Ach ja, ik had het er met mijn vriendin over wat ik wilde maken en toen stelde ze voor om vast even te proberen of het lukte en vervolgens hebben we ze maar gelijk gemaakt ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:35 schreef jessie het volgende:
Je ben er vlot bij hoor voor zijn verjaardag!
wat schattigquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat trouwens maandag trakteren op de crèche, dan neemt hij afscheid. En zijn vriendinnetje komt ook, als verrassing. Kaylee zit inmiddels niet meer op de crèche, ik hoorde vandaag dat ze Christan vreselijk mist en zelfs van hem droomt. De peuterspeelzaal waar ze nu naartoe gaat vindt ze niet leuk omdat Christan er niet is... Dus dat zal wel een heftig weerzien worden maandag![]()
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:44 schreef Jelief het volgende:
aah wat lief! dan krijg je ook de map met werkjes he?![]()
Mwoch ja, dat kan ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:53 schreef snoopy het volgende:
Da's ook wat, krijgen die leidsters iets anders? Geef die ook maar rozijntjes hoor![]()
zolang het niet mijn dak is, doen ze hun best maar, mogen ze zelfs naast me komen wonen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Voor de Zeewoldenaren onder ons... Tokkies krijgen dak boven hun hoofd
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:54 schreef LadyS het volgende:
Jolie![]()
als ik je ga masseren ga je niet poepen hoor
Ik ben een heuse cursus aan het volgen, dus dat moet wel goed gaan![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:59 schreef snoopy het volgende:
Zo'n potje vergeet-mij-nietjes heb ik eens van een collega gekregen die wegging.
Ik ben haar mooi vergeten want de vergeet-mij-nietjes zijn nooit tevoorschijn gekomen terwijl ik er zo goed voor gezorgd had
ze waren ze vergeten te zaaien, vermoed ikquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:59 schreef snoopy het volgende:
Zo'n potje vergeet-mij-nietjes heb ik eens van een collega gekregen die wegging.
Ik ben haar mooi vergeten want de vergeet-mij-nietjes zijn nooit tevoorschijn gekomen terwijl ik er zo goed voor gezorgd had
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |