Hoe zit dit???
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 12:01 schreef Halinalle het volgende:
Je moet er dan ook niet bij kwijlen!
quote:Neuh, d'as alleen bezorgdheid.
Op vrijdag 07 september 2001 12:00 schreef Jeromar het volgende:
Als ik op straat loop zie ik veel decollete's (of tietspleten, of hoe je't ook noemen wilt). Sommige vrouwen kijken mij dan aan alsof ik een vies mannetje ben omdat ik naar hun decollete zit te kijken (terwijl het er soms echt half uit hangt....Hoe zit dit???
Denk aan die lantaarn!
*boink*
quote:Het hangt er helemaal vanaf hoe je ernaar kijkt, natuurlijk. Ik heb zelf ook weleens een wat lager uitgesneden hemdje aan of een knoopje verder open. Dat doe ik natuurlijk niet omdat ik wil dat niemand kijkt, maar als kerels me gaan lopen aangapen (of liever mijn borsten) vind ik al een stuk minder.
Als ik op straat loop zie ik veel decollete's (of tietspleten, of hoe je't ook noemen wilt). Sommige vrouwen kijken mij dan aan alsof ik een vies mannetje ben omdat ik naar hun decollete zit te kijken (terwijl het er soms echt half uit hangt....Hoe zit dit???
Even kijken = leuk en spannend (zou het moeten zijn)
Staren met de mond open is onbeleefd
quote:Ja, maar dat doe ik dus ook niet... Ik kijk eventjes snel (2 seconden) en dan kijk ik weer ergens anders.
Op vrijdag 07 september 2001 12:21 schreef Jezebel het volgende:[..]
Het hangt er helemaal vanaf hoe je ernaar kijkt, natuurlijk. Ik heb zelf ook weleens een wat lager uitgesneden hemdje aan of een knoopje verder open. Dat doe ik natuurlijk niet omdat ik wil dat niemand kijkt, maar als kerels me gaan lopen aangapen (of liever mijn borsten) vind ik al een stuk minder.
Even kijken = leuk en spannend (zou het moeten zijn)
Staren met de mond open is onbeleefd
quote:Same here!!
Op vrijdag 07 september 2001 12:25 schreef Jeromar het volgende:[..]
Ja, maar dat doe ik dus ook niet... Ik kijk eventjes snel (2 seconden) en dan kijk ik weer ergens anders.
Ik ben gek op borsten..... Daar kan ik gewoon niks aan doen....
Kan er nix aan doen, soms betrap ik me erop dat ik eerst naar de borsten van een vrouw kijk en dan pas omhoog...
call me a viezerik, aard van 't beesie..
quote:Yup..... heeeeel herkenbaar ....
Op vrijdag 07 september 2001 12:27 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Same here!!
Kan er nix aan doen, soms betrap ik me erop dat ik eerst naar de borsten van een vrouw kijk en dan pas omhoog...
call me a viezerik, aard van 't beesie..
quote:Even kijken mag (das ergens toch wel een beetje de bedoeling he?!), maar van mannen die niet tegen mij praten maar tegen m'n borsten neem ik meestal vrij snel afscheid...
Ja, maar dat doe ik dus ook niet... Ik kijk eventjes snel (2 seconden) en dan kijk ik weer ergens anders.
quote:Dat doe ik dus ook absoluut niet!
Op vrijdag 07 september 2001 12:49 schreef Hik het volgende:[..]
Even kijken mag (das ergens toch wel een beetje de bedoeling he?!), maar van mannen die niet tegen mij praten maar tegen m'n borsten neem ik meestal vrij snel afscheid...
quote:En dan ga je in Delft, gefrustreerd mannenbolwerk bij uitstek, studeren!
Op vrijdag 07 september 2001 12:49 schreef Hik het volgende:[..]
Even kijken mag (das ergens toch wel een beetje de bedoeling he?!), maar van mannen die niet tegen mij praten maar tegen m'n borsten neem ik meestal vrij snel afscheid...
quote:Hihi...
Op vrijdag 07 september 2001 12:54 schreef Halinalle het volgende:[..]
En dan ga je in Delft, gefrustreerd mannenbolwerk bij uitstek, studeren!
A girl 's gotta do what a girl 's gotta do...
quote:Heb jij een mooi decollete dan
Op vrijdag 07 september 2001 13:08 schreef Hik het volgende:[..]
Hihi...
![]()
A girl 's gotta do what a girl 's gotta do...
quote:Ik heb een heel mooi decollete, maar géén scanner
Op vrijdag 07 september 2001 13:10 schreef Jeromar het volgende:[..]
Heb jij een mooi decollete dan
foto?
quote:DAMN!
Op vrijdag 07 september 2001 13:20 schreef Hik het volgende:[..]
Ik heb een heel mooi decollete, maar géén scanner
quote:Wat is je bank/giro-rekening nummer? Als er genoeg FoKkers wat doneren, dan koop je wel even een scanner.. toch?
Op vrijdag 07 september 2001 13:20 schreef Hik het volgende:
quote:Deze wil ik best eens komen te bekijken of hij daadwerkelijk zo mooi is...
Op vrijdag 07 september 2001 13:20 schreef Hik het volgende:[..]
quote:fotootje dan?
Op vrijdag 07 september 2001 13:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Als ik een decolleteetje heb, mag daar best naar gekeken worden. Ik heb niets voor niets dat truitje dan aangetrokken
quote:Dit topic had eigenlijk "leg je decollete op de scanner en mail het aan Jeromar moeten heten..."
Op vrijdag 07 september 2001 13:41 schreef Jeromar het volgende:[..]
fotootje dan?
quote:FOEI!!
Op vrijdag 07 september 2001 13:35 schreef AlvaK het volgende:[..]
Wat is je bank/giro-rekening nummer? Als er genoeg FoKkers wat doneren, dan koop je wel even een scanner.. toch?
Het staat ook gewoon mooi vrouwelijk.
quote:juist
Op vrijdag 07 september 2001 18:41 schreef bruintjuh het volgende:
Vind ik ook. Als je zo'n truitje aantrekt, vraag je erom dat ze ff kijken, lijkt me logisch. Maar dan bedoelen wij vrouwen niet dat je er ALLEEN maar naartoe kijkt...Het staat ook gewoon mooi vrouwelijk.
quote:Daar ben ik het mee eens, ik draag het vooral omdat ik het zelf mooi vind staan! En dat the_great_cornholio het mooi vindt, is mooi meegenomen...
Het staat ook gewoon mooi vrouwelijk
Maarja, strakke truitjes/laag gesneden enz. ik doe het ook omdat IK dat leuk vind, en tuurlijk mag je wel ff kijken, maar zoals bruintje het al zei,. NIET STAREN,,.. daz gewoon niet leuk meer,... maar handtastelijk worden DAT IS PAS ECHT ERG, en krijg je ook een ram voor je kop (alleen moet je tegenwoordig als meisje uit kijken, heb ookal een paar keer moeten uitkijken dat ik die niet trugkreeg,... respectloos tegenwoordig,.. bah!*
enne,... ik draag inderdaad soms ERG provercerende kleding,... maar dan wel naar speciale gelegenheden, zoals The clinic
Jaaaaaah!! Een meeting organiseren! [Wasteland]
quote:Jij moet niet zeuren Swatje, want dat hele lijf van jou is gewoon een soort van geheim wapen!
Op vrijdag 07 september 2001 21:54 schreef Swatkat het volgende:
Ik heb zelfs een keer een vrouw gehad die alleen maar omlaag keek (okeej ze was wel bi maargoed) ze BLEEF naar beneden kijken,... izz ook niet leuk meer op een gegeven moment dan hoor! haahhaMaarja, strakke truitjes/laag gesneden enz. ik doe het ook omdat IK dat leuk vind, en tuurlijk mag je wel ff kijken, maar zoals bruintje het al zei,. NIET STAREN,,.. daz gewoon niet leuk meer,... maar handtastelijk worden DAT IS PAS ECHT ERG, en krijg je ook een ram voor je kop (alleen moet je tegenwoordig als meisje uit kijken, heb ookal een paar keer moeten uitkijken dat ik die niet trugkreeg,... respectloos tegenwoordig,.. bah!*
enne,... ik draag inderdaad soms ERG provercerende kleding,... maar dan wel naar speciale gelegenheden, zoals The clinic
Jaaaaaah!! Een meeting organiseren! [Wasteland]
quote:Nou, hoe zit dit?
Maar aan de andere kant: als de wijfies zo nodig twee konten willen hebben, dan moeten ze het wel geweldig vinden van zichzelf dat ze behept zijn met twee grote vette vleeshompen, die ze zo nodig buiten de deur moeten hangen. En dan zeg ik op mijn beurt (want ik ben zelluf niet zo'n wijffie) "dan moeten ze ook niet zo zeuren over mannetjes met vunzige blikken, want ze zijn dan zelf ook van dat kaliber
Tip: steek je hand er ook 's tussen (kan je lachen
mafkees!!!
quote:DAAAAAAR wil ik bij zijn!
Op zaterdag 08 september 2001 01:33 schreef hoogl298 het volgende:Tip: steek je hand er ook 's tussen (kan je lachen
mafkees!!!
quote:Djies, mens!! waar ben je nou in godsnaam mee bezig??
Op vrijdag 07 september 2001 21:54 schreef Swatkat het volgende:bla bla bla....BLEEF naar beneden kijken,... izz ook niet leuk meer op een gegeven moment dan hoor! haahha
...maar handtastelijk worden DAT IS PAS ECHT ERG, en krijg je ook een ram voor je kop
Je doet het zélf hoor, je mutserige kleding draagt ertoe bij dat de mannetjes je niet erg hoog inschatten, zeker wat betreft je IQ (van een vlo?)
Ze kunnen je daarom alleen nog maar zien als een nietszeggend leuk sexspeeltje.....wat jij stiekum ook het liefste bent....zo te merken.
Dus wijfkes!! gewoon niet zo zeiken!!
Accepteer gewoon de gevolgen van je kleedgedrag, volwassen is volwassen..nietwaar?
quote:Jij bent zeker ook van het slag dat vindt dat een vrouw een verkrachting kan uitlokken door haar kleding
Op zaterdag 08 september 2001 01:51 schreef hoogl298 het volgende:
Ze kunnen je daarom alleen nog maar zien als een nietszeggend leuk sexspeeltje.....wat jij stiekum ook het liefste bent....zo te merken.Dus wijfkes!! gewoon niet zo zeiken!!
Accepteer gewoon de gevolgen van je kleedgedrag, volwassen is volwassen..nietwaar?
Wat een kolder!!!
Als een vrouw niet met een koltrui wenst te lopen, prima, maar dat ze zich dan automatisch als onvolwassen sexxspeeltje met het iq van een vlo presenteert vind ik een randdelbielenredenering...
V.
quote:Dan ben je nog nooit een top-vrouw tegen gekomen: intelligent, elegant, lief, rijk en sexy as hell.
Op zaterdag 08 september 2001 01:51 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Djies, mens!! waar ben je nou in godsnaam mee bezig??
Wil zich wel als een soort van goedkope snol presenteren, maar wil dan wel op de "juiste manier" en met egards benaderd worden (en niet door de sukkels die je met dat soort zelf-stigmatiserende kleding naar je toe trekt)Je doet het zélf hoor, je mutserige kleding draagt ertoe bij dat de mannetjes je niet erg hoog inschatten, zeker wat betreft je IQ (van een vlo?)
Ze kunnen je daarom alleen nog maar zien als een nietszeggend leuk sexspeeltje.....wat jij stiekum ook het liefste bent....zo te merken.Dus wijfkes!! gewoon niet zo zeiken!!
succes met je leven
Als je aan je denkbeelden blijft vasthouden zal je een kneusje blijven en eindigen met een dom lelijk in lompen gehulde koe
quote:Ja, dat "slag" ben ik wel ja....
Op zaterdag 08 september 2001 02:08 schreef Verbal het volgende:[..]
Jij bent zeker ook van het slag dat vindt dat een vrouw een verkrachting kan uitlokken door haar kleding
![]()
quote:Jij begrijpt toch ook wel dat bepaalde kleding bepaalde reacties uit lokt? Je zult als vrouw niet moeten zeuren over de aandacht die je trekt met een push-up-beha en daaroverheen de vitrage van oma waar je dwars doorheen kijkt.
Als een vrouw niet met een koltrui wenst te lopen, prima, maar dat ze zich dan automatisch als onvolwassen sexxspeeltje met het iq van een vlo presenteert vind ik een randdelbielenredenering...
quote:Weer zo'n mooie ongenuanceerde opmerking van onze fok!doos
Op zaterdag 08 september 2001 01:51 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Djies, mens!! waar ben je nou in godsnaam mee bezig??
Wil zich wel als een soort van goedkope snol presenteren, maar wil dan wel op de "juiste manier" en met egards benaderd worden (en niet door de sukkels die je met dat soort zelf-stigmatiserende kleding naar je toe trekt)Je doet het zélf hoor, je mutserige kleding draagt ertoe bij dat de mannetjes je niet erg hoog inschatten, zeker wat betreft je IQ (van een vlo?)
quote:Kindje kindje kindje toch, ga jij maar lekker slapen....
Op zaterdag 08 september 2001 11:01 schreef Doc het volgende:[..]
Dan ben je nog nooit een top-vrouw tegen gekomen: intelligent, elegant, lief, rijk en sexy as hell.
succes met je leven
Als je aan je denkbeelden blijft vasthouden zal je een kneusje blijven en eindigen met een dom lelijk in lompen gehulde koe
Jij weet volgens mij 0,0 % van hoe ik in elkaar steek en hoe ik er uit zie (om nog maar te zwijgen van mijn fantastische partner)
Het is fijn voor jou dat je je kunt vinden in iets koe-achtigs (want ik associeer jouw reactie meer met een koe... hm... )
Jij vindt jezelf een topvrouw en zo "sexy as hell"?
Meestal denken de wat lelijkeren onder ons dat van zichzelf en hebben zij het ook nodig zich in een soort van prostiitutiemode te hullen om zichzelf sexy te "maken". Trekken ze het spul uit, dan blijkt mevrouw een ouwe uitgezakte knol te zijn, die nooit iets aan haar figuur heeft gedaan.....
Succes he, TOPKOE.....aaaaaaah....sexy as hell!!
quote:jij associeert "intelligent, elegant en topvrouw " zeker met het slag Lolo Ferrari etc. dat soort karakteriseringen vind ik méér van toepassing op type MENSEN als Greta Garbo, Nico, Annie Lennox, P.J. Harvey, Siouxsie Sioux of Jodie Foster par example!!
Op zaterdag 08 september 2001 11:01 schreef Doc het volgende:[..]
Dan ben je nog nooit een top-vrouw tegen gekomen: intelligent, elegant, lief, rijk en sexy as hell.
Met kinki kleding ga ik niet naar de supermarkt, alleen naar speciale gelegenheden, maar een mooi haltertopje draag ik met plezier hoor! (MET lage decolotee )
Ik draag kleding die ik fijn vind , zelfs thuis zal ik me sexy kleden als ik daar zin in heb...
(en dat hoeft niet altijd iets met zeer veel decolotee, en korte rokjes te zijn, maar ook bijvoorbeeld mijn chineze jurk staat erg sexy
en die is helemaal dicht:)
Ik ben trots op wat ik heb, mijn vriend vind het ook mooi als ik me sexy kleed, moet ik me anders altijd in gigantische slobbertruien gaan verhullen, en dan lijk ik pas weer intelligent volgens jou? hahahaa. (mijn vriend kleed zich ook altijd lekker voor mij, en hij heeft universiteit gedaan:) of is het bij weer mannen anders volgens jou? )
Niet alleen CU2, maar ook het Fok!forum is het bewijs dat steeds meer "speciale" mensen een internetverbinding hebben.... (de mooie quote van smots )
[Dit bericht is gewijzigd door Swatkat op 08-09-2001 11:49]
quote:ja, je bent een leeuwtje ( 5 augustus !), dat verklaart veel. leeuwen als Coco Chanel hadden wél stijl en zagen er ook "vrouwelijk" uit , dat was nog eens een intelligente topvrouw!!! Madonna idem dito, die kleedt zich "sexy" op een eigenzinnige, artistieke manier en niet op zo'n geijkte 13 in 1- dozijn manier volgens het gedresseerde kudde-vrouwtjes-cliché -beeld!!!
Op zaterdag 08 september 2001 11:38 schreef Swatkat het volgende:
BWAHAHAHAHAAA, ....
Ik draag kleding die ik fijn vind, zelfs thuis zal ik me sexy kleden als ik daar zin in heb...
(en dat hoeft niet altijd iets met zeer veel decolotee, en korte rokjes te zijn, maar ook bijvoorbeeld mijn chineze jurk staat erg sexy
en die is helemaal dicht:)
Ik ben trots op wat ik heb, mijn vriend vind het ook mooi als ik me sexy kleed
quote:Hier bedoel je jezelf mee, want van mij "mag" iedereen in z'n blote reet lopen, interesseert me geen fluit
Op zaterdag 08 september 2001 11:38 schreef Swatkat het volgende:een bekrompen persoon
quote:Supermarkt......kinki....haltertopje....
Met kinki kleding ga ik niet naar de supermarkt, alleen naar speciale gelegenheden, maar een mooi haltertopje draag ik met plezier hoor! (MET lage decolotee )
quote:Ik draag dit, ik draag dat, blaat blaat blaat...wat wil je hier nou mee zeggen? (je komt op mij over als iemand die zich erg nodig moet manifesteren en graag in de spotlights staat.....van jezelf! en dan noem ik mezelf een narcist...nou, jij bent er eentje hoor!!
Ik draag kleding die ik fijn vind, zelfs thuis zal ik me sexy kleden als ik daar zin in heb...
![]()
quote:
Ik ben trots op wat ik heb, mijn vriend vind het ook mooi als ik me sexy kleed
hahahaa. (mijn vriend kleed zich ook altijd lekker voor mij, en hij heeft universiteit gedaan:)
Vriendje heeft universiteit gedaan? Zegt mij nix hoor, tegenwoordig kunnen de grootste IQ-rampen nog aan zo'n voorgekauwd systeempje voldoen.
Nogmaals: wat wil je hier nou mee bewijzen?
(volgens mij alleen jezelf een dienst.....)
[/quote]
quote:Aneurism... is meester in de eclectiek...
Aneurism schreef het volgende:[/b]
Let niet op Hoogl, ze heeft wat problemen met zichzelf waardoor ze als oudere vrouw puberale neigingen heeft. Daarnaast heeft ze geen relatie omdat ze zich helemaal op haar werk wil storten en hem anders de deur uit kicked wanneer het haar uitkomt.
Hou je taai ouwe knar!!!
Yrrab heeft het goed, ik ben een leeuw:), en dat betekent inderdaad dat ik nogal graag (onbewust of bewust) in het middelpunt sta.
Mevr. hoog, jij snapte iets toch niet? dus ik dacht laat ik het deze mevr. even uitleggen. Iedereen moet lekker de kleren dragen die hun fijn vinden. En je hebt gelijk qua uitstraling, sexy, positief denken enz. dat straal je uit. ik kan eigenlijk inderdaad een vuilniszak aantrekken en dan zie ik er nog sexy uit
je moet ook absoluut geen dingen aantrekken voor een ander terwijl je je eronzeker in voelt, want dan staat het niet.
Maar laten we het er ook maar ophouden dat ik jou niet ken, en jij mij niet, en dat je niet zo snel tot conclusies moet springen....
quote:Zo is dat, Swatkat, je bent nou eenmaal Leeuw.
Op zaterdag 08 september 2001 13:36 schreef Swatkat het volgende:Maar laten we het er ook maar ophouden dat ik jou niet ken, en jij mij niet, en dat je niet zo snel tot conclusies moet springen....
quote:Tuurlijk moppie...
Op zaterdag 08 september 2001 11:13 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Kindje kindje kindje toch, ga jij maar lekker slapen....
Jij weet volgens mij 0,0 % van hoe ik in elkaar steek en hoe ik er uit zie (om nog maar te zwijgen van mijn fantastische partner)
Het is fijn voor jou dat je je kunt vinden in iets koe-achtigs (want ik associeer jouw reactie meer met een koe... hm...)
Jij vindt jezelf een topvrouw en zo "sexy as hell"?
Meestal denken de wat lelijkeren onder ons dat van zichzelf en hebben zij het ook nodig zich in een soort van prostiitutiemode te hullen om zichzelf sexy te "maken". Trekken ze het spul uit, dan blijkt mevrouw een ouwe uitgezakte knol te zijn, die nooit iets aan haar figuur heeft gedaan.....
Ik vind me zelf echt een topvrouw tuurlijk
volgende keer profiel maar checken als je zoiets schrijft
Mijn jarenlange ervaring heeft me geleerd Dat een vrouw intelligent, lief en vol zelfvertrouwen kan zijn en bij gelegenheden zin hebben om sexy gekleed te zijn omdat ze zich zelf daarin lekker voelen, zonder dat het hun intelligentie aantast .
Of denk je dat een kort rokje en diep decollete per direct het IQ aantast?
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 11:27 schreef YRRAB het volgende:
jij associeert "intelligent, elegant en topvrouw " zeker met het slag Lolo Ferrari etc.
quote:Ja(inderdaad!), nee(te junky), nee, nee(slank OK, anorexia nee), soms, en soms.
dat soort karakteriseringen vind ik méér van toepassing op type MENSEN als Greta Garbo, Nico, Annie Lennox, P.J. Harvey, Siouxsie Sioux of Jodie Foster par example!!
Catherine DeNeuve (spelling?) is ook een mooi voorbeeld.
quote:Nou nee, ik heb niet het idee dat de borstomvang een enorme samenhang heeft met de intelligentie. En "volksvrouwtje" is nou niet bepaald mijn stijl. Ik heb liever een vrouw die zo lekker in haar lijf zit om zonder gene sexy gekleed gaat met wie je ondertussen een goed gesprek kan hebben over de relatie tussen Sartre en DeBeauvoir bijvoorbeeld. Met alle gevolgen van dien natuurlijk
dus niet van die ordinaire volksvrouwtjes die zonodig hun uiers buiten de deur moeten hangen om mannen onbewust het signaal te geven hoe vruchtbaar ze wel niet zijn!!
quote:Hoe kom je er op dat Swatkat en anderen en ondergetekende een voorkeur hebben voor 13 in 1- dozijn manier volgens het gedresseerde kudde-vrouwtjes-cliché-geklede vrouwen?
Op zaterdag 08 september 2001 12:02 schreef YRRAB het volgende:
Madonna idem dito, die kleedt zich "sexy" op een eigenzinnige, artistieke manier en niet op zo'n geijkte 13 in 1- dozijn manier volgens het gedresseerde kudde-vrouwtjes-cliché -beeld!!!
Het gaat er om of een vrouw met een diep decollete meteen als "domme hoer" en zonder respect behandeld moet worden: dat lijkt me gelul (diep decollete kan ook gepaard gaan met stijl en klasse).
Dus als ik het goed begrijp moet ik mijn (mooie) decollete dan voortaan maar dichtknopen omdat ik anders het risico loop dat m'n IQ weglekt....?!
Wat een vreemde mensen heb je toch! Maargoed, ik denk altijd maar: het zegt meer over de mensen die zo naar mensen kijken dat het over de bekeken mensen zegt....ehm....snappie?!
BTW: Hoe vordert de inzamelingsactie voor mijn nieuwe scanner?
quote:waarom vinden al die vrouw-vrouwtjes toevallig allemáál de zelfde soort snollerige kleding mooi in overeenstemming met waar de gem. hetero-man op valt en lopen ze bijv. niet in eigenzinnige creaties!??
Op zaterdag 08 september 2001 17:50 schreef Hik het volgende:
Wat een onzin toch weer allemaal....Dus als ik het goed begrijp moet ik mijn (mooie) decollete dan voortaan maar dichtknopen omdat ik anders het risico loop dat m'n IQ weglekt....?!
het lijkt mij een weinig authentieke en onafhankelijke, ongeïndoctrineerde kleding-keuze!!!
quote:Tis zaterdag, kan je dit ff vertalen voor me?
Op zaterdag 08 september 2001 18:07 schreef YRRAB het volgende:[..]
waarom vinden al die vrouw-vrouwtjes toevallig allemáál de zelfde soort snollerige kleding mooi in overeenstemming met waar de gem. hetero-man op valt en lopen ze bijv. niet in eigenzinnige creaties!??
het lijkt mij een weinig authentieke en onafhankelijke, ongeïndoctrineerde kleding-keuze!!!
quote:morgen= het zondag, overmorgen= het maandag etc. misschien dat je het dan nog eens kunt overlezen en het dan begrijpt!!! veel succes,he!!!!!!!!
Op zaterdag 08 september 2001 18:40 schreef slakkie het volgende:[..]
Tis zaterdag, kan je dit ff vertalen voor me?
quote:dan staat er een hoop bla..
Op zaterdag 08 september 2001 18:58 schreef YRRAB het volgende:[..]
morgen= het zondag, overmorgen= het maandag etc. misschien dat je het dan nog eens kunt overlezen en het dan begrijpt!!! veel succes,he!!!!!!!!
quote:Dus je stoort je eraan dat mensen je beoordelen terwijl ze je niet eens kennen?!?!? Oh nee, wat naar! (welkom op Internet)
Op zaterdag 08 september 2001 11:13 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Nee als er op iemand het woord 'bekrompen' van toepassing is ben jij het wel.
quote:Hee Penance (pedant??)
Op zaterdag 08 september 2001 19:27 schreef Penance het volgende:Nee als er op iemand het woord 'bekrompen' van toepassing is ben jij het wel.
quote:Oh maar ik heb het hele forumpje WEL goed gevolgd.
Op zaterdag 08 september 2001 19:38 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Hee Penance (pedant??)
Volgens mij heb jij het hele forumpje niet goed gevolgd. Hoe kom ik hierbij?
Je antwoord is er niet naar, dat je dat wel hebt gedaan.
In eerste instantie (eerste alinea) snijdt jouw antwoord wel degelijk hout. Zonde (voor jou) dat je dat met de laatste zin weer helemaal tegenspreekt.....wel lachen( voor mij). Verders goede vrienden hoor, toi toi
Bedankt voor je reactie, die had ik namelijk niet zo snel verwacht, waarin je volledig instemt met het beeld dat ik van je heb.
Leuk stopwoordje trouwens: manifestatiedrang!(jaa, als je het eenmaal in het woordenboek gezien hebt laat het je niet meer los he!)
Nogmaals, bedankt voor een onvergetelijk stukje forum!
Toi toi!
[Dit bericht is gewijzigd door Penance op 08-09-2001 19:58]
quote:En mag ik vragen wat er mis is met mooi vinden wat het grootste gedeelte van de (mannelijke) bevolking mooi vindt?? Of moet ik me soms expres zo gaan kleden dat het grootste gedeelte van de bevolking mij niet aantrekkelijk vindt omdat, als ik dat wel doe, automatisch dom zou zijn?? Wat een zielig en gefrustreerd gelul zeg. Ik vind het leuk om als een aantrekkelijke vrouw beschouwd te worden, en het nog leuker om mensen daarna te verbazen met mijn intelligentie. Waarom zou je niet zo aantrekkelijk mogelijk mogen zijn?? Mensen die daardoor het oordeel vellen dat mijn iq wel 's tegen zou kunnen vallen vind ik zelf bijzonder dom en kortzichtig eik. Dus zie aldaar, er vind meteen al een natuurlijke schifting plaats, prima toch??
waarom vinden al die vrouw-vrouwtjes toevallig allemáál de zelfde soort snollerige kleding mooi in overeenstemming met waar de gem. hetero-man op valt en lopen ze bijv. niet in eigenzinnige creaties!??
quote:Graag gedaan, maarreh je slaat nu wel een heel ander toontje aan dan daarnet, voel je je door mijn laconieke houding een beetje gedwongen om het ook een beetje over de "gein"-boeg te gooien??
Op zaterdag 08 september 2001 19:54 schreef Penance het volgende:[..]
Nogmaals, bedankt voor een onvergetelijk stukje forum!
Toi toi!
Frapant, hoe iemand zó van intentie kan veranderen. I'm flabbergasted
quote:Ehhhh, juist ja. Het subtiele(?) verschil tussen 'laconiek' en sarcasme is aan jou duidelijk niet besteed. (IQ-ramp? Jawel!)
Op zaterdag 08 september 2001 20:01 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Graag gedaan, maarreh je slaat nu wel een heel ander toontje aan dan daarnet, voel je je door mijn laconieke houding een beetje gedwongen om het ook een beetje over de "gein"-boeg te gooien??
Frapant, hoe iemand zó van intentie kan veranderen. I'm flabbergasted
Leuk trouwens hoe je het woordje intentie gekopieerd hebt. Schattig.
Maar ik kan je verzekeren dat mijn intentie altijd duidelijk en stabiel is, iets waar ik jou niet van kan beschuldigen.
Toi toi! (note the sarcasm?)
quote:
quote:Die dolle, gekke, malle Penance-mans toch!!!
Op zaterdag 08 september 2001 20:23 schreef Penance het volgende:[..]
Ehhhh, juist ja. Het subtiele(?) verschil tussen 'laconiek' en sarcasme is aan jou duidelijk niet besteed. (IQ-ramp? Jawel!)
Leuk trouwens hoe je het woordje intentie gekopieerd hebt. Schattig.
Maar ik kan je verzekeren dat mijn intentie altijd duidelijk en stabiel is, iets waar ik jou niet van kan beschuldigen.Toi toi! (note the sarcasm?)
(note the sarcasm...of heb je dit net zelf uit het woordenboek gevist??? )
GEKKIE
quote:Ik kleed me wel altijd graag orgineel(maar heb helaas niet het geld om ECHT orginele kledingstukken aan te schaffen hehehe, haute couture, van bijv. Jean Paul Gaultier), ik hou van stijlvol sexy kleding, en dat dat nou zo af en toe een mooi zwart haltertopje is met lage decolletee zo what?:), ook een favoriet van mij is mijn paar rubberen topje die overigens geheel gesloten is, maar wel strak en dat is dan wel weer sexy =) Achja ik kan hier wel allemaal gaan opnoemen wat ik aan kledingstukken heb, maar dat duurt me te lang
Ik vind mensen zoals lola ferrari walgelijk, maar daar noem je ook iets...
Mensen die ik bijv. mooi vind is Chimene van OOsterhout (van gordon's angels) ik vind dat een gaaf wijf, stoer, en vrouwelijk:) offuhh,. Xena! *lol*(ik kan zo ff niet op namen komen) ..achja, ik vind vrouwen mooi die intelligent, sexy, en power uitstralen, dus baby-face of opblaaspop gelijkende vrouwen vind ik absoluut niet mooi..
Vrouwen die wat te zeggen hebben (zinvol), en niet stomme huppel-dozen.
Maar goed, we wijken af van het onderwerp: Decollete's!!!
Natuurlijk is er een verschil tussen sexy en trashy. Een combinatie van BH en visnet/vitrage is inderdaad niet mijn idee van een stijlvol/sexy decollete.
Het is juist mooier als er wat bedekt blijft zodat er wat aan de fantasie overgelaten wordt, maar daarvoor moet er wel iets zijn om de fantasie te prikkelen.
En dat gebeurt door een mooi, bij voorkeur vrij laag, en !welgevuld! decollete.
Wat betreft het IQ? Who cares? Daar kom je toch pas later achter, je kijkt eerst naar het uiterlijk (zowel mannen als vrouwen).
Uit het uiterlijk blijkt natuurlijk wel een stukje intelligentie en ook al speelt de keus in kleding daarbij een rol, die is zeker niet allesbepalend.
Decollete's zijn er niet voor niets, en dienen bekeken te worden, en als vrouwen dat niet leuk vonden hadden ze het al lang afgeschaft.
quote:een decollete hoeft voor mij niet gevuld te zijn. er zijn zat meiden en vrouwen met een cup anders dan DD. Zijn ook meiden die net niet voor een strijkplank aangezien worden. Ook die kunnen een interessante decollete hebben. Zolang je hun maar in hun waarde kan laten.
Op zaterdag 08 september 2001 22:28 schreef Penance het volgende:
Ik zal inderdaad wel dom zijn, want ik heb dus GEEN idee waar je het over hebt. (hmmm of is het juist andersom?)Maar goed, we wijken af van het onderwerp: Decollete's!!!
Natuurlijk is er een verschil tussen sexy en trashy. Een combinatie van BH en visnet/vitrage is inderdaad niet mijn idee van een stijlvol/sexy decollete.
Het is juist mooier als er wat bedekt blijft zodat er wat aan de fantasie overgelaten wordt, maar daarvoor moet er wel iets zijn om de fantasie te prikkelen.
En dat gebeurt door een mooi, bij voorkeur vrij laag, en !welgevuld! decollete.
Wat betreft het IQ? Who cares? Daar kom je toch pas later achter, je kijkt eerst naar het uiterlijk (zowel mannen als vrouwen).
Uit het uiterlijk blijkt natuurlijk wel een stukje intelligentie en ook al speelt de keus in kleding daarbij een rol, die is zeker niet allesbepalend.
Decollete's zijn er niet voor niets, en dienen bekeken te worden, en als vrouwen dat niet leuk vonden hadden ze het al lang afgeschaft.
Niemand kan eeuwig trashy zien. Als ze zich trashy kleden, dan is dat omdat ze dat op dat moment willen. Daar hoort je niet over te oordelen. Als je het niet staat dan moet je gewoon de andere kant opkijken. Er zullen zat mensen zijn die dat wel kunnen waarderen.
quote:Exactemundo!
Op zaterdag 08 september 2001 19:58 schreef Vivi het volgende:[..]
En mag ik vragen wat er mis is met mooi vinden wat het grootste gedeelte van de (mannelijke) bevolking mooi vindt?? Of moet ik me soms expres zo gaan kleden dat het grootste gedeelte van de bevolking mij niet aantrekkelijk vindt omdat, als ik dat wel doe, automatisch dom zou zijn?? Wat een zielig en gefrustreerd gelul zeg. Ik vind het leuk om als een aantrekkelijke vrouw beschouwd te worden, en het nog leuker om mensen daarna te verbazen met mijn intelligentie. Waarom zou je niet zo aantrekkelijk mogelijk mogen zijn?? Mensen die daardoor het oordeel vellen dat mijn iq wel 's tegen zou kunnen vallen vind ik zelf bijzonder dom en kortzichtig eik. Dus zie aldaar, er vind meteen al een natuurlijke schifting plaats, prima toch??
(ik hoef trouwens ook geen vent die het niet aankan om een aantrekkelijke vrouw naast zich te hebben lopen, en uit "veiligheidsoverwegingen" maar liever voor een grijs muisje kiest(en ondertussen maar gluren naar vrouwen die zich niet zonodig hoeven te bewijzen en zelfverzekerd genoeg zijn om een sexy truitje aan te trekken)
)
quote:Jemig, Vivi, dat we het toch nog eens eens zouden zijn over iets
Op zaterdag 08 september 2001 19:58 schreef Vivi het volgende:[..]
En mag ik vragen... [kehnip] ...sexy truitje aan te trekken)
)
V.
quote:Zou er dan toch nog hoop zijn voor ons, kleine kroko van me
Op zondag 09 september 2001 01:00 schreef Verbal het volgende:[..]
Jemig, Vivi, dat we het toch nog eens eens zouden zijn over iets
V.
sorry, kon het niet laten..
quote:Whoehahahahahaha!! LOL!!
Je was even vergeten dat je mij helemaal niet kent en geen idee hebt hoe ik eruit zie of wat mijn smaak is?!!?
quote:huh?? ehhh ja. Kom net me bed uit rollen.
Op zondag 09 september 2001 13:49 schreef milagro het volgende:
Jodie Foster.
Een intelligente én sexy vrouw, met decolleté, (en toch niet hoerig, Hoogl298)
quote:En tóch doet ze het!!! Juist leuk toch
Op zondag 09 september 2001 14:08 schreef hoogl298 het volgende:[..]
huh?? ehhh ja. Kom net me bed uit rollen.
Ik zie hier Jodie Foster, maar wat zie ik nog meer?
Ze heeft geen beha aan (viespeuk).
Jodie Foster heeft dit helemaal niet nodig! Zij is met beha net zo sexy (en zelfs nóg sexier). Ik snap daarom ook niet waarom zij zich heeft laten verleiden tot zoiets "overbodigs".
Jodie heeft dit helemaal niet nodig
quote:Ja, intelligentie straal je uit.
Op zondag 09 september 2001 13:41 schreef milagro het volgende:
Ik vind het leuk om aantrekkelijk gevonden te worden. Ik vind het leuk als mannen kijken. Ik vind het leuk om een compliment te krijgen.Een volkomen onsexy persoon wordt door sexy kleding niet opeens sexy.
Intelligentie straal je ook uit namelijk.
quote:Misschien de meeste heren...
Op zondag 09 september 2001 14:15 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ja, intelligentie straal je uit.
Maar denk je nou werkelijk dat manspersonen die nuances die jij opnoemt ook daadwerkelijk waarnemen?
Als ik hoor hoe ze in het algemeen over een sexy geklede vrouw praten.......de honden lusten er geen brood van! En dan hebben ze het nog niet eens over een goedkope snol ofzo..
De man lijkt wel alleen oog te hebben voor een stukje been en een glimp van een tiet. Men gaat echt niet ook nog eens kijken of "mevrouw" misschien een intelligente blik heeft......daar gaat de aandacht van de meeste heren onder ons niet naar uit
Als een vrouw -onafhankelijk van welke kleding dan ook- zeer beperkt in de conversatie is, is de echte sexappeal ook snel vertrokken...
quote:Mja, wederom een hoop geblaat, misschien is onzin iets voor jou?
Op zondag 09 september 2001 14:08 schreef hoogl298 het volgende:[..]
huh?? ehhh ja. Kom net me bed uit rollen.
Ik zie hier Jodie Foster, maar wat zie ik nog meer?
Ze heeft geen beha aan (viespeuk).
Jodie Foster heeft dit helemaal niet nodig! Zij is met beha net zo sexy (en zelfs nóg sexier). Ik snap daarom ook niet waarom zij zich heeft laten verleiden tot zoiets "overbodigs".
Jodie heeft dit helemaal niet nodig
quote:Precies, lijkt me ook.
Op zondag 09 september 2001 16:37 schreef Doc het volgende:[..]
Misschien de meeste heren...
Als een vrouw -onafhankelijk van welke kleding dan ook- zeer beperkt in de conversatie is, is de echte sexappeal ook snel vertrokken...
Een sexy uiterlijk, door kleding of uitstraling zegt niets over de geestelijk bagage van die persoon.
Alsof als je intelligent bent geen interesse zou mogen hebben voor uiterlijk en (sexy) kleding.
Het een sluit het ander niet uit.
Als iemand er geen waarde aan hecht, is dat prima toch. Maar om een ander, die dat wel doet, meteen als oppervlakkig en hoerig te zien, lijkt me wat ver gaan.
Zo overtrokken oordelen riekt naar jaloezie.
quote:Ja, absoluut.
Op zondag 09 september 2001 21:05 schreef milagro het volgende:Maar om een ander, die dat wel doet, meteen als oppervlakkig en hoerig te zien,
riekt naar jaloezie.
(ben ik het toch nog met je eens.....)
quote:Tsjaa, het KAN natuurlijk aan mij liggen, maar als ik het hele forum goed gelezen heb (zou het?) ben jij degene die mensen die graag decollete's/strakke truitjes enz. dragen bestempelt als hoerig, snollerig, etc.
Op zondag 09 september 2001 21:13 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Ja, absoluut.
Dat vind ik nou ook Milagro. Je moet gewoon iedereen in zijn waarde laten, anders is het gewoon jaloezie
Het lijkt wel alsof je een zekere jaloezie koestert jegens mensen die zgn. 'alles' hebben: namelijk een mooi lichaam EN intelligentie.
quote:hoe weet je dan dat zij dat allebei niet bezit en het is toch ook hartstikke duidelijk dat het sarcasme er afdruipt bij hoogl.!!!
Op zondag 09 september 2001 21:22 schreef Penance het volgende:[..]
Tsjaa, het KAN natuurlijk aan mij liggen, maar als ik het hele forum goed gelezen heb (zou het?) ben jij degene die mensen die graag decollete's/strakke truitjes enz. dragen bestempelt als hoerig, snollerig, etc.
Het lijkt wel alsof je een zekere jaloezie koestert jegens mensen die zgn. 'alles' hebben: namelijk een mooi lichaam EN intelligentie.
quote:Dat weet ik inderdaad niet, maar gezien de reacties wringt de schoen wel ergens, zullen we maar zeggen.
Op zondag 09 september 2001 22:27 schreef YRRAB het volgende:[..]
hoe weet je dan dat zij dat allebei niet bezit en het is toch ook hartstikke duidelijk dat het sarcasme er afdruipt bij hoogl.!!!
quote:ja, dat heb ik gelezen en er blijkt nergens uit dat ze jaloers zou zijn op iemands borsten ; integendeel, ze schrijft nl. dat ze ze liever kwijt dan rijk is !!!!!!!
Op maandag 10 september 2001 00:01 schreef Penance het volgende:[..]
Dat weet ik inderdaad niet, maar gezien de reacties wringt de schoen wel ergens, zullen we maar zeggen.
Wat betreft sarcasme: IK was sarcastisch (onder andere:)), jij en hoogl denken misschien dat het saracsme er af droop, maar er schuilt wel wat meer achter. Had je het borstverkleinings-topic al gelezen? Precies.
quote:*ZUCHT*
Op maandag 10 september 2001 00:12 schreef YRRAB het volgende:[..]
ja, dat heb ik gelezen en er blijkt nergens uit dat ze jaloers zou zijn op iemands borsten ; integendeel, ze schrijft nl. dat ze ze liever kwijt dan rijk is !!!!!!!
quote:Penance is een beetje Pedant , veel Virgo-invloeden of zo !?
Op maandag 10 september 2001 00:21 schreef Penance het volgende:[..]
*ZUCHT*
Zoals gewoonlijk sla je de plank weer eens volkomen mis.
Als je iets verder gekeken had dan je neus lang is had je uit mijn post kunnen begrijpen dat ik NIET concreet doelde op de borsten, maar op het totaalpakket, hetgeen toevalligerwijs in deze topic gepaard gaat met borsten en mensen (vrouwen) die er in dit geval WEL tevreden mee zijn, lees: zichzelf.
quote:Volgens mij sla jij de plank weer eens volledig mis.
Op maandag 10 september 2001 00:21 schreef Penance het volgende:[..]
*ZUCHT*
Zoals gewoonlijk sla je de plank weer eens volkomen mis.
Als je iets verder gekeken had dan je neus lang is had je uit mijn post kunnen begrijpen dat ik NIET concreet doelde op de borsten, maar op het totaalpakket, hetgeen toevalligerwijs in deze topic gepaard gaat met borsten en mensen (vrouwen) die er in dit geval WEL tevreden mee zijn, lees: zichzelf.
(ik heb ook zo mijn ideeen over jouw gedrag hier op het forum...en dat is......je bent bang voor vrouwen met een non-conformistische kijk op de zaken....iets waar je Yrrab niet op kunt betrappen, maar die is dan ook niet behept met cliché-denken zoals jij... Maar wat wil je als stier zijnde Pech voor je
[Dit bericht is gewijzigd door Penance op 10-09-2001 08:52]
quote:Over amateurpsychologie en de plank mislaan gesproken...
Op zaterdag 08 september 2001 11:13 schreef hoogl298 het volgende:Jij vindt jezelf een topvrouw en zo "sexy as hell"?
quote:*applaus*
Op maandag 10 september 2001 10:53 schreef Doc het volgende:[..]
Over amateurpsychologie en de plank mislaan gesproken...
Hoogl298>
Nu weet ik dat plaatjes niet veel zeggen maar toch.....
een topvrouw met een BAARD?!?!?!??! LOL
profieltjes checken is inderdaad best handig voordat je wat zegt.
Leuk decolletee, Vonne
Maar goed, ontopic.
Ik heb nooooooit iets bloots gedragen, nooit aan gedacht eik.
Maar nu ik 46 ben , ja U leest het goed, 46 ben, ben ik dermate trots op mijn lijf dat ik graag " blote tieten truitjes" draag, niet voor anderen, maar voor mezelf!!!!
quote:Nogmaals Jodie met uiers buiten de deur.
Op zaterdag 08 september 2001 11:27 schreef YRRAB het volgende:[..]
jij associeert "intelligent, elegant en topvrouw " zeker met het slag Lolo Ferrari etc. dat soort karakteriseringen vind ik méér van toepassing op type MENSEN als Greta Garbo, Nico, Annie Lennox, P.J. Harvey, Siouxsie Sioux of Jodie Foster par example!!
dus niet van die ordinaire volksvrouwtjes die zonodig hun uiers buiten de deur moeten hangen om mannen onbewust het signaal te geven hoe vruchtbaar ze wel niet zijn!!
quote:Het zit nou eenmaal in je natuur om er naar te kijken.
quote:
Op maandag 10 september 2001 11:16 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Leuk decolletee, VonneMaar goed, ontopic.
Ik heb nooooooit iets bloots gedragen, nooit aan gedacht eik.
Maar nu ik 46 ben , ja U leest het goed, 46 ben, ben ik dermate trots op mijn lijf dat ik graag " blote tieten truitjes" draag, niet voor anderen, maar voor mezelf!!!!
quote:ten eerste was die opmerking van hoogl298 en niet van mij!!!!!!!!,
Op maandag 10 september 2001 11:21 schreef milagro het volgende:[..]
Nogmaals Jodie met uiers buiten de deur.
[afbeelding]
Zo zie je maar, ook intelligente topvrouwen hebben zo af en toe de behoefte om hun vruchtbaarheid te tonen.
quote:en trouwens, lopen de doorsnee vrouwtjes erbij / zien ze er uit als Jodie Foster???? nou dan !!!!!!
Op maandag 10 september 2001 11:21 schreef milagro het volgende:[..]
Nogmaals Jodie met uiers buiten de deur.
[afbeelding]
Zo zie je maar, ook intelligente topvrouwen hebben zo af en toe de behoefte om hun vruchtbaarheid te tonen.
quote:Op zaterdag 08 september 2001 11:27 schreef YRRAB het volgende:
Op maandag 10 september 2001 11:28 schreef YRRAB het volgende:[..]
ten eerste was die opmerking van hoogl298 en niet van mij!!!!!!!!,
ik interpreteer die foto van Jodie Foster niet als hoerig of vruchtbaarheidstonend!!!
quote:Jij zegt hierboven dat een vrouw als Foster niet de behoefte heeft haar uiers te tonen, nou, blijkbaar wel. Als je haar in deze creatie bij de Oscar uitreiking gezien had toen, had je kunnen zien dat er praktisch vol zicht was op haar borsten.
jij associeert "intelligent, elegant en topvrouw " zeker met het slag Lolo Ferrari etc. dat soort karakteriseringen vind ik méér van toepassing op type MENSEN als Greta Garbo, Nico, Annie Lennox, P.J. Harvey, Siouxsie Sioux of Jodie Foster par example!!
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 10-09-2001 12:51]
quote:Blijkbaar kun je iemand stijlvol en minder stijlvol een blik op je borsten gunnen...
Op maandag 10 september 2001 11:55 schreef milagro het volgende:[..]
Jij zegt hierboven dat een vrouw als Foster niet de behoefte heeft haar uiers te tonen, nou, blijkbaar wel. Als je haar in deze creatie bij de Oscar uitreiking gezien had toen, had je kunnen zien dat er praktisch vol zicht was op haar borsten.
En zouden ze haar na het zien van deze foto's nu ook gelijk uit haar Mensa-club (?) hebben gegooid omdat ze, aan haar borsten te zien, toch blijkbaar echt dat hoge IQ niet hebben kan?!
quote:Dat bedoel ik dus, intelligent, stijlvol en toch een wel zeer aanwezig decolleté.
Op maandag 10 september 2001 14:34 schreef Hik het volgende:[..]
Blijkbaar kun je iemand stijlvol en minder stijlvol een blik op je borsten gunnen...
En zouden ze haar na het zien van deze foto's nu ook gelijk uit haar Mensa-club (?) hebben gegooid omdat ze, aan haar borsten te zien, toch blijkbaar echt dat hoge IQ niet hebben kan?!
Als een meisje lief voor je is, en het is gewoon een schat van een meid, is het mooi mee genomen als ze een leuke boezem heeft!
Daar wil ik natuurlijk niet mee zeggen dat je niet in de verleiding komt om even te kijken als je langs loopt.
[tip] Als je dan toch kijkt, en denkt van , kijk dan ook even naar haar koppie. Is dat helemaal lekker?! GO FOR IT! [/tip]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |