25euro? Je kan beter meer kopen, is stukken voordeliger.quote:Op zondag 14 november 2004 17:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke topic beetje levendig houden.
Ik heb nu vele soorten whey eiwit uitgeprobeerd en ben er nog niet achter welke nou het beste is. Iemand nog een aanrader? Rond de 25 euries. Online als het kan
Nuttige post.quote:
Pardon, ik haak gewoon in op t begin van dit topic mafkees.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:46 schreef Manji het volgende:
[..]
Nuttige post.
Volgens mij ontsnapt het concept van bodybuilding je een beetje.
post dan niets, je hebt niets toe te voegen in dit topicquote:Op woensdag 17 november 2004 11:22 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Pardon, ik haak gewoon in op t begin van dit topic mafkees.
Is dat Ronnie's biceps?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:22 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Pardon, ik haak gewoon in op t begin van dit topic mafkees.
toch wel heel grappig op zich, ik vind dat ik in 7 jaar tijd al vet veel vooruitgang heb geboekt, kwa hoe ik eerst was. kun je nagaan wat zo'n aap er wel niet van denkt. met zijn uberbiceps.quote:
Nee joh, jij voegt veel toe met zulke postsquote:Op woensdag 17 november 2004 13:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
post dan niets, je hebt niets toe te voegen in dit topic
dank uquote:Op woensdag 17 november 2004 14:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Is dat Ronnie's biceps?
En dit lijkt mij een illustratie van dat je het ook kunt overdrijven qua bodybuilding, dus in die zin is het zeker nuttig
Laat maar....quote:Op woensdag 17 november 2004 15:10 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Nee joh, jij voegt veel toe met zulke posts
Het hele punt van bodybuilding is overdrijven.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Is dat Ronnie's biceps?
En dit lijkt mij een illustratie van dat je het ook kunt overdrijven qua bodybuilding, dus in die zin is het zeker nuttig
Voor sommigen tot op bepaalde hoogtequote:Op woensdag 17 november 2004 23:31 schreef Manji het volgende:
[..]
Het hele punt van bodybuilding is overdrijven.
Voor mij geldt hetzelfde maar van de mensen die er hun brood van betalen, de genetische freaks, wordt verwacht dat ze de grenzen verleggen. Daar draait de hele sport om.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Voor sommigen tot op bepaalde hoogte
Zo'n biceps zou ik namelijk niet willen hebben (als ik het voor elkaar zou kunnen krijgen).
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef Manji het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde maar van de mensen die er hun brood van betalen, de genetische freaks, wordt verwacht dat ze de grenzen verleggen. Daar draait de hele sport om.
Daarom is het nogal vreemd om in een bodybuilding topic kots-smilies te plaatsen bij het uithangbord bij uitstek van deze sport.
Dat is waar, maar dat betekent natuurlijk niet dat een recreant het lelijk en overdreven mag vinden...........quote:Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef Manji het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde maar van de mensen die er hun brood van betalen, de genetische freaks, wordt verwacht dat ze de grenzen verleggen. Daar draait de hele sport om.
Daarom is het nogal vreemd om in een bodybuilding topic kots-smilies te plaatsen bij het uithangbord bij uitstek van deze sport.
Dan heb je als recreant gewoon te weinig binding met de sport die je beoefent denk ik.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat betekent natuurlijk niet dat een recreant het lelijk en overdreven mag vinden...........
Deze vergelijking is volledig scheef. Bij het bekritiseren van de prestaties van BB'er, is het voor 90% om esthetische redenen: veel mensen 130 kilo puur spier lelijk. Bij een voetballer heb je deze overweging niet.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:18 schreef Manji het volgende:
[..]
Dan heb je als recreant gewoon te weinig binding met de sport die je beoefent denk ik.
Hoeveel amateur voetballers hoor je de sportieve prestaties van van Nistelrooij bekritiseren?
Geen enkel mens vind 130 kilo spiermassa 'mooi'. Waar het om gaat is dat hij het op de een of andere manier voor elkaar heeft gekregen.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:11 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze vergelijking is volledig scheef. Bij het bekritiseren van de prestaties van BB'er, is het voor 90% om esthetische redenen: veel mensen 130 kilo puur spier lelijk. Bij een voetballer heb je deze overweging niet.
Inderdaad erg knap, maar dat ontken ik dus ook nietquote:Op donderdag 18 november 2004 16:35 schreef Manji het volgende:
Geen enkel mens vind 130 kilo spiermassa 'mooi'. Waar het om gaat is dat hij het op de een of andere manier voor elkaar heeft gekregen.
Dat hij daar in het BB'en op beoordeeld wordt, hoeft toch niet te betekenen dat een ieder hem ook volgens diezelfde maatstaven moet beoordelen? Degene die die foto postte vond het geen gezicht, hoeft hem niet te beoordelen tijdens een Mr. O., en dus is dat zijn goed recht.quote:Dat is zijn prestatie en daar wordt hij in het bb-en op beoordeeld.
Maar niet echt nuttigquote:Op donderdag 18 november 2004 16:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad erg knap, maar dat ontken ik dus ook niet
[..]
Dat hij daar in het BB'en op beoordeeld wordt, hoeft toch niet te betekenen dat een ieder hem ook volgens diezelfde maatstaven moet beoordelen? Degene die die foto postte vond het geen gezicht, hoeft hem niet te beoordelen tijdens een Mr. O., en dus is dat zijn goed recht.
ik vind het ook gruwelijk. ik ben er ook boos over dat zulke lui mij (en ook vast een heleboel anderen) in een kwaat daglicht zetten. omdat mensen al meteen denken aan iligale zooi als je aan fitness doet.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat betekent natuurlijk niet dat een recreant het lelijk en overdreven mag vinden...........
ik ken datquote:Op donderdag 18 november 2004 17:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Vandaag liepen er weer van die huisvrouwen rond die weer stonken naar teveel parfum
Zo kan ik echt niet trainen
M60 monteren op je auto!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:11 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
iemand trouwens tips ik ga in osdorp wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |