Uizending is nog bezig. Morgen kan je ook nog de herhaling beluisterenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:31 schreef Anitra het volgende:
Hoe is de uitzending? Ik ben nl net wakker, heb eindelijk even kunnen slapen, maar heb dus wel de uitzending gemist. Dus hoop dat die morgen nog ergens te beluisteren is.
Ze missen mij op IRC? * Anitra schopt vriendje onder zijn bips en ex-vriendje ook zodat die zaterdag de laptop weer aan de praat krijgenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Uizending is nog bezig. Morgen kan je ook nog de herhaling beluisteren
En ze missen je op IRC
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:00 schreef Anitra het volgende:
Ze missen mij op IRC? * Shark.Bait schopt vriendje onder zijn bips en ex-vriendje ook zodat die zaterdag de laptop weer aan de praat krijgen
Dan gaan wij saampjes morgen de stream luisteren, kids erbij, thee of koffie erbij, zo komen wij de dag toch wel door?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:06 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom kreeg ik ineens visite
Ik wou luisteren
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:00 schreef Anitra het volgende:
Ze missen mij op IRC? * ThunderChild schopt vriendje onder zijn bips en ex-vriendje ook zodat die zaterdag de laptop weer aan de praat krijgen
Morgen kan je de volledige herhaling luisteren en morgen ga ik ff het betere knipwerk uitvoeren zodat alleen de ouders stukken te beluisteren zijn . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:06 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom kreeg ik ineens visite
Ik wou luisteren![]()
leuk.. Amber was lekker aan het prutellen en rond aan het kijken terwijl bijna alle andere baby's aan het huilen warenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:11 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh LadyS hoe was het?
Hahaha als ik niet naar het CB had gemoeten dan had ik aan vriendje gevraagd of hij me bij had afgezetquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:09 schreef Luchtbel het volgende:
Kom je op visite
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Morgen kan je de volledige herhaling luisteren en morgen ga ik ff het betere knipwerk uitvoeren zodat alleen de ouders stukken te beluisteren zijn . . .
Ik doe ook mee, ik had ook visite. Maar... dat heeft zo zijn voordelen, nu is Christans traktatie bijna afquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan gaan wij saampjes morgen de stream luisteren, kids erbij, thee of koffie erbij, zo komen wij de dag toch wel door?
Van het weekend bedoel je?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:22 schreef babyfeet het volgende:
wat leuk rewimo ..
had je mijn mailtje nog gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |