Of 43 cm en they might be giants hetenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:38 schreef bukgeit het volgende:
Of 2 meter 23 zijn en dan de Dwarves heten. Ik ben er nog niet uit wat grappiger is.
* Mark betwijfelt of Doc er in gepast hadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:53 schreef Doc het volgende:
:Maar goed, het "Teach your children to worship Satan" t-shirt heb ik zelf ook niet gekocht: dat zou denk ik ook enigszins scheve gezichten geven
Relaxt is niet het eerste dat in me opkomtquote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef Ixnay het volgende:
The Dwarves is gewoon een relaxte band.
Die "flyers" zijn de echte kaarjtes muppet!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:51 schreef Doc het volgende:
En inderdaad: Echte kaartjes in wisselen voor flyers ...
Da's nog beter dan die kaartjes die flyers zijn ...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 06:56 schreef nipeng het volgende:
Die zijn afschuwlijk. Je hebt altijd dezelfde kaart naar welke gelegenheid je ook gaat.
Hehehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's nog beter dan die kaartjes die flyers zijn ...
Toen we binnen kwamen in de W2 kregen we opnieuw kaartjes uitgerijkt. "Goh leuk mogen we direct gratis naar het volgende concert. Da's dan weer sympatiszch" - bleken dat flyers te zijn ...
Dan beter zo'n hard kartonnen ding van de ticket service WAT EEN RECHTMATIG PLAATS BEWIJS IS!
U heeft een keyboard met braille?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:05 schreef nipeng het volgende:
een (mooier) WII kaartje.
Met Hermano jahquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:05 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hehehe
Ook leuk is dat soms mensen, staan ze eenmaal vooraan, uit de rij moeten om hun ticketservicekaartje om te wisselen voor een (mooier) WII kaartje.
Vooral leuk als er een lange rij is.![]()
Nipeng was jij er ook danquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef nipeng het volgende:
Wat foto's van hun gig in de W2 Den Bosch....
http://www.w2.nl/w2/fotomenu.asp?ShootID=129
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |