nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:05 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik ben er zowieso niet veelDus mij kun je niets kwalijk nemen
Maar idd, omdat jullie honda rijden hebben jullie wat meer steun en liefde nodigJullie hebben het al zwaarder
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ook [afbeelding]
maar wij hebben wel liefde nodig![]()
Prima toch? Kawa is trouwens ook mooi, maar ik weet niet hoe ie rijdt. Ik neem aan goed als ik de verhalen allemaal mag gelovenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:17 schreef ploderus het volgende:
[..]CBR is idd wel goed hoor
![]()
VFR weet ik niet, nooit gereden..![]()
Maar ik hou het toch nog ff bij mijn lieve kawa![]()
Ben tot nu toe nog tevreden.. En ben ook nog lang niet uitgeleerd; ik begin net..
kawa's rijden heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Prima toch? Kawa is trouwens ook mooi, maar ik weet niet hoe ie rijdt. Ik neem aan goed als ik de verhalen allemaal mag geloven![]()
gisteren postte pepijn ook al een quote waaruit dat blijktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:11 schreef hollander172 het volgende:
Bij afmelding voor APK wordt inderdaad geen kmstand genoteerd, je kan alleen vragen naar de NAP.Deze is overigens ook weinig waard, ik ben voor ik ging lessen voor mijn A op zoek geweest naar een MR2 en zelfs bij erkende garages kon je duidelijk zien dat de auto's meer hadden gelopen dan op de NAP stond vermeld.
ja doe ik ook, ik volledig af op het advies van mijn monteur. ik ga langs zijn werk en daar lopen een stuk of 5/6 monteurs rond dus als er ergens twijfel over is, is er genoeg kennis om tot een besluit te komen.quote:Kleine tip: pin jezelf niet vast op kmstanden, kijk gewoon heel objectief naar een auto en kijk dan of je hem wil hebben en wat je er maximaal voor over hebt. (lees, wat jij denkt dat ie waard is.) Controleer alle papieren, maak indien nodig een kopietje hiervan en denk er thuis nog even over na.
ik zal het donderdag vragen, ik neem aan dat ie dat wel heeft liggen op zijn werk.quote:Heeft die vriend van je ook de beschikking over een endoscoop? Met een endoscoop kan je heel makkelijk de staat van het blok controleren.![]()
Ik was ook enorm verbaasd. Staan ze daar glashard te liegen dat de betreffende auto's nog geen ton hebben gelopen terwijl het interrieur en stuur helemaal versleten is, stoelen doorgezakt etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren postte pepijn ook al een quote waaruit dat blijkt
Dat is wel handig maar houd ook in je achterhoofd dat monteurs altijd wat te zeiken hebben, zeker als ze met zijn allen naar een auto kijken.quote:ja doe ik ook, ik volledig af op het advies van mijn monteur. ik ga langs zijn werk en daar lopen een stuk of 5/6 monteurs rond dus als er ergens twijfel over is, is er genoeg kennis om tot een besluit te komen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:14 schreef ploderus het volgende:
ff snel een reactie tussen het werken door:![]()
Lees hier het verhaal eens![]()
Aardige lap tekst, maar wel grappig
Link!
Wat een goede reden om een helm te verkopen![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ook [afbeelding]
maar wij hebben wel liefde nodig![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd omdat ik te weinig doosjes per uur checkte![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd omdat ik te weinig doosjes per uur checkte![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:41 schreef ploderus het volgende:![]()
Dan moet je die oude chagerijnige vrouw maar niet prberen te versieren
Idd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Damn, mn 2e dag... een foutje, kom op
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is jouw schuld .. het was op jouw advies.
![]()
Ciao!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:59 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ja, ik ga lekker op huis aan![]()
Ciao allemaal!![]()
Waarschijnlijk zul je dan ook niet vaak boven de 75 doosjes uitkomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:56 schreef hollander172 het volgende:
We hebben hier ook zo'n bedrijf zitten, daar moet je dingen inpakken. 75 doosjes minimaal per uur.
Praten met elkaar is verboden (onmogelijk ook omdat de radio op standje 100 staat) en als je naar de wc moet dan mag dat 1 keer per 4 uur en houden ze de tijd bij dat je weg bent. (tenzij ongesteld dan mag het "wel" 1 keer in de 2 uur.)
Enige voordeel is dat je meer betaald krijgt naarmate je meer dan 75 doosjes weet te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |