denk maximaal 4, aangezien je maar 4 aansluitingen op je xbox hebtquote:Op woensdag 3 november 2004 21:14 schreef pkwarts het volgende:
weet iemand hoe veel speler pes 4 offline multiplayer is? 2 of 4? (xbox versie, maar zal waarschijnlijk bij elke versie hetzelfde zijn)
dat snap ik, daarom zei ik ook 2 of 4. het kan namelijk zijn dat er geen 2 vs 2 in zit, dat wil ik dus ff weten....quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
denk maximaal 4, aangezien je maar 4 aansluitingen op je xbox hebt![]()
moiquote:Op donderdag 4 november 2004 01:32 schreef Hellrazor het volgende:
wie heeft er nou een multitap![]()
Dat valt best mee, die awards worden namelijjk zo ongeveer gesponsord door EAquote:Op donderdag 4 november 2004 13:42 schreef Thetallguy het volgende:
Nomineren ze bij de TMF Game Awards..PES 3 :')
Het lijkt me handig als we binnenkort een apart XBOX topic openenquote:PS2-versie neem ik aan? of Review versie van de Xbox
PS2 heeft geen livequote:Op donderdag 4 november 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
PS2-versie neem ik aan? of Review versie van de Xbox
Maar hoe wil jij dan de XBOX versie al gaan halen, terwijl die pas over twee weken verschijnt?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
PS2 heeft geen live
volgens http://www.xboxworld.nl komt ie vandaag uit.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef BGN het volgende:
[..]
Maar hoe wil jij dan de XBOX versie al gaan halen, terwijl die pas over twee weken verschijnt?
Foutje van xboxworld, wordt hier uitgelegd, ik heb hem vandaag iig nergens gezien, en ook bij gcshop staat mijn preorder nog niet op verzondenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens http://www.xboxworld.nl komt ie vandaag uit.
alweer een fout van xboxworld, eerst al dat gelul met Halo 2 pre-orderquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef BGN het volgende:
[..]
Foutje van xboxworld, wordt hier uitgelegd, ik heb hem vandaag iig nergens gezien, en ook bij gcshop staat mijn preorder nog niet op verzonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |