abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22569114
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:05 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ik ben er zowieso niet veel Dus mij kun je niets kwalijk nemen

Maar idd, omdat jullie honda rijden hebben jullie wat meer steun en liefde nodig Jullie hebben het al zwaarder
nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ook

maar wij hebben wel liefde nodig
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_22569147
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ook [afbeelding]

CBR is idd wel goed hoor
VFR weet ik niet, nooit gereden..
Maar ik hou het toch nog ff bij mijn lieve kawa Ben tot nu toe nog tevreden.. En ben ook nog lang niet uitgeleerd; ik begin net..
pi_22569372
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:17 schreef ploderus het volgende:

[..]

CBR is idd wel goed hoor
VFR weet ik niet, nooit gereden..
Maar ik hou het toch nog ff bij mijn lieve kawa Ben tot nu toe nog tevreden.. En ben ook nog lang niet uitgeleerd; ik begin net..
Prima toch? Kawa is trouwens ook mooi, maar ik weet niet hoe ie rijdt. Ik neem aan goed als ik de verhalen allemaal mag geloven
pi_22569413
morgen
pi_22569428
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Prima toch? Kawa is trouwens ook mooi, maar ik weet niet hoe ie rijdt. Ik neem aan goed als ik de verhalen allemaal mag geloven
kawa's rijden heerlijk (jouw CBR viel ook zeker niet tegen!)
pi_22569501
nou, ik heb gebeld naar deze primera: http://www.marktplaats.nl(...)39.htm?av=a&oudei=60

3 keer raden wat ik aan de lijn krijg?? ja, ghalloh? met wie ik spreek? oftewel, ik krijg een turk/marokkaan aan de lijn. waar op zich niets mis mee is natuurlijk maar meneer heeft nog meer auto's te koop staan en hij woont in de achterbuurt van gharnhem.

ik heb er nu al een slecht gevoel over (teller teruggedraaid??) mwaja, donderdag ga ik erheen om hem te bekijken. ik heb mijn monteur al gesproken en ik kan gewoon elk moment langs komen en dan kijkt hij hem even na

er is zeker geen instantie ergens waar je de afgelopen jaren de apk momenten en gegevens kunt opvragen? want bij een apk wordt toch ook de km stand genoteerd?
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 09:59:21 #82
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_22569574
Je kan misschien ff met het RDW bellen. Als het goed is hebben die alle kenteken gegevens in hun database. Elke auto ouder dan 3 jaar moet APK gekeurd worden en die auto's worden afgemeld bij RDW.

Hoeft niet te zeggen dat de km stand daar ook bekened is want dat is geen verplichte opgave

Maar je kan ff bellen, niet geschoten is nooit geraakt toch

Owja goeie morgen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:11:25 #83
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_22569716
Bij afmelding voor APK wordt inderdaad geen kmstand genoteerd, je kan alleen vragen naar de NAP. Deze is overigens ook weinig waard, ik ben voor ik ging lessen voor mijn A op zoek geweest naar een MR2 en zelfs bij erkende garages kon je duidelijk zien dat de auto's meer hadden gelopen dan op de NAP stond vermeld.

Kleine tip: pin jezelf niet vast op kmstanden, kijk gewoon heel objectief naar een auto en kijk dan of je hem wil hebben en wat je er maximaal voor over hebt. (lees, wat jij denkt dat ie waard is.) Controleer alle papieren, maak indien nodig een kopietje hiervan en denk er thuis nog even over na.

Heeft die vriend van je ook de beschikking over een endoscoop? Met een endoscoop kan je heel makkelijk de staat van het blok controleren.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 10:42:14 #84
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_22570069
Het word verdomme al weer bijna tijd voor winterhandschoenen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_22570210
Makster, ik zal morgen de RDW eens bellen want het is idd niet verplicht om de kmstand te noteren bij een apk maar soms geberud het wel en je weet het nooit. thx
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:11 schreef hollander172 het volgende:
Bij afmelding voor APK wordt inderdaad geen kmstand genoteerd, je kan alleen vragen naar de NAP. Deze is overigens ook weinig waard, ik ben voor ik ging lessen voor mijn A op zoek geweest naar een MR2 en zelfs bij erkende garages kon je duidelijk zien dat de auto's meer hadden gelopen dan op de NAP stond vermeld.
gisteren postte pepijn ook al een quote waaruit dat blijkt
quote:
Kleine tip: pin jezelf niet vast op kmstanden, kijk gewoon heel objectief naar een auto en kijk dan of je hem wil hebben en wat je er maximaal voor over hebt. (lees, wat jij denkt dat ie waard is.) Controleer alle papieren, maak indien nodig een kopietje hiervan en denk er thuis nog even over na.
ja doe ik ook, ik volledig af op het advies van mijn monteur. ik ga langs zijn werk en daar lopen een stuk of 5/6 monteurs rond dus als er ergens twijfel over is, is er genoeg kennis om tot een besluit te komen.
quote:
Heeft die vriend van je ook de beschikking over een endoscoop? Met een endoscoop kan je heel makkelijk de staat van het blok controleren.
ik zal het donderdag vragen, ik neem aan dat ie dat wel heeft liggen op zijn werk.

thx voor de tips
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 11:26:46 #86
17709 hollander172
pi_22570859
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren postte pepijn ook al een quote waaruit dat blijkt
Ik was ook enorm verbaasd. Staan ze daar glashard te liegen dat de betreffende auto's nog geen ton hebben gelopen terwijl het interrieur en stuur helemaal versleten is, stoelen doorgezakt etc.
Een blik onder motorkap was eigenlijk overbodig maar jeetje wat zijn we daar van geschrokken.......
quote:
ja doe ik ook, ik volledig af op het advies van mijn monteur. ik ga langs zijn werk en daar lopen een stuk of 5/6 monteurs rond dus als er ergens twijfel over is, is er genoeg kennis om tot een besluit te komen.
Dat is wel handig maar houd ook in je achterhoofd dat monteurs altijd wat te zeiken hebben, zeker als ze met zijn allen naar een auto kijken.
pi_22572841
ff snel een reactie tussen het werken door:
Lees hier het verhaal eens
Aardige lap tekst, maar wel grappig
Link!
Wat een goede reden om een helm te verkopen
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 13:41:12 #88
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22573287
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 13:14 schreef ploderus het volgende:
ff snel een reactie tussen het werken door:
Lees hier het verhaal eens
Aardige lap tekst, maar wel grappig
Link!
Wat een goede reden om een helm te verkopen

Geweldig verhaal!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_22574819
Ik ben naar huis gestuurd omdat ik te weinig doosjes per uur checkte
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:34:34 #90
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22575647
Ook weer terug van een wereldreis. 5 minuten voor 10 was ik aangekomen bij de garage.
Ze ging pas om 10:00 open, maar ze waren al stiekem druk bezig met sleutelen zag ik.

Fiero'tje helemaal gechecked, olie ververst, smeerpunten (fuseekogels) nagelopen, luchtfilter en slang vernieuwd, waterpompriem afgesteld en weer een hoop informatie wijzer.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:37:41 #91
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22575722
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ook [afbeelding]

Wij denken best aan jullie hoor, zelfs als jullie gewoon 3 dagen of meer afwezig zijn.
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
G R R

En wat zei jij toen: ik probeer beter mijn best te doen .. ?
pi_22575827
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:

Dan moet je die oude chagerijnige vrouw maar niet prberen te versieren
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:45:40 #93
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22575918
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:41 schreef ploderus het volgende:

Dan moet je die oude chagerijnige vrouw maar niet prberen te versieren
Dat is jouw schuld .. het was op jouw advies.
pi_22575951
Echt een concentratiekamp-achtig iets daar......

Nee, ik ben dus nog steeds aan de schijt, moet ongeveer elke 20 minuten naar de plee Je moet minimaal 25 dozen per uur checken. Maar ik zat aan de 18 omdat ik telkens naar de plee moest.

Kwam er dus op neer dat ie zo niks aan me had en ik te duur was, voor mij kon ie net zo goed 2 andere aan t werk zetten. Mocht terug komen als ik beter ben

Dik stugge gasten....

Vanmorgen werkte ik samen met een relaxte gast, ging heel lekker. Kwam ie eerst zeiken dat het te langzaam ging, 13 per uur ipv 25 Ok ok... wij sneller werken, maakte ik een fout, had 8 vieze (foute) flesjes bij de goede gezet.

Kon ik HEEL de pallet opnieuw gaan doen a ongeveer 80 dozen Terwijl ik zeker wist om welke flesjes het ging omdat ik die per ongeluk bij de goede gezet had...

Naja, toen werden we daarna apart gezet en toen lekker s middags alleen staan te werken

Damn, mn 2e dag... een foutje, kom op
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:53:04 #95
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_22576076
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Damn, mn 2e dag... een foutje, kom op
Idd.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:56:09 #96
17709 hollander172
pi_22576162
We hebben hier ook zo'n bedrijf zitten, daar moet je dingen inpakken. 75 doosjes minimaal per uur.
Praten met elkaar is verboden (onmogelijk ook omdat de radio op standje 100 staat) en als je naar de wc moet dan mag dat 1 keer per 4 uur en houden ze de tijd bij dat je weg bent. (tenzij ongesteld dan mag het "wel" 1 keer in de 2 uur.)

Enige voordeel is dat je meer betaald krijgt naarmate je meer dan 75 doosjes weet te vullen.
pi_22576226
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat is jouw schuld .. het was op jouw advies.

Maar ja, ik ga lekker op huis aan
Ciao allemaal!
pi_22576265
Mja..... zoiets is het. Maar tot nu toe alleen flessencontrole gedaan.... je krijgt een pallet met 80 dozen van 8 flesjes ofzo, die moet je dan contorleren of dat er geen deukjes inzitten, of de onderkant niet vies is, of de dop niet vies is, of verpakking niet kapot of vies is, of de houdbaarheidsdatum goed afleesbaar is en of dat de seal goed is

En dan sorteren en de goede weer op een andere pallet zetten.....

Heb er nu al de pest in, maar goed, moet toch geld hebben he. Heb nu pilletjes tegen de diarree genomen...
pi_22576275
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:59 schreef ploderus het volgende:

[..]

Maar ja, ik ga lekker op huis aan
Ciao allemaal!
Ciao!
pi_22576309
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 15:56 schreef hollander172 het volgende:
We hebben hier ook zo'n bedrijf zitten, daar moet je dingen inpakken. 75 doosjes minimaal per uur.
Praten met elkaar is verboden (onmogelijk ook omdat de radio op standje 100 staat) en als je naar de wc moet dan mag dat 1 keer per 4 uur en houden ze de tijd bij dat je weg bent. (tenzij ongesteld dan mag het "wel" 1 keer in de 2 uur.)

Enige voordeel is dat je meer betaald krijgt naarmate je meer dan 75 doosjes weet te vullen.
Waarschijnlijk zul je dan ook niet vaak boven de 75 doosjes uitkomen . Bij mijn vorige baan werd ook steeds op de klok gekeken als je naar het toilet ging, heel irritant! Dat is geregeld door mensen die dollartekens in de ogen hebben staan. Bij het werk van Riet (of het ex-werk) klinkt het ook heel niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')