3 nachten nogquote:INFO
quote:
# Al een lange tijd wachten de voetbalfans op nieuws over de aangekondigde Pro Evolution Soccer titel op de Xbox. Vandaag is het zo ver, de eerste beelden en details zijn prijs gegeven. Een kleine teleurstelling; er is nog steeds geen woord gerept over Xbox Live support. Dat zou wel even tegenvallen, zeker omdat de FIFA serie van Electronic Arts wel degelijk online gaat tegen het einde van het jaar.
# De Pro Evolution Soccer serie staat bekend als de beste voetbaltitel op de markt. Hoewel de FIFA serie veel bekender is dankzij de marketingkracht van Electronic Arts, weet Konami EA's voetbalserie altijd een stapje voor te zijn in gameplay en kwaliteit, althans zo is het algemene sentiment. Dat de titel naar de Xbox komt was dan ook groot nieuws, al die maanden geleden. Zeker voor ons voetbal gekken in Europa. Volgens Konami is Pro Evolution Soccer 4 een echte 'quantum-sprong' voorwaarts in het voetbal genre. Zo hebben ze nog vloeiendere bewegingen in het spel zitten en is het spel nog makkelijk en intuïtiever te besturen. Ook nieuwe vrije trap en penalty systemen moeten het leuker en interessanter maken om te spelen.
# Ook hebben alle spelers meer persoonlijke eigenschappen. Zo zullen bekende spelers lopen zoals ze dat in het echte leven doen, of zelfs op hun eigen karakteristieke manier een bal aannemen of wegtrappen. Dit loopt vervolgens vloeiend over in het nieuwe dribbelsysteem, waarbij de speler meer controle heeft over hoe de spelers in een op een gevechten voorbij zijn man komt.
# Een on-screen scheidsrechter is nu aanwezig, die daadwerkelijk over het veld rent en de Master League speelmodi is weer terug te vinden. Ook kan de speler zijn beste spelers in zijn eigen team stoppen en bewaren om mee te spelen, en zullen spelers tijdens een Master League gedwongen het veld moeten verlaten als ze een ernstige blessure oplopen. We zijn benieuwd.
# Zoals je ziet is er geen sprake van multiplayer of Xbox Live support, we verwachten natuurlijk wel een twee-speler modi, maar over details van online spelmodi moeten we nog even wachten, als die überhaupt komen. Het spel komt uit in de loop van het jaar, en hier onder zijn de eerste shots, van ondefinieerbaar formaat, vermoedelijk PC.
bron
Pikmin 2,quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:35 schreef Logitik het volgende:
Ik baal ervan dat hij niet vaar de Gamecube uitkomt! Das een goed teken dat de Gamecube al dood is.. zo goed als dood dan.. (geld trouwens voor vele spellen)
Nee, is Winning Eleven 8...quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:05 schreef R_B het volgende:
ff een vraagje is dit PES 3?
ftp://sg-corner:sg_files@(...)holland-cameroon.wmv
Het is zeker dat PES4 GEEN network play zal ondersteunen op de PS2 jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef vanBoeschoten het volgende:
Dat ie op de PS2 niet het netwerk gebeuren ondersteund is ook al zeker of niet ??
En gepatched, I presume...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:23 schreef Albertinho het volgende:
[..]
Nee, is Winning Eleven 8...
Das waar maar toch...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:27 schreef HomerJ het volgende:
Screenshots van voetbal spellen zijn niet zo cool! Filmpjes staan er genoeg
Ik heb hem al een weekje (PS2)quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:08 schreef Duiveltja het volgende:
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4
[afbeelding]
[..]
3 nachten nog
Zijn er al serieus winkels die hem vandaag al verkopen?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:04 schreef Kremers het volgende:
Bij dimplus is hij inmiddels te koop, nu hopen dat Dixons ed snel volgen
Dat is nog redelijk positief over Fifaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:38 schreef Fernando-Nelson het volgende:
Ik heb vandaag eventjes FIFA 2005 gespeeld. Waarom iedereen zegt dat dat spel zo mooi is, is voor mij een raadsel. Het grafisch echts niks beter dan PES4. Alleen de gameplay is tien keer verrotter.
vind het er weinig vernieuwend uitzienquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:28 schreef R_B het volgende:
2 filmpjes:
http://clientes.netvisao.pt/pesfan/PES4/PES4_Xbox3.wmv
http://clientes.netvisao.pt/pesfan/PES4/PES4_Xbox2_High.wmv
Inderdaad,quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
haha dat prodigy/usher nummerwat triest :')
Ja ik, al een tijdje.. niet legaal dus maar goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:03 schreef Kremers het volgende:
Niemand die hem al heeft?
En is het wat?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:21 schreef Keano het volgende:
Ik heb em!
Toys R Us in Eindhoven59,99
MM A'dam ¤54,99. Viel me wel wat tegen, ik had ¤49.99 verwacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
weet iem toevallig ook hoeveel ie kost bij mediamarkt?
ja op gamershellquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:13 schreef Rahl het volgende:
PES 3 ook geen demo?
tnxquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:27 schreef taart het volgende:
[..]
ja op gamershell![]()
http://www.gamershell.com/download_3907.shtml
Er zit wel verschil tussen, in principe is de PAL60 mode mooier. Er schijnt ook een klein verschil in snelheid tussen de twee versies te zitten. En bij PES4 geeft de 60 stand de meeste slowdown.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:44 schreef Fernando-Nelson het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de PAL50 mode en de PAL60 mode...? Ik merk er nooit verschil tussen.
Woohoooquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:55 schreef HomerJ het volgende:
Er zit Netwerk ondersteuning op de PC-versiezie www.pes4.com
Op www.winning-eleven.com staan alle juiste namen (niet alleen voor winning eleven 8 maar ook al voor PES4)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:30 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand een link naar een site met de juiste namen? Ik ben bezig geweest met NL elftal, maar sommige zijn wat lastig.
Oh jah, ze hebben weer grappige namen meegegeven: "Ooidork"
Salmon zeker?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:48 schreef truSteh het volgende:
Net mijn eerste goal in de PES serie gescoordAjax - FC Groningen in de League, eerste game. 86ste minuut, stand 0-0 en ik ren op de verdediging af, op de een of andere vage manier loop ik langs de vedediger (beetje duwen en trekken
) en voor het zestien meter gebied geef ik een lobje over de keeper heen (stond ongeveer op de helft van het zestien meter gebied) en hij gaat net onder lat erin.. ik vond het een cool goal
Kweenie, Sonck volgens mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:29 schreef Albertinho het volgende:
[..]
Salmon zeker?![]()
vierkantje en dan Xquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:51 schreef OreO het volgende:
ik merk ook dat 1 op 1 met de keeper niet echt makkelijk is..
Dan doe je iets foutquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef truSteh het volgende:
Pfff ik word er echt helemaal ziek van dat de CPU automatisch de spelers voor je selecteerd waar je mee loopt, echt strontziek gewoon. Wil ik net de bal afpakken gaat ie swtichen -_-
De gasten van Real Madrid laten ook wel veel passes gaan zeg, met Ajax had ik dat minder.. frusterend
je weet dat je dat switchen op manual kunt zetten he?quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef truSteh het volgende:
Pfff ik word er echt helemaal ziek van dat de CPU automatisch de spelers voor je selecteerd waar je mee loopt, echt strontziek gewoon. Wil ik net de bal afpakken gaat ie swtichen -_-
De gasten van Real Madrid laten ook wel veel passes gaan zeg, met Ajax had ik dat minder.. frusterend
je moet het doen bij dat scherm waar je kiest voor welke kant je speelt (links of rechts), je moet dan dacht ik L1 drukken, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:12 schreef truSteh het volgende:
neeff zoeken, kon niks vinden wat er op leek
ik zie het ja, thxquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet het doen bij dat scherm waar je kiest voor welke kant je speelt (links of rechts), je moet dan dacht ik L1 drukken, maar dat weet ik niet zeker.
ja.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heb een hele tijd Winning Eleven 7 INTERNATIONAL gespeeld.. van een maat gekregen ben er echt niet in thuis, maar is dat de voorloper van PES 4 ofzo ?!
je bedoelt zeker schijnshot maar ik bedoel dat als je 1op1 met de keeper staat en geen tijd hebt en gewoon moet schieten dat de keeper hem meestal red nu inplaats van dat je hem in de hoek legt..quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vierkantje en dan X
vierkantje en dan R1quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:28 schreef OreO het volgende:
[..]
je bedoelt zeker schijnshot maar ik bedoel dat als je 1op1 met de keeper staat en geen tijd hebt en gewoon moet schieten dat de keeper hem meestal red nu inplaats van dat je hem in de hoek legt..
ligt aan jouquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:14 schreef truSteh het volgende:
pff ligt het aan mij of krijg ik gewoon veel kaartenelke tackle wel rood of geel, das niet leuk
Hoe bedoel je dat? Zo naast em gaan lopen en dan pressure 1 of 2 ofzo? Dat doe ik vaag genoeg maar een lekkere tackel is natuurlijk veel leuker (mits je er geen kaart voor krijgt)quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:21 schreef BGN het volgende:
Dan moet je de bal eens spelen man.
Dat moet je doen als de keeper op je af komt rennen. Anders schiet je hem gewoon recht in z'n handen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vierkantje en dan R1
ja.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat moet je doen als de keeper op je af komt rennen. Anders schiet je hem gewoon recht in z'n handen.
En Trabelsi al bij Arsenal :Squote:Op maandag 18 oktober 2004 18:20 schreef OreO het volgende:
wel jammer dat ajax niet compleet is... ik mis boekhari en die 2 argentijnen en nadat ik zlatan bij juve heb gezet wil die niet meer terug komen!
wel opvallend dat sonk best goed is
Kan je bij Play.com met Paypal betalen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:33 schreef Kremers het volgende:
Heb net dit handige apparaatje bij play.com besteld:
[afbeelding]
Past 2x meer op dan op een standaard memcard, en deze kun je ook op je PC aansluiten om vervolgens updates te downloaden voor PES3/4
Kan die extra ruimte ook wel gebruiken, gezien ik altijd veel replay's enzo bewaar, is die 8MB zo vol.
Dacht van niet, maar paypal is toch ook met CreditCard?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je bij Play.com met Paypal betalen?
lol ja.. heb gewoon een pest hekel aan die sonk dat ik hem gewoon niet opstel maar niemand wil em ook kopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
En Trabelsi al bij Arsenal :S
En Sonck is in het echt ook best goed, alleen niet bij Ajax !!![]()
ja in de game is zijn chart niet ech goed.. hij neemt onwijs snel afquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:55 schreef BGN het volgende:
Trabelsi
Ik had het meer over het feit dat hij bij Arsenal gezet isquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:54 schreef OreO het volgende:
[..]
ja in de game is zijn chart niet ech goed.. hij neemt onwijs snel af
Kun je dan vanaf internet de goeie namen halen en dan via dit ding op je memorycard zetten ??quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:33 schreef Kremers het volgende:
[afbeelding]
Past 2x meer op dan op een standaard memcard, en deze kun je ook op je PC aansluiten om vervolgens updates te downloaden voor PES3/4
Kan die extra ruimte ook wel gebruiken, gezien ik altijd veel replay's enzo bewaar, is die 8MB zo vol.
ja... maar heb em ook weer aan arsenal verkocht lolquote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:07 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik had het meer over het feit dat hij bij Arsenal gezet is
Maar die charts werken voor de rest wel aardig?
Uiteraard, das is de reden dat ik hem gekocht hebquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:14 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Kun je dan vanaf internet de goeie namen halen en dan via dit ding op je memorycard zetten ??
Want dat scheelt wel een bult werk, en ik wil toch altijd wel de goede namen hebben !!!
daar gebruik ik een gewone 64Mb USB stick voor.... daar past veel meer op!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:33 schreef Kremers het volgende:
[afbeelding]
Weet je zeker dat dat niet werkt, of is dit 1 of andere verkooptruck ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar die wordt toch helemaal niet herkent door de PS2? Bovendien werken die .max updates daar niet op.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:53 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar die wordt toch helemaal niet herkent door de PS2? Bovendien werken die .max updates daar niet op.
Lijkt me van niet, zou niet weten hoe je een .max file zonder de software/max drive op PES4 save file wil importeren.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:20 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet werkt, of is dit 1 of andere verkooptruck ?
De voorganger van de MAX-drive is de X-port. Dan moet je een usb kabel aan de ene kant verbinden met je PS2 en aan de andere kant met een cradle. Ook moet je de cradle verbinden met je PC, terwijl alles gelijktijdig aan moet staan. Dat werkt nou niet echt ideaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, zou niet weten hoe je een .max file zonder de software/max drive op PES4 save file wil importeren.
Bovendien wordt er bij de max speciale bootsoftware geleverd omdat de PS2 hem standaard niet herkent, dus waarom een andere USB stick dan wel?
welke software dan ?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:54 schreef jpg97 het volgende:
Ja je moet natuurlijk wel de software hebben, maar verder werkt het met elke usb stick, mits 64mb ( maximaal, want met mijn 256 stick werkt het niet ).
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:39 schreef jpg97 het volgende:
maxdrive software
Via Nieuwstracker.nl - Gamesquote:Op de officiele homepage van Konami staat een interview met de maker van de Winning Eleven/Pro Evolution Soccer serie, Shingo "Seabass" Takatsuka. In het interview wordt de PSP versie van Pro Evo besproken en wordt de toekomst van de serie onder de loep genomen.
- Belangrijkste nieuws is dat men al bezig is aan een Pro Evo 5 voor de PS2!
- Pro Evo 6 zal op de nieuwe generatie consoles verschijnen. Op de nieuwe systemen zal meer met Motion Capturing Data verwerken zodat de bewegingen van de spelers nog beter worden. Hierdoor kan men meer balspel-varianten inbouwen en zal de intelligentie van de spelers verbeteren.
- Voor Pro Evo op de PSP zijn nog geen concrete data vrijgegeven want men bevind zich nog in de ontwikkelfase.
- Een van de doelen voor Pro Evo op de PSP is dat het mogelijk moet worden om 2 teams tegen elkaar te laten spelen, dus 11 tegen 11, waarbij iedereen 1 poppetje bestuurt.
Goed nieuws dus!
Je kunt hem kopen met of zonder 16MB stick.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:39 schreef Kremers het volgende:
Lijkt me niet dat die los te koop is? Dan zit je met een ongebruikte 16MB stick.
Ja als je ps2 gechipt is kun je het ook dll...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
![]()
juistquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:17 schreef HomerJ het volgende:
http://sg-corner.blogsite.org/viernovember.JPG
4 November
Is dit:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:33 schreef Kremers het volgende:
[afbeelding]
waarom zou je in godsnaam een system link optie willen hebben voor een voetbalspel?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:45 schreef Max-Westerman het volgende:
zit er nou ook een system link optie voor de xbox bij of niet?
Nee man, die klinische FIFA graphics zijn pas zumquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kvind het wel superlelijk vergeleken met fifa
*heeft medelijden*quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:38 schreef Thetallguy het volgende:
Vandaag eindelijk gekocht
Alleen heeft mijn vriendin Sex & the City seizoen 1-5 ein huis gehaald dus ik mag pas eind volgende week ofzo![]()
Jup, als je een speler maakt kan je ook 35 verschillende manieren van juichen doen o.a die pijl&boogquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:58 schreef D3nn15 het volgende:
Hahaha wat vet! Ik scoor net met v.d Meyde doet hij ze pijl en boogschieten doelpuntvieren
47.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup, als je een speler maakt kan je ook 35 verschillende manieren van juichen doen o.a die pijl&boog![]()
dat bedoel ik..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam een system link optie willen hebben voor een voetbalspel?
alleen voor xbox connect is het nodig.
Tegen die tijd zal de PES serie qua realisme waarschijnlijk het echte voetbal voorbijstreven!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor wie het wil weten:
en Pes 6 komt op de volgende generatie consoles..
Ze hebben tot 2006 om dat te realiseren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal de PES serie qua realisme waarschijnlijk het echte voetbal voorbijstreven!!
Wellicht dat dit een mijlpaal gaat worden:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze hebben tot 2006 om dat te realiseren.
Je moet dan wel een flinke groep dedicated PES-sers hebben anders heeft dit concept totaal geen zin...quote:- Een van de doelen voor Pro Evo op de PSP is dat het mogelijk moet worden om 2 teams tegen elkaar te laten spelen, dus 11 tegen 11, waarbij iedereen 1 poppetje bestuurt.
Op de PSP? Komt PES op de PSP?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wellicht dat dit een mijlpaal gaat worden:
[..]
Je moet dan wel een flinke groep dedicated PES-sers hebben anders heeft dit concept totaal geen zin...
Fok! PES clan!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
hopelijk maken ze voor de psp dan zaalvoetbal variant zodat je niet 22 spelers nodig hebt
Yepquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de PSP? Komt PES op de PSP?
Wow,!
Ik waarschijnlijk ook maar het is maar de vraag hoe lang ik dat nintendo ding in de winkel kan laten liggen als er een metroid voor uitkomtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kies nu definitief voor de PSP,.
Sjeezus, wa'n mongoolquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:33 schreef Enchanter het volgende:
User review op bol.com :
Slechte game die PES 4
Pes 4 heeft bijna geen licenties, geen leuke muziek en borduurt voort op de succesvolle gameplay van fifa 96, luister goed 96, je kan met je keeper een goal scoren wat bij fifa 2005 nooit zou kunnen gebeuren, alleen met een penalty dan. Fifa 2005 is tha bom. Ik heb mijn geld echt verpest ik ben fifa fan en zal het altijd blijven. Zonde voor de makers van Konami maar ze kunnen beter wielrenspelletjes op de markt brengen. Fifa-fan
Zonde, mij lijkt de PSP erg cool maar hij word gewoon té duur voor een Handheldquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kies nu definitief voor de PSP,.
looool wat een superdebiel... muziek?who gives a shit... zet gewoon me eigen muziek op..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:33 schreef Enchanter het volgende:
User review op bol.com :
Slechte game die PES 4
Pes 4 heeft bijna geen licenties, geen leuke muziek en borduurt voort op de succesvolle gameplay van fifa 96, luister goed 96, je kan met je keeper een goal scoren wat bij fifa 2005 nooit zou kunnen gebeuren, alleen met een penalty dan. Fifa 2005 is tha bom. Ik heb mijn geld echt verpest ik ben fifa fan en zal het altijd blijven. Zonde voor de makers van Konami maar ze kunnen beter wielrenspelletjes op de markt brengen. Fifa-fan
Tis wel meer dan alleen een handheld.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zonde, mij lijkt de PSP erg cool maar hij word gewoon té duur voor een Handheld
Qua geluid heeft hij gelijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:25 schreef taart het volgende:
* kick
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=1244
Ja, de hele sfeer van het spel is toch wel aardig matig, dat hebben ze bij Konami niet echt in de vingers. Het gaat puur om het voetbalplezier wat je er uithaalt. Ik kan het spel ook echt niet aanraden aan mensen die af en toe een voetbalgame spelen. Pas zo rond de 10 uur per week is PES echt beter dan FIFA aan het worden, omdat je dan niet meer zo veel last hebt van de nadelen als minder licenties, geluid, graphics etc.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Qua geluid heeft hij gelijk
verlies ik 2x op rij, win ik daarna weer, zegtie dat het mn 5e overwinning op rij is. Scoor je in de eerste helft 'and that signals the end of extra time'
Het is moeilijk te zeggen of PES of FIFA beter bij iemand past. Dat kun je alleen zelf ervaren. Koop dus PES bij een winkel waar je binnen een paar dagen het spel eventueel nog om kan ruilen voor FIFA als het niet bevalt, of koop FIFA bij een winkel ......... voor PES als ...... .quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:06 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, dan ga ik toch twijfelen... Ik speel niet zo veel spellen namelijk, een uurtje of 6 denk ik zal het op liggen.
Maar ik zag net in een winkel een tv staan waarop de PS2 versie getoond werd, met beelden van het spel. Het zag er super uit, vond het echter dan FIFA. Alleen die schoenen...
ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef HomerJ het volgende:
Hmmm, op http://www.xboxworld.nl/article/483/ staat 4 november bij de release date, wat word het nou Konami?
Volgens mij kan dat niet. Ook de reden waarom deze ML-opzet zo slecht is. Ze moeten gewoon eens na gaan denken bij Konami, en spelmodes verzinnen die fun-to-play blijven. Dus bijvoorbeeld een systeem waarbij zes leagues onder elkaar functioneren, bovenste twee promoveren, onderste twee degraderen, met daarnaast eventueel ook nog een bekersysteem.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:17 schreef Christian het volgende:
weet iemand misschien hoe je in de master league van 1e divisie poule kan veranderen? ik zit nu al 2 jaar in dezelfde en ik wil nu toch wel graag weer tegen andere clubs spelen.
anders stuur je een mail naar konami...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef HomerJ het volgende:
Hmmm, op http://www.xboxworld.nl/article/483/ staat 4 november bij de release date, wat word het nou Konami?
Geen idee, maar het stond ook al in de OXMquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:54 schreef HomerJ het volgende:
waar?quote:Op maandag 1 november 2004 16:12 schreef VoreG het volgende:
Is het spel voor de PC maar 35 euro?!
Was dat niet in bug in de illegale XBOX versie,quote:Op maandag 1 november 2004 15:16 schreef D3nn15 het volgende:
Nou idd een redding maken is erg pittig, trouwens, als ik een penalty door het midden schiet (al een keer of 10 inmiddels) springt de keeper altijd een hoek in waardoor het een peanuts doelpunt is... Jullie dit ook?
Anders lees je even een aantal berichten niet...quote:Op maandag 1 november 2004 16:12 schreef VoreG het volgende:
Is het spel voor de PC maar 35 euro?!
quote:Op maandag 1 november 2004 00:13 schreef Tackleberry het volgende:
Betaalbare game zeg... Voor de PC is PES4 te koop voor ¤29,99...
quote:Op maandag 1 november 2004 19:39 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Anders lees je even een aantal berichten niet...
[..]
ik vind het ook wel realistisch want ik zie dat als ik de hele tijd met dezelfde speler in dezelfde hoek schiet dat ze het op een gegeven moment wetenquote:Op maandag 1 november 2004 16:56 schreef BGN het volgende:
Dat was in PES ook vaak zo, maar niet altijd. Maar ik zal rustig een keer tien strafschoppen achter elkaar laag door het midden geschoten hebben. Het voordeel daarvan is dat de bal niet naast of over kan gaan, en als de keeper de bal stopt heb je een kans op een rebound. Helaas stopt de keeper de bal soms "per ongeluk" als hij nogal traag naar een hoek gaat
Het klinkt heel stom, maar wissel van gamepad met je gamepartner. Bij mij was dit de oplossing. Een bug in het spel ben ik bang. Succes.quote:Op maandag 1 november 2004 15:01 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb zaterdag even een potje PES4 gespeeld en op zich beviel het wel. We hadden eerst FIFA2005 gespeeld, om te vergelijken. Het enige dat ik bij PES niet snapte waren de penalties. Het lijkt alsof de speler totaal geen controle heeft over de penaltynemer en ook de keeper lijkt niet echt te reageren. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon onbekendheid met het systeem zijn.
Ik heb besloten dat ik tzt PES4 wel ga aanschaffen en FIFA laat liggen... Ook omdat ik begreep dat FIFA via Xbox Live ongelooflijk bagger werkt, net als Burnout 3 dus...
Beetje zelfde soort bug als bij mij misschien. Het spel weet niet echt wie nou wat moet bedienen. Heel suf.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:59 schreef Takje het volgende:
[..]
Het klinkt heel stom, maar wissel van gamepad met je gamepartner. Bij mij was dit de oplossing. Een bug in het spel ben ik bang. Succes.
Dat is een bekende bug bij de illegale beta versie, dus die word er wel uit gehaald. Maar dan download(gelijk is aan stelen) en ga je ook nog zeuren dat er een fout inzit?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:58 schreef amvanwel het volgende:
Gisteravond voor het eerst PES4 op de Xbox gespeeld, met de projector op 1.90 meter 16:9 scherm. SWEEEEEEET!!!!!!! Jammer dat het spel 4:3 is, bij voetbal zou het best lekker zijn om een wat breder beeld te hebben denk ik.
Wel paar rare bugs. Speelde met een vriend tegen de computer en het liep uit op penalties. Moest ik op een gegeven moment een penalty nemen en hij moest keepen!!!! Weird.
Gameplay verder behoorlijk gelijk aan de playstation. Moet nu maar eens al die moves gaan leren, want met de standaard pass knop kom je niet ver. En een tegenstander passeren gaat ook beter als je goed overweg kan met de rechter stick denk ik.
quote:Op woensdag 3 november 2004 01:34 schreef suus21 het volgende:
lekker alleen maar downloaden heerlijk![]()
Damn.. Ik heb het vandaag ook gevraagd bij de lokale electronicazaak. Hij had het ook over de 19e..quote:Op woensdag 3 november 2004 13:23 schreef jpg97 het volgende:
Yup...net naar Replay gebeld... officieel 19 november, maar volgende week zou ie wel binnendruppelen....
denk maximaal 4, aangezien je maar 4 aansluitingen op je xbox hebtquote:Op woensdag 3 november 2004 21:14 schreef pkwarts het volgende:
weet iemand hoe veel speler pes 4 offline multiplayer is? 2 of 4? (xbox versie, maar zal waarschijnlijk bij elke versie hetzelfde zijn)
dat snap ik, daarom zei ik ook 2 of 4. het kan namelijk zijn dat er geen 2 vs 2 in zit, dat wil ik dus ff weten....quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
denk maximaal 4, aangezien je maar 4 aansluitingen op je xbox hebt![]()
moiquote:Op donderdag 4 november 2004 01:32 schreef Hellrazor het volgende:
wie heeft er nou een multitap![]()
Dat valt best mee, die awards worden namelijjk zo ongeveer gesponsord door EAquote:Op donderdag 4 november 2004 13:42 schreef Thetallguy het volgende:
Nomineren ze bij de TMF Game Awards..PES 3 :')
Het lijkt me handig als we binnenkort een apart XBOX topic openenquote:PS2-versie neem ik aan? of Review versie van de Xbox
PS2 heeft geen livequote:Op donderdag 4 november 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
PS2-versie neem ik aan? of Review versie van de Xbox
Maar hoe wil jij dan de XBOX versie al gaan halen, terwijl die pas over twee weken verschijnt?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
PS2 heeft geen live
volgens http://www.xboxworld.nl komt ie vandaag uit.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef BGN het volgende:
[..]
Maar hoe wil jij dan de XBOX versie al gaan halen, terwijl die pas over twee weken verschijnt?
Foutje van xboxworld, wordt hier uitgelegd, ik heb hem vandaag iig nergens gezien, en ook bij gcshop staat mijn preorder nog niet op verzondenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens http://www.xboxworld.nl komt ie vandaag uit.
alweer een fout van xboxworld, eerst al dat gelul met Halo 2 pre-orderquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef BGN het volgende:
[..]
Foutje van xboxworld, wordt hier uitgelegd, ik heb hem vandaag iig nergens gezien, en ook bij gcshop staat mijn preorder nog niet op verzonden![]()
je had me eventjes heel erg blij gemaaktquote:Op donderdag 4 november 2004 23:56 schreef Takje het volgende:
val ik even door de mand hier...:)
dat hoef je mij niet te vertellen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:04 schreef Takje het volgende:
maar ik kan je wel vertellen dat ie heel erg tof is JimJim.
pes3 ? vraag 2 pes4quote:Op donderdag 4 november 2004 11:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
moi![]()
en 1x raden voor welk spel ik het speciaal gekocht heb![]()
en dan mag je raden voor welk spel ik speciaal een x-box gekocht heb alleen omdat het online kan :')
nope Pes1quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
pes3 ? vraag 2 pes4
je kan de lobben door nadat je vierkantje hebt gedrukt R1 te drukken, dit moet je vooral doen wanneer je dicht bij de keeper staat maar het kan ook van ver als je goed oefent.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:27 schreef Vision het volgende:
heb 'm vandaag voor het eerst gespeeld.Fifa eat your heart out.
kan iemand me trouwens vertellen hoe ik effect aan een schot mee kan geven en hoe ik de bal over de keeper kan loppen? Als ik uithaal heeft de keeper 'm echt 9 van de 10 keren, zelfs in 1 op 1 situaties![]()
ik dacht ps2quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nope Pes1![]()
vraag 2 heb je wel goed![]()
vroeger speelde ik altijd ISS op de psx met 2 multitaps![]()
pes 1 is ook voor ps2.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:26 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ik dacht ps2![]()
![]()
ik heb een xboxquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
je kan de lobben door nadat je vierkantje hebt gedrukt R1 te drukken, dit moet je vooral doen wanneer je dicht bij de keeper staat maar het kan ook van ver als je goed oefent.
je kan ook L1 drukken en dan vierkantje, druk dan wel naar achteren wanneer je schiet want anders gaat de bal vaak over het doel.
voor effect moet je vlak nadat je schiet een kant drukken dacht ik maar heb dat nog niet echt gedaan.
Warezhoerquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:59 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb een xboxVergeten te melden
Het effect meegeven aan een bal zal ik iig morgen eens proberen
hmmm ja ok ik ben te gewend aan de ps2 controller. maar iig, R1 is rennen, zal wel de rechterschouderknop zijn voor de x-box. vierkantje is op doel schieten en L1 is van mannetje verwisselen. als je dit 'vertaalt' naar de xbox controller dan zou het wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:59 schreef Vision het volgende:
[..]
ik heb een xboxVergeten te melden
Het effect meegeven aan een bal zal ik iig morgen eens proberen
ik wilde 'm zo graag spelen dat ik 'm alvast gedownload heb. kon niet wachten...quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:13 schreef HomerJ het volgende:
Warezhoerof Review versie?
(Zo ja, dan ben ik je nieuwe beste vriend voor 2 weken
)
Zoek jij nog een beste vriend?quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:50 schreef Vision het volgende:
[..]
ik wilde 'm zo graag spelen dat ik 'm alvast gedownload heb. kon niet wachten...
1-on-1, meer heb ik niet nodig...quote:Op maandag 8 november 2004 17:25 schreef HomerJ het volgende:
De PC versie zal ook Online ondersteunen:
http://de.konami-europe.com/news.do?idNews=66
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1233quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.eplaza.nl/Prod(...)cer&product_id=32190
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |