schreef Blumchen het volgende:
Anders heeft een vriending van mij een foto van mijn ex op haar msn.. ist gek dat ik zeg dat ze m eraf moet halen?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee...
Je hebt een nieuwe vriend![]()
de lezing ging gewoon goed dus....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:26 schreef _joepie_ het volgende:
Gedenm
rregen allemaal, ff de laatste berichten lezen voordat we naar het lab gaan.
De lezing ging redelijk, maar ik ben een mierenn**ker (en niet alleen mieren) , ik heb wel veel betere lezingen gehad... maar goed.. nu ene paar dagen wat kalmer aandoen en eens wat rust nemen.
Werk ze allemaalen misschien tot laters ff tussendoor
voor de dames, voor speciaal voor één dame
![]()
je kan beter vragen of we nog wat "warms" gaan belevenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:06 schreef Black-jack het volgende:
geile goedemorgen allemaal saam...... gaan we nog wat leuks beleven vandaag hiero ?
Nee nog niet, anders had ik in het vliegtuig gezetenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:25 schreef timbob het volgende:
is het al woensdag?
Warmte.....tsja.....ik wil je wel meehelpen om het "wat" warmer te krijgen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
je kan beter vragen of we nog wat "warms" gaan beleven![]()
* Black-jack heeft ut niet echt warm
laat me raden..jij doet je dikke lekkere warme truitje uit..en geeft deze aan mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:59 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Warmte.....tsja.....ik wil je wel meehelpen om het "wat" warmer te krijgen...![]()
![]()
![]()
ehhhh....ik dacht eigenlijk aan iets anders, maar jij mag mijn lekkere dikke trui wel aan hoor sannetiequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:32 schreef Sannetie het volgende:
[..]
laat me raden..jij doet je dikke lekkere warme truitje uit..en geeft deze aan mij![]()
![]()
* Sannetie doet haar kleine truitje uit en trek Bee-Jay's dikke warme trui aan....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:49 schreef Black-jack het volgende:
[..]
ehhhh....ik dacht eigenlijk aan iets anders, maar jij mag mijn lekkere dikke trui wel aan hoor sannetie
* Sannetie valt ook van haar stoeltje van verbijsteringquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:35 schreef Black-jack het volgende:
Blumchen geil ???
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:35 schreef Black-jack het volgende:
Blumchen geil ???
Maar daar kan ik nu nie veel mee he.. wat moet ik nu?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:01 schreef Black-jack het volgende:
damn....en dat op een drukke dag als deze....jammer jammer jammer....
* Blumchen had het wel geweten als hij niet zo druk was.....
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:50 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaal... was ik weer
Nog wat te beleven geweest hier?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:55 schreef Blumchen het volgende:
[..]
hoi hoi!
Neej erg rustig, en daar baal ik van, ben nameijk geil..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Nog wat te beleven geweest hier?
Goed te horen dat het bij _joepie_ goed is gegaan...![]()
Valt niemand dit nou op????quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:26 schreef _joepie_ het volgende:
KNIP
voor speciaal voor één dame![]()
![]()
Daar zit Melis al ruim 11 uur op te kauwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Valt niemand dit nou op????
* _joepie_ is blij voor _Joepie_
Nee las het strax pas... moest werken he vandaag ?!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:33 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Daar zit Melis al ruim 11 uur op te kauwen .... en _joepie_ zegt alleenMumumumum ..!
* _joepie_ zegt alleenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee las het strax pas... moest werken he vandaag ?!
Melis vind het minder dat joepie het voor zichzelf houdt![]()
veel plezier morgen bloempiequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:38 schreef Blumchen het volgende:
![]()
* nog steeds geil is
Ze hebben t topic nummer nog niet aangepast he.. beetje jammer..
Maar ben weer ff weg, mijn mama komt zo thee drinken
![]()
voor jullie!
Ja en MMG en ik dan.. en Bloem en Timbob... allemaal geliefden die het wel leuk delen met de mensjes hier...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:45 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
_Joepie_ zegt alleen, sommige dingen moet je nou eenmaal voor jezelf houden of alleen met je geliefde delen
delen? geliefde? zit je weer aan de drugs?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja en MMG en ik dan.. en Bloem en Timbob... allemaal geliefden die het wel leuk delen met de mensjes hier...
Kom maar op Joepie
* _joepie_ vreest ook het ergste voor Melis, ze zegt rare dingen vanavond allemaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:50 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
delen? geliefde? zit je weer aan de drugs?
Pfffff eerst zo vervelend doen, samen met hem en dan ineens knuffelen... mannen.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:07 schreef _joepie_ het volgende:
_Joepie_ denkt dat Melis last heeft van scheidingverdriet omdat MMG op vakantie gaat en Melis alleen achterblijft >> *knuffels* speciaal voor Melis
heeeyyy Joepiequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:56 schreef _joepie_ het volgende:
heee Geileavond Sannetie
zonder dame op 80 %, met dame...300%quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
heeeyyy Joepie..en hoe staat je uhm metertje vanavond?
Weekje....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:55 schreef Sannetie het volgende:
geileavond allemaal
knuffel envoor Melis...blijft MMG lang weg?
Als ik het zo zie krijg je een flinke regenbui....wil je een regenjas van me lenen of een pluutjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:00 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
zonder dame op 80 %, met dame...300%
maakt niet uit, kom maar brengenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Als ik het zo zie krijg je een flinke regenbui....wil je een regenjas van me lenen of een pluutje![]()
![]()
![]()
![]()
1 WEEK...mens da tis zoowww voorbijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Weekje....
* Sannetie is vooral erg jaloers
Turkije...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
1 WEEK...mens da tis zoowww voorbij
waar gaat tie heen trouwens?
* Sannetie doet al haar kleertjes uit en trekt een knal geel regencape aan. Gaat naar Joepie..pakt de sleutel onder de vergeetmenietjes ben ut niet vergeten en stapt met haar rubberen kaplaarsjes binnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:03 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
maakt niet uit, kom maar brengen![]()
![]()
* _joepie_ roept "geilkapje ben je daar.." wat heb je grote.......Tiet..euhhhh ogenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
/Sannetie doet al haar kleertjes uit en trekt een knal geel regencape aan. Gaat naar Joepie..pakt de sleutel onder de vergeetmenietjes ben ut niet vergeten en stapt met haar rubberen kaplaarsjes binnen.![]()
![]()
![]()
nee Melis dat doe je niet goed..je bedoelt dat je met hem mee wil op vakantie naar turkijequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Turkije...
Ik wil ook op vakantie!!!!!!
Haha nee joh, hij gaat veel meer plezier hebben als ik er niet bij ben... Vraag maar aan _Joepie_quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:10 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nee Melis dat doe je niet goed..je bedoelt dat je met hem mee wil op vakantie naar turkije![]()
![]()
![]()
Sannetie wil ook wel mee....maakt niet uit waar naar toe als ut maar warmer is als hier![]()
kan hij je niet leeg laten lopen aan je ventieltje en jouw in zn koffertje doen?
Joepie moet duidelijk een brilletje....heb een geile gele grote muts....op mn hoofdjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:09 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie roept "geilkapje ben je daar.." wat heb je grote.......Tiet..euhhhh ogen![]()
owww wat weet Joepie wat wij niet weten?...now biecht maar es ff op Joepiequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Haha nee joh, hij gaat veel meer plezier hebben als ik er niet bij ben... Vraag maar aan _Joepie_
Ik ga strax wel lekker op vakantie als mijn scriptie af is
* _joepie_ dacht dat je alleen een geel regenjasje aanhad en verder niets, teminste dat vertelde je, vandaar geilkapjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Joepie moet duidelijk een brilletje....heb een geile gele grote muts....op mn hoofdje![]()
![]()
_Joepie_ en MMG waren aan het fantaseren strax.. met z'n tweeenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
owww wat weet Joepie wat wij niet weten?...now biecht maar es ff op Joepie![]()
ahaaa..wintersport? of lekker tropisch zonnig?
of duurd dat nog heeeeeel lang
owwquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:16 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie dacht dat je alleen een geel regenjasje aanhad en verder niets, teminste dat vertelde je, vandaar geilkapje![]()
![]()
<...>quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:14 schreef Sannetie het volgende:
[..]
<...>
owww wat weet Joepie wat wij niet weten?...now biecht maar es ff op Joepie![]()
<...>
Hahaha zo maak je je er wel heel makkelijk vanafquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:19 schreef _joepie_ het volgende:
Knip
New york in November?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:16 schreef melismay het volgende:
[..]
_Joepie_ en MMG waren aan het fantaseren strax.. met z'n tweeen
Ik weet nog niet OF Ik op vakantie gaan, wil eigenlijk naar New York eindelijk... en hopelijk ben ik er uiterlijk eind november helemaal vanaf![]()
I know!!! De mijne ook!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef Blumchen het volgende:
Ben ik weer.. mijn moeder is zoooo lief!
![]()
Hoe krijgen ze ut verzonne.....tipisch mannen....vrouwen doen het toch anders denk ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:19 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
<...>
Het hele spannende vakantie voorafje van MMG vs Joepie
<...><
de mijne nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:25 schreef melismay het volgende:
[..]
I know!!! De mijne ook!!
Ik ga maar eens lekker in bed tv kijken... Dag allemaal
* Sannetie hoopt dat MMG zijn email nog even leest voor hij weggaat![]()
Misschien moeten wij dan maar eens samen op vakantie gaan Sannetiequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:26 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze ut verzonne.....tipisch mannen....vrouwen doen het toch anders denk ik.
Die hebben het er niet over die doen het gewoon![]()
![]()
![]()
als ze er de tijd voor hebben
* Sannetie pakt gelijk de vakantiebrochures van erotische tropische vakantie eilandenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:29 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Misschien moeten wij dan maar eens samen op vakantie gaan Sannetie![]()
![]()
je kunt ook kijken bij www.sexvakanties.bequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:32 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* _joepie_ pakt gelijk de vakantiebrochures van erotische tropische vakantie eilanden
welterusten allemaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:37 schreef Sannetie het volgende:
* _joepie_ gaat er ook maar es vandoor![]()
slaapzacht allemaal vannacht![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:30 schreef timbob het volgende:
hier!
Enzo is tof!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef timbob het volgende:
[..]
ja!
knuffelt.
enzo
Vakantie is oke olé o'léquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Mr.Dee het volgende:
pakt de vakantiegidsen erbij en trekt Blumchen op schoot ...
Slaap zacht Mr. Deequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:12 schreef Mr.Dee het volgende:
hahahahaha![]()
Zon, Zee, strand en veeeeeel ... uhhhm Cocktails![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:00 schreef timbob het volgende:
Het is morgen!
vandaag dus!
Heej Black-jack, Hoe gaat het vandaag met jou?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:25 schreef Black-jack het volgende:
yeehaa....bijna weekend...hahaha
Ja met mij gaat het wel.. Baal er alleen soms van dat ik in een studentenhuis zit.. maar goed! Zo ff 3 uurtjes naar school. en dan richting Alkmaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:04 schreef Black-jack het volgende:
jaa.....lekker..niet druk...... nog 6 uurtjes ong...en dan weekend....
vraagt zich af hoe het met Blumchen gaat vandaag
Nee....nog geen concrete plannen.......quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:30 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het wel.. Baal er alleen soms van dat ik in een studentenhuis zit.. maar goed! Zo ff 3 uurtjes naar school. en dan richting Alkmaar
Nog plannen voor het weekend?
hahahha.......is dat zo ???quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:05 schreef timbob het volgende:
[..]
omdat dat studentenhuis vet ver van mijn huis vandaan is
tjeemig da's lekker ....vroeg weekendquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:04 schreef Black-jack het volgende:
jaa.....lekker..niet druk...... nog 6 uurtjes ong...en dan weekend....
* Sannetie vraagt zich af hoe het met Blumchen gaat vandaag
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:23 schreef Black-jack het volgende:
goedemorgen sannie .... ook weer ehm..op dreef ???
hmmm...dat zijn pas goeie wekkers..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:25 schreef Black-jack het volgende:
hehehe...ik ken dat.....vanmorgen met een heerlijk zuigend mondje wakker gemaakt.....
ik zag een bobbel onder de deken....een hoofdje op en neer.....
waar kun je die wekkers bestellen..:Pquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm...dat zijn pas goeie wekkers..![]()
wat een energie op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
Jaaa.....was een erg goede wekker....en what a way to wake up...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm...dat zijn pas goeie wekkers..![]()
wat een energie op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
tja..ik ram mn wekkertje altijd uit...maar je mag ut altijd proberenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:38 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Jaaa.....was een erg goede wekker....en what a way to wake up...
heerlijk gewoon......voor herhaling vatbaar..
maar....andersom kan ook hoor sannie![]()
![]()
![]()
jij hebt toch geen wekker nodig?..je bent de komende dagen vrij mannnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:37 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
waar kun je die wekkers bestellen..:P![]()
wil er wel een hebben de komende dagen ..mmmmm
###############
Ik denk niet dat jij je wekkertje dan uitramt.....als je heeeeeel zacht en intiem gestreeld en gelikt wordtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:50 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tja..ik ram mn wekkertje altijd uit...maar je mag ut altijd proberen![]()
![]()
lepeltje, lepeltje dat is heeel lief ja...als je slaapt...denk niet dat ik daar wakker van zou worden..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:06 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij je wekkertje dan uitramt.....als je heeeeeel zacht en intiem gestreeld en gelikt wordt![]()
of heel zacht genomen worden terwijl je lief lepeltje-lepeltje ligt zeg maar
mmmmm....klinkt goed......quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
lepeltje, lepeltje dat is heeel lief ja...als je slaapt...denk niet dat ik daar wakker van zou worden..![]()
als je me goed wakker wilt maken..draai je me voorzichtig op mn buikje..en laat je um in een keer naar binnen glijden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:13 schreef Black-jack het volgende:
[..]
mmmmm....klinkt goed............ eerst beetje voorzichtig betasten...beetje nat maken...en dan zachtjes helemaal naar binnen glijden..... en je dan heel langzaam nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wellicht nog met een lekkere kont massage erbij ....... en de rest van je bovenlichaam ook niet vergeten natuurlijk...
zeker niet te langzaam, maar wel langzaam beginnen...en zodra ik voel dat je een beetje wakker wordt.....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
..niet te langzaam je wilt ook weer niet dat ik in
valt
![]()
Voelen doe je het zeker als ik wakker wordquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:24 schreef Black-jack het volgende:
[..]
zeker niet te langzaam, maar wel langzaam beginnen...en zodra ik voel dat je een beetje wakker wordt.....dan ben ik niet meer te stoppen...
Dan gaan we elk plekje in je huis opzoeken......allerlei standjes....lekker onder de douche...mmmmm
mmmm.....laat maar voelen dan....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Voelen doe je het zeker als ik wakker word![]()
![]()
![]()
![]()
mhhh de zolder heb ik nog niet gehad..douche..geen goed idee... de keuken daarin tegen is wel een goed idee
![]()
![]()
![]()
![]()
laten voelen?...tja ben al een tijdje wakkerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:50 schreef Black-jack het volgende:
[..]
mmmm.....laat maar voelen dan....
douche is lekker........keuken ook....en die zolder zien we allemaal...
ja ja..je kannut lekker brengen, onder de douche...je vergeet alleen er wat bij te vertellen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:12 schreef Black-jack het volgende:
nat ja.....maar wel lekker....elkaar lekker "legaal" betasten..... mmmmm...elkaar lekker insoppen....beetje ondeugend spelen
en ja...laat maar voelen dat je nu wakker bent![]()
![]()
![]()
maareh......je hebt toch niks tegen nat.....
Neee.....we hebben een heeeeele grote douche met massage stralen en dubbele douche kop.... dus reken maar dat je onder de douche staat en nat wordtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:23 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ja..je kannut lekker brengen, onder de douche...je vergeet alleen er wat bij te vertellen.
eendje staat er nooit onder de warme straal..de ander staat tegen de koude tegels aangedrukt..dan tik je per ongeluk de mengkraan aan en dan word het of super heet of mega koud in ene...door de wilde bewegingen druk je de douche deur met je kontje uit zn voegen..heeel lekker allemaal![]()
insoppen en ondeugend spelen hoef je niet onder de douche te doen.![]()
![]()
![]()
Ik ben vrij ja, maar dat wil niet zeggen dat ik niet op zo'n lekkere manier gewekt zou willen wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
jij hebt toch geen wekker nodig?..je bent de komende dagen vrij mannn![]()
![]()
![]()
* Sannetie pakt haar badmutsje ..voor bescherming tegen ut insoppen...en haar badeendje voor het ondeugende spelenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:28 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Neee.....we hebben een heeeeele grote douche met massage stralen en dubbele douche kop.... dus reken maar dat je onder de douche staat en nat wordt
en de muren zijn altijd lekker warm hoor.....
Ennuh....kom maar insoppen en ondeugend spelen....
Veel plezier jullie twee!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:26 schreef timbob het volgende:
ze is hier! ze is hier!![]()
![]()
Zoenen ENZO!!
mhhh..had toch beter moeten checken of de mc wel aan stondquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:02 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie is ondertussen ook wakker geworden....
_joepie_ denkt dat Sannetie bij een ander onder het dekbed gekropen is... er was vanmorgen niemand hier om half 10 of vroeger![]()
hai Mlelissssquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:10 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaalvoor Sannetie en _Joepie_ ... Hoe is het met iedereen???
mc..?? muziekcassette, mastercard..?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:46 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mhhh..had toch beter moeten checken of de mc wel aan stond![]()
![]()
![]()
mc=mike...microfoon....*zucht* geen wonder dat je niet wakker geworden bent..je had um nog helemaal niet ingeplugdquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:49 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mc..?? muziekcassette, mastercard..?![]()
Haha meerdere kerenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:47 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hai Mlelissss![]()
heb je nog uitgebreid afscheid kunnen nemen van MMG?
tis eerrriggg rustig hier, zoals je ziet Melisquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Haha meerdere keren
Hoe is het hier met Sannetie en _Joepie_?
Ja iddquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tis eerrriggg rustig hier, zoals je ziet Melis![]()
Nee ik heb de microfoon altijd uit s'nachts, anders hoort de hele buurt me snurkenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
mc=mike...microfoon....*zucht* geen wonder dat je niet wakker geworden bent..je had um nog helemaal niet ingeplugd![]()
![]()
![]()
Woehoe!! Klef stel dat jullie er rond lopenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:11 schreef timbob het volgende:
* Blumchen zegt een hele goedemorgen!![]()
T is kei gezellig!en mag nog een nachtje blijven
![]()
Hoe gaat het met jullie? En met melis.. ?
voor jullie.. en een hele dikke voor melis.. Nog maar 7 dagen
Lijkt me inderdaad best irritant ja... Wel knap dat je je ingehouden hebtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:19 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ben gisteren bij een goede vriendin blijven eten, en uiteindelijk bleef ik bij haar in bed pitten. ik wou dat eigenlijk al jaren en ze ziet er lekkerder uit dan ooit, alleen.... ze valt op vrouwen, en ik had haar beloofd haar niet aan te raken gisteravond. ik heb dan ook geen oog dichtgedaan, dan ben je eindelijk daar waar je wil, maar je mag er niet aan komen! ik had afgelopen nacht dus heel erg het 40 days and 40 nights gevoel
Moet je horen wie het zegtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Woehoe!! Klef stel dat jullie er rond lopen
Pffff ik ben niet klef hoor!!! Dus mij is niks te verwijtenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:22 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt![]()
Heej het is heus niet leuk voor Melis dat MMG weg is.. doe eens een beetje liev ipv zo!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:20 schreef gooddaddy het volgende:
Nu MMG op vakantie is misschien niet nee. Wacht maar tot ie weer terug is
We zijn zo klef dat ie nu zelfs zonder mij op vakantie isquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:20 schreef gooddaddy het volgende:
Nu MMG op vakantie is misschien niet nee. Wacht maar tot ie weer terug is
Waarom sla je mij bloem?quote:
Nou t was meer om de reactie die gooddaddy gaf.. en jou reactie daarom.. zo van hoor!!! Snappie?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom sla je mij bloem?
Rustig maar hoor, ik kan me wel redden
Officieel ben ik er niet op msn... Onofficieel daarentegenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Nou t was meer om de reactie die gooddaddy gaf.. en jou reactie daarom.. zo van hoor!!! Snappie?![]()
Ik weet dat jij je best kan redenJe hebt altijd msn nog
![]()
![]()
![]()
Ik snapte dat het grappig bedoeld was...mijn reacties niet minderquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:10 schreef gooddaddy het volgende:
Hé Melis, het was grappig bedoeld hoor. Maar als je dan toch MSN hebt, kunnen we natuurlijk ook MSN-en
BTW. Blümchen, ik zit nog op een maitlje van je te wachten![]()
Al gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Officieel ben ik er niet op msn... Onofficieel daarentegen
Moeten jij en Timbob niet kleffe dingen doen? Hand in hand lopen enzo? Aan iedereen laten zien dat jullie verkerings hebben?terug....
Nopequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:17 schreef Mr.Dee het volgende:
Hey lieverd !!
Heeft u lekker geslapen ?
Ik dacht gisteren te lezen dat ze nog een nachtje mocht blijven, maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:45 schreef Mr.Dee het volgende:
TimBob & Blumchen waren toch alleen Woensdag & Donderdag bij elkaar ??![]()
Hallo Grolliequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:58 schreef Grollie het volgende:
Okeee ik geef toe dat ik de laatste tijd wat weinig op het forum aktief ben
Desalnietemin: HOI ALLEMAAL !!!!![]()
Als het maar leuk wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:52 schreef timbob het volgende:
geujemeurgen!het was tof
maar nu is ze weer terug naar huis
en dan duurt het weer veeeeeeelstelang!
maarja.. het was wel leuk
Zeg het eens, je mag hier vrijuit posten hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk daar kom ik graag voor op het forumquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Hallo GrollieHeb je gemisssssssst, veel te lang geleden
![]()
Heej zandmannetje.. jij ook hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:25 schreef Grollie het volgende:
[..]
Iedereen al toe aan een lang goed weekend????
Heeej Mr.Dee!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Mr.Dee het volgende:
Hey Bloemetje![]()
![]()
Waarom ben je zo eenzaam??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef Mr.Dee het volgende:
Ja goed hoor ....
Wel Erg eenzaam![]()
Hmmz.. ja daar kan ik je niet echt goed bij helpen.. ik kan je een dikke knuffel geven..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:38 schreef Mr.Dee het volgende:
Ik mis een echte warme knuffel en wat vrouwelijke aanspraak.
Ben blij is ik eindelijk ff tijd heb voor mezelf na een dag/week hard werken en wil dan graag eens wat gezelligs gaan doen met een leuke dame.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hmmz.. ja daar kan ik je niet echt goed bij helpen.. ik kan je een dikke knuffel geven..![]()
* Mr.Dee pakt Mr.Dee stevig vast.. T is niet leuk om je eenzaam te voelen![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:44 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent LIEVVVVV
*HUG*
wees gerust, als ik jou was zou ik ook jaloers op mij zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:55 schreef Mr.Dee het volgende:
* timbob is erg jaloers op Timbob![]()
* timbob gaat boodschappies doen en eens kijken of de poesjes goed gezelschap kunnen zijn dit weekend.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:06 schreef timbob het volgende:
[..]
wees gerust, als ik jou was zou ik ook jaloers op mij zijn![]()
Dank u Dank u...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:46 schreef _joepie_ het volgende:
Môgge Melis... werk ze![]()
Ik heb je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:28 schreef Blumchen het volgende:
Hoi..
Ik heb echt zo een hekel aan katers!!!!!En ben nog erg moe.. 4 uur slapen is te weining
![]()
voor jullie!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwdHeeft het geholpen???
quote:geeft Blumchen een kopje slappe thee en een beschuitje en niet te vergeten een aantal asperientjesop je voorhoofd... het wordt vast snel beter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meis, sterkte
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:42 schreef melismay het volgende:
Hahahaa.... Ik doe het niet graag maar...Haha.. naja dat is hetn iet.. eigeschuld dat ik me zo voel... Maar naja gewoon.. ben nog op t feestje geweest enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meis, sterkte
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
Ow.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Haha.. naja dat is hetn iet.. eigeschuld dat ik me zo voel... Maar naja gewoon.. ben nog op t feestje geweest enzo![]()
Dankquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow.....
Dan extra veel sterkte enzo....
Uitgaan + nog een feestje zorgt meestal voor te veel drank en dus extra grote katersquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:57 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dank![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Uitgaan + nog een feestje zorgt meestal voor te veel drank en dus extra grote katers
Mensen neem nou maar een voorbeeld aan mij, en drink gewoon niet!
slaat een arm om bloem heen en draagt hoofdpijnremmende middelen aan...
Slaap lekker meis...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja.. en zo is het! Ik ga maar even slapen
tot strakkies!
Kei lief!quote:
Timbob is mij aan het tekenen.. zo met van die lijntjes.. en ben zooo benieuwdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:06 schreef melismay het volgende:
Waar moeten we op wachten???
Met van die lijntjes enzo??? Ja ja lekker duidelijk wel weerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:57 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Timbob is mij aan het tekenen.. zo met van die lijntjes.. en ben zooo benieuwd
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Met van die lijntjes enzo??? Ja ja lekker duidelijk wel weer![]()
Laat je m even zien als ie af is????![]()
![]()
Kee danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:13 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Als het mag van timbob wel..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Kee dan
* Blumchen gaat onder de douche.... Wie wil er mee???
Ik ga ook douchequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:02 schreef gooddaddy het volgende:
wil Melis' rug wel even inzepen (en daarna de rest)
allemaal
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:13 schreef timbob het volgende:
scheurt kleren van z'n lijf en rent naar de douche!
Ikke nie!! ik ga zo weer stappenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:12 schreef gooddaddy het volgende:
iedereen staat onder de douche
Hoi Lieverdjequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:22 schreef Blumchen het volgende:
Hoi Mr.Dee
* Blumchen en Jenni geven een klein kusje aan Mr.Dee.. ben je niet meer eenzaam?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:23 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Hoi Lieverdje![]()
![]()
![]()
heeft vandaag lekker gewinkeld met z'n moeder .... werd wel weer eens tijd
quote:
Nouhou....quote:Op zondag 17 oktober 2004 02:08 schreef timbob het volgende:
[..]
jij ook
ook al mag ik dat niet zegen want dan wordt je verlegen enzo
maar echt, ik mag jou wel..
haha gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 oktober 2004 03:16 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
1000 posts
Timbob![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:34 schreef melismay het volgende:
Nou nou, het is druk geweest hier
Hallo allemaalEn doei allemaal
* Blumchen gaat even tv kijken en op tijd naar bed, morgen afspraak met begelijer
Vanwaar dequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Haha.. naja dat is hetn iet.. eigeschuld dat ik me zo voel... Maar naja gewoon.. ben nog op t feestje geweest enzo![]()
Naja ik had me zelf voorgenomen niet te gaan.. Omdat ik wist dat t weer laat zou worden enzo.. Maar t was wel een top feestjequote:Op maandag 18 oktober 2004 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vanwaar deif I may ask?
T is zo een beetje stil hierquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:57 schreef timbob het volgende:
[..]
Heeej Melis!quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:38 schreef melismay het volgende:
Hallo allemaal!!
Met mij wel goed hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heeej Melis!Hoe gat het met je?
Ja ook wel goed!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Met mij wel goed hoorHoe is het met jou vandaag?
Ja, Mijn hiusgenootje die onder mij woont vond het een leuke idee op maar eens wijn te gaan drinken.. en kei veel lawaai te makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:15 schreef Rooie_Zita het volgende:
Wat is er blumchen, slect geslapen???
Goeiemorgen iedereen!
Zita komt blumchen een troostende knuffel geven...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja, Mijn hiusgenootje die onder mij woont vond het een leuke idee op maar eens wijn te gaan drinken.. en kei veel lawaai te maken![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef timbob het volgende:
ze mocht hier nog slapen.. maar nee, ze moest weer zo nodig 200 km verderop wonen
Ja oke da is zo.. maar daarom had je best hier kunnen komen toen ik hier was.. want ik was toen nog te kleinquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
ik woonde hier eerderder dan dat jij daar woonde!
Ik heb geen idee waar iederen is.. Maar t is idd erg stilquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:38 schreef _joepie_ het volgende:
Jemig, weinig actie hier op dit forum de laatste tijd..waar is iedereen..??
######
* Blumchen pakt joepie vast en geeft m een dikke zoen!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:36 schreef _joepie_ het volgende:
jawel.. maar moet helaas werken...![]()
Ik weet dat Grollie wat dingen op zijn werk heeft... maar voor de rest... Ze komen vast snel terugquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:32 schreef Blumchen het volgende:
K hoop maar dat t nog goed komt.. Ik heb Mr.Dee, Sannetie, gooddaddy, grolie, en die rest al zooo lang nie gezien.. nouden ze nie meer geil zijn?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |