abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22577945
Ben benieuwd of sinterklaas lekker kan koken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22578048
Agossie moet sinterklaas zelf de peprnoten bakken dit jaar dan? En dan ook nog bij de ikea? Tjah tegenwoordig is er nog maar weinig hulp, want van de regering hoef je ook niks meer te verwachten als ouwe zijnde
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 oktober 2004 @ 17:49:33 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22578591
Spindizzy, ben je er? Heb jij msn? Zo ja, wil je mij even toevoegen? Dit vanwege het breipatroon renee at christan-maurits.net

Ik heb zulke leuke wol gekocht, echt een hele mooie kleur rood (commentaar van Christan, zoals voorspeld: mama ik hou van rood) en nota bene gewoon bij Zeeman voor 99 cent een bol
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22579139
Hoiii

Ik ben nog maar met thuis van school..viel dat ff een partij tegen! Het duurde allemaal langer dan verwacht...Maar goed we zijn wel opgeschoten

Syrena sterkte meis!

Neva wat erg..!

* clauwheee weet niet of ze nog iets vergeet, omdat ze (meer dan) de helft alweer vergeten is
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22580456
Goedenavond allen

Ik ben vandaag ook naar school geweest, maar heb nu lekker 1,5 week vrij. Nou ja vrij, ik moet nog wel met allerlei opdrachten bezig maar hoef in ieder geval niet naar school!!
pi_22580637
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:25 schreef Zabb het volgende:
Goedenavond allen

Ik ben vandaag ook naar school geweest, maar heb nu lekker 1,5 week vrij. Nou ja vrij, ik moet nog wel met allerlei opdrachten bezig maar hoef in ieder geval niet naar school!!
Had ik ook gehoopt..maar ons project loopt gewoon door en als klap op de vuurpijl "mag" ik volgende week veel werken, wat eigenlijk niet afgesproken was, wat eigenlijk ook niet kan, en ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen en en en nou ja het bekende liedje en ik wordt er nu poepieflauw van. Weeeer geen vakantie...
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:36:03 #232
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22580684
hallow

vriendje is zonnebanklampen aant inzetten lekkerrrrr alhoewel ik niet te lang mag nu, maar goed
vrijdag komt onze nieuwe wasmachine dat kunnen we nog wel overbruggen met de kleren, bijna alles zit in de was zowat
pi_22580754
Owwww lekker Martineke!

En wat kun je zo'n wasmachine nodig hebben hè, vooral als ie er niet is
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:42:40 #234
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22580835
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:36 schreef Martineke het volgende:
vrijdag komt onze nieuwe wasmachine dat kunnen we nog wel overbruggen met de kleren, bijna alles zit in de was zowat
Handwasje(s) ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:44:54 #235
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22580870
Hm, er staat in de straat, 2 huizen verderop, een huis te koop. Mooi huis, bewoners ervan zijn altijd in dure kleding gehuld, rijden dure auto, echt een beetje yuppen.
Had de auto al een tijd niet meer gezien, en omdat het huis te koop stond dacht ik dal ze al verhuisd waren, en naar een duurdere wijk ofzo waren vertrokken.

Net liep ik langs het huis, hangt er een aankondiging van de Belastingdienst op de deur: binnenkort vindt er een executieverkoop van de inboedel plaats

Krijg opeens zo het gevoel dat ik wel weet waar die auto gebleven is, en denk ook niet dat ze echt vrijwillig verhuizen, en al helemaal niet naar een duurdere wijk vrees ik
pi_22580916
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:44 schreef pluisje het volgende:
Hm, er staat in de straat, 2 huizen verderop, een huis te koop. Mooi huis, bewoners ervan zijn altijd in dure kleding gehuld, rijden dure auto, echt een beetje yuppen.
Had de auto al een tijd niet meer gezien, en omdat het huis te koop stond dacht ik dal ze al verhuisd waren, en naar een duurdere wijk ofzo waren vertrokken.

Net liep ik langs het huis, hangt er een aankondiging van de Belastingdienst op de deur: binnenkort vindt er een executieverkoop van de inboedel plaats

Krijg opeens zo het gevoel dat ik wel weet waar die auto gebleven is, en denk ook niet dat ze echt vrijwillig verhuizen, en al helemaal niet naar een duurdere wijk vrees ik
Dat is duidelijk een geval van boven hun stand leven dan
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:49:16 #237
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22580960
Hij had een eigen bedrijfje, vrees dat er daar iets niet helemaal goed is gegaan
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:49:34 #238
43556 miss_dynastie
pi_22580963
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:33 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Had ik ook gehoopt..maar ons project loopt gewoon door en als klap op de vuurpijl "mag" ik volgende week veel werken, wat eigenlijk niet afgesproken was, wat eigenlijk ook niet kan, en ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen en en en nou ja het bekende liedje en ik wordt er nu poepieflauw van. Weeeer geen vakantie...
Clauwheee ikzeghelaasnietwatjewilhoren: Je moet echt voor jezelf opkomen hoor! Een ander doet het niet! Kies alsjeblieft voor jezelf Je denkt c.q. krijgt de indruk dat je onmisbaar bent, maar geloof me, dat is echt niet zo, probeer alsjeblieft goed voor jezelf te zorgen!
einde iklijkeenbitchmodusmaarzobedoelikhetniet
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:53:27 #239
13151 crew  Rewimo
pi_22581040
Ik wou zo ongeveer hetzelfde zeggen, Clauwheee. Je hebt al zoveel te verwerken gehad de laatste tijd, jullie vorige vakantie schoot er ook al bij in, je gezondheid is nog niet optimaal... Denk aan jezelf voor het misgaat Je kunt echt wel even een break gebruiken, en ik denk dat je collega's dat ook wel snappen als je dat uitlegt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22581071
Oh Pluisje, wat erg voor die mensen!

Clauwheee, balen dat je geen vakantie hebt!

Ik heb net met mijn moeder afgesproken, we gaan morgen gezellig winkelen! Daar heb ik echt zin in!!
pi_22581191
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef pluisje het volgende:
Hij had een eigen bedrijfje, vrees dat er daar iets niet helemaal goed is gegaan
Ehhh het lijkt er wel op ja, maar door de belastingdienst??? dan moet je toch al een grote tijd een flink vermoeden hebben dat het fout gaat, dat gebeurt niet in ene, toch?
pi_22581272
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ehhh het lijkt er wel op ja, maar door de belastingdienst??? dan moet je toch al een grote tijd een flink vermoeden hebben dat het fout gaat, dat gebeurt niet in ene, toch?
Ja das niet zo best! Maar er gaat meestal toch nog wel wat tijd overheen voordat een bedrijf failliet gaat volgens mij. Dit is sowieso niet zo'n geweldige tijd om ondernemer te zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:03:39 #243
13151 crew  Rewimo
pi_22581279
Volgens mij is er dan geen faillissement, want dan wordt er meestal een schikking getroffen (wel is de belastingdienst dan als eerste aan de beurt).
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:04:18 #244
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22581298
Mensen, ik baal en ik baal verschrikkelijk !!!

Op dit moment staan ergens in Amsterdam Ramses Shaffy en Liesbeth List op de planken. TC'tje had daar heel graag bij willen zijn . . .
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:04:35 #245
43556 miss_dynastie
pi_22581300
Met de belasting loopt het meestal niet zooooo hard, dat weet je toch wel ff van tevoren over het algemeen!
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:06:10 #246
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22581346
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef pluisje het volgende:
Klinkt als een schaduwboekhoudinkje . . .
pi_22581407
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is er dan geen faillissement, want dan wordt er meestal een schikking getroffen (wel is de belastingdienst dan als eerste aan de beurt).
Maar een executieverkoop heeft toch met een faillissement te maken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 12 oktober 2004 @ 20:11:24 #248
13151 crew  Rewimo
pi_22581479
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:08 schreef Zabb het volgende:

[..]

Maar een executieverkoop heeft toch met een faillissement te maken?
Ik dacht dat dan de verkoop door de curator zou worden gedaan. Maar ik kan er best naast zitten hoor
pi_22581483
miss_d en Rewimo
Jullie hebben ook wel gelijk hoor, en ik baal ook gewoon dat ik niet harder ben. Ik zou ook maar 2 dagen werken, en dan rustig verder werken aan school en beetje relaxen en alles, maar onze "vakantiehulp" kon weeeer de hele (vakantie)week niet werken en een andere vaste kracht heeft vakantie..en we zitten zoals zo vaak de laatste tijd helemaal overhoop met de planning. Dus werd er zaterdag gezegd: het komt dus weer op jou neer...en ik ben verdorie gewoon niet zo stoer om te zeggen "nee sorry, ik kan niet...".

En het is waar...ik wil gewoon vakantie. Vorig jaar geen vakantie gehad, een kutjaar gehad qua studie en gezondheid, een nog ergere zomer(vakantie), en nu weeeeer niet. Ik weet het ik zeur en het ligt aan mezelf...maar pff...waarom is alles soms zo complex...

*Nog maar een bakkie thee neemt...*
pi_22581530
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 20:11 schreef clauwheee het volgende:
miss_d en Rewimo
Jullie hebben ook wel gelijk hoor, en ik baal ook gewoon dat ik niet harder ben. Ik zou ook maar 2 dagen werken, en dan rustig verder werken aan school en beetje relaxen en alles, maar onze "vakantiehulp" kon weeeer de hele (vakantie)week niet werken en een andere vaste kracht heeft vakantie..en we zitten zoals zo vaak de laatste tijd helemaal overhoop met de planning. Dus werd er zaterdag gezegd: het komt dus weer op jou neer...en ik ben verdorie gewoon niet zo stoer om te zeggen "nee sorry, ik kan niet...".

En het is waar...ik wil gewoon vakantie. Vorig jaar geen vakantie gehad, een kutjaar gehad qua studie en gezondheid, een nog ergere zomer(vakantie), en nu weeeeer niet. Ik weet het ik zeur en het ligt aan mezelf...maar pff...waarom is alles soms zo complex...

*Nog maar een bakkie thee neemt...*
Clauwheee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')