Had ik ook gehoopt..maar ons project loopt gewoon door en als klap op de vuurpijl "mag" ik volgende week veel werken, wat eigenlijk niet afgesproken was, wat eigenlijk ook niet kan, en ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen en en en nou ja het bekende liedje en ik wordt er nu poepieflauw van. Weeeer geen vakantie...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:25 schreef Zabb het volgende:
Goedenavond allen![]()
Ik ben vandaag ook naar school geweest, maar heb nu lekker 1,5 week vrij. Nou ja vrij, ik moet nog wel met allerlei opdrachten bezig maar hoef in ieder geval niet naar school!!
Handwasje(s) ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:36 schreef Martineke het volgende:vrijdag komt onze nieuwe wasmachine
dat kunnen we nog wel overbruggen met de kleren, bijna alles zit in de was zowat
![]()
Dat is duidelijk een geval van boven hun stand leven danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:44 schreef pluisje het volgende:
Hm, er staat in de straat, 2 huizen verderop, een huis te koop. Mooi huis, bewoners ervan zijn altijd in dure kleding gehuld, rijden dure auto, echt een beetje yuppen.
Had de auto al een tijd niet meer gezien, en omdat het huis te koop stond dacht ik dal ze al verhuisd waren, en naar een duurdere wijk ofzo waren vertrokken.
Net liep ik langs het huis, hangt er een aankondiging van de Belastingdienst op de deur: binnenkort vindt er een executieverkoop van de inboedel plaats
Krijg opeens zo het gevoel dat ik wel weet waar die auto gebleven is, en denk ook niet dat ze echt vrijwillig verhuizen, en al helemaal niet naar een duurdere wijk vrees ik
Clauwheee ikzeghelaasnietwatjewilhoren: Je moet echt voor jezelf opkomen hoor! Een ander doet het niet! Kies alsjeblieft voor jezelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Had ik ook gehoopt..maar ons project loopt gewoon door en als klap op de vuurpijl "mag" ik volgende week veel werken, wat eigenlijk niet afgesproken was, wat eigenlijk ook niet kan, en ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen en en en nou ja het bekende liedje en ik wordt er nu poepieflauw van. Weeeer geen vakantie...
Ehhh het lijkt er wel op ja, maar door de belastingdienst??? dan moet je toch al een grote tijd een flink vermoeden hebben dat het fout gaat, dat gebeurt niet in ene, toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef pluisje het volgende:
Hij had een eigen bedrijfje, vrees dat er daar iets niet helemaal goed is gegaan
Ja das niet zo best! Maar er gaat meestal toch nog wel wat tijd overheen voordat een bedrijf failliet gaat volgens mij. Dit is sowieso niet zo'n geweldige tijd om ondernemer te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehhh het lijkt er wel op ja, maar door de belastingdienst??? dan moet je toch al een grote tijd een flink vermoeden hebben dat het fout gaat, dat gebeurt niet in ene, toch?
Klinkt als een schaduwboekhoudinkje . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef pluisje het volgende:
Hij had een eigen bedrijfje, vrees dat er daar iets niet helemaal goed is gegaan![]()
Maar een executieverkoop heeft toch met een faillissement te maken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is er dan geen faillissement, want dan wordt er meestal een schikking getroffen (wel is de belastingdienst dan als eerste aan de beurt).
Ik dacht dat dan de verkoop door de curator zou worden gedaan. Maar ik kan er best naast zitten hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:08 schreef Zabb het volgende:
[..]
Maar een executieverkoop heeft toch met een faillissement te maken?
Clauwheeequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:11 schreef clauwheee het volgende:
miss_d en Rewimo![]()
Jullie hebben ook wel gelijk hoor, en ik baal ook gewoon dat ik niet harder ben. Ik zou ook maar 2 dagen werken, en dan rustig verder werken aan school en beetje relaxen en alles, maar onze "vakantiehulp" kon weeeer de hele (vakantie)week niet werken en een andere vaste kracht heeft vakantie..en we zitten zoals zo vaak de laatste tijd helemaal overhoop met de planning. Dus werd er zaterdag gezegd: het komt dus weer op jou neer...en ik ben verdorie gewoon niet zo stoer om te zeggen "nee sorry, ik kan niet...".
En het is waar...ik wil gewoon vakantie. Vorig jaar geen vakantie gehad, een kutjaar gehad qua studie en gezondheid, een nog ergere zomer(vakantie), en nu weeeeer niet. Ik weet het ik zeur en het ligt aan mezelf...maar pff...waarom is alles soms zo complex...
*Nog maar een bakkie thee neemt...*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |