neequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:29 schreef bixister het volgende:
lily, bij jou is 't toen dus toch geen keizersnede geworden?
Tnx beebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Beterschap syreentje
k#t, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tnx beebheb je nu dat bestek nog gekocht? Ik heb vanalles gemist geloof ik.
Mag ze dan blij zijn, want om met de kerstdagen in het ziekenhuis te liggen . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei net al wel tegen haar de er een klein 'mazzeltje' is omdat ze op 24 December uitgerekend is. Dus wrsch komt het kindje voor die tijd en dus geen kerstkindje. Dat lijkt me voor het kindje toch ook wel leuker.
Wel jammer hoor. Ze wilde sowieso wel in het ZKH gaan bevallen, maar paar dagen blijven is natuurlijk minder...
Beterschapquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:50 schreef Syrena het volgende:
Ik ga even snel overal bijlezen en dan weer op de bank liggen.... ben nog een beeeeetje duizelig.
Niets meer dan gebruikelijk . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:52 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vanalles gemist geloof ik.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:49 schreef Neva het volgende:
zeurdoos mode aanmorgen hier weer een lekkere drukke ochtend achter de rug ..
vriendin van me heeft mk gehaddus dokter geweest etc.. nu moek nog opruimen en douchen enzo voor me ma komt niet echt tijd gehad...
het leven is een beetje klote at the moment maar jah trekt wel weer over zeurdoos mode uit
Die drie maanden hoeven niks te zeggen, kan ook mis gaanmet 26 weken . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Balen zeg, dan denk je dat je bijna veilig bent...![]()
tsja, er kan altijd iets misgaan, ook bij de bevalling. maar die drie maanden zeggen echt wel wat: de kans op een miskraam neemt sterk af na die 3e maand.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef ThunderChild het volgende:
Die drie maanden hoeven niks te zeggen, kan ook mis gaanmet 26 weken . . .
Tuurlijk kan dat, maar die kans wordt wel steeds kleiner. Twaalf weken is toch een cruciale grens, daarna is de kans op een miskraam veeeeeel kleiner.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je niet uit kijkt bij het oversteken kan je ook zo maar dood gereden wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |