Ik moet steeds zo lachen als ik jou als TS zie hier!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje wat gaat het hier relatief snel..nou ja...sneller dan sommige slowchats...langzamer dan andere
Jongen, wat denk je zelf. Dit is een echt vrouwen forum . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje wat gaat het hier relatief snel..nou ja...sneller dan sommige slowchats...langzamer dan andere![]()
Hij zou eigenlijk in 25 minuten volgeklept moeten zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
Jongen, wat denk je zelf. Dit is een echt vrouwen forum . . .
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet steeds zo lachen als ik jou als TS zie hier!
Je had eigenlijk voor de rel hier moeten zijn, 25 had je dan nog niet gered maar het was wel vrij dicht in de buurt . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Hij zou eigenlijk in 25 minuten volgeklept moeten zijn![]()
Oh nee dat soort meuk ga ik dus echt niet inplakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, alles inplakken hoor
Vergeet die foto van die knuffel en je buik niet
ineens????quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Sharkie, wat doe jij ineens buiten FOT?
Ja, daar wil ik nog over klagen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:04 schreef ThunderChild het volgende:
Je had eigenlijk voor de rel hier moeten zijn, 25 had je dan nog niet gered maar het was wel vrij dicht in de buurt . . .
Idd, kijk uit wat je zegt TC want je hebt hier wel Fok!'s eigen SlowChat Killer in huis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja, daar wil ik nog over klagen!
Als er gereld word ben ik erbij meestal als aanstichter
Tis een grof schandaal! een rel in een slowchat zonder Shark in de buurt is
Oh ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, kijk uit wat je zegt TC want je hebt hier wel Fok!'s eigen SlowChat Killer in huis.
Dus.... moven Shark!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, kijk uit wat je zegt TC want je hebt hier wel Fok!'s eigen SlowChat Killer in huis.
quote:Dus.... moven Shark!
quote:Gaat het zondag nog door trouwens?
Lukt alleen als yvonne er ook isquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:18 schreef ThunderChild het volgende:
Oh ??
Shark, doe dan es ff een demonstratie van jouw kunnen . . .![]()
Wat zijn jullie dan van planquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:47 schreef Lois het volgende:
en een gasfornuisje voor Sinterklaas.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef Luchtbel het volgende:
Wat zijn jullie dan van plan![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dan van plan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |