abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22564616
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:59 schreef dewd het volgende:
Idd, sommige mensen denken dat als ze een keer een spuit gehanteerd hebben dat ze meteen dokters advies kunnen geven
En dan zou ik hem eerder langs een echte arts sturen ipv zo een chiropratcor.
ALL THE TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_22565626
welke oefeningen doen jullie voor borst zodat je de gehel borst pakt?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 01:23:11 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_22567413
tvp
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_22567435
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 23:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
welke oefeningen doen jullie voor borst zodat je de gehel borst pakt?
ik doe:
gewoon bankdrukken
incline dumbell bankdrukken
peck deck
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_22568490
Dumbells fly er nog bij en de Pull-over
pi_22569197
ik doe altijd 3 oefeningen, vaak 1 druk en 2 flies of 2 druk en 1 fly. gewoon veel afwisselen. niet vastrotten in een routine zou ik willen zeggen.
pi_22569235
maar jij doet dus maar 3 oefeningen?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_22569575
hoelanger ik train (in jaren) hoe minder tijd ik in de sportschool doorbreng en hoe makkelijker ik groei. volgens mij ben ik er een beetje achter gekomen hoe "het allemaal" werkt. ik bedoel dit niet opschepperig. maar ik moet er gewoon niet meer aan denken om 4 of 5 oefeningen per spiergroep te moeten doen. ik ben nu al uitgeput na 3 oefeningen. ik ga meer voluit denk ik.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:04:07 #9
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22569631
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 07:12 schreef Den_Haag het volgende:
Dumbells fly
Dit is één van de beste oefeningen die je kunt doen voor je borstspieren, werkt bij mij beter dan bankdrukken.

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_22569633
oke, vandaag dan maar eens 3/4 oefeningen doen
pi_22569646
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:04 schreef Litman het volgende:

[..]

Dit is één van de beste oefeningen die je kunt doen voor je borstspieren, werkt bij mij beter dan bankdrukken.

ik doe die met kabels dus liggend op bankje en kabels aan beide kanten, zelfde effect?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:06:33 #12
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_22569662
tvp
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:19:34 #13
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22569806
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

ik doe die met kabels dus liggend op bankje en kabels aan beide kanten, zelfde effect?
Ja ongeveer hetzelfde effect. Dumbells werkt net iets beter, vooral in de eccentric fase (laten zakken).
Maar als je beschikt over een bankje met kabels aan beide kanten, is er nog een verschrikkelijk goede oefening:

Bankdrukken met kabels dus.

voor meer (biomechanische) uitleg: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=459382

pi_22569838
dat ding hebben wij staan ja.......zal het vandag eens proberen

wat is het voordeel als je het vergelijkte met normaal bandrukken?
pi_22569895
constant zelfde hoeveelheid spanning neem ik aan.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:39:24 #16
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22570035
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wat is het voordeel als je het vergelijkte met normaal bandrukken?
Het belangrijkste is de hoek die de kabel (het gewicht) maakt ten opzicht van grond. Bij de kabeloefening is die ongeveer 45 graden (schuin opzij), en bij bankdrukken met een barbell/dumbell is die 90 graden (recht naar beneden).
De borstspieren worden het zwaarst aangesproken als de 'line of resistance' rond de 45 graden ligt.
Bij het bankdrukken doen je triceps een groot deel van het werk.

Zie de bovenstaande link voor meer uitleg.

pi_22570075
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:39 schreef Litman het volgende:

[..]

Het belangrijkste is de hoek die de kabel (het gewicht) maakt ten opzicht van grond. Bij de kabeloefening is die ongeveer 45 graden (schuin opzij), en bij bankdrukken met een barbell/dumbell is die 90 graden (recht naar beneden).
De borstspieren worden het zwaarst aangesproken als de 'line of resistance' rond de 45 graden ligt.
Bij het bankdrukken doen je triceps een groot deel van het werk.

Zie de bovenstaande link voor meer uitleg.

als ik me triceps zwaarder/beter zou pakken dan ga ik dus ook flink omhoog met me bandrukken
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:44:35 #18
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22570118
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

als ik me triceps zwaarder/beter zou pakken dan ga ik dus ook flink omhoog met me bandrukken
Klopt, maar vergeet je rug ook niet, die speelt ook een belangrijke rol!
pi_22570139
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:44 schreef Litman het volgende:

[..]

Klopt, maar vergeet je rug ook niet, die speelt ook een belangrijke rol!
nee vergeet ik ook niet, train nu een jaartje serieus....heb een aardig gespierde rug alleen de vorm vind ik persoonlijk iets minder...maar ik wil geen grote rug krijgen zoals wel eens vaker zie bij amateur bodybuilders
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:51:41 #20
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_22570251
quote:
Zonder je expertise over bb en fitness etc te ondermijnen vind ik het altijd heel gevaarlijk om rugklachten direct te klassificeren. Zou ik persoonlijk niet doen. Natuurlijk heb je gelijk dat hij zich beter eens bij de doc meld. Maar je kan niet met zekerheid zeggen of het een wervel is.

* Thermo heeft zelf ook een zwakke onderrug.
Huisartsen zullen je niet zo snel doorverwijzen. Bovendien heb je geen doorverwijzing nodig voor een Chiropractor. De beste man (of vrouw) in kwestie kan je in 1 behandeling vertellen waar het aan ligt. Iets wat de normale huisarts vaak niet kan. Die schrijven dan een tijdje rust voor, en na 2 maanden eens een briefje naar de fysio uit waar je bar weinig aan hebt.

Maar goed, voor hetzelfde geld ligt het niet aan een wervel. Maar de kans is zeer zeker aanwezig aangezien de meeste onderrug blessures daardoor komen.
quote:
Idd, sommige mensen denken dat als ze een keer een spuit gehanteerd hebben dat ze meteen dokters advies kunnen geven
En dan zou ik hem eerder langs een echte arts sturen ipv zo een chiropratcor.
Geef ik dokters advies? Ik geef hem alleen advies wat hij kan doen aangezien ik er zelf ook ervaring mee heb. Niets meer.

Zo'n chirpractor is iemand met een academische opleiding die weet waar hij het over heeft. In sommige gevallen is dat dus eerder te prefereren dan een huisarts.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_22570366
laat maar

[ Bericht 60% gewijzigd door tongytongylickylicky op 12-10-2004 11:17:31 ]
pi_22570496
schouders zijn ook belangrijk voor bankdrukken
pi_22570690
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 11:06 schreef poep-in-de-aars het volgende:
wat ik nu al van een paar vrienden heb gehoord is dat die nooit schouders (hebben) getraind. Heel vreemd
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:21:59 #24
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22570758
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 11:06 schreef poep-in-de-aars het volgende:
Wat ik iedereen zou willen aanraden is om de onderarmen niet te vergeten. Vooral bij pull-ups, dips, deadlift en bankdrukken vormen de onderarmen voor veel mensen de zwakste schakel.

dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:29:10 #25
19479 Mr.J
pi_22570914
Ik bij dumbbell press veel baat gehad bij onderarmtrainingen.

45kg hou ik nu goed stabiel.
pi_22571661
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:51 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Huisartsen zullen je niet zo snel doorverwijzen. Bovendien heb je geen doorverwijzing nodig voor een Chiropractor. De beste man (of vrouw) in kwestie kan je in 1 behandeling vertellen waar het aan ligt. Iets wat de normale huisarts vaak niet kan. Die schrijven dan een tijdje rust voor, en na 2 maanden eens een briefje naar de fysio uit waar je bar weinig aan hebt.

Maar goed, voor hetzelfde geld ligt het niet aan een wervel. Maar de kans is zeer zeker aanwezig aangezien de meeste onderrug blessures daardoor komen.
[..]

Geef ik dokters advies? Ik geef hem alleen advies wat hij kan doen aangezien ik er zelf ook ervaring mee heb. Niets meer.

Zo'n chirpractor is iemand met een academische opleiding die weet waar hij het over heeft. In sommige gevallen is dat dus eerder te prefereren dan een huisarts.
Zit wel wat in, want de blessure's die ik bij mijn vrienden heb gezien, leidden allemaal tot het nemen van rust, meer niet. Maar voor professioneel advies lijkt het mij te vrieg, aangezien het niet erg pijn doet. Met een riem om kan ik bijna alles wel, behalve squats en deadlifts ( )
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 12:37:39 #27
19479 Mr.J
pi_22572206
Baad het niet, dan schaad het niet.

Als het echt een wervel is die tegen je zenuw aandrukt kan je er beter vroeg bij zijn, anders zal na verloop van tijd het spierweefsel zich erop instellen en na de correctie steeds weer die wervel scheef trekken totdat het weefsel zich weer heeft aangepast. Het zal je behoorlijk wat behandelingen kunnen schelen als je op tijd bent.

Ziekenfonds vergoed 75%, dus dat is nog wel te doen.
pi_22572364
ik heb nooit moeite gehad om dumbells stabiel te houden. ik ben gezegend met dikke armen, dat vind ik ook het mooist om te trainen. en ik doe ook vaak in elke biceps training wel een hammer variant, dus dan pak je de onderarmen ook wel mee. ik doe nooit van die specifieke onderarmoefeningen, dan gaan me polsen zeer doen. ik heb al ooit een keer een pees gescheurd gehad in me pols, dus daar kijk ik mee uit.
pi_22574976
In hoeverre breekt alcohol spieren af?
pi_22576167
1 van de functies van de lever is het verwerken van vetten, dat kan dus niet als de lever alocohol (=gif) moet afbreken. waarna er vetdruppels in de lever gaan ophopen. pas als de alcohol het lichaam heeft verlaten kan de lever weer verder gaan met de verwerking van vetten eiwitten en koolhydraten.
je krijgt er ook een vochttekort van, of je moet er heel veel water bij blijven drinken.
je spieren verkrampen ook eerder.
afbraak van alcohol kost de lever energy, geleverd door koolhydraten -> aangezien spieren koolhydraten als brandstof gebruiken, kun je niet meer spreken van een optimale work-out.
je bloedvaten gaan er van verwijden, het hart moet dan een grotere inspanning leveren omdat de totale opp van het bloedvatennetwerk vergroot.
alcohol verlaagt het testosteron gehalte.

staat allemaal in de sport & fitness september/oktober 2004
pi_22576517
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 11:21 schreef Litman het volgende:

[..]

Wat ik iedereen zou willen aanraden is om de onderarmen niet te vergeten. Vooral bij pull-ups, dips, deadlift en bankdrukken vormen de onderarmen voor veel mensen de zwakste schakel.

Ik zou eerder zeggen, concentreer je juist eerst op deze genoemde oefeningen en ga dan later kijken naar details als onderarmen specifiek trainen.
pi_22577110
weet er iemand een goeie oefening voor de bovenste koppen van de triceps? behalve kickbacks dan. Want ik merk dat mijn rechterbovenste kop van de tricep veel groter is dan de linker, linker heeft dan weer groter bicep, heel raar ik weet iemand ideeen?
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:46:36 #33
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22577216
Volgens mij worden de onderarmen wel genoeg meegepakt bij andere oefeningen. Er word hier gezegt dat je door sterkerde onderarmen bij veel oefeningen veel baat bij hebt, betekent dus dat je met deze oefeningen ook (gedeeltelijk) de onderarmen trained.
pi_22577300
kickbacks ben ik geen fan van. dat is meer een defenitsie oefening. ik zou denk ik proberen ze alle2 even zwaar aan te pakken. dan heeft de 1 het wat makkelijker en de ander wat moeilijker. komt het dan niet goed?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 16:51:34 #35
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22577322
defenitie oefening? Leg eens uit....
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 17:15:52 #36
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22577911
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 16:13 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik zou eerder zeggen, concentreer je juist eerst op deze genoemde oefeningen en ga dan later kijken naar details als onderarmen specifiek trainen.
Wat mij betreft is geen enkele spier een 'detail'. Alle spieren hebben een functie. En met name de onderarmen zijn bij de meeste mensen relatief slecht ontwikkeld.

Dit betekent, dat ze door hun (relatief) zwakke onderarmen hun overige spieren ook minder zwaar kunnen belasten. Daarnaast spelen je onderarmen bij bijna elke oefening een belangrijke rol bij de balans.

Probeer zelf maar eens met een voor jou heel zwaar gewicht bicepscurls te doen, waarschijnlijk krijg je als eerste last van je polsen/onderarmen.

Mijn mening is dat je je onderarmen het best parallel met de rest kunt (moet!) trainen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Litman op 12-10-2004 17:31:40 ]
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 17:24:03 #37
19479 Mr.J
pi_22578086
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 17:15 schreef Litman het volgende:

[..]

Wat mij betreft is geen enkele spier een 'detail'. Alle spieren hebben een functie. En met name de onderarmen zijn bij de meeste mensen relatief slecht ontwikkeld.

Dit betekent, dat ze door hun (relatief) zwakke onderarmen hun overige spieren ook minder zwaar kunnen belasten. Daarnaast spelen je onderarmen bij bijne elke oefening een belangrijke rol bij de balans.

Probeer zelf maar eens met een voor jou heel zwaar gewicht bicepscurls te doen, waarschijnlijk krijg je als eerste last van je polsen/onderarmen.

Mijn mening is dat je je onderarmen het best parallel met de rest kunt (moet!) trainen.

pi_22579283
gekut
pi_22579300
pi_22579747
Als je met deadlift of iets dergelijks in je progressie wordt tegengehouden omdat bijv je onderarmen te zwak zijn dan is het niet meer dan vanzelfsprekend dat je eerst je onderarmen wat gaat trainen.

Toch?
pi_22582075
als je grip niet sterk genoeg is (wat mij logischer lijkt) kun je beter van die bandjes kopen en die om je pols doen en om de stang rollen en dan vast houden.

http://www.perfectbody.nl(...)a047a886d9ffc58f74a5
pi_22582991
Moet je natuurlijk wel een beetje gewicht kunnen liften anders sta je daarmee compleet voor lul.
pi_22583563
Ik train onderarmen ook altijd, krijg je ten eerste mooiere armen van, maar het is vooral goed voor de grip bij andere oefeningen. De mensen die onderarmen niet trainen zijn vaak ook de mensen die geen benen trainen...
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:45:40 #44
19479 Mr.J
pi_22583671
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:18 schreef Vitalogy het volgende:
Moet je natuurlijk wel een beetje gewicht kunnen liften anders sta je daarmee compleet voor lul.
Ik heb al straps nodig bij een shrug van 100kg.

Heb een zeer slechte grip helaas.
pi_22583706
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:45 schreef Mr.J het volgende:

[..]

waarmee shrug jij
pi_22584000
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:56 schreef poep-in-de-aars het volgende:
1 van de functies van de lever is het verwerken van vetten, dat kan dus niet als de lever alocohol (=gif) moet afbreken. waarna er vetdruppels in de lever gaan ophopen. pas als de alcohol het lichaam heeft verlaten kan de lever weer verder gaan met de verwerking van vetten eiwitten en koolhydraten.
je krijgt er ook een vochttekort van, of je moet er heel veel water bij blijven drinken.
je spieren verkrampen ook eerder.
afbraak van alcohol kost de lever energy, geleverd door koolhydraten -> aangezien spieren koolhydraten als brandstof gebruiken, kun je niet meer spreken van een optimale work-out.
je bloedvaten gaan er van verwijden, het hart moet dan een grotere inspanning leveren omdat de totale opp van het bloedvatennetwerk vergroot.
alcohol verlaagt het testosteron gehalte.

staat allemaal in de sport & fitness september/oktober 2004
Het is niet zo dat ik elke dag alcohol drink, hooguit 1 a 2 keer in de 2 maanden.
Maar bedankt voor de info
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 22:05:06 #47
71919 wonderer
pi_22584184
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:37 schreef poep-in-de-aars het volgende:
als je grip niet sterk genoeg is (wat mij logischer lijkt) kun je beter van die bandjes kopen en die om je pols doen en om de stang rollen en dan vast houden.

http://www.perfectbody.nl(...)a047a886d9ffc58f74a5
Straps! Met die dingen kan ik vooral voor rug een stuk meer gewicht pakken dan daarvoor. Erg prettige dingen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 23:05:41 #48
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22586006
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:41 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik train onderarmen ook altijd, krijg je ten eerste mooiere armen van, maar het is vooral goed voor de grip bij andere oefeningen. De mensen die onderarmen niet trainen zijn vaak ook de mensen die geen benen trainen...
Wat is dat voor onzin, ik zie de link benen onderarmen niet zo. Onderarmen worden vaak niet getrained omdat het geen spiergroep is (:?) of niet zogezien word, zelfde geld voor de pols.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 23:50:32 #49
19479 Mr.J
pi_22587252
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:

[..]

waarmee shrug jij
180/200kg of dumbbells van 65kg
  woensdag 13 oktober 2004 @ 00:12:21 #50
71919 wonderer
pi_22587859
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 23:50 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Kom ik aan met mijn 90 kg Maar goed, zonder straps red ik dat ECHT niet.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 08:33:11 #51
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22590906
quote:

[..]

Hebben jullie dumbells vna 65kg ?
pi_22591095
quote:

[..]

dan vraag ik mij af he, ik wil je niet afzijken ofzo. gewoon een serieuze vraag. denk je dat zoiets gezond is voor je lichaam op langere termijn? voor je schouders enzo. ik heb 1 jaar geleden besloten dat ik niet meer dan 10 kilo boven mijn eigen gewicht ga zitten. en als het dan te makkelijk gaat doe ik het wat langzamer. kwa spiergroei helpt dat ook wel. zelfde als met squaten, het lijkt mij niet gezond voor je knieen/onderrug(ik draag nooit een riem) als je van die mega gewichten gebruikt.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 12:00:15 #53
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22593674
Onderrug kun je zelf versterken door goed te trainen, knieen worden bespaard door goed de techniek te volgen van de oefening. Powerlifters zijn veel lichter dan de gewichten die ze gebruiken.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 13:04:40 #54
19479 Mr.J
pi_22594912
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 08:33 schreef Varr het volgende:

[..]

Hebben jullie dumbells vna 65kg ?
Yep. Maar dat is ook de top he.
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 09:06 schreef poep-in-de-aars het volgende:

[..]

dan vraag ik mij af he, ik wil je niet afzijken ofzo. gewoon een serieuze vraag. denk je dat zoiets gezond is voor je lichaam op langere termijn? voor je schouders enzo. ik heb 1 jaar geleden besloten dat ik niet meer dan 10 kilo boven mijn eigen gewicht ga zitten. en als het dan te makkelijk gaat doe ik het wat langzamer. kwa spiergroei helpt dat ook wel. zelfde als met squaten, het lijkt mij niet gezond voor je knieen/onderrug(ik draag nooit een riem) als je van die mega gewichten gebruikt.
Tja, ik denk dat bbing sowieso niet echt gezond is.

Je lichaam is continu bezig zich te herstellen van training omdat je het 'beschadigd'. Persoonlijk denk ik dat het een kwestie is van aanvoelen hoe zwaar je kan gaan. Luisteren naar je lichaam zodat je verantwoord zwaar kan gaan. Maar dan nog, een blessure is helaas zo gekregen.

Een riem gebruik ik nu al bij de 100kg aangezien ik dus een onderrug blessure heb. Voor die blessure pas bij de 170kg om zodoende je onderrug wel sterker te laten worden, iets wat je niet doet door continu met riem te trainen. Maar zeer zwaar squaten is idd niet echt heel goed voor je onderrug en knieen nee.

PS: Je zegt dat je je de uitvoering langzamer doet, maar wil de belangrijkste voor spiergroei benodigde spiervezels goed aanspreken, dien je de beweging toch echt snel te doen. Ik doe dit nu net een 2 a 3tal weken sinds ik het onderzoek had gelezen en 't bevalt me wel, dat zware en explosieve. Misschien ook een tip voor jou.
pi_22596984
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 13:04 schreef Mr.J het volgende:

PS: Je zegt dat je je de uitvoering langzamer doet, maar wil de belangrijkste voor spiergroei benodigde spiervezels goed aanspreken, dien je de beweging toch echt snel te doen. Ik doe dit nu net een 2 a 3tal weken sinds ik het onderzoek had gelezen en 't bevalt me wel, dat zware en explosieve. Misschien ook een tip voor jou.
Hij zal ook wel de excentrische fase bedoelen denk ik?
pi_22597059
Ff tussendoor heren....ik lees net de Mens Health en daar stond een brief in over penis oefeningen bestaan die echt?
  woensdag 13 oktober 2004 @ 14:54:51 #57
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22597325
Ik train me penis op maandag.

Ma: Penis, Borst, Biceps
Di: Triceps, Rug
Do: Benen buik
Vr: Schouders buik
pi_22597495
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:54 schreef Varr het volgende:
Ik train me penis op maandag.

Ma: Penis, Borst, Biceps
Di: Triceps, Rug
Do: Benen buik
Vr: Schouders buik
haahhaa,

ik heb hem gister en zaterdag al getraind is dat teveel in een week ? overbelast?
pi_22597803
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 14:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij zal ook wel de excentrische fase bedoelen denk ik?
ja precies, ik doe meestal explosief uitstoten en zeer gecontroleerd laten zakken.
pi_22597826
ik heb gehoord dat als je je penis vaker als 1 keer in de week traint hij verschrompeld.
pi_22597913
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:15 schreef poep-in-de-aars het volgende:
ik heb gehoord dat als je je penis vaker als 1 keer in de week traint hij verschrompeld.
pi_22600557
pi_22601796
ik heb ze wel is gezien in tijdschriften, het lijkt me wel apart je moet constant je evenwicht bewaren met je buikspieren denk ik. dit lijkt me het beste toestel/apparaat/bal wat je kan aanschaffen voor buikspieren.
  woensdag 13 oktober 2004 @ 22:19:01 #64
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22608195
Als je thuis trained is die wel ok, heb er wel goeie dingen over gehoord. Als je in de gym trained is het onzin ook nog thuis te trainen.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 10:39:27 #65
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22615887
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:45 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik probeer toch zo veel mogelijk zonder straps te trainen, dat komt je grip absoluut ten goede. Heb je het al met handschoenen geprobeerd?

Daarnaast zijn er nog goede gripoefeningen die je zou kunnen doen: gestrekt hangen aan chin-up stang, of een handdoek over de stang gooien en je optrekken aan de handdoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Litman op 14-10-2004 10:45:46 ]
  donderdag 14 oktober 2004 @ 10:41:18 #66
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22615919
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 17:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.benima.nl/product/reebok_gymbal

aan te raden voor thuis ?
Vooral leuk voor de afwisseling vond ik, maar echt zwaar trainen is onmogelijk vanwege de onbalans.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 10:43:13 #67
19479 Mr.J
pi_22615953
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 10:39 schreef Litman het volgende:

[..]

Ik probeer toch zo veel mogelijk zonder straps te trainen, dat komt je grip absoluut ten goede. Heb je het al met handschoenen geprobeerd?
Ik gebruik zo ook echt alleen indien nodig. Maar handschoentjes vind ik niets, straps zijn lekkerder.
quote:
Daarnaast zijn er nog goede gripoefeningen die je zou kunnen doen: gestrekt hangen aan chin-up stang, of een handooek over de stang gooien en je optrekken aan de handoek.
Tnx.

Ik doe wel handende knee raises voor buik, maar wil ik meer dan 20 reps doen, heb ik helaas wel een strap nodig. Maar langzaam maar zeker wordt het wel iets beter.
pi_22620768
whaha ik zie het al voor me, penis-oefeningen in de gym

je bent net klaar met je triceps trek je ineens je broek omlaag om vervolgens een 1kg dumbell op je stijve lul te leggen, en de herhalingen maar tellen 1, 2, 3 enz lol

donderdag 14 oktober 2004 @ 16:01:46 #69
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22622443
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 14:35 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
whaha ik zie het al voor me, penis-oefeningen in de gym

je bent net klaar met je triceps trek je ineens je broek omlaag om vervolgens een 1kg dumbell op je stijve lul te leggen, en de herhalingen maar tellen 1, 2, 3 enz lol

Bij ons gebruikt iedereen het cable-row apparaat.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 23:23:54 #70
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_22631996
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_22688324
J; ik doe nu dat 3 x 8 trainingsprogramma. Kun je ter afwisseling ook nog andere reps setjes doen of moet je gewoon veel oefeningen wisselen?
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:34:56 #72
19479 Mr.J
pi_22689618
Ook reps wisselen.

Moet erzelf ook aan geloven de komende 2 maanden. M'n reps ga ik dus vanaf morgen verdubbelen om zodoende hopelijk iets meer 'hardheid' te creeeren en daarna weer stukken zwaarder te kunnen pakken.
pi_22699242
Op wat voor manier reps wisselen? Lichter gewicht en dan 2 x 16? Graag iets meer uitleg
  maandag 18 oktober 2004 @ 14:23:57 #74
19479 Mr.J
pi_22700677
ipv 8-8-6 --> 16-16-12 ofzo.
pi_22701252
Wat voor specifieke oefeningen doen jullie om de onderarmen te versterken?

Ik doe de reverse wrist curl en de wrist curl, maar ik moet oppassen en de oefening heel gecontroleerd uitvoeren. Als ik dit niet doe en het gewicht bij de wrist curl te snel laat zakken, dan krijg ik last van pijnlijke polsen. Voor de RWC gebruik ik 6 kilo en voor de WC gebruik ik 9 kilo. Dat laatste zou wel zwaarder kunnen, maar ik merk dat mijn rechter onderarm veel sterker is dan mijn linker. (ik zie trouwens nooit iemand deze oefening uitvoeren...)
  maandag 18 oktober 2004 @ 15:58:07 #76
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22702761
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 14:49 schreef BushRanger het volgende:
Wat voor specifieke oefeningen doen jullie om de onderarmen te versterken?

Voor de RWC gebruik ik 6 kilo en voor de WC gebruik ik 9 kilo. Dat laatste zou wel zwaarder kunnen, maar ik merk dat mijn rechter onderarm veel sterker is dan mijn linker. (ik zie trouwens nooit iemand deze oefening uitvoeren...)
Je gebruikt dumbells neem ik aan? Ik gebruik altijd een barbell met flink wat gewicht en doe de wrist curl en de reverse op een halterbankje:

Veel mensen trainen hun onderarmen met te lichte gewichten en te veel reps. Ik train zelf mijn onderarmen met 50 kilo x 12 reps (3 sets)
pi_22703140
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 15:58 schreef Litman het volgende:

[..]

Je gebruikt dumbells neem ik aan? Ik gebruik altijd een barbell met flink wat gewicht en doe de wrist curl en de reverse op een halterbankje:

Veel mensen trainen hun onderarmen met te lichte gewichten en te veel reps. Ik train zelf mijn onderarmen met 50 kilo x 12 reps (3 sets)
Ja, met dumbells. Wat is het voordeel van de barbell? Ik doe ook 3 setjes van 12...
  maandag 18 oktober 2004 @ 16:25:45 #78
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22703361
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 16:15 schreef BushRanger het volgende:

[..]

Ja, met dumbells. Wat is het voordeel van de barbell? Ik doe ook 3 setjes van 12...
Betere balans, dus minder kans op blessures. Daarnaast kun je zwaardere gewichten pakken en train je je armen simultaan, zodat een eventueel krachtsverschil sneller opgeheven wordt.

pi_22704336
Ik zit nu wat filmpjes van hem te bekijken, maar is er een bodybuilder die groter, sterker of gespierder is dan Ronnie Coleman? Is hij het maximaal haalbare?

http://www.geocities.com/gymcentertr/galeri/galeri2.htm
http://www.ronniecoleman.com
http://www.bigroncoleman.com
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22706552
Nouja Dorian Yates heeft altijd van hem gewonnen dus ik neem aan dat hij een betere vorm of wat dan ook heeft. Ze zien er beide niet uit imho.
pi_22706580
En dat vind ik weet te vies en te overdreven
pi_22707081
ik dacht dat dorian yates voor zijn tijd was?
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  maandag 18 oktober 2004 @ 19:49:37 #83
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_22707485
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:08 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
En dat vind ik weet te vies en te overdreven
Inderdaad, vreselijk die rug man.
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:12:25 #84
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22708107
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:15 schreef sizzler het volgende:
Is hij het maximaal haalbare?
Ja qua idioterie is dit wel het maximaal haalbare. Het ergst vind ik nog die opgezette buik, van de groeihormonen, die je ingewanden laten groeien.

Ik vind die old-skool strong-men er toch wat beter uit zien qua proporties:

[ Bericht 5% gewijzigd door Litman op 18-10-2004 20:33:55 ]
  maandag 18 oktober 2004 @ 20:45:47 #85
19479 Mr.J
pi_22708996
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:07 schreef dewd het volgende:
Nouja Dorian Yates heeft altijd van hem gewonnen dus ik neem aan dat hij een betere vorm of wat dan ook heeft. Ze zien er beide niet uit imho.
Yates zat in een ander tijdperk bro. Als je Yates in z'n toptijd naast de huidige Coleman zet legt Yates het echt wel af hoor.
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:12 schreef Litman het volgende:

[..]

Ja qua idioterie is dit wel het maximaal haalbare. Het ergst vind ik nog die opgezette buik, van de groeihormonen, die je ingewanden laten groeien.
Het eind is nog niet in zicht hoor. Nog lang niet. De GH, insuline en IGF-1 zullen bijgestaan worden door nog nieuwere en betere varianten. Bovendien zal langzaam maar zeker de gen tech doping z'n intrede doen.

Ik vind die old-skool strong-men er toch wat beter uit zien qua proporties:
quote:
Klopt.

Die generatie is imo de mooiste generatie. Wat denk je van een Serge Nubret?

pi_22710422
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 20:45 schreef Mr.J het volgende:

Yates zat in een ander tijdperk bro. Als je Yates in z'n toptijd naast de huidige Coleman zet legt Yates het echt wel af hoor.
Ehm... Yates:
1991 Mr. Olympia 2nd
1991 English Grand Prix 1st
1992 Mr. Olympia 1st
1993 Mr. Olympia 1st
1994 Grand Prix Germany 1st
1994 Grand Prix Spain 1st
1994 Grand Prix England 1st
1994 Mr. Olympia 1st
1995 Mr. Olympia 1st
1996 Mr. Olympia 1st
1997 mr olympia 1st.

Coleman:
1992 16th Olympia
1994 15th "
1995 11th "
1996 6th "
1997 9th "
1998 1st "
pi_22710517
quote:

[..]

Die generatie is imo de mooiste generatie. Wat denk je van een Serge Nubret?

[afbeelding]
Lou, Arnie, Serge, Franco.

Idd veel mooier dan de huidige generatie imo.
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:16:48 #88
19479 Mr.J
pi_22711379
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:40 schreef dewd het volgende:

[..]

Ehm... Yates:
1991 Mr. Olympia 2nd
1992 Mr. Olympia 1st
1993 Mr. Olympia 1st
1994 Mr. Olympia 1st
1995 Mr. Olympia 1st
1996 Mr. Olympia 1st
1997 mr olympia 1st.

Coleman:
1992 16th Olympia
1994 15th "
1995 11th "
1996 6th "
1997 9th "
1998 1st "

Dacht toch echt dat er heel wat jaartjes tussen zaten...
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 01:34:19 #89
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_22715982
Toevallig net een film van Ronnie Coleman gekeken.... wat een domme en irritante gast is dat zeg.. vind het ook echt niet mooi idd.
pi_22719046
die film ken ik ook volgens mij, ik heb me helemaal kapot gelachen wat een kneus. keihard te schreeuwen in de sportschool. YEAAH BUDDY, HEAVY WEIGHT. en zit ie ergens voor de politie in een ruimte helemaal onderuit gezakt met een korte broek aan, zichzelf frisse lucht toe te wapperen. tsssssssssss.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:40:26 #91
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22720295
De borst heeft duidelijk ook meer aanzien bij de oudere BB.
Ik denk dat ronnie nog lang niet het maximale haalbare is en dat de freaks lekker doorgaan met groeien door de jaren.
pi_22720766
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:40 schreef dewd het volgende:

[..]

Ehm... Yates:
1991 Mr. Olympia 2nd
1992 Mr. Olympia 1st
1993 Mr. Olympia 1st
1994 Mr. Olympia 1st
1995 Mr. Olympia 1st
1996 Mr. Olympia 1st
1997 mr olympia 1st.

Coleman:
1992 16th Olympia
1994 15th "
1995 11th "
1996 6th "
1997 9th "
1998 1st "
Maar Ronnie werd wel eerste omdat Dorian ermee kapte. Was dorian doorgegaan, dan was Ronnie ongetwijfeld niet de eerste geweest (in 1998 had Flex Wheeler trouwens moeten winnen ). In de 7 jaar na het stoppen van dorian zijn de drugs weer een stuk beter en effectiever geworden, dus Ronnie zal onherroepelijk groter zijn.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:50:10 #93
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_22725693
quote:

Het eind is nog niet in zicht hoor. Nog lang niet. De GH, insuline en IGF-1 zullen bijgestaan worden door nog nieuwere en betere varianten. Bovendien zal langzaam maar zeker de gen tech doping z'n intrede doen.
De enige manier om hier wat aan te doen is door dit soort freaks niet te belonen met titels.
Je zou bijvoorbeeld een maximaal gewicht kunnen invoeren.
Professioneel bodybuilding (waar ik zowiezo al geen fan van ben) wordt steeds meer een freakshow, te vergelijken met de vrouw met 3 borsten op de kermis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Litman op 19-10-2004 16:27:04 ]
pi_22725860
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:30 schreef poep-in-de-aars het volgende:
die film ken ik ook volgens mij, ik heb me helemaal kapot gelachen wat een kneus. keihard te schreeuwen in de sportschool. YEAAH BUDDY, HEAVY WEIGHT. en zit ie ergens voor de politie in een ruimte helemaal onderuit gezakt met een korte broek aan, zichzelf frisse lucht toe te wapperen. tsssssssssss.
Ik vind het een fantastisch persoon.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:21:39 #95
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_22726365
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:30 schreef poep-in-de-aars het volgende:
Haha zeg dat maar 's in z'n gezicht held.

Coleman is de bodybuilder met de grootste werk-ethiek. Doet er alles aan om aan de top te blijven en tilt van alle bb'ers veruit het meeste gewicht. Niks dan respect voor die man.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_22727059
ik vind het maar een zielig figuur. ik hbe ook van die video's gezien van zo'n klein kereltje met een superman tattoo en heel blond haar. die kwam op mij veel normaler (kwa hoe ie is) over dan zo'n coleman.
pi_22728322
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:21 schreef Manji het volgende:

[..]

Coleman is de bodybuilder met de grootste werk-ethiek. Doet er alles aan om aan de top te blijven en tilt van alle bb'ers veruit het meeste gewicht. Niks dan respect voor die man.
quote:
WARNING

This following program shows you Mr. Olympia
Ronny Coleman's actual work outs five and half
weeks out of 2000 Mr. Olympia contest.
Ronnie Coleman performs super high intense
work out using extreme heavy weights.
Please DO NOT TRY none of them at home
nor at the gym without consulting with your docter
or trainer. It may cause injury or psychical damage
to your body.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:54:29 #98
19479 Mr.J
pi_22728343
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:02 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Maar Ronnie werd wel eerste omdat Dorian ermee kapte. Was dorian doorgegaan, dan was Ronnie ongetwijfeld niet de eerste geweest (in 1998 had Flex Wheeler trouwens moeten winnen ). In de 7 jaar na het stoppen van dorian zijn de drugs weer een stuk beter en effectiever geworden, dus Ronnie zal onherroepelijk groter zijn.
En in 2001 Cutler. Maar goed, Ronnie had een Weider contract, Jay niet.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 15:50 schreef Litman het volgende:

[..]

De enige manier om hier wat aan te doen is door dit soort freaks niet te belonen met titels.
Je zou bijvoorbeeld een maximaal gewicht kunnen invoeren.
Professioneel bodybuilding (waar ik zowiezo al geen fan van ben) wordt steeds meer een freakshow, te vergelijken met de vrouw met 3 borsten op de kermis.
Tja, een echte manier om dit te stoppen is er niet. Het publiek wilt freaks zien, die krijgt ze ook dan.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:21 schreef Manji het volgende:

[..]

Hij is niet qua fysiek mijn favoriete bb'er. Maar zo zwaar en intens trainen verdient gewoon respect!

"Yeah baby! It's time to bleed!'

En dan een legpress van 1100kg!!! (The Cost of Redemption)
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:56:09 #99
19479 Mr.J
pi_22728388
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 16:52 schreef poep-in-de-aars het volgende:
ik vind het maar een zielig figuur. ik hbe ook van die video's gezien van zo'n klein kereltje met een superman tattoo en heel blond haar. die kwam op mij veel normaler (kwa hoe ie is) over dan zo'n coleman.
Lee Priest.

Mede door z'n (gebrek aan) lengte een mooie bodybuilder met echt schitterende armen.
pi_22728532
heeft er iemand foto's van THE ROCK?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:09:24 #101
19479 Mr.J
pi_22728695
pi_22728839
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:09 schreef Mr.J het volgende:
http://images.google.com/(...)safe=off&sa=N&tab=wi
van z'n lichaam die hadi k al gevonden ja
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:01:45 #103
38549 dewd
100% pure
pi_22729679
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:02 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Idd Flex zag er een stuk beter uit. Mijn favoriet was altijd uit die tijd Shawn Ray, maar hij won nooit omdat ie niet zo groot was als de zwaargewichten. Maar wat zag die gast er goed uit zeg.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 22:17:31 #104
19479 Mr.J
pi_22734808
Flex was echt heel mooi symetrisch. Zeker in z'n 'pre-freak' jaren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.J op 20-10-2004 13:51:59 ]
pi_22746299
Kan iemand mij uitleggen wat Coleman doet bij z'n borst als hij aan het bankdrukken is, hij pakt namelijk zo'n pinnetje uit een apparaat en drukt dat op z'n borst volgens mij, wat heeft dat voor een nut?

En wie is dat blanke trainingsmaatje van hem?
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:53:09 #106
19479 Mr.J
pi_22747017
Pinnetjes? Welk fragment?

Dat blanke trainingsmaatje is de sportschooleigenaar. 'Hell yeah Ronnie!'
pi_22747251
cd 2 van the cost of redemption, hij duwt zo'n pinnetje wat je in de gewichten steekt in z'n borst en houd dat 10/20 seconden erin gedrukt
pi_22747333
ik vind hem een apart mannetje. Beetje zielig eigenlijk. Bijna geen mensen om hem heen? En ben ik nou de enige die hem zo sloom vind doen?
pi_22748139
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:01 schreef dewd het volgende:

[..]

Idd Flex zag er een stuk beter uit. Mijn favoriet was altijd uit die tijd Shawn Ray, maar hij won nooit omdat ie niet zo groot was als de zwaargewichten. Maar wat zag die gast er goed uit zeg.
Inderdaad, ik zie zelf ook 100 keer liever een Flex of een Shawn Ray dan massa monsters als Ronnie.
pi_22784824
Gvd ik koop nooit meer vanille whey
Het smaakt naar slagroom en ik heb dus een pot van 4 kilo
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 00:23:18 #111
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22785559
Slagroom? Welk merk heb je dan, ik vind mijn vanille shake heeeeeeeeeeerlijk.
pi_22785655
ik heb nu een shaek van M double You chocolade ........dik spul zeg.....
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 14:34:13 #113
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_22795554
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 00:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ik heb nu een shaek van M double You chocolade ........dik spul zeg.....
Yep ik heb de aardbei versie ervan...maareh je moet wel oppassen dat je de isolaat versie hebt want ze hebben ook een concentraat versie ervan..

ps. sinds ik isolaat (cross en micro filtered) heb zijn de bultjes op mn rug aan t weg gaan....
pi_22798482
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 14:34 schreef Ghettobob het volgende:

[..]

Yep ik heb de aardbei versie ervan...maareh je moet wel oppassen dat je de isolaat versie hebt want ze hebben ook een concentraat versie ervan..

ps. sinds ik isolaat (cross en micro filtered) heb zijn de bultjes op mn rug aan t weg gaan....
Isolaat en Concentraat. Wat is het verschil ertussen dan? Concentraat is veel meer geconcentreerd of zo??
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:13:55 #115
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_22799319
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 16:36 schreef De_Wout het volgende:

[..]

Isolaat en Concentraat. Wat is het verschil ertussen dan? Concentraat is veel meer geconcentreerd of zo??
Isolaat is volgens mij een stuk zuiverder, maar dus ook duurder.......
pi_22816121
gisteravond na een workshop geweest van fitnessnet.nl is aan te raden. Me bloed is geprikt en al gecontroleerd en veel informatie over voeding en wat wel en wat niet te eten
pi_22817824
waar op internet kan ik een vetmeter-klem kopen? dus niet een weegschaal of apparaat, maar gewoon zo'n klemmetje
pi_22863913
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
gisteravond na een workshop geweest van fitnessnet.nl is aan te raden. Me bloed is geprikt en al gecontroleerd en veel informatie over voeding en wat wel en wat niet te eten
Hey, ik krijg regelmatig e-mails van fitnessnet waarin je je kan inschrijven voor die workshops en waarin ze allerlei supplemeten aanbieden. Dus jij vond het erg leuk/ nuttig? Wat was het specifieke onderwerp van die workshop? En hoeveel kostte het? En was het allemaal een beetje professioneel opgezet?
Ik hoor graag je ervaringen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 12:42:22 #119
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_22882864
Ik kan me niet meer motiveren om veel te gaan trainen... na mn werk ben ik moe en heb ik niet zo veel zin meer...

Iemand ideeën? Eerst was ik ook wel moe, maar dan ging ik gewoon... Nu mag het al heel wat heten als ik 1x in de week ga.. de definitie gaat weg maar de massa blijft (gelukkig) wel.. vet% volgens mij nagenoeg gelijk (misschien ietsie hoger)

Ik wordt haast depri als ik die halfvolle potten wei-proteinen zie staan en die volle bus met creatine... Vroeger MOEST ik gewoon gaan en nu voel ik me al niet eens meer schuldig als ik voor mezelf een excuus bedenk niet te gaan...
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_22882915
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:04 schreef De_Wout het volgende:

[..]

Hey, ik krijg regelmatig e-mails van fitnessnet waarin je je kan inschrijven voor die workshops en waarin ze allerlei supplemeten aanbieden. Dus jij vond het erg leuk/ nuttig? Wat was het specifieke onderwerp van die workshop? En hoeveel kostte het? En was het allemaal een beetje professioneel opgezet?
Ik hoor graag je ervaringen.
Ik vond het erg leuk en nuttig. Die man van fitnessnet werkt zelf in labs en hij wist er veel te vertellen. het ging dit keer over voeding. Me bloed is geprikt en hij ging het nog verder onderzoeken. Het was 40 euro, maar als je een member ofzo bent kan het goedkoper zijn. Het is aan te raden. Jammer dat er maar 4 van de 10 mensen kwamen opdagen, maar zo kreeg je wat extra aandacht. Ook een mooi pand waar ze in zitten, gloednieuw. Kreeg ook nog 400 gram creatine (gratis).
pi_22892852
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:42 schreef tommie_b het volgende:
Ik kan me niet meer motiveren om veel te gaan trainen... na mn werk ben ik moe en heb ik niet zo veel zin meer...

Iemand ideeën? Eerst was ik ook wel moe, maar dan ging ik gewoon... Nu mag het al heel wat heten als ik 1x in de week ga.. de definitie gaat weg maar de massa blijft (gelukkig) wel.. vet% volgens mij nagenoeg gelijk (misschien ietsie hoger)

Ik wordt haast depri als ik die halfvolle potten wei-proteinen zie staan en die volle bus met creatine... Vroeger MOEST ik gewoon gaan en nu voel ik me al niet eens meer schuldig als ik voor mezelf een excuus bedenk niet te gaan...
train wat korter. Of ga direct vanuit het werk. Dat is wat ik altijd doe. Maar bij mij zit de sportschool ook tegenover het werk.

Maar het werkt wel om niet eerst naar huis te gaan
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 22:45:41 #122
38549 dewd
100% pure
pi_22893021
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:42 schreef tommie_b het volgende:

Ik weet hoe je moet voelen, ik herken mezelf er behoorlijk in. Misschien een tijdje ff iets anders doen, ik ga maar eens wat vaker squashen. Is ook eigenlijk veel leuker als fitness/BB. Maarja ik weet niet hoelang jij het al doet, ik heb zelf na 10 jaar fanatiek trainen en op je voeding letter er eigenlijk wel genoeg van.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 09:09:18 #123
19479 Mr.J
pi_22899224
Gewoon gaan.

Als je eenmaal binnen bent ben je blij dat je toch bent gegaan.
pi_22901696
Ik heb precies hetzelfde, maar als ik eenmaal bezig ben barst ik weer van de energie
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:47:07 #125
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_22908866
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 09:09 schreef Mr.J het volgende:
Gewoon gaan.

Als je eenmaal binnen bent ben je blij dat je toch bent gegaan.
Of gewoon thuis trainen, dan heb je heel dat probleem niet
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:56:37 #126
19479 Mr.J
pi_22909088
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef Manji het volgende:

[..]

Of gewoon thuis trainen, dan heb je heel dat probleem niet
pi_22920509
Hou je ook om de zoveel maanden een weekje of 2 rust? Heb dat laatst gedaan door me operatie en het kwam mijn spiergroei daarna wel tengoede.

En na hoeveel tijd ga je van 3 x 8 zwaar trainen naar 3 x 16 licht?
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:25:29 #128
19479 Mr.J
pi_22921444
Zou eigenlijk eens per half jaar een rustweek moeten nemen. 't Gebeurd echter maar vaak 1x per jaar.

Switchen 't liefst wanneer je op een plateau zit.
pi_22927499
Plateau bij 1 oefening (spier) of bij allemaal.

En 1 weekje rust of 2? of maakt het niet uit?
pi_22929198
ik kon ook altijd moeilijk een week rust nemen, maar het heeft echt wel nut. ik heb er hte volgende op bedacht. ik train 3 keer in de week en als ik 7 dagen rust wil nemen doe ik dat zo.
week 1 maandag dinsdag en woensdag trainen.
week 2 donderdag vrijdag en zaterdag trainen.
zo heb je toch 7 dagen rust gehad zonder trainingen over te slaan.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:05:04 #131
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22934529
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 10:45 schreef poep-in-de-aars het volgende:
ik kon ook altijd moeilijk een week rust nemen, maar het heeft echt wel nut. ik heb er hte volgende op bedacht. ik train 3 keer in de week en als ik 7 dagen rust wil nemen doe ik dat zo.
week 1 maandag dinsdag en woensdag trainen.
week 2 donderdag vrijdag en zaterdag trainen.
zo heb je toch 7 dagen rust gehad zonder trainingen over te slaan.
Ja en als je dan maandag weer begint na die 2e week heb je weer minder rust gehad.
pi_22934594
gewoon een weekje rusten en dan in die week lekker veel eten, lekker niet trainen, dan zit je de week erop weer volop energie. ook rust is belangrijk, ik zit nu ook een weekje lekker niks te doen omdat ik geen zin heb en toch moest rusten, dus waarom niet
pi_22934887
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:08 schreef MyImmortal het volgende:
ik zit nu ook een weekje lekker niks te doen omdat ik geen zin heb en toch moest rusten, dus waarom niet
K'heb (bijna) nooit geen zin om te trainen. Moet me er altijd toe zetten een weekie rust te pakken. Maar het is zeker wel nuttig.
pi_22934940
ik ken het gevoel, ik moet alleen trainen, omdat alle anderen zijn afgehaakt, dat maakt het er niet leuker om. Zit daar maar hele tijd alleen terwijl iedereen wel trainingspartner heeft. Bij mij scheelt het veel als er iemand meegaat, alleen dan word er meer geluld dan serieus getraind dat wel weer.
pi_23044475
Wat zijn goede oefeningen om de buikspieren aan de zijkant te trainen?
pi_23049472
Wanneer je switched van 16 herhalingen ipv 8 blijf je dan nog steeds 3 setjes doen of verhoog je dat dan ook?
  woensdag 3 november 2004 @ 14:27:25 #137
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_23049875
quote:
Op woensdag 3 november 2004 10:15 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Wat zijn goede oefeningen om de buikspieren aan de zijkant te trainen?
gewoon crunch (eventueel op een bankje) maar dan schuin...
pi_23050053
quote:
Op woensdag 3 november 2004 14:27 schreef Ghettobob het volgende:

[..]

gewoon crunch (eventueel op een bankje) maar dan schuin...
om goede buikspieren in het algemeen te doen is het aan te raden om alles schuin te doen en niet recht
pi_23052323
Bedankt
pi_23061837
Op verschillende bb/fitness sites heb ik gelezen dat het beter is om een multivitaminensupplement zonder ijzer te gebruiken.
Ik heb zo'n supplement helaas nog niet kunnen vinden.
Weet iemand misschien waar (en of) ze te koop zijn?
met blanke klewang
pi_23071765
Wat is de reden dat dit beter is?
pi_23073475
quote:
Op woensdag 3 november 2004 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer je switched van 16 herhalingen ipv 8 blijf je dan nog steeds 3 setjes doen of verhoog je dat dan ook?
Ik zou het aantal setjes dan eerder verlagen, anders wordt het volume van je training veel te hoog, waardoor je ook te lang over een training doet. Ik zou in jouw geval dan dus 2x16 doen.
pi_23075059
quote:
Op donderdag 4 november 2004 12:42 schreef Vitalogy het volgende:
Wat is de reden dat dit beter is?
Onderstaande info heb ik uit "The Secrets to Gaining Muscle Mass - Fast!" van Anthony Ellis. Ik heb het ook ergens gelezen op johnstonefitness.com.

Volwassen mannen hebben geen extra ijzer nodig. We krijgen voldoende binnen via ons dagelijkse voedsel. Mannen en vrouwen na de overgang zouden geen ijzersupplementen moeten nemen tenzij ze een ijzertekort/bloedarmoede hebben, wat alleen vastgesteld kan worden d.m.v. een bloedtest. Het is voor het lichaam niet mogelijk om een overschot aan ijzer kwijt te raken behalve via bloedverlies. Menstruerende vrouwen hebben een natuurlijke bescherming tegen een teveel aan ijzer. Daarnaast is ijzer is een "oxidizing agent" welke schade kan veroorzaken aan hart en aderen en is tevens een belangrijke factor bij aderverkalking.
met blanke klewang
pi_23153401
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:04 schreef Den_Haag het volgende:

Ik zou het aantal setjes dan eerder verlagen, anders wordt het volume van je training veel te hoog, waardoor je ook te lang over een training doet. Ik zou in jouw geval dan dus 2x16 doen.

Iemand anders hier nog een mening over (niks ten nadele van jou hoor Wout, wil zoveel mogelijk inzichten)
  maandag 8 november 2004 @ 21:27:22 #145
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_23176287
Hoe denken de mensen hier over het 1 keer of 2 keer per week de spiergroepen trainen?

Heb me in de tijd dat ik serieus bezig ben met trainen (is nu ongeveer 9 maanden) vooral bezig houden met het 'standaard' 1 maal weeks. Maar heb 2 weken terug toch de overstap gemaakt naar alles 2 keer in de week.

Ik vind het een leukere manier van trainen en het 'voelt' ook gewoon beter. Ik let goed op eventuele vermoeidheid, maar tot nog toe gaat het prima. Probeer nu nog wel net effe wat extra proteine te pakken en nog wat eerder naar bed te gaan. Merk ook dat ik wel een beetje voorzichtig moet zijn met schoudertraining. Vooral de voorkant van de schouders krijgen het toch aardig te verduren met een dergelijk schema.

Ik hoop dat deze overstap in combinatie met het stoppen met blowen (bijna 3 weekies nu ) me net effe dat extra beetje groei gaat opleveren. Mocht het nou niet gaan... hebben we het in ieder geval geprobeerd. Is toch de enige manier om ergens achter te komen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 8 november 2004 @ 22:32:05 #146
19479 Mr.J
pi_23178399
Goed dat stoppen met blowen.

THC drukt je lichaamseigen test. spiegel namelijk.
pi_23179464
J, nogmaals de vraag ff duidelijk. ter vervanging van 3 x 8.

3 x 16 of 2 x 16?
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:07:12 #148
19479 Mr.J
pi_23184662
Wel zelfde aantal setjes doen. 3 dus.
pi_23185522
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 15:21 schreef MyImmortal het volgende:
ik ken het gevoel, ik moet alleen trainen, omdat alle anderen zijn afgehaakt, dat maakt het er niet leuker om. Zit daar maar hele tijd alleen terwijl iedereen wel trainingspartner heeft. Bij mij scheelt het veel als er iemand meegaat, alleen dan word er meer geluld dan serieus getraind dat wel weer.
Ik train altijd alleen, ik heb geen zin om alsmaar te kletsen ik ben er om te trainen. Als er iemand tegen me aan begint te lullen weten ze dat ik tussendoor toch echt gewoon mijn setjes doet.

Enige reden dat je met ze 2en moet zijn is een spotter, maar ik misbruik gewoon iemand die vlakbij staat.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_23187897
Vandaag een stukje over Ronnie en de Dutch Pro Grand Prix in de Metro. Best een leuk stukkie, wist trouwens niet dat Ed van Amsterdam nog pro was; had al een tijd niets meer van hem gehoord.
pi_23187940
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:07 schreef Mr.J het volgende:
Wel zelfde aantal setjes doen. 3 dus.
Thanx :-)

Hoop zo een schouderblessure te voorkomen. Spier/pees is een beetje geirriteerd.
pi_23225019
damnn...word helemaal gek ik ruft de hele dag waar ligt dit aan? aan welk soort voeding?
pi_23225426
Bruine bonen
pi_23225443
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:16 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Bruine bonen
nee, gister en eergister had ik het ook al
pi_23227130
Eiwitten, vezels, uien...

Kan vanalles zijn eigenlijk.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 10 november 2004 @ 21:49:24 #156
19479 Mr.J
pi_23228056
Koolhydraten.
pi_23228642
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:49 schreef Mr.J het volgende:
Koolhydraten.
  donderdag 11 november 2004 @ 11:12:27 #158
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_23237692
Van te veel melk en andere zuivelprodukten kunnen je darmen flink in de war raken!
  donderdag 11 november 2004 @ 12:35:16 #159
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23239525
Ik drink liters melk en merk daar anders niks van...
  donderdag 11 november 2004 @ 15:55:13 #160
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_23244248
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:35 schreef Varr het volgende:
Ik drink liters melk en merk daar anders niks van...
Het feit, dat jij er geen last van hebt, betekent niet dat anderen er geen last van kunnen hebben.
  donderdag 11 november 2004 @ 16:45:25 #161
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23245308
bron?
pi_23270893
Ik train elke spiergroep 1 keer per week, train 5/6 keer per week..(train nu 1 1/2 jaar)

4 weken bulk
3 weken cutten

uw mening graag...
pi_23271629
ruften is cool
pi_23272576
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 17:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik train elke spiergroep 1 keer per week, train 5/6 keer per week..(train nu 1 1/2 jaar)

4 weken bulk
3 weken cutten

uw mening graag...
je moet zelf uit zien te vinden welk dieet/training het beste is voor jou. er is niet 1 standaard. je moet gewoon alles uit proberen om te zien wat het beste werkt voor jou.
pi_23272726
quote:
4 weken bulk
3 weken cutten
Net een maandje???
Dat zet toch geen zoden aan de dijk?
  vrijdag 12 november 2004 @ 23:49:32 #167
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_23279634
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
damnn...word helemaal gek ik ruft de hele dag waar ligt dit aan? aan welk soort voeding?
Dat heb ik na het innemen van een weiproteïne-milkshake, daar kunnen mijn darmen erg slecht tegen.
  zaterdag 13 november 2004 @ 13:17:28 #168
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23286861
quote:

4 weken bulk
3 weken cutten

uw mening graag...
Ik denk dat je wel wat langer kan doorbulken, zo verlies je veel te veel wat je in die 4week hebt opgebouwt aan spier. Sobiso, als je erg cleant bulked zul je helemaal niet of nauwlijks hoefen te cutten.
pi_23287123
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 13:17 schreef Varr het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel wat langer kan doorbulken, zo verlies je veel te veel wat je in die 4week hebt opgebouwt aan spier. Sobiso, als je erg cleant bulked zul je helemaal niet of nauwlijks hoefen te cutten.
Wat versta je onder clean bulken?
pi_23292246
Niet te veel vet aanzetten.
pi_23293500
Hoe vaak trainen jullie per week? Soms train ik 5 keer per week 'relaxt' en soms ga ik op maandag voluit en heb ik 3 dagen lang spierpijn om dat kunstje op vrijdag weer te herhalen. Wat is nou eigenlijk beter?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23293598
Ik ga 3 keer per week. Mijn maximum is 4.
  zaterdag 13 november 2004 @ 20:12:05 #173
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23295241
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:43 schreef Vitalogy het volgende:
Hier
ok
pi_23310919
Oke topic beetje levendig houden.

Ik heb nu vele soorten whey eiwit uitgeprobeerd en ben er nog niet achter welke nou het beste is. Iemand nog een aanrader? Rond de 25 euries. Online als het kan
  woensdag 17 november 2004 @ 00:10:26 #175
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23367410

woensdag 17 november 2004 @ 00:21:05 #176
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23367686
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke topic beetje levendig houden.

Ik heb nu vele soorten whey eiwit uitgeprobeerd en ben er nog niet achter welke nou het beste is. Iemand nog een aanrader? Rond de 25 euries. Online als het kan
25euro? Je kan beter meer kopen, is stukken voordeliger.

* Varr koopt altijd bij hercules-fitness.nl, goeie service (na 1 dag in huis), goeie prijs/kwaliteit.
  woensdag 17 november 2004 @ 00:46:13 #177
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23368242
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:10 schreef El-Rico het volgende:
[afbeelding]

Nuttige post.

Volgens mij ontsnapt het concept van bodybuilding je een beetje.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  woensdag 17 november 2004 @ 02:35:38 #178
60357 roxxe
pi_23369554

AND HERE HE IS!
  woensdag 17 november 2004 @ 11:22:54 #179
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23373285
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:46 schreef Manji het volgende:

[..]

Nuttige post.

Volgens mij ontsnapt het concept van bodybuilding je een beetje.
Pardon, ik haak gewoon in op t begin van dit topic mafkees.
pi_23376399
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:22 schreef El-Rico het volgende:

[..]

post dan niets, je hebt niets toe te voegen in dit topic
pi_23377511
quote:
Op woensdag 17 november 2004 11:22 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Is dat Ronnie's biceps?

En dit lijkt mij een illustratie van dat je het ook kunt overdrijven qua bodybuilding, dus in die zin is het zeker nuttig
pi_23378073
quote:
Op woensdag 17 november 2004 00:10 schreef El-Rico het volgende:
[afbeelding]

toch wel heel grappig op zich, ik vind dat ik in 7 jaar tijd al vet veel vooruitgang heb geboekt, kwa hoe ik eerst was. kun je nagaan wat zo'n aap er wel niet van denkt. met zijn uberbiceps.
  woensdag 17 november 2004 @ 15:10:50 #183
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23378186
quote:
Op woensdag 17 november 2004 13:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

post dan niets, je hebt niets toe te voegen in dit topic
Nee joh, jij voegt veel toe met zulke posts
quote:
Op woensdag 17 november 2004 14:43 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Is dat Ronnie's biceps?

En dit lijkt mij een illustratie van dat je het ook kunt overdrijven qua bodybuilding, dus in die zin is het zeker nuttig
dank u dat vond ik dus ook

[ Bericht 14% gewijzigd door El-Rico op 17-11-2004 15:18:09 ]
pi_23378560
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:10 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Nee joh, jij voegt veel toe met zulke posts
Laat maar....
  woensdag 17 november 2004 @ 23:31:59 #185
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23391206
quote:
Op woensdag 17 november 2004 14:43 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Is dat Ronnie's biceps?

Het hele punt van bodybuilding is overdrijven.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_23397319
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:31 schreef Manji het volgende:

[..]

Het hele punt van bodybuilding is overdrijven.
Voor sommigen tot op bepaalde hoogte
Zo'n biceps zou ik namelijk niet willen hebben (als ik het voor elkaar zou kunnen krijgen).
  donderdag 18 november 2004 @ 12:34:34 #187
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23399162
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Voor sommigen tot op bepaalde hoogte
Zo'n biceps zou ik namelijk niet willen hebben (als ik het voor elkaar zou kunnen krijgen).
Voor mij geldt hetzelfde maar van de mensen die er hun brood van betalen, de genetische freaks, wordt verwacht dat ze de grenzen verleggen. Daar draait de hele sport om.

Daarom is het nogal vreemd om in een bodybuilding topic kots-smilies te plaatsen bij het uithangbord bij uitstek van deze sport.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  donderdag 18 november 2004 @ 12:42:09 #188
19479 Mr.J
pi_23399285
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef Manji het volgende:

[..]

Voor mij geldt hetzelfde maar van de mensen die er hun brood van betalen, de genetische freaks, wordt verwacht dat ze de grenzen verleggen. Daar draait de hele sport om.

Daarom is het nogal vreemd om in een bodybuilding topic kots-smilies te plaatsen bij het uithangbord bij uitstek van deze sport.
pi_23400220
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef Manji het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat betekent natuurlijk niet dat een recreant het lelijk en overdreven mag vinden...........
  donderdag 18 november 2004 @ 14:18:06 #190
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23401329
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat betekent natuurlijk niet dat een recreant het lelijk en overdreven mag vinden...........
Dan heb je als recreant gewoon te weinig binding met de sport die je beoefent denk ik.

Hoeveel amateur voetballers hoor je de sportieve prestaties van van Nistelrooij bekritiseren?
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_23402511
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:18 schreef Manji het volgende:

[..]

Dan heb je als recreant gewoon te weinig binding met de sport die je beoefent denk ik.

Hoeveel amateur voetballers hoor je de sportieve prestaties van van Nistelrooij bekritiseren?
Deze vergelijking is volledig scheef. Bij het bekritiseren van de prestaties van BB'er, is het voor 90% om esthetische redenen: veel mensen 130 kilo puur spier lelijk. Bij een voetballer heb je deze overweging niet.

Dat doet overigens niets af aan het feit dat een prof BB'er er heel veel voor doet en laat, maar daar gaat deze discussie niet over.
  donderdag 18 november 2004 @ 16:35:43 #192
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23404451
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:11 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Deze vergelijking is volledig scheef. Bij het bekritiseren van de prestaties van BB'er, is het voor 90% om esthetische redenen: veel mensen 130 kilo puur spier lelijk. Bij een voetballer heb je deze overweging niet.
Geen enkel mens vind 130 kilo spiermassa 'mooi'. Waar het om gaat is dat hij het op de een of andere manier voor elkaar heeft gekregen.

Dat is zijn prestatie en daar wordt hij in het bb-en op beoordeeld.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_23404570
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:35 schreef Manji het volgende:
Geen enkel mens vind 130 kilo spiermassa 'mooi'. Waar het om gaat is dat hij het op de een of andere manier voor elkaar heeft gekregen.
Inderdaad erg knap, maar dat ontken ik dus ook niet
quote:
Dat is zijn prestatie en daar wordt hij in het bb-en op beoordeeld.
Dat hij daar in het BB'en op beoordeeld wordt, hoeft toch niet te betekenen dat een ieder hem ook volgens diezelfde maatstaven moet beoordelen? Degene die die foto postte vond het geen gezicht, hoeft hem niet te beoordelen tijdens een Mr. O., en dus is dat zijn goed recht.
  donderdag 18 november 2004 @ 17:03:56 #194
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23405162
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Inderdaad erg knap, maar dat ontken ik dus ook niet
[..]

Dat hij daar in het BB'en op beoordeeld wordt, hoeft toch niet te betekenen dat een ieder hem ook volgens diezelfde maatstaven moet beoordelen? Degene die die foto postte vond het geen gezicht, hoeft hem niet te beoordelen tijdens een Mr. O., en dus is dat zijn goed recht.
Maar niet echt nuttig
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  donderdag 18 november 2004 @ 17:11:40 #195
19479 Mr.J
pi_23405361
Hehe, lol.

Waar zit de karma knop.
pi_23405574
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:

[..]

ik vind het ook gruwelijk. ik ben er ook boos over dat zulke lui mij (en ook vast een heleboel anderen) in een kwaat daglicht zetten. omdat mensen al meteen denken aan iligale zooi als je aan fitness doet.
pi_23406417
Vandaag liepen er weer van die huisvrouwen rond die weer stonken naar teveel parfum
Zo kan ik echt niet trainen
pi_23407684
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Vandaag liepen er weer van die huisvrouwen rond die weer stonken naar teveel parfum
Zo kan ik echt niet trainen
ik ken dat van die vette torren die zich op zon toestel neer planten en dan maar gaan lullen over modi fast en afslank drankjes. en dan zitten ze je nog stiekem te begluren ook. ik ben blij dat ik over 2 weken ga verhuizen naar amsterdam. zoek ik me daar wel een normale sportschool op. iemand trouwens tips ik ga in osdorp wonen.
  donderdag 18 november 2004 @ 21:16:30 #199
19479 Mr.J
pi_23410784
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:11 schreef poep-in-de-aars het volgende:

[..]

iemand trouwens tips ik ga in osdorp wonen.
M60 monteren op je auto!
  donderdag 18 november 2004 @ 21:17:15 #200
19479 Mr.J
pi_23410805
Ontopic:

Je hebt wel enkele hardcore gyms in 't centrum en oost. Volgens mij ook nog wel een aardige in Osdorp ook.
pi_23412446
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:11 schreef poep-in-de-aars het volgende:

[..]

ik ken dat van die vette torren die zich op zon toestel neer planten en dan maar gaan lullen over modi fast en afslank drankjes. en dan zitten ze je nog stiekem te begluren ook.
Ik vind het niet erg als ze op de toestellen zitten, maar dan moeten ze die wel gebruiken en dat doen die vieze vette vrouwtjes niet
Zo dat is eruit
  vrijdag 19 november 2004 @ 09:53:45 #202
103915 koffiejunk
kopje koffie!
pi_23419757
Ik vraag me weleens af, wat jullie motivatie is om veel te trainen? Kan me niet voorstellen dat je het voor de vrouwtjes doet. Ik doe het puur voor mezelf om wat gespierder te worden, maar 'big' hoef ik niet te worden. Train nu 2 keer per week een aantal maanden en ben nu al meer dan tevreden met mezelf. Waarom willen zoveel mensen dan toch breder en zoveel meer gespierder worden? Soort van compensatie mischien (m.b.t. uiterlijk)?
pi_23420340
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 09:53 schreef koffiejunk het volgende:
Ik vraag me weleens af, wat jullie motivatie is om veel te trainen? Kan me niet voorstellen dat je het voor de vrouwtjes doet. Ik doe het puur voor mezelf om wat gespierder te worden, maar 'big' hoef ik niet te worden. Train nu 2 keer per week een aantal maanden en ben nu al meer dan tevreden met mezelf. Waarom willen zoveel mensen dan toch breder en zoveel meer gespierder worden? Soort van compensatie mischien (m.b.t. uiterlijk)?
Het kan een compensatie kunnen zijn (serieus). Ik doe het eigenlijk om gewoon groot te worden en natuurlijk ook een beetje voor de vrouwtjes
pi_23422811
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:03 schreef Manji het volgende:

[..]

Maar niet echt nuttig
In jouw ogen misschien
pi_23422829
  vrijdag 19 november 2004 @ 12:47:55 #206
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23422937
Ik heb zelf weinig motivatie nodig, aangezien ik zelf gewoon graag train, ik vindt hel leuk. Daarnaast wat extra kracht en het ideale lichaam bereiken natuurlijk.
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:20:16 #207
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23423638
quote:
Ik ben ooit begonnen omdat ik veel en veels te mager was. Nu is het trainen simpelweg niet meer weg te denken. Het brengt een stukje orde in mijn leven, en ik vind het belangrijk om mezelf te pushen. De aandacht van de vrouwen is ook niet bijzonder vervelend trouwens.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_23423843
quote:
ik train omdat trainen gezond is, en omdat ik mijn lichaam kan beeldhouwen tot wat ik mooit vind. ik kan ook niet best aanhoren als mensen klagen over hoe ze er uit zien of dat ze te dik zijn, JE KUNT ER NET ZO UITZIEN ALS JE ZELF WILT mits goeie training. zijk dan niet en doe er wat aan, of zijk niet en accepteer het.
pi_23423966
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:30 schreef poep-in-de-aars het volgende:

[..]
ik kan ook niet best aanhoren als mensen klagen over hoe ze er uit zien of dat ze te dik zijn, JE KUNT ER NET ZO UITZIEN ALS JE ZELF WILT mits goeie training. zijk dan niet en doe er wat aan, of zijk niet en accepteer het.
inderdaad heel vervelend is dat, zitten de hele dag chips en chocola te eten en dan nog zeiken
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:43:51 #210
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23426797
quote:
het is een verslaving
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:12:15 #211
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_23428666
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 12:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=17507.0
volgens mij is het echt een transsexueel, kijk maar naar die kont...en die blow-up van de voorkant..

iig wil ik echt niet zo groot worden, ik ga meer voor de FHM look maar dan iets groter. ow als ik dan toch aan t posten ben, in februari ga ik waarschijnlijk een half jaar naar spanje voor mn werkperiode.

Ik wil eigenlijk wel gaan cutten voor die tijd. Mn vet percentage is op dit moment rond de 12% met 73 kilo VVM.. is het uberhaubt mogelijk om de 7/8 procent te halen en welke supplementen moet ik laten staan/juist wel nemen.

Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat ik veel cardio ga doen maar dan verlies ik ook weer spiermassa...ook zal ik dan minder wey shakes nemen omdat ik minder krachttraining doe...tips iemand?
pi_23429212
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:30 schreef poep-in-de-aars het volgende:

[..]

JE KUNT ER NET ZO UITZIEN ALS JE ZELF WILT mits goeie training. zijk dan niet en doe er wat aan, of zijk niet en accepteer het.
Behalve als je een ziekte hebt natuurlijk...........
pi_23435947
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 12:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=17507.0
Gespierde mannen met lange haren, niks speciaals
pi_23458774
ZIjn suikers uit koolhydraten nou eigenlijk ook gewoon vetten?
  zondag 21 november 2004 @ 00:40:36 #215
71919 wonderer
pi_23460025
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ZIjn suikers uit koolhydraten nou eigenlijk ook gewoon vetten?
Suikers zijn koolhydraten, geen vetten... Volgens mij mist er iets in je formulering
  zondag 21 november 2004 @ 12:32:07 #216
38549 dewd
100% pure
pi_23464409
quote:
Als je zo in de gemiddelde sportschool rondkijkt dan kun je duidelijk zien dat het merendeel van de mannen het doen omdat ze idd lelijk zijn. Dus een vorm van compensatie is het zeker wel. Vooral de gasten die erg groot willen worden zijn hier een goed voorbeeld van.
pi_23549465
quote:
Op zondag 21 november 2004 00:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Suikers zijn koolhydraten, geen vetten... Volgens mij mist er iets in je formulering
Maar alle koolhydraten die je teveel eet worden opgeslagen als vet.
Koolhydraten, vetten en eiwitten zijn allen uit te drukken in een energiewaarde genaamd calorieen. Neem je meer calorieen in dan je verbrandt (in de vorm van eiwitten, vetten of koolhydraten), dan worden die extra calorieen opgeslagen als vet.
pi_23554498
Alles wat je teveel eet wordt opgeslagen als vet.
pi_23555788
Maandag: Rug + Triceps
Dinsdag: Schouders
Woensdag: Borst + Biceps
Donderdag: Benen + Schouders
Vrijdag: Rug + Triceps
Zaterdag: Vrij
Zondag: Borst +Biceps

Buik doe ik thuis
  donderdag 25 november 2004 @ 00:01:46 #220
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23556007
Vind je dat zelf niet wat veel? 6x per week trainen... Vooral als je erg intensief trained lijkt het me best slopend op den duur.
pi_23556297
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:01 schreef Varr het volgende:
Vind je dat zelf niet wat veel? 6x per week trainen... Vooral als je erg intensief trained lijkt het me best slopend op den duur.
ik train nu al een tijdje 6x per week, maar pak dan maar 1 spiergroep per dag...dus alles 1x per week
  donderdag 25 november 2004 @ 07:33:36 #222
19479 Mr.J
pi_23558937

Op benen na train je alles 2x hoor...
pi_23559599
quote:
Op donderdag 25 november 2004 07:33 schreef Mr.J het volgende:

Op benen na train je alles 2x hoor...
hahahha, nee ik had het over de weken hiervoor. Dit is me nieuwe schema enw il graag hier jullie mening over. Normaal was het:

Maandag: Borst
Dinsdag: benen
Woensdag: Triceps
Donderdag: Schouders
Vrijdag: Biceps
Zaterdag:vrij
Zondag: rug
  donderdag 25 november 2004 @ 09:42:26 #224
19479 Mr.J
pi_23559830
Waar zijn je kuiten, je onderarmen, je buik en je trapezius?
pi_23560280
quote:
Op donderdag 25 november 2004 09:42 schreef Mr.J het volgende:
Waar zijn je kuiten, je onderarmen, je buik en je trapezius?
Kuiten train ik met benen mee

Onderarmen train ik bijna nooit.. al 2 jaar niet

buik pak ik thuis, probeer elke dag

en trapezius ?
pi_23561176
Vanaf deze week ook schema omgegooid, haast allemaal nieuwe oefeningen ( behalve bankdrukken >> verslaafd )
En op donderdag ga ik nu squashen erbij, dus 5 dagen in de week ben ik bezig

Btw, trapezius is je nek
pi_23564227
Zouden jullie misschien ook ff naar mijn schema willen kijken? Ik heb de oefeningen er ook maar bijgezet:

Zaterdag: Lats, trapezius, biceps, buik

Pull-up
Bent-over row
Cable close grip pulldown
Lever seated row

Barbell curl ("21-en")
Dumbbell curl
Cable curl
Cable reverse curl

Zondag: Borst, triceps, buik

Bankdrukken
Dumbbell fly
Dumbbell bench press

Triceps dip
Dumbbell kickback
Dumbbell lying triceps extension

Woendag: Schouders, buik

Dumbbell front raise
Dumbbell shoulder press
Dumbbell lateral raise
Lever shoulder press

Donderdag: Benen, onderrug, buik

Deadlift
Leg press
Lever leg extension
Lever seated hip adduction
Lever seated hip abduction
Lever seated calf extension

Buik doe ik gewoon crunches (als ik het niet vergeet)
met blanke klewang
pi_23587295
Ik zit eraan te denken om een Tribulus-kuur te gaan doen. Wie heeft dat nog meer gedaan en wat waren de ervaringen?
pi_23587385
pi_23587400
quote:
Maar de spiergroei versnellen, dat doet Tribulus niet. Goed, er liggen stapels onderzoeksverslagen die beweren dat Tribulus de aanmaak van testosteron verhoogt - maar die zijn allemaal verricht door de fabrikant, het Bulgaarse Sopharma. Vanouds verdient Sopharma enorme bedragen aan de verkoop van Tribulus. Die onderzoeken zijn niet alleen verricht door belanghebbenden, ze zijn ook nooit gepubliceerd in tijdschriften.
pi_23587537
Hmmmm, laat het denk ik dus toch maar staan? Iemand nog iets anders? (creatine gaat met mijn hectische levenschema niet werken)
pi_23587559
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmmm, laat het denk ik dus toch maar staan? Iemand nog iets anders? (creatine gaat met mijn hectische levenschema niet werken)
Hoezo zou creatine niet werken
pi_23588135
Ik ben soms dagen onderweg en niet in staat voldoende te drinken en goed te eten. En vooral dat goed drinken is wel zo handig met creatine ivm kristalvorming. Dus ik probeer liever iets anders.
pi_23590714
Je kunt toch wel water meenemen
pi_23603485
Kan moeilijk tijdens een gesprek met een klant een litertje water drinken. Maar ik ga het toch proberen

De creatine-kuur is aangekocht en ik ben dus gisteren begonnen. En meteen me eerste vraag: op cardio-dagen (dat doe ik ook redelijk veel) moet ik de inname aanhouden van niet-trainingsdagen toch?
pi_23641429
Welk merk creatine heb je gekocht en waar?
pi_23649955
Huismerk TNHC, in Den Haag
  maandag 29 november 2004 @ 22:58:55 #238
60357 roxxe
pi_23657148
fantastisch

juist preachercurls met een dumbell van 30kg en fly's van 40kg en m'n vorm gehouden
AND HERE HE IS!
pi_23689872
En meteen me eerste vraag: op cardio-dagen (dat doe ik ook redelijk veel) moet ik de inname aanhouden van niet-trainingsdagen toch?

J? Iemand?
pi_23700652
Hoe pomp je je bovenlichaam het best vol? Het gaat alleen om zo snel mogelijk pompen. Ik ga vridjagavond uit dus dan wil ik uurtje daarvoor me spieren (bovenlichaam) beetje volpompen, dus geen uur in de gym, maar even 15 minuutjes...iemand tips ?
  woensdag 1 december 2004 @ 20:04:21 #242
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23701203
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe pomp je je bovenlichaam het best vol? Het gaat alleen om zo snel mogelijk pompen. Ik ga vridjagavond uit dus dan wil ik uurtje daarvoor me spieren (bovenlichaam) beetje volpompen, dus geen uur in de gym, maar even 15 minuutjes...iemand tips ?
Alle grote spiergroepen ff 1 oefening , 2 setjes doen. Werkt bij mij altijd.

Dus rug, borst, schouder
pi_23702208
whaha die pomp is er na een half uur ofzo weer uit hoor, het enigste wat je ermee bereikt is zweet+stank
pi_23718274
*tvp*
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  donderdag 2 december 2004 @ 21:11:53 #245
19479 Mr.J
pi_23723379
Volpompen voor 't uitgaan.
pi_23725620

Ik vond t ook al redelijk raar klinken, maar ok
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  donderdag 2 december 2004 @ 23:30:49 #247
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23727213
Pomp je lekker vol met bier, dan sta je wel bol.
pi_23727286
pompuhhh
pi_23731389
cardio-dagen (dat doe ik ook redelijk veel) moet ik de inname aanhouden van niet-trainingsdagen toch?

(op de website die Sjaak-Banaan posste staat hierop geen antwoord)
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:07:02 #250
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23743960
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:11 schreef Mr.J het volgende:
Volpompen voor 't uitgaan.

*snik*
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_23750524
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:50 schreef Den_Haag het volgende:
cardio-dagen (dat doe ik ook redelijk veel) moet ik de inname aanhouden van niet-trainingsdagen toch?

(op de website die Sjaak-Banaan posste staat hierop geen antwoord)

Gewoon elke dag 5 gram is meer dan genoeg.
pi_23764957
Aangezien ik nogal licht en smal ben wil ik van dat poeder gaan kopen waar je shakes van kunt maken om zo meer gewicht aan te komen. Ik fitness 1x een uurtje in de week en binnenkort ga ik misschien er ook nog bij thaiboksen 1 of 2 x per week 1,5 uur lang

Nou ben ik op deze site terecht gekomen:

http://www.krachtvoeding.nl/catalog/default.php?cPath=52_74

Nou zie ik allemaal verschillende artikelen, en allemaal zeggen ze over het artikel dat het de beste is. Is er iemand die alle/enkele artikelen kent en weet of dat spul een beetje werkt??
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:55:13 #253
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23764995
Ik weet iig dat de poeders van http://www.mdoubleyou.com/ erg goed helpen. Het zijn poeders waar je shakes van moet maken en die dus allerlei vitamines bevatten. Je kunt behoorlijk aankomen met de Supermass en Big Boss-poeders en je krijgt dus ook vitamines binnen. Die poeders zijn ook nog eens bij een heleboel natuurwinkels en sportscholen te verkrijgen en volgens mij ook via internet te bestellen.

Succes ermee!!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_23765069
een ding weet ik wel, gebruik die rommel niet, je lever kan nml maar zoveel % afbreken per dag en in een shake zit meer dan een dag, ga lekker thaiboksen zonder, en je hebt echt snel resultaat oh en ook geestelijk heerlijke sport echt
pi_23765136
Thnx voor de reacties alvast, alleen ik denk toch dat ik dat spul ga proberen, want alleen met trainen denk ik dat ik niet verder kom, ik eet al superveel, maar er komt geen kilotje bij
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:17:00 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23765452
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 20:58 schreef Martijn23 het volgende:
een ding weet ik wel, gebruik die rommel niet, je lever kan nml maar zoveel % afbreken per dag en in een shake zit meer dan een dag, ga lekker thaiboksen zonder, en je hebt echt snel resultaat oh en ook geestelijk heerlijke sport echt
*Zucht* sommige sporters hebben nou eenmaal een bouw waarmee je nooit breder kunt worden zonder onwijs veel voeding tot je te nemen of creatine te gebruiken. Dan kun je nog zoveel sporten; als je een iele bouw hebt, word je niet breder.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_23765507
http://www.lifewithherba.nl
Gebruik dit spul zelf ook om aan te komen icm met fitnessen. Het gaat nu iig al de goede kant op. Kan ik je sterk aanraden !
pi_23765639
nee gebruik dat soort rotzooi niet! Martijn23 heeft gelijk...Teveel aan vitamines etc is niet goed voor je..teveel aan vitamines is juist zeer schadelijk! Als je niet breed gebouwd bent zal het erg lastig worden idd om veel breder te worden...Dat wil niet zeggen dat je door sporten niet sterker kan worden ofzo...of is dat niet hetgeen je wil bereiken ?
pi_23765685
Ja dat is allemaal waar maar dat is met die shakes die ik gebruik niet zo. Anders moet je maar naar die site gaan en je kan vrijblijvend bellen om te vragen hoe het werkt, wat er in zit etc.
pi_23765688
ik wil eerst wat gewicht aankomen en daarna gaan trainen en alles omzetten in meer spieren
pi_23765728
Je kan beter gewoon lekker gaan sporten en af en toe die shakes nemen. Zo doe ik het ook en ik kom geleidelijk gewoon wat kilo's aan. En dat is dan geen vet.
pi_23766241
Als ik jou was zou ik wat meer gaan fitnessen want met 1 keer in de week maar 1 uurtje is te weinig om snel resultaat te krijgen.

Ik ben nu zo'n 2 maanden bezig en ik ga 2 keer in de week elke keer 2 uurtjes, daarvoor ging ik 1 keer in de week 2 uurtjes en merkte dat het niet veel hielp. Eigelijk is 3 keer in de week nog beter, wel steeds een dag ertussen.

Na een tijdje ga je vanzelf meer eten en dan moet je ook wel gezond eten, vooral eiwitten.
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:09:37 #263
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_23766414
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:29 schreef Poogie het volgende:
ik wil eerst wat gewicht aankomen en daarna gaan trainen en alles omzetten in meer spieren
is andersom niet verstandiger? Dus sportend aankomen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_23768382
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

is andersom niet verstandiger? Dus sportend aankomen?
Ja, want als je eerst zwaarder wordt zonder te sporten is het dus vet wat erbij komt. En vet valt niet om te zetten in spierweefsel.

En met die shakes is helemaal niks aan de hand. Ze hebben weinig met vitamines te maken, de hoofdinhoud is gewoon veel koolhydraten en eiwitten.
pi_23770498
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef woutf het volgende:

[..]

Ja, want als je eerst zwaarder wordt zonder te sporten is het dus vet wat erbij komt. En vet valt niet om te zetten in spierweefsel.

En met die shakes is helemaal niks aan de hand. Ze hebben weinig met vitamines te maken, de hoofdinhoud is gewoon veel koolhydraten en eiwitten.
vet wordt verbrand voor aanmaak spierweefsel..dus indirect wordt vet wel omgezet in spier
pi_23774447
Je kunt beter het body-building topic even binnen hoppen.

Maar ehhh, creatine en weightgainers gebruiken terwijl je maar 1 keer per week traint? Zou toch eerst eens 3 keer per week de sportschool in duiken en meer eten. Dan krijg je massa genoeg, als je daarna nog meer wilt kunt je alsnog creatine en weightgainers gaan gebruiken
pi_23774603
Het programma staat op 10gr per dag. 100 kg he.
pi_23774612
En het gaat om het tijdstip van inname, op niet-trainingsdagen is dat 'sochtends. Op trainingsdagen vlak na je training.
  zondag 5 december 2004 @ 11:21:56 #269
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_23774657
Probeer eerst eens een hoog eiwit dieet en meer sporten. Reken ongeveer 3 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht. Er zit veel eiwit in oa kip, tonijn en kwark.

Die poeders heten voedingssupplementen, en dat is ook precies wat het zijn. Supplementen op een veelzijdig dieet. Ze geven dat beetje extra, maar je kan er niet je dieet op bouwen.

Creatine is overigens een spierherstel agent en werkt niet zonder een bijzonder hoge eiwit en koolhydraat inname.

Succes!
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  zondag 5 december 2004 @ 14:05:34 #270
19479 Mr.J
pi_23777441
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 20:58 schreef Martijn23 het volgende:
  zondag 5 december 2004 @ 14:06:23 #271
19479 Mr.J
pi_23777458
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:26 schreef Swine het volgende:
nee gebruik dat soort rotzooi niet! Martijn23 heeft gelijk...Teveel aan vitamines etc is niet goed voor je..teveel aan vitamines is juist zeer schadelijk! Als je niet breed gebouwd bent zal het erg lastig worden idd om veel breder te worden...Dat wil niet zeggen dat je door sporten niet sterker kan worden ofzo...of is dat niet hetgeen je wil bereiken ?

LOL, heeft iemand een blik mongolen opengetrokken hier ofzo?!
  zondag 5 december 2004 @ 14:08:40 #272
19479 Mr.J
pi_23777504
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:09 schreef Swine het volgende:

[..]

vet wordt verbrand voor aanmaak spierweefsel..dus indirect wordt vet wel omgezet in spier

Het wordt echt steeds beter hier.

Vet wordt verbrandt (=energie) en daarvan gaan je spieren groeien?!
  zondag 5 december 2004 @ 14:25:42 #273
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23777805
Newbie invasie ofzo? Ga geen poep praten hier....
Ook als je een iele bouw hebt kun je breed worden, alleen zul je er mogelijk wat harder voor moeten werken.
  zondag 5 december 2004 @ 22:43:07 #274
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_23787802
Hahahaha wat een praat.
pi_23792999
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:29 schreef Poogie het volgende:
Wat heeft iedereen toch altijd met vet omzetten in spieren. Ik hoor sommige mensen op de sportschool dat ook wel eens zeggen.
Vet omzetten in spieren is gewoon onzin
pi_23793013
quote:
Op zondag 5 december 2004 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
En het gaat om het tijdstip van inname, op niet-trainingsdagen is dat 'sochtends. Op trainingsdagen vlak na je training.
Het maakt volgens mij niks uit op welk tijdstip je creatine naar binnen krijgt.
pi_23800240
Mijn schema (gekregen van TNHC bij de creatine) zegt toch iets anders

En waar baseer jij de 5gram op? Het schema zegt 10 gram, of is dat een beetje te hoog (doe het nu al wel).

En die noobs, er is een topic ingevoegd in ons topic. Daarom staat er zoveel onzin tussen. Misschien dat een moderator even wat kan opruimen zodat de nuttige adviezen blijven staan. Alvast bedankt.
  maandag 6 december 2004 @ 16:28:16 #278
19479 Mr.J
pi_23801344
5 gram is genoeg. Frontloaden is niet nodig, het is geen testosteron ofzo.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=3550
pi_23805656
Oke, zat op een schema voor massa-toename. Ben aardig wat kilo's kwijt geraakt door me operatie.

In de eerste week was het zelfs 20 gram. Dus nu terug naar 5 gram per dag voor 100 kg lichaamsgewicht?
pi_23809637
quote:
CREATINE TRUTHS & MYTHS

1.The More Creatine You Take, The Better.

You've seen some sick bodybuilders chugging down 10-20 grams of creatine. Is it worth it? According to scientists at St. Francis Xavier University in Nova Scotia, at 0.1 grams per kilogram of bodyweight, male athletes excreted 46% of the ingested creatine within 24 hours. For a 220 pound lifter, this means that if he consumes 10g of creatine, 46%, or 4.6g of creatine, is wasted. In another study performed at the Human Performance Laboratory at Ball State University, scientists confirmed that lower doses of creatine monohydrate (5g/day) are effective, and that results can even be achieved without a loading phase.
Via de link die J gaf.
pi_23814967
Yep, had het ook gelezen. Ben vanaf gisteren terug tot 5 gram per dag
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:58:06 #282
40566 Ericr
Livewrong
pi_23816917
quote:
Op zondag 5 december 2004 14:06 schreef Mr.J het volgende:

[..]

LOL, heeft iemand een blik mongolen opengetrokken hier ofzo?!
Ga eens terug je blik in dan
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:18:48 #283
19479 Mr.J
pi_23818313
LOL @ sig!

Altijd baas boven baas?
pi_23821922
http://www.krachtvoeding.(...)2_74&products_id=204 dit heb ik vandaag gekocht op advies van een fitness/budo shop, ben benieuwd of ik er een paar kilotjes bij krijg met dit spul
pi_23840347
  woensdag 8 december 2004 @ 21:43:27 #286
19479 Mr.J
pi_23841581
Greg is een schande voor de sport. Vieze synthol freak.
  woensdag 8 december 2004 @ 22:57:35 #287
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_23843868
Hijs gewoon natural hoor... gewoon elke dag 30sets biceps curls en 30sets tricep curls.

DOek ook nu, krijg juh vet grotuh armuh.
pi_23844105
Ik was net een liedje van lil'kim aan het luisteren en toen las ik dat hij haar had geneukt.
pi_23844536
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:56 schreef poep-in-de-aars het volgende:
http://www.bodybuilding.com/fun/greggvalentino.htm

vet zieke sjap
Gadverdamme die armen
pi_23850721
Zelfs de echte BB's vinden dit te ver gaan?
pi_23852210
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:43 schreef Mr.J het volgende:
Greg is een schande voor de sport. Vieze synthol freak.
Als een syntholgebruiker een schande is (waar ik het mee eens ben), dan blijven er volgens mij niet veel over van de pro's.
  donderdag 9 december 2004 @ 12:35:31 #292
19479 Mr.J
pi_23852349
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Als een syntholgebruiker een schande is (waar ik het mee eens ben), dan blijven er volgens mij niet veel over van de pro's.
True.

Maar ik doel dus op dit absurde gebruik. Maar het is algemeen bekend dat de meeste pro's hun zwakke punten opvullen, of juist hun sterke punten accenturerenm met synthol ja.
pi_23855273
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:35 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Maar ik doel dus op dit absurde gebruik. Maar het is algemeen bekend dat de meeste pro's hun zwakke punten opvullen, of juist hun sterke punten accenturerenm met synthol ja.
En vind jij deze pro's dan ook een schande voor de sport?
pi_23855406
Synthol gebruikers zijn 10 keer meer een schande voor deze sport dan AAS gebruikers, Voor synthol hoef je nog geen grammetje op te tillen.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:40:22 #295
19479 Mr.J
pi_23856017
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:01 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En vind jij deze pro's dan ook een schande voor de sport?
In mindere mate dan Greg.

Een slechte spiergroep opvullen met olie is ook imo verwerpelijk, je hele lichaam daarop 'bouwen' is een totaal ander verhaal.
  donderdag 9 december 2004 @ 18:31:47 #296
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23859822
Verwerpelijk vind ik het niet. Het is tenslotte hun eigen lichaam. Maar je ziet het bijna altijd en het is geen gezicht.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  donderdag 9 december 2004 @ 21:15:38 #297
19479 Mr.J
pi_23863769
Tja, maar what's next? Implantaten?
  donderdag 9 december 2004 @ 22:07:56 #298
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23865086
Dat station is ook al gepasseerd (Lou Ferrigno bv). Bij wedstrijden wordt er op gelet, dus die worden sowieso niet gewonnen door de 'oilbags'.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_23873131
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:07 schreef Manji het volgende:
Dat station is ook al gepasseerd (Lou Ferrigno bv).
Serieus? Had die implantaten? Waar dan?
quote:
Bij wedstrijden wordt er op gelet, dus die worden sowieso niet gewonnen door de 'oilbags'.
Ze beweren ook dat er op drugsgebruik gelet wordt, dus of dat nou afdoende is.........
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:16:51 #300
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_23878087
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Serieus? Had die implantaten? Waar dan?
[..]

Ze beweren ook dat er op drugsgebruik gelet wordt, dus of dat nou afdoende is.........
In z'n kuiten.

En gebruik van synthol kost je echt punten als het duidelijk zichtbaar is.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:22:54 #301
65203 _CoolZero_
mine mine mine!!
pi_23972045
Ha mede fokkers

The Story:
Ik kickboks nu 2 keer in de week (dat 1,5jaar). Ben erg fanatiek. Maar ik ben een klein en tenger ventje. Ik kan net trainen wat ik wil, maar ik blijf zo akelig tenger. Nu is dat verder geen probleem zou je zeggen, maar nu is het geval dat ik ALTIJD door die boeren hier uit de buurt lastig gevallen word, ook omdat ze weten dat ik train.. Alleen nu baal ik er ontzettend van om telkens maar de kleinste te zijn…
Nu had mijn trainer (tevens goede vriend) het over OXI, dat zou een middel zijn (pillen) om je spiermassa flink op te krikken en ook middel zijn om beere sterk te worden. Zodat ik eens niet het 'kleintje' en het 'druppie' ben..

Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zijn de bijwerkingen? Mij is verteld dat wanneer je 1x een kuur volgt het geen problemen opleverd. Maar je hoort soms van die enge verhalen dat je hart dan ook mee groeit etc. Kan iemand mij vertellen hoe het nu werkelijk zit?

Bedankt voor jullie moeite,

(ben doorverwezen door moderator om hier me berichtje ff te posten. Bij deze...)
Whoehhhh.. is da van mij?? ^^ Whoeiii!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')