uitpuffen, mag dat ook?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:56 schreef Kleintje het volgende:
Je mag ook hier in huis afbouwen...
Nee ik was ff foto's aan het inscannenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:03 schreef Kleintje het volgende:
Durft niemand tussen ons door te kletsen?
Lijkt wel of ze respect voor ons hebben
Mijn foto(s) ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zien
quote:De kat zat per ongeluk met zijn kop tussen de deurHet lijkt erop dat hij er niets aan over heeft gehouden, maar ik hou het in de gaten, anders ga ik morgen met hem naar de dierendokter...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:27 schreef Sandertje21 het volgende:
ik heb voor het eerst gezoend op een speeltuinbankje.
Was toen 11.
Charlotte.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Hoe heette ze?
aaaah... die goeie oude tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:30 schreef Sandertje21 het volgende:
Charlotte.
Mijn basisschool vriendinnetje.
Volgens mij vond ik mijn eerst zoen spannender dan mijn eerste keer sex.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aaaah... die goeie oude tijd
de kat die zich wel eens onder mijn bed verstopt snapt volgens mij niet dat ze dik isquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zien
De kat zat per ongeluk met zijn kop tussen de deurHet lijkt erop dat hij er niets aan over heeft gehouden, maar ik hou het in de gaten, anders ga ik morgen met hem naar de dierendokter...
Hoop dat ie niet op zn broer lijkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
Mijn basisschool vriendje heette Valentijnen zn broer is tegenwoordig een pedofiele homo
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
Mijn basisschool vriendje heette Valentijnen zn broer is tegenwoordig een pedofiele homo
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Volgens mij vond ik mijn eerst zoen spannender dan mijn eerste keer sex.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
ja leuk he, dat houten speelgoed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:51 schreef jessie het volgende:
Clauwhee, gewoon nee zeggen hoor. Als je steeds ja blijft zeggen denken ze dalijk nog dat je t fijn vind
Getsie Bo heeft nog steeds koorts. En Janneke krijgt ineens vuurrode wangen. Wat of het 5e kiesje kan zijn, of ze begint ook neit lekker te worden.
Bij de hema hebben ze ineens heel leuk hout speelgoed. Heb voor zieke Bo even een houten spiegel, kam en fohn gekocht. Ze vond het schitterend. Voor de sinterklaas ofzo wat dan ook koop ik van de week de houten make-up en de pizza. Die kun je heel leuk met paprikatjes en weet ik veel wat beleggen door middel van magneetjes.
(Janneke vond de houten fohn ook erg leuk en wilde steeds mijn haar fohnen. Maar dan bonkte dat mutsie met die houten fohn steeds hard op me kop, of daar me haar nou leuker van ging zitten![]()
)
Wat is het doel van het speeltuinbankje dan? slowchat en on topic... dat ken ik alleen van FOT eigenlijk....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg lieve Sharky en vooral lieve Sandertje natuurlijk!
Die leuke meiden komen toch niet naar GCSCquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... dusseh... doe je best en nodig al die leuke meiden hier uit naar GCSC maar dat we dan hier gewoon weer over speeltuinbankjes dingen kunnen kletsen?
Ik blijf wel weg hier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg lieve Sharky en vooral lieve Sandertje natuurlijk!
Ehm... hoe ga ik dit nou eens zeggen... ehm...
Er was eens... vorige week of zo... een vette ouders rel... en die begon dus met het feit dat we vonden dat het Speeltuinbankje iets te veel echte slowchat was geworden...
Ehm... dusseh... doe je best en nodig al die leuke meiden hier uit naar GCSC maar dat we dan hier gewoon weer over speeltuinbankjes dingen kunnen kletsen?
Dit deel is redelijk verloren, nog een paar postjes, maar zullen we de volgende weer gewoon on-topic gaan?
Sandertje? Onzedelijke voorstellen kunnen gewoon daar (GCSC) door blijven gaan hoor!
Guess again... (denkt aan toen hij zelf klein was)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja leuk he, dat houten speelgoed.
ik heb voor luca voor de sinterklaas twee houten auto-bouwpakketten gekocht. die moet hij met een schroevedraaier zelf in elkaar zetten. t is vanaf 6 jaar dus dat moet wel kunnen denk ik.
dat vindt hij vast heel leuk. (al hoop ik niet dat hij meteen alle schroefjes kwijtmaakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |