quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:59 schreef dewd het volgende:
Idd, sommige mensen denken dat als ze een keer een spuit gehanteerd hebben dat ze meteen dokters advies kunnen geven
En dan zou ik hem eerder langs een echte arts sturen ipv zo een chiropratcor.
ik doe:quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
welke oefeningen doen jullie voor borst zodat je de gehel borst pakt?
Dit is één van de beste oefeningen die je kunt doen voor je borstspieren, werkt bij mij beter dan bankdrukken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:12 schreef Den_Haag het volgende:
Dumbells fly
ik doe die met kabels dus liggend op bankje en kabels aan beide kanten, zelfde effect?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:04 schreef Litman het volgende:
[..]
Dit is één van de beste oefeningen die je kunt doen voor je borstspieren, werkt bij mij beter dan bankdrukken.
![]()
Ja ongeveer hetzelfde effect. Dumbells werkt net iets beter, vooral in de eccentric fase (laten zakken).quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik doe die met kabels dus liggend op bankje en kabels aan beide kanten, zelfde effect?
Het belangrijkste is de hoek die de kabel (het gewicht) maakt ten opzicht van grond. Bij de kabeloefening is die ongeveer 45 graden (schuin opzij), en bij bankdrukken met een barbell/dumbell is die 90 graden (recht naar beneden).quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
wat is het voordeel als je het vergelijkte met normaal bandrukken?
als ik me triceps zwaarder/beter zou pakken dan ga ik dus ook flink omhoog met me bandrukkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:39 schreef Litman het volgende:
[..]
Het belangrijkste is de hoek die de kabel (het gewicht) maakt ten opzicht van grond. Bij de kabeloefening is die ongeveer 45 graden (schuin opzij), en bij bankdrukken met een barbell/dumbell is die 90 graden (recht naar beneden).
De borstspieren worden het zwaarst aangesproken als de 'line of resistance' rond de 45 graden ligt.
Bij het bankdrukken doen je triceps een groot deel van het werk.
Zie de bovenstaande link voor meer uitleg.
Klopt, maar vergeet je rug ook niet, die speelt ook een belangrijke rol!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
als ik me triceps zwaarder/beter zou pakken dan ga ik dus ook flink omhoog met me bandrukken
nee vergeet ik ook niet, train nu een jaartje serieus....heb een aardig gespierde rug alleen de vorm vind ik persoonlijk iets minder...maar ik wil geen grote rug krijgen zoals wel eens vaker zie bij amateur bodybuildersquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:44 schreef Litman het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet je rug ook niet, die speelt ook een belangrijke rol!
Huisartsen zullen je niet zo snel doorverwijzen. Bovendien heb je geen doorverwijzing nodig voor een Chiropractor. De beste man (of vrouw) in kwestie kan je in 1 behandeling vertellen waar het aan ligt. Iets wat de normale huisarts vaak niet kan.quote:Zonder je expertise over bb en fitness etc te ondermijnen vind ik het altijd heel gevaarlijk om rugklachten direct te klassificeren. Zou ik persoonlijk niet doen. Natuurlijk heb je gelijk dat hij zich beter eens bij de doc meld. Maar je kan niet met zekerheid zeggen of het een wervel is.
* Thermo heeft zelf ook een zwakke onderrug.
Geef ik dokters advies? Ik geef hem alleen advies wat hij kan doen aangezien ik er zelf ook ervaring mee heb. Niets meer.quote:Idd, sommige mensen denken dat als ze een keer een spuit gehanteerd hebben dat ze meteen dokters advies kunnen geven
En dan zou ik hem eerder langs een echte arts sturen ipv zo een chiropratcor.
wat ik nu al van een paar vrienden heb gehoord is dat die nooit schouders (hebben) getraind. Heel vreemdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:06 schreef poep-in-de-aars het volgende:
schouders zijn ook belangrijk voor bankdrukken
Wat ik iedereen zou willen aanraden is om de onderarmen niet te vergeten. Vooral bij pull-ups, dips, deadlift en bankdrukken vormen de onderarmen voor veel mensen de zwakste schakel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:06 schreef poep-in-de-aars het volgende:
schouders zijn ook belangrijk voor bankdrukken
Zit wel wat in, want de blessure's die ik bij mijn vrienden heb gezien, leidden allemaal tot het nemen van rust, meer niet. Maar voor professioneel advies lijkt het mij te vrieg, aangezien het niet erg pijn doet. Met een riem om kan ik bijna alles wel, behalve squats en deadlifts (quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Huisartsen zullen je niet zo snel doorverwijzen. Bovendien heb je geen doorverwijzing nodig voor een Chiropractor. De beste man (of vrouw) in kwestie kan je in 1 behandeling vertellen waar het aan ligt. Iets wat de normale huisarts vaak niet kan.Die schrijven dan een tijdje rust voor, en na 2 maanden eens een briefje naar de fysio uit waar je bar weinig aan hebt.
Maar goed, voor hetzelfde geld ligt het niet aan een wervel. Maar de kans is zeer zeker aanwezig aangezien de meeste onderrug blessures daardoor komen.
[..]
Geef ik dokters advies? Ik geef hem alleen advies wat hij kan doen aangezien ik er zelf ook ervaring mee heb. Niets meer.
Zo'n chirpractor is iemand met een academische opleiding die weet waar hij het over heeft. In sommige gevallen is dat dus eerder te prefereren dan een huisarts.
Ik zou eerder zeggen, concentreer je juist eerst op deze genoemde oefeningen en ga dan later kijken naar details als onderarmen specifiek trainen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:21 schreef Litman het volgende:
[..]
Wat ik iedereen zou willen aanraden is om de onderarmen niet te vergeten. Vooral bij pull-ups, dips, deadlift en bankdrukken vormen de onderarmen voor veel mensen de zwakste schakel.
Wat mij betreft is geen enkele spier een 'detail'. Alle spieren hebben een functie. En met name de onderarmen zijn bij de meeste mensen relatief slecht ontwikkeld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:13 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen, concentreer je juist eerst op deze genoemde oefeningen en ga dan later kijken naar details als onderarmen specifiek trainen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:15 schreef Litman het volgende:
[..]
Wat mij betreft is geen enkele spier een 'detail'. Alle spieren hebben een functie. En met name de onderarmen zijn bij de meeste mensen relatief slecht ontwikkeld.
Dit betekent, dat ze door hun (relatief) zwakke onderarmen hun overige spieren ook minder zwaar kunnen belasten. Daarnaast spelen je onderarmen bij bijne elke oefening een belangrijke rol bij de balans.
Probeer zelf maar eens met een voor jou heel zwaar gewicht bicepscurls te doen, waarschijnlijk krijg je als eerste last van je polsen/onderarmen.
Mijn mening is dat je je onderarmen het best parallel met de rest kunt (moet!) trainen.
Ik heb al straps nodig bij een shrug van 100kg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:18 schreef Vitalogy het volgende:
Moet je natuurlijk wel een beetje gewicht kunnen liften anders sta je daarmee compleet voor lul.
waarmee shrug jijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik heb al straps nodig bij een shrug van 100kg.![]()
Heb een zeer slechte grip helaas.
Het is niet zo dat ik elke dag alcohol drink, hooguit 1 a 2 keer in de 2 maanden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:56 schreef poep-in-de-aars het volgende:
1 van de functies van de lever is het verwerken van vetten, dat kan dus niet als de lever alocohol (=gif) moet afbreken. waarna er vetdruppels in de lever gaan ophopen. pas als de alcohol het lichaam heeft verlaten kan de lever weer verder gaan met de verwerking van vetten eiwitten en koolhydraten.
je krijgt er ook een vochttekort van, of je moet er heel veel water bij blijven drinken.
je spieren verkrampen ook eerder.
afbraak van alcohol kost de lever energy, geleverd door koolhydraten -> aangezien spieren koolhydraten als brandstof gebruiken, kun je niet meer spreken van een optimale work-out.
je bloedvaten gaan er van verwijden, het hart moet dan een grotere inspanning leveren omdat de totale opp van het bloedvatennetwerk vergroot.
alcohol verlaagt het testosteron gehalte.
staat allemaal in de sport & fitness september/oktober 2004
Straps!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:37 schreef poep-in-de-aars het volgende:
als je grip niet sterk genoeg is (wat mij logischer lijkt) kun je beter van die bandjes kopen en die om je pols doen en om de stang rollen en dan vast houden.
http://www.perfectbody.nl(...)a047a886d9ffc58f74a5
Wat is dat voor onzin, ik zie de link benen onderarmen niet zo. Onderarmen worden vaak niet getrained omdat het geen spiergroep is (:?) of niet zogezien word, zelfde geld voor de pols.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:41 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik train onderarmen ook altijd, krijg je ten eerste mooiere armen van, maar het is vooral goed voor de grip bij andere oefeningen. De mensen die onderarmen niet trainen zijn vaak ook de mensen die geen benen trainen...
180/200kg of dumbbells van 65kgquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
waarmee shrug jij
Kom ik aan met mijn 90 kgquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
180/200kg of dumbbells van 65kg
Hebben jullie dumbells vna 65kg ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
dan vraag ik mij af he, ik wil je niet afzijken ofzo. gewoon een serieuze vraag. denk je dat zoiets gezond is voor je lichaam op langere termijn? voor je schouders enzo. ik heb 1 jaar geleden besloten dat ik niet meer dan 10 kilo boven mijn eigen gewicht ga zitten. en als het dan te makkelijk gaat doe ik het wat langzamer. kwa spiergroei helpt dat ook wel. zelfde als met squaten, het lijkt mij niet gezond voor je knieen/onderrug(ik draag nooit een riem) als je van die mega gewichten gebruikt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep. Maar dat is ook de top he.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:33 schreef Varr het volgende:
[..]
Hebben jullie dumbells vna 65kg ?![]()
Tja, ik denk dat bbing sowieso niet echt gezond is.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:06 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
dan vraag ik mij af he, ik wil je niet afzijken ofzo. gewoon een serieuze vraag. denk je dat zoiets gezond is voor je lichaam op langere termijn? voor je schouders enzo. ik heb 1 jaar geleden besloten dat ik niet meer dan 10 kilo boven mijn eigen gewicht ga zitten. en als het dan te makkelijk gaat doe ik het wat langzamer. kwa spiergroei helpt dat ook wel. zelfde als met squaten, het lijkt mij niet gezond voor je knieen/onderrug(ik draag nooit een riem) als je van die mega gewichten gebruikt.
Hij zal ook wel de excentrische fase bedoelen denk ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:04 schreef Mr.J het volgende:
PS: Je zegt dat je je de uitvoering langzamer doet, maar wil de belangrijkste voor spiergroei benodigde spiervezels goed aanspreken, dien je de beweging toch echt snel te doen. Ik doe dit nu net een 2 a 3tal weken sinds ik het onderzoek had gelezen en 't bevalt me wel, dat zware en explosieve. Misschien ook een tip voor jou.
haahhaa,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:54 schreef Varr het volgende:
Ik train me penis op maandag.
Ma: Penis, Borst, Biceps
Di: Triceps, Rug
Do: Benen buik
Vr: Schouders buik
ja precies, ik doe meestal explosief uitstoten en zeer gecontroleerd laten zakken.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij zal ook wel de excentrische fase bedoelen denk ik?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:15 schreef poep-in-de-aars het volgende:
ik heb gehoord dat als je je penis vaker als 1 keer in de week traint hij verschrompeld.
Ik probeer toch zo veel mogelijk zonder straps te trainen, dat komt je grip absoluut ten goede. Heb je het al met handschoenen geprobeerd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik heb al straps nodig bij een shrug van 100kg.![]()
Heb een zeer slechte grip helaas.
Vooral leuk voor de afwisseling vond ik, maar echt zwaar trainen is onmogelijk vanwege de onbalans.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.benima.nl/product/reebok_gymbal
aan te raden voor thuis?
Ik gebruik zo ook echt alleen indien nodig. Maar handschoentjes vind ik niets, straps zijn lekkerder.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:39 schreef Litman het volgende:
[..]
Ik probeer toch zo veel mogelijk zonder straps te trainen, dat komt je grip absoluut ten goede. Heb je het al met handschoenen geprobeerd?
Tnx.quote:Daarnaast zijn er nog goede gripoefeningen die je zou kunnen doen: gestrekt hangen aan chin-up stang, of een handooek over de stang gooien en je optrekken aan de handoek.
Bij ons gebruikt iedereen het cable-row apparaat.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:35 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
whaha ik zie het al voor me, penis-oefeningen in de gym
je bent net klaar met je triceps trek je ineens je broek omlaag om vervolgens een 1kg dumbell op je stijve lul te leggen, en de herhalingen maar tellen 1, 2, 3 enz lol
Je gebruikt dumbells neem ik aan? Ik gebruik altijd een barbell met flink wat gewicht en doe de wrist curl en de reverse op een halterbankje:quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:49 schreef BushRanger het volgende:
Wat voor specifieke oefeningen doen jullie om de onderarmen te versterken?
Voor de RWC gebruik ik 6 kilo en voor de WC gebruik ik 9 kilo. Dat laatste zou wel zwaarder kunnen, maar ik merk dat mijn rechter onderarm veel sterker is dan mijn linker. (ik zie trouwens nooit iemand deze oefening uitvoeren...)
Ja, met dumbells. Wat is het voordeel van de barbell? Ik doe ook 3 setjes van 12...quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:58 schreef Litman het volgende:
[..]
Je gebruikt dumbells neem ik aan? Ik gebruik altijd een barbell met flink wat gewicht en doe de wrist curl en de reverse op een halterbankje:
Veel mensen trainen hun onderarmen met te lichte gewichten en te veel reps. Ik train zelf mijn onderarmen met 50 kilo x 12 reps (3 sets)
Betere balans, dus minder kans op blessures. Daarnaast kun je zwaardere gewichten pakken en train je je armen simultaan, zodat een eventueel krachtsverschil sneller opgeheven wordt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:15 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ja, met dumbells. Wat is het voordeel van de barbell? Ik doe ook 3 setjes van 12...
Inderdaad, vreselijk die rug man.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:08 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
En dat vind ik weet te vies en te overdreven
Ja qua idioterie is dit wel het maximaal haalbare. Het ergst vind ik nog die opgezette buik, van de groeihormonen, die je ingewanden laten groeien.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:15 schreef sizzler het volgende:
Is hij het maximaal haalbare?
Yates zat in een ander tijdperk bro. Als je Yates in z'n toptijd naast de huidige Coleman zet legt Yates het echt wel af hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:07 schreef dewd het volgende:
Nouja Dorian Yates heeft altijd van hem gewonnen dus ik neem aan dat hij een betere vorm of wat dan ook heeft. Ze zien er beide niet uit imho.
Het eind is nog niet in zicht hoor. Nog lang niet. De GH, insuline en IGF-1 zullen bijgestaan worden door nog nieuwere en betere varianten. Bovendien zal langzaam maar zeker de gen tech doping z'n intrede doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:12 schreef Litman het volgende:
[..]
Ja qua idioterie is dit wel het maximaal haalbare. Het ergst vind ik nog die opgezette buik, van de groeihormonen, die je ingewanden laten groeien.
Klopt.quote:
Ehm... Yates:quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:45 schreef Mr.J het volgende:
Yates zat in een ander tijdperk bro. Als je Yates in z'n toptijd naast de huidige Coleman zet legt Yates het echt wel af hoor.
Lou, Arnie, Serge, Franco.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Die generatie is imo de mooiste generatie. Wat denk je van een Serge Nubret?
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:40 schreef dewd het volgende:
[..]
Ehm... Yates:
1991 Mr. Olympia 2nd
1991 English Grand Prix 1st
1992 Mr. Olympia 1st
1993 Mr. Olympia 1st
1994 Grand Prix Germany 1st
1994 Grand Prix Spain 1st
1994 Grand Prix England 1st
1994 Mr. Olympia 1st
1995 Mr. Olympia 1st
1996 Mr. Olympia 1st
1997 mr olympia 1st.
Coleman:
1992 16th Olympia
1994 15th "
1995 11th "
1996 6th "
1997 9th "
1998 1st "
Maar Ronnie werd wel eerste omdat Dorian ermee kapte. Was dorian doorgegaan, dan was Ronnie ongetwijfeld niet de eerste geweest (in 1998 had Flex Wheeler trouwens moeten winnenquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:40 schreef dewd het volgende:
[..]
Ehm... Yates:
1991 Mr. Olympia 2nd
1991 English Grand Prix 1st
1992 Mr. Olympia 1st
1993 Mr. Olympia 1st
1994 Grand Prix Germany 1st
1994 Grand Prix Spain 1st
1994 Grand Prix England 1st
1994 Mr. Olympia 1st
1995 Mr. Olympia 1st
1996 Mr. Olympia 1st
1997 mr olympia 1st.
Coleman:
1992 16th Olympia
1994 15th "
1995 11th "
1996 6th "
1997 9th "
1998 1st "
De enige manier om hier wat aan te doen is door dit soort freaks niet te belonen met titels.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:45 schreef Mr.J het volgende:
Het eind is nog niet in zicht hoor. Nog lang niet. De GH, insuline en IGF-1 zullen bijgestaan worden door nog nieuwere en betere varianten. Bovendien zal langzaam maar zeker de gen tech doping z'n intrede doen.
Ik vind het een fantastisch persoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:30 schreef poep-in-de-aars het volgende:
die film ken ik ook volgens mij, ik heb me helemaal kapot gelachen wat een kneus. keihard te schreeuwen in de sportschool. YEAAH BUDDY, HEAVY WEIGHT. en zit ie ergens voor de politie in een ruimte helemaal onderuit gezakt met een korte broek aan, zichzelf frisse lucht toe te wapperen. tsssssssssss.
Haha zeg dat maar 's in z'n gezicht held.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:30 schreef poep-in-de-aars het volgende:
die film ken ik ook volgens mij, ik heb me helemaal kapot gelachen wat een kneus. keihard te schreeuwen in de sportschool. YEAAH BUDDY, HEAVY WEIGHT. en zit ie ergens voor de politie in een ruimte helemaal onderuit gezakt met een korte broek aan, zichzelf frisse lucht toe te wapperen. tsssssssssss.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:21 schreef Manji het volgende:
[..]
Haha zeg dat maar 's in z'n gezicht held.
Coleman is de bodybuilder met de grootste werk-ethiek. Doet er alles aan om aan de top te blijven en tilt van alle bb'ers veruit het meeste gewicht. Niks dan respect voor die man.
quote:WARNING
This following program shows you Mr. Olympia
Ronny Coleman's actual work outs five and half
weeks out of 2000 Mr. Olympia contest.
Ronnie Coleman performs super high intense
work out using extreme heavy weights.
Please DO NOT TRY none of them at home
nor at the gym without consulting with your docter
or trainer. It may cause injury or psychical damage
to your body.
En in 2001 Cutler. Maar goed, Ronnie had een Weider contract, Jay niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar Ronnie werd wel eerste omdat Dorian ermee kapte. Was dorian doorgegaan, dan was Ronnie ongetwijfeld niet de eerste geweest (in 1998 had Flex Wheeler trouwens moeten winnen). In de 7 jaar na het stoppen van dorian zijn de drugs weer een stuk beter en effectiever geworden, dus Ronnie zal onherroepelijk groter zijn.
Tja, een echte manier om dit te stoppen is er niet. Het publiek wilt freaks zien, die krijgt ze ook dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:50 schreef Litman het volgende:
[..]
De enige manier om hier wat aan te doen is door dit soort freaks niet te belonen met titels.
Je zou bijvoorbeeld een maximaal gewicht kunnen invoeren.
Professioneel bodybuilding (waar ik zowiezo al geen fan van ben) wordt steeds meer een freakshow, te vergelijken met de vrouw met 3 borsten op de kermis.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:21 schreef Manji het volgende:
[..]
Haha zeg dat maar 's in z'n gezicht held.
Coleman is de bodybuilder met de grootste werk-ethiek. Doet er alles aan om aan de top te blijven en tilt van alle bb'ers veruit het meeste gewicht. Niks dan respect voor die man.
Lee Priest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:52 schreef poep-in-de-aars het volgende:
ik vind het maar een zielig figuur. ik hbe ook van die video's gezien van zo'n klein kereltje met een superman tattoo en heel blond haar. die kwam op mij veel normaler (kwa hoe ie is) over dan zo'n coleman.
van z'n lichaamquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:09 schreef Mr.J het volgende:
http://images.google.com/(...)safe=off&sa=N&tab=wi
Idd Flex zag er een stuk beter uit. Mijn favoriet was altijd uit die tijd Shawn Ray, maar hij won nooit omdat ie niet zo groot was als de zwaargewichten. Maar wat zag die gast er goed uit zeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar Ronnie werd wel eerste omdat Dorian ermee kapte. Was dorian doorgegaan, dan was Ronnie ongetwijfeld niet de eerste geweest (in 1998 had Flex Wheeler trouwens moeten winnen). In de 7 jaar na het stoppen van dorian zijn de drugs weer een stuk beter en effectiever geworden, dus Ronnie zal onherroepelijk groter zijn.
Inderdaad, ik zie zelf ook 100 keer liever een Flex of een Shawn Ray dan massa monsters als Ronnie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:01 schreef dewd het volgende:
[..]
Idd Flex zag er een stuk beter uit. Mijn favoriet was altijd uit die tijd Shawn Ray, maar hij won nooit omdat ie niet zo groot was als de zwaargewichten. Maar wat zag die gast er goed uit zeg.
Yep ik heb de aardbei versie ervan...maareh je moet wel oppassen dat je de isolaat versie hebt want ze hebben ook een concentraat versie ervan..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ik heb nu een shaek van M double You chocolade ........dik spul zeg.....
Isolaat en Concentraat. Wat is het verschil ertussen dan? Concentraat is veel meer geconcentreerd of zo??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:34 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Yep ik heb de aardbei versie ervan...maareh je moet wel oppassen dat je de isolaat versie hebt want ze hebben ook een concentraat versie ervan..
ps. sinds ik isolaat (cross en micro filtered) heb zijn de bultjes op mn rug aan t weg gaan....
Isolaat is volgens mij een stuk zuiverder, maar dus ook duurder.......quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:36 schreef De_Wout het volgende:
[..]
Isolaat en Concentraat. Wat is het verschil ertussen dan? Concentraat is veel meer geconcentreerd of zo??
Hey, ik krijg regelmatig e-mails van fitnessnet waarin je je kan inschrijven voor die workshops en waarin ze allerlei supplemeten aanbieden. Dus jij vond het erg leuk/ nuttig? Wat was het specifieke onderwerp van die workshop? En hoeveel kostte het? En was het allemaal een beetje professioneel opgezet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
gisteravond na een workshop geweest van fitnessnet.nl is aan te raden. Me bloed is geprikt en al gecontroleerd en veel informatie over voeding en wat wel en wat niet te eten
Ik vond het erg leuk en nuttig. Die man van fitnessnet werkt zelf in labs en hij wist er veel te vertellen. het ging dit keer over voeding. Me bloed is geprikt en hij ging het nog verder onderzoeken. Het was 40 euro, maar als je een member ofzo bent kan het goedkoper zijn. Het is aan te raden. Jammer dat er maar 4 van de 10 mensen kwamen opdagen, maar zo kreeg je wat extra aandacht. Ook een mooi pand waar ze in zitten, gloednieuw. Kreeg ook nog 400 gram creatine (gratis).quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:04 schreef De_Wout het volgende:
[..]
Hey, ik krijg regelmatig e-mails van fitnessnet waarin je je kan inschrijven voor die workshops en waarin ze allerlei supplemeten aanbieden. Dus jij vond het erg leuk/ nuttig? Wat was het specifieke onderwerp van die workshop? En hoeveel kostte het? En was het allemaal een beetje professioneel opgezet?
Ik hoor graag je ervaringen.
train wat korter. Of ga direct vanuit het werk. Dat is wat ik altijd doe. Maar bij mij zit de sportschool ook tegenover het werk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:42 schreef tommie_b het volgende:
Ik kan me niet meer motiveren om veel te gaan trainen... na mn werk ben ik moe en heb ik niet zo veel zin meer...
Iemand ideeën? Eerst was ik ook wel moe, maar dan ging ik gewoon... Nu mag het al heel wat heten als ik 1x in de week ga.. de definitie gaat weg maar de massa blijft (gelukkig) wel.. vet% volgens mij nagenoeg gelijk (misschien ietsie hoger)
Ik wordt haast depri als ik die halfvolle potten wei-proteinen zie staan en die volle bus met creatine... Vroeger MOEST ik gewoon gaan en nu voel ik me al niet eens meer schuldig als ik voor mezelf een excuus bedenk niet te gaan...
Ik weet hoe je moet voelen, ik herken mezelf er behoorlijk in. Misschien een tijdje ff iets anders doen, ik ga maar eens wat vaker squashen. Is ook eigenlijk veel leuker als fitness/BB. Maarja ik weet niet hoelang jij het al doet, ik heb zelf na 10 jaar fanatiek trainen en op je voeding letter er eigenlijk wel genoeg van.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:42 schreef tommie_b het volgende:
Ik kan me niet meer motiveren om veel te gaan trainen... na mn werk ben ik moe en heb ik niet zo veel zin meer...
Iemand ideeën? Eerst was ik ook wel moe, maar dan ging ik gewoon... Nu mag het al heel wat heten als ik 1x in de week ga.. de definitie gaat weg maar de massa blijft (gelukkig) wel.. vet% volgens mij nagenoeg gelijk (misschien ietsie hoger)
Ik wordt haast depri als ik die halfvolle potten wei-proteinen zie staan en die volle bus met creatine... Vroeger MOEST ik gewoon gaan en nu voel ik me al niet eens meer schuldig als ik voor mezelf een excuus bedenk niet te gaan...
Of gewoon thuis trainen, dan heb je heel dat probleem nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:09 schreef Mr.J het volgende:
Gewoon gaan.
Als je eenmaal binnen bent ben je blij dat je toch bent gegaan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef Manji het volgende:
[..]
Of gewoon thuis trainen, dan heb je heel dat probleem niet![]()
Ja en als je dan maandag weer begint na die 2e week heb je weer minder rust gehad.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:45 schreef poep-in-de-aars het volgende:
ik kon ook altijd moeilijk een week rust nemen, maar het heeft echt wel nut. ik heb er hte volgende op bedacht. ik train 3 keer in de week en als ik 7 dagen rust wil nemen doe ik dat zo.
week 1 maandag dinsdag en woensdag trainen.
week 2 donderdag vrijdag en zaterdag trainen.
zo heb je toch 7 dagen rust gehad zonder trainingen over te slaan.
K'heb (bijna) nooit geen zin om te trainen. Moet me er altijd toe zetten een weekie rust te pakken. Maar het is zeker wel nuttig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:08 schreef MyImmortal het volgende:
ik zit nu ook een weekje lekker niks te doen omdat ik geen zin heb en toch moest rusten, dus waarom niet
gewoon crunch (eventueel op een bankje) maar dan schuin...quote:Op woensdag 3 november 2004 10:15 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Wat zijn goede oefeningen om de buikspieren aan de zijkant te trainen?
om goede buikspieren in het algemeen te doen is het aan te raden om alles schuin te doen en niet rechtquote:Op woensdag 3 november 2004 14:27 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
gewoon crunch (eventueel op een bankje) maar dan schuin...
Ik zou het aantal setjes dan eerder verlagen, anders wordt het volume van je training veel te hoog, waardoor je ook te lang over een training doet. Ik zou in jouw geval dan dus 2x16 doen.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer je switched van 16 herhalingen ipv 8 blijf je dan nog steeds 3 setjes doen of verhoog je dat dan ook?
Onderstaande info heb ik uit "The Secrets to Gaining Muscle Mass - Fast!" van Anthony Ellis. Ik heb het ook ergens gelezen op johnstonefitness.com.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:42 schreef Vitalogy het volgende:
Wat is de reden dat dit beter is?
Ik train altijd alleen, ik heb geen zin om alsmaar te kletsen ik ben er om te trainen. Als er iemand tegen me aan begint te lullen weten ze dat ik tussendoor toch echt gewoon mijn setjes doet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:21 schreef MyImmortal het volgende:
ik ken het gevoel, ik moet alleen trainen, omdat alle anderen zijn afgehaakt, dat maakt het er niet leuker om. Zit daar maar hele tijd alleen terwijl iedereen wel trainingspartner heeft. Bij mij scheelt het veel als er iemand meegaat, alleen dan word er meer geluld dan serieus getraind dat wel weer.
Thanx :-)quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:07 schreef Mr.J het volgende:
Wel zelfde aantal setjes doen. 3 dus.
nee, gister en eergister had ik het ook alquote:Op woensdag 10 november 2004 20:16 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Bruine bonen
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:49 schreef Mr.J het volgende:
Koolhydraten.
Het feit, dat jij er geen last van hebt, betekent niet dat anderen er geen last van kunnen hebben.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:35 schreef Varr het volgende:
Ik drink liters melk en merk daar anders niks van...
je moet zelf uit zien te vinden welk dieet/training het beste is voor jou. er is niet 1 standaard. je moet gewoon alles uit proberen om te zien wat het beste werkt voor jou.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik train elke spiergroep 1 keer per week, train 5/6 keer per week..(train nu 1 1/2 jaar)
4 weken bulk
3 weken cutten
uw mening graag...
Net een maandje???quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
4 weken bulk
3 weken cutten
Dat heb ik na het innemen van een weiproteïne-milkshake, daar kunnen mijn darmen erg slecht tegen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
damnn...word helemaal gek ik ruft de hele dag waar ligt dit aan? aan welk soort voeding?
Ik denk dat je wel wat langer kan doorbulken, zo verlies je veel te veel wat je in die 4week hebt opgebouwt aan spier. Sobiso, als je erg cleant bulked zul je helemaal niet of nauwlijks hoefen te cutten.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik train elke spiergroep 1 keer per week, train 5/6 keer per week..(train nu 1 1/2 jaar)
4 weken bulk
3 weken cutten
uw mening graag...
Wat versta je onder clean bulken?quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:17 schreef Varr het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel wat langer kan doorbulken, zo verlies je veel te veel wat je in die 4week hebt opgebouwt aan spier. Sobiso, als je erg cleant bulked zul je helemaal niet of nauwlijks hoefen te cutten.
25euro? Je kan beter meer kopen, is stukken voordeliger.quote:Op zondag 14 november 2004 17:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke topic beetje levendig houden.
Ik heb nu vele soorten whey eiwit uitgeprobeerd en ben er nog niet achter welke nou het beste is. Iemand nog een aanrader? Rond de 25 euries. Online als het kan
Nuttige post.quote:
Pardon, ik haak gewoon in op t begin van dit topic mafkees.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:46 schreef Manji het volgende:
[..]
Nuttige post.
Volgens mij ontsnapt het concept van bodybuilding je een beetje.
post dan niets, je hebt niets toe te voegen in dit topicquote:Op woensdag 17 november 2004 11:22 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Pardon, ik haak gewoon in op t begin van dit topic mafkees.
Is dat Ronnie's biceps?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:22 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Pardon, ik haak gewoon in op t begin van dit topic mafkees.
toch wel heel grappig op zich, ik vind dat ik in 7 jaar tijd al vet veel vooruitgang heb geboekt, kwa hoe ik eerst was. kun je nagaan wat zo'n aap er wel niet van denkt. met zijn uberbiceps.quote:
Nee joh, jij voegt veel toe met zulke postsquote:Op woensdag 17 november 2004 13:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
post dan niets, je hebt niets toe te voegen in dit topic
dank uquote:Op woensdag 17 november 2004 14:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Is dat Ronnie's biceps?
En dit lijkt mij een illustratie van dat je het ook kunt overdrijven qua bodybuilding, dus in die zin is het zeker nuttig
Laat maar....quote:Op woensdag 17 november 2004 15:10 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Nee joh, jij voegt veel toe met zulke posts
Het hele punt van bodybuilding is overdrijven.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Is dat Ronnie's biceps?
En dit lijkt mij een illustratie van dat je het ook kunt overdrijven qua bodybuilding, dus in die zin is het zeker nuttig
Voor sommigen tot op bepaalde hoogtequote:Op woensdag 17 november 2004 23:31 schreef Manji het volgende:
[..]
Het hele punt van bodybuilding is overdrijven.
Voor mij geldt hetzelfde maar van de mensen die er hun brood van betalen, de genetische freaks, wordt verwacht dat ze de grenzen verleggen. Daar draait de hele sport om.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Voor sommigen tot op bepaalde hoogte
Zo'n biceps zou ik namelijk niet willen hebben (als ik het voor elkaar zou kunnen krijgen).
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef Manji het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde maar van de mensen die er hun brood van betalen, de genetische freaks, wordt verwacht dat ze de grenzen verleggen. Daar draait de hele sport om.
Daarom is het nogal vreemd om in een bodybuilding topic kots-smilies te plaatsen bij het uithangbord bij uitstek van deze sport.
Dat is waar, maar dat betekent natuurlijk niet dat een recreant het lelijk en overdreven mag vinden...........quote:Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef Manji het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde maar van de mensen die er hun brood van betalen, de genetische freaks, wordt verwacht dat ze de grenzen verleggen. Daar draait de hele sport om.
Daarom is het nogal vreemd om in een bodybuilding topic kots-smilies te plaatsen bij het uithangbord bij uitstek van deze sport.
Dan heb je als recreant gewoon te weinig binding met de sport die je beoefent denk ik.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat betekent natuurlijk niet dat een recreant het lelijk en overdreven mag vinden...........
Deze vergelijking is volledig scheef. Bij het bekritiseren van de prestaties van BB'er, is het voor 90% om esthetische redenen: veel mensen 130 kilo puur spier lelijk. Bij een voetballer heb je deze overweging niet.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:18 schreef Manji het volgende:
[..]
Dan heb je als recreant gewoon te weinig binding met de sport die je beoefent denk ik.
Hoeveel amateur voetballers hoor je de sportieve prestaties van van Nistelrooij bekritiseren?
Geen enkel mens vind 130 kilo spiermassa 'mooi'. Waar het om gaat is dat hij het op de een of andere manier voor elkaar heeft gekregen.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:11 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze vergelijking is volledig scheef. Bij het bekritiseren van de prestaties van BB'er, is het voor 90% om esthetische redenen: veel mensen 130 kilo puur spier lelijk. Bij een voetballer heb je deze overweging niet.
Inderdaad erg knap, maar dat ontken ik dus ook nietquote:Op donderdag 18 november 2004 16:35 schreef Manji het volgende:
Geen enkel mens vind 130 kilo spiermassa 'mooi'. Waar het om gaat is dat hij het op de een of andere manier voor elkaar heeft gekregen.
Dat hij daar in het BB'en op beoordeeld wordt, hoeft toch niet te betekenen dat een ieder hem ook volgens diezelfde maatstaven moet beoordelen? Degene die die foto postte vond het geen gezicht, hoeft hem niet te beoordelen tijdens een Mr. O., en dus is dat zijn goed recht.quote:Dat is zijn prestatie en daar wordt hij in het bb-en op beoordeeld.
Maar niet echt nuttigquote:Op donderdag 18 november 2004 16:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad erg knap, maar dat ontken ik dus ook niet
[..]
Dat hij daar in het BB'en op beoordeeld wordt, hoeft toch niet te betekenen dat een ieder hem ook volgens diezelfde maatstaven moet beoordelen? Degene die die foto postte vond het geen gezicht, hoeft hem niet te beoordelen tijdens een Mr. O., en dus is dat zijn goed recht.
ik vind het ook gruwelijk. ik ben er ook boos over dat zulke lui mij (en ook vast een heleboel anderen) in een kwaat daglicht zetten. omdat mensen al meteen denken aan iligale zooi als je aan fitness doet.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat betekent natuurlijk niet dat een recreant het lelijk en overdreven mag vinden...........
ik ken datquote:Op donderdag 18 november 2004 17:55 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Vandaag liepen er weer van die huisvrouwen rond die weer stonken naar teveel parfum
Zo kan ik echt niet trainen
M60 monteren op je auto!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:11 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
iemand trouwens tips ik ga in osdorp wonen.
Ik vind het niet erg als ze op de toestellen zitten, maar dan moeten ze die wel gebruiken en dat doen die vieze vette vrouwtjes nietquote:Op donderdag 18 november 2004 19:11 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
ik ken dat![]()
![]()
![]()
van die vette torren die zich op zon toestel neer planten en dan maar gaan lullen over modi fast en afslank drankjes.
en dan zitten ze je nog stiekem te begluren ook.
Het kan een compensatie kunnen zijn (serieus). Ik doe het eigenlijk om gewoon groot te worden en natuurlijk ook een beetje voor de vrouwtjesquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:53 schreef koffiejunk het volgende:
Ik vraag me weleens af, wat jullie motivatie is om veel te trainen? Kan me niet voorstellen dat je het voor de vrouwtjes doet. Ik doe het puur voor mezelf om wat gespierder te worden, maar 'big' hoef ik niet te worden. Train nu 2 keer per week een aantal maanden en ben nu al meer dan tevreden met mezelf. Waarom willen zoveel mensen dan toch breder en zoveel meer gespierder worden? Soort van compensatie mischien (m.b.t. uiterlijk)?
In jouw ogen misschienquote:Op donderdag 18 november 2004 17:03 schreef Manji het volgende:
[..]
Maar niet echt nuttig![]()
Ik ben ooit begonnen omdat ik veel en veels te mager was. Nu is het trainen simpelweg niet meer weg te denken. Het brengt een stukje orde in mijn leven, en ik vind het belangrijk om mezelf te pushen. De aandacht van de vrouwen is ook niet bijzonder vervelend trouwens.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:53 schreef koffiejunk het volgende:
Ik vraag me weleens af, wat jullie motivatie is om veel te trainen? Kan me niet voorstellen dat je het voor de vrouwtjes doet. Ik doe het puur voor mezelf om wat gespierder te worden, maar 'big' hoef ik niet te worden. Train nu 2 keer per week een aantal maanden en ben nu al meer dan tevreden met mezelf. Waarom willen zoveel mensen dan toch breder en zoveel meer gespierder worden? Soort van compensatie mischien (m.b.t. uiterlijk)?
ik train omdat trainen gezond is, en omdat ik mijn lichaam kan beeldhouwen tot wat ik mooit vind. ik kan ook niet best aanhoren als mensen klagen over hoe ze er uit zien of dat ze te dik zijn, JE KUNT ER NET ZO UITZIEN ALS JE ZELF WILT mits goeie training. zijk dan niet en doe er wat aan, of zijk niet en accepteer het.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:53 schreef koffiejunk het volgende:
inderdaad heel vervelend is dat, zitten de hele dag chips en chocola te eten en dan nog zeikenquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:30 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
ik kan ook niet best aanhoren als mensen klagen over hoe ze er uit zien of dat ze te dik zijn, JE KUNT ER NET ZO UITZIEN ALS JE ZELF WILT mits goeie training. zijk dan niet en doe er wat aan, of zijk niet en accepteer het.
het is een verslavingquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:53 schreef koffiejunk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=17507.0
Behalve als je een ziekte hebt natuurlijk...........quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:30 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
JE KUNT ER NET ZO UITZIEN ALS JE ZELF WILT mits goeie training. zijk dan niet en doe er wat aan, of zijk niet en accepteer het.
Gespierde mannen met lange haren, niks speciaalsquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=17507.0
Suikers zijn koolhydraten, geen vetten... Volgens mij mist er iets in je formuleringquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ZIjn suikers uit koolhydraten nou eigenlijk ook gewoon vetten?
Als je zo in de gemiddelde sportschool rondkijkt dan kun je duidelijk zien dat het merendeel van de mannen het doen omdat ze idd lelijk zijn. Dus een vorm van compensatie is het zeker wel. Vooral de gasten die erg groot willen worden zijn hier een goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:53 schreef koffiejunk het volgende:
Maar alle koolhydraten die je teveel eet worden opgeslagen als vet.quote:Op zondag 21 november 2004 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Suikers zijn koolhydraten, geen vetten... Volgens mij mist er iets in je formulering
ik train nu al een tijdje 6x per week, maar pak dan maar 1 spiergroep per dag...dus alles 1x per weekquote:Op donderdag 25 november 2004 00:01 schreef Varr het volgende:
Vind je dat zelf niet wat veel? 6x per week trainen... Vooral als je erg intensief trained lijkt het me best slopend op den duur.
hahahha, nee ik had het over de weken hiervoor. Dit is me nieuwe schema enw il graag hier jullie mening over. Normaal was het:quote:Op donderdag 25 november 2004 07:33 schreef Mr.J het volgende:
Op benen na train je alles 2x hoor...
Kuiten train ik met benen meequote:Op donderdag 25 november 2004 09:42 schreef Mr.J het volgende:
Waar zijn je kuiten, je onderarmen, je buik en je trapezius?
quote:Maar de spiergroei versnellen, dat doet Tribulus niet. Goed, er liggen stapels onderzoeksverslagen die beweren dat Tribulus de aanmaak van testosteron verhoogt - maar die zijn allemaal verricht door de fabrikant, het Bulgaarse Sopharma. Vanouds verdient Sopharma enorme bedragen aan de verkoop van Tribulus. Die onderzoeken zijn niet alleen verricht door belanghebbenden, ze zijn ook nooit gepubliceerd in tijdschriften.
Hoezo zou creatine niet werkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmmm, laat het denk ik dus toch maar staan? Iemand nog iets anders? (creatine gaat met mijn hectische levenschema niet werken)
Alle grote spiergroepen ff 1 oefening , 2 setjes doen. Werkt bij mij altijd.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe pomp je je bovenlichaam het best vol? Het gaat alleen om zo snel mogelijk pompen. Ik ga vridjagavond uit dus dan wil ik uurtje daarvoor me spieren (bovenlichaam) beetje volpompen, dus geen uur in de gym, maar even 15 minuutjes...iemand tips?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:50 schreef Den_Haag het volgende:
cardio-dagen (dat doe ik ook redelijk veel) moet ik de inname aanhouden van niet-trainingsdagen toch?
(op de website die Sjaak-Banaan posste staat hierop geen antwoord)
*Zucht* sommige sporters hebben nou eenmaal een bouw waarmee je nooit breder kunt worden zonder onwijs veel voeding tot je te nemen of creatine te gebruiken. Dan kun je nog zoveel sporten; als je een iele bouw hebt, word je niet breder.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:58 schreef Martijn23 het volgende:
een ding weet ik wel, gebruik die rommel niet, je lever kan nml maar zoveel % afbreken per dag en in een shake zit meer dan een dag, ga lekker thaiboksen zonder, en je hebt echt snel resultaat oh en ook geestelijk heerlijke sport echt
is andersom niet verstandiger? Dus sportend aankomen?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:29 schreef Poogie het volgende:
ik wil eerst wat gewicht aankomen en daarna gaan trainen en alles omzetten in meer spieren
Ja, want als je eerst zwaarder wordt zonder te sporten is het dus vet wat erbij komt. En vet valt niet om te zetten in spierweefsel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
is andersom niet verstandiger? Dus sportend aankomen?
vet wordt verbrand voor aanmaak spierweefsel..dus indirect wordt vet wel omgezet in spierquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:31 schreef woutf het volgende:
[..]
Ja, want als je eerst zwaarder wordt zonder te sporten is het dus vet wat erbij komt. En vet valt niet om te zetten in spierweefsel.
En met die shakes is helemaal niks aan de hand. Ze hebben weinig met vitamines te maken, de hoofdinhoud is gewoon veel koolhydraten en eiwitten.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:58 schreef Martijn23 het volgende:
een ding weet ik wel, gebruik die rommel niet, je lever kan nml maar zoveel % afbreken per dag en in een shake zit meer dan een dag, ga lekker thaiboksen zonder, en je hebt echt snel resultaat oh en ook geestelijk heerlijke sport echt
quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:26 schreef Swine het volgende:
nee gebruik dat soort rotzooi niet! Martijn23 heeft gelijk...Teveel aan vitamines etc is niet goed voor je..teveel aan vitamines is juist zeer schadelijk! Als je niet breed gebouwd bent zal het erg lastig worden idd om veel breder te worden...Dat wil niet zeggen dat je door sporten niet sterker kan worden ofzo...of is dat niet hetgeen je wil bereiken ?
quote:Op zondag 5 december 2004 01:09 schreef Swine het volgende:
[..]
vet wordt verbrand voor aanmaak spierweefsel..dus indirect wordt vet wel omgezet in spier
Wat heeft iedereen toch altijd met vet omzetten in spieren. Ik hoor sommige mensen op de sportschool dat ook wel eens zeggen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:29 schreef Poogie het volgende:
ik wil eerst wat gewicht aankomen en daarna gaan trainen en alles omzetten in meer spieren
Het maakt volgens mij niks uit op welk tijdstip je creatine naar binnen krijgt.quote:Op zondag 5 december 2004 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
En het gaat om het tijdstip van inname, op niet-trainingsdagen is dat 'sochtends. Op trainingsdagen vlak na je training.
Via de link die J gaf.quote:CREATINE TRUTHS & MYTHS
1.The More Creatine You Take, The Better.
You've seen some sick bodybuilders chugging down 10-20 grams of creatine. Is it worth it? According to scientists at St. Francis Xavier University in Nova Scotia, at 0.1 grams per kilogram of bodyweight, male athletes excreted 46% of the ingested creatine within 24 hours. For a 220 pound lifter, this means that if he consumes 10g of creatine, 46%, or 4.6g of creatine, is wasted. In another study performed at the Human Performance Laboratory at Ball State University, scientists confirmed that lower doses of creatine monohydrate (5g/day) are effective, and that results can even be achieved without a loading phase.
Ga eens terug je blik in danquote:Op zondag 5 december 2004 14:06 schreef Mr.J het volgende:
[..]
LOL, heeft iemand een blik mongolen opengetrokken hier ofzo?!
Gadverdamme die armenquote:Op woensdag 8 december 2004 20:56 schreef poep-in-de-aars het volgende:
http://www.bodybuilding.com/fun/greggvalentino.htm
vet zieke sjap
Als een syntholgebruiker een schande is (waar ik het mee eens ben), dan blijven er volgens mij niet veel over van de pro's.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:43 schreef Mr.J het volgende:
Greg is een schande voor de sport. Vieze synthol freak.
True.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als een syntholgebruiker een schande is (waar ik het mee eens ben), dan blijven er volgens mij niet veel over van de pro's.
En vind jij deze pro's dan ook een schande voor de sport?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maar ik doel dus op dit absurde gebruik. Maar het is algemeen bekend dat de meeste pro's hun zwakke punten opvullen, of juist hun sterke punten accenturerenm met synthol ja.
In mindere mate dan Greg.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:01 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En vind jij deze pro's dan ook een schande voor de sport?
Serieus? Had die implantaten? Waar dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:07 schreef Manji het volgende:
Dat station is ook al gepasseerd (Lou Ferrigno bv).
Ze beweren ook dat er op drugsgebruik gelet wordt, dus of dat nou afdoende is.........quote:Bij wedstrijden wordt er op gelet, dus die worden sowieso niet gewonnen door de 'oilbags'.
In z'n kuiten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Serieus? Had die implantaten? Waar dan?
[..]
Ze beweren ook dat er op drugsgebruik gelet wordt, dus of dat nou afdoende is.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |