quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thxbijna ook 1 geopend met deze OP:
Makster en ik over een jaar
[afbeelding]
Deze valt qua prijs dan nog wel mee geloof ik. Als je de prijzen van de circuitmotoren van de British Superbike vergeleek, was Kawa het goedkoopst (<50.000) . Honda was verreweg het duurst (dacht zelfs over de 2 ton (engelse ponden geloof ik)quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:als ik het kan betalen in de toekomst komt er zeker een circuitmotor bij
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:00 schreef ploderus het volgende:
Verrek! Mijn eerste topic![]()
![]()
(in deze reeks dan
)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thxbijna ook 1 geopend met deze OP:
Makster en ik over een jaar
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:32 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen zijn topicopeners verplicht minimaal 3 keer per jaar te meeten.![]()
dreamz dreamz dreamzquote:3 keer raden achter wie jullie aan zitten ..
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dreamz dreamz dreamz![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
jaja het duurt nog even voordat jullie een ZX6R kunnen kopen.
Ik ben geduldig.![]()
Uhhmmm.....geen hoofdframequote:Op maandag 11 oktober 2004 18:56 schreef Patrick281 het volgende:Een R1100S heeft geen hoofdframe, alleen maar een subframe dus als het echt nodig is kan je dit:
[afbeelding]
![]()
Zie je wel hoe knap de gewichtsverdeling is.![]()
2.0 liter is lekker soepel over een breed gebied, comfort staat hoog op het lijstje nuquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:57 schreef Makster het volgende:
Waarom een 2.0 liter? Denk dat je beter kan gaan kijken voor een G3 met een lichtere motor.
Maarja aan de andere kant, waarom ook niet
Gearing ..quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:58 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm.....geen hoofdframe![]()
Kan ie daarom maar 200 km per uur![]()
Juist niet .. een kleinere motor moet er harder aan trekken en geeft eerder problemen op gas.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:57 schreef Makster het volgende:
Waarom een 2.0 liter? Denk dat je beter kan gaan kijken voor een G3 met een lichtere motor.
Maarja aan de andere kant, waarom ook niet
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:58 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm.....geen hoofdframe![]()
Wegenbelasting?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:03 schreef Makster het volgende:
En what about diesel?
Geen idee hoever OPM elke dag moet rijden dus ik gil maar watquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wegenbelasting?
Hee, zo heeft mijn motor er ook bij gestaan toen de koppeling vervangen werd (is bij deze ook het geval zo te zien)quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:56 schreef Patrick281 het volgende:Een R1100S heeft geen hoofdframe, alleen maar een subframe dus als het echt nodig is kan je dit:
[afbeelding]
![]()
Jupsquote:Zie je wel hoe knap de gewichtsverdeling is.![]()
En zelfs dan nog krijg je hem zo de lucht in .. althans PatM.![]()
Die kan dus, om het op zijn Dordts te zeggen, de flinke mazzel genietenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
baleno die lars postte heeft mijn mail beantwoord; hi hij heeft hem pas 3 maanden in bezit en heeft geen onderhoudsboekjes erbij...
Nog beter op Rotterdam Airportquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:42 schreef Makster het volgende:
@ Reetje
Beter vind je dan snel werk op schiphol
En nog nieuws?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanvond bellen naar deze http://www.marktplaats.nl/markt/autos/nissan/44939.htm?av=a&fo=1
Live goes on .. and so are we.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie hebben me niet gemist zo te zien
ik krijg mijn monteur niet te pakkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:47 schreef Patrick281 het volgende:
En nog nieuws?
Hoe lang ga je erover doen om die 40.000 kilometer te halen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:01 schreef Makster het volgende:
Doe ik hier verstandig aan? Gaarne reacties gewenst.........
ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje; mijn vriendin en ik willen volgend jaar zomer ook gaan samenwonen dus de kans is groot dat ik mijn zxr ook wat langer zal rijden dan gepland. (maar ik heb er minder kms op staan dus kan wat dat betreft nog wel even vooruit)quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:01 schreef Makster het volgende:
Doe ik hier verstandig aan? Gaarne reacties gewenst.........
Ja dat is dus weer een punt, als het aan mij ligt staat die 2500 km er binnen een maand op. Helaas (of niet) denkt meneer de weergod er vaak anders over.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe lang ga je erover doen om die 40.000 kilometer te halen?
Anders is het misschien verstandiger om de motor te laten zoals die islees geld in de pocket houden, op de sproeiers na dan.![]()
dat je dat met de hand doet...voor 8 euro rijd ik hier door de wasstraat, wordt ie van bodem tot dak helemaal gewassenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:47 schreef Patrick281 het volgende:
Damn wat ben ik productief vanavond.Gelijk maar even de overdrive aangezet.
De auto is compleet gewassen, droog gevreven, velgen met een sopje en een borstel schoongemaakt, interieur met een vochtige doek afgenomen, de buitenkant van de buitenspiegels met siliconenspray opgepoetst en net nog even zelfs de banden dik in de bandenzwart gezet.![]()
En dat is wel zowat 10 jaar geleden dat ik dat klusje voor het laatst gedaan heb.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat je dat met de hand doet...voor 8 euro rijd ik hier door de wasstraat, wordt ie van bodem tot dak helemaal gewassen![]()
Zodra je motor over de 40-50.000 kilometer is neemt de waarde ook sterk af he.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:19 schreef Makster het volgende:
Ja dat is dus weer een punt, als het aan mij ligt staat die 2500 km er binnen een maand op. Helaas (of niet) denkt meneer de weergod er vaak anders over.
M.a.w. afhankelijk van het weer.
Mijn idee meneer Pepselquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zodra je motor over de 40-50.000 kilometer is neemt de waarde ook sterk af he.![]()
Maar ik zou er inderdaad eerst eens even flink mee rossen op Zolder volgend jaar en daarna pas midden zomer de eventuele overstap naar een grotere motor nemen.
Dan krijg je in het seizoen ook meer pecunia's voor dat ding. Mits de kmstand niet overdreven gaat worden.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:58 schreef Makster het volgende:
Mijn idee meneer Pepsel![]()
![]()
Lekker gewerkt mag ik aannemenquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:46 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
heel vrolijk, heel vrolijk
maar zo behoorlijk vrolijk
was ik tot nog toe nooit
![]()
idd lekker gewerktquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:51 schreef Makster het volgende:
Lekker gewerkt mag ik aannemen
OF natuurlijk langer dan 2 minuten onder water geweest![]()
Hmm, sluit het topic dan maar weer..quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen zijn topicopeners verplicht minimaal 3 keer per jaar te meeten.![]()
![]()
[..]
Koos Speequote:3 keer raden achter wie jullie aan zitten ..
![]()
![]()
Hmm, klinkt als uitdagend en afwisselend werkquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom je dan wel een keer op een meet Plo
Zo ben er weer..... damn word je wel simpel vanHele dag beetje flesjes controleren en sorteren op deukjes, lekke seals, datum en gaatjes.......
Moet je geen maand achter elkaar fulltime doen![]()
MAaaarrr....... Content Uitzendbureau had gebeld over wat ik eigenlijk zoek op Schiphol voor werkKlonk veelbelovend....
Och gut, ze doen nog meer dingen, hopen dat ik iets anders mag doen dan vandaagquote:Produktcontrole
Strikt kan uw produkten controleren, zoals uw kwaliteitsafdeling dit wil.Strikt is volgens ISO 9002 gecertificeerd en garandeert de kwaliteit na controle. De mogelijkheden zijn divers:
- Controle op hoeveelheid, afvulgewicht.
· Controle op kwaliteit en / of breuk.
· Herstel met nieuwe verpakkingen.
· Onjuiste eenheden vervangen en verzendeenheden completeren.
· Reconditioneren van partijen.
Tja, ik ken het soort werk. Saai, eentonig werk, collega's met het IQ van een colablikjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk, die toont tenminste nog effe interesse![]()
Is heeeel eentonig werk, als ik dit een maand fulltime moest doen werd ik gek.... word sowieso gek van binnen werken.....
Is gewoon een fabriekshal zeg maar.... iedereen staat achter tafeltje net als in een klaslokaal zeker... baas is heel onpersoonlijk, kreeg niks van een rondleiding ofzo, alleen een ''ga daar maar staan''
Je werkt ook samen met iemand achter zo'n tafeltje, ik stond met zo'n oud chagrijnig wijf samen die niks zei
Houd ik dus echt geen maand vol hèHopen dat het inderdaad voor 2 weken is.....
Wist die gast niet eens, hij zei dat moet je met Randstad regelen... goed, die zeiden dus 2 of 3 weken. Zeg gewoon dat ik ander werk heb vanaf de 25e
Maar goed, heb t geld ff hard nodig.... met 420 euro kan ik ff vooruit...
Vandaag in de pauze Content bellen....
Ik stond samen met een ongeschoren jonge knul die de hele dag niets zei, terwijl ik dat zo hard nodig had na die rotnacht en ochtend met mijn zes kinderen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Je werkt ook samen met iemand achter zo'n tafeltje, ik stond met zo'n oud chagrijnig wijf samen die niks zei
Hmm, klinkt als een veelzijdig bedrijfquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah hier zou je het hebben, dit moest ik dus gisteren doen
[..]
Och gut, ze doen nog meer dingen, hopen dat ik iets anders mag doen dan vandaag
www.strikt.nl
Mja, als hij zegt dat het voor 3 maanden is krijg ik een rolberoerte vrees ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:04 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tja, ik ken het soort werk. Saai, eentonig werk, collega's met het IQ van een colablikje
Wel dom dat die vent niet eens weet voor hoe lang het is.. Dat bepaalt hij toch?! En niet het uitzendburo..
Als hij tegen het uitzendburo zegt dat hij je langer wil, regelt het uitz. buro dat..
Maar ja, je hebt ff een inkomen.Moet je voor de gein je charmes eens in de strijd gooien bij dat oude chagerijnige mokkel
Heb je nog lol ook
Ja ok dat wel, maar hij kon toch minstens mn naam vragenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:08 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als een veelzijdig bedrijf![]()
Misschien als je een beetje je best bent wordt je straks chef van de afdeling
Maar dat je geen rondleiding kreeg is niet zo vreemd. Doen ze bijna nooit met uitzendkrachten voor korte termijn.. Anders is je halve werkperiode al om voordat je klaar bent met de rondleiding
Tuurlijk bepaal je zelf nog altijd wat je zelf doet. (tot op zeker hoogte als je een uitzendovereenkomst hebt getekend..hoewel je het dan nog zelf grotendeels in de hand hebt..)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mja, als hij zegt dat het voor 3 maanden is krijg ik een rolberoerte vrees ikVandaag mooi Content opbellen met de vraag of ze me uit de hel kunnen redden
Inkomen jah...... dat wel......
Maar het is toch altijd nog zo dat je zelf bepaalt of je wilt blijven ofniet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja ok dat wel, maar hij kon toch minstens mn naam vragen![]()
Wel vaag..... die gastjes daar zeggen allemaal dat ze tot half december mensen nodig hebben ivm een grote order
En Randstad zei 2 of 3 weken...
Hmm, die had toch nog een best mooi baantje? Beetje eentonig, maar wel leuke collega'squote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed , ik ga zo eens.....
Weetje, het deed me een beetje aan de film 8Mile denken met Eminem, waar Eminem werkte![]()
Of Josti's Op Werkjacht...... en vervolgens achter de lopende band eindigen
Jij ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:11 schreef Rietvaerder het volgende:Werkse
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel vaag..... die gastjes daar zeggen allemaal dat ze tot half december mensen nodig hebben ivm een grote order
En Randstad zei 2 of 3 weken...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:12 schreef ploderus het volgende:
Hmm, die had toch nog een best mooi baantje? Beetje eentonig, maar wel leuke collega's![]()
Goed!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Goedemorgen
Tof ! Hoe bevalt het nieuwe werk?
Ja dat is jammer! Heb je al enig idee hoe het daarna gaat lopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Goed!
Leuke collega's, niet al te moeilijk werk.
En het is maar voor max. 2 maanden
Dat is dan wel weer jammer![]()
Dat is idd jammer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat is jammer! Heb je al enig idee hoe het daarna gaat lopen?
Ik ben er zowieso niet veelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:55 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vind het eigenlijk toch wel tegenvallen dat jullie ons niet gemist hebben tijdens de vorige topics :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
zeker omdat wij een Honda hebben![]()
nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:05 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik ben er zowieso niet veelDus mij kun je niets kwalijk nemen
Maar idd, omdat jullie honda rijden hebben jullie wat meer steun en liefde nodigJullie hebben het al zwaarder
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ook [afbeelding]
maar wij hebben wel liefde nodig![]()
Prima toch? Kawa is trouwens ook mooi, maar ik weet niet hoe ie rijdt. Ik neem aan goed als ik de verhalen allemaal mag gelovenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:17 schreef ploderus het volgende:
[..]CBR is idd wel goed hoor
![]()
VFR weet ik niet, nooit gereden..![]()
Maar ik hou het toch nog ff bij mijn lieve kawa![]()
Ben tot nu toe nog tevreden.. En ben ook nog lang niet uitgeleerd; ik begin net..
kawa's rijden heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Prima toch? Kawa is trouwens ook mooi, maar ik weet niet hoe ie rijdt. Ik neem aan goed als ik de verhalen allemaal mag geloven![]()
gisteren postte pepijn ook al een quote waaruit dat blijktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:11 schreef hollander172 het volgende:
Bij afmelding voor APK wordt inderdaad geen kmstand genoteerd, je kan alleen vragen naar de NAP.Deze is overigens ook weinig waard, ik ben voor ik ging lessen voor mijn A op zoek geweest naar een MR2 en zelfs bij erkende garages kon je duidelijk zien dat de auto's meer hadden gelopen dan op de NAP stond vermeld.
ja doe ik ook, ik volledig af op het advies van mijn monteur. ik ga langs zijn werk en daar lopen een stuk of 5/6 monteurs rond dus als er ergens twijfel over is, is er genoeg kennis om tot een besluit te komen.quote:Kleine tip: pin jezelf niet vast op kmstanden, kijk gewoon heel objectief naar een auto en kijk dan of je hem wil hebben en wat je er maximaal voor over hebt. (lees, wat jij denkt dat ie waard is.) Controleer alle papieren, maak indien nodig een kopietje hiervan en denk er thuis nog even over na.
ik zal het donderdag vragen, ik neem aan dat ie dat wel heeft liggen op zijn werk.quote:Heeft die vriend van je ook de beschikking over een endoscoop? Met een endoscoop kan je heel makkelijk de staat van het blok controleren.![]()
Ik was ook enorm verbaasd. Staan ze daar glashard te liegen dat de betreffende auto's nog geen ton hebben gelopen terwijl het interrieur en stuur helemaal versleten is, stoelen doorgezakt etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren postte pepijn ook al een quote waaruit dat blijkt
Dat is wel handig maar houd ook in je achterhoofd dat monteurs altijd wat te zeiken hebben, zeker als ze met zijn allen naar een auto kijken.quote:ja doe ik ook, ik volledig af op het advies van mijn monteur. ik ga langs zijn werk en daar lopen een stuk of 5/6 monteurs rond dus als er ergens twijfel over is, is er genoeg kennis om tot een besluit te komen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:14 schreef ploderus het volgende:
ff snel een reactie tussen het werken door:![]()
Lees hier het verhaal eens![]()
Aardige lap tekst, maar wel grappig
Link!
Wat een goede reden om een helm te verkopen![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:14 schreef Rausdouwer het volgende:
nee hoor, mijn CBR is geweldig!!!! En de VFR van Mercy ook [afbeelding]
maar wij hebben wel liefde nodig![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd omdat ik te weinig doosjes per uur checkte![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd omdat ik te weinig doosjes per uur checkte![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:41 schreef ploderus het volgende:![]()
Dan moet je die oude chagerijnige vrouw maar niet prberen te versieren
Idd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Damn, mn 2e dag... een foutje, kom op
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is jouw schuld .. het was op jouw advies.
![]()
Ciao!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:59 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ja, ik ga lekker op huis aan![]()
Ciao allemaal!![]()
Waarschijnlijk zul je dan ook niet vaak boven de 75 doosjes uitkomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:56 schreef hollander172 het volgende:
We hebben hier ook zo'n bedrijf zitten, daar moet je dingen inpakken. 75 doosjes minimaal per uur.
Praten met elkaar is verboden (onmogelijk ook omdat de radio op standje 100 staat) en als je naar de wc moet dan mag dat 1 keer per 4 uur en houden ze de tijd bij dat je weg bent. (tenzij ongesteld dan mag het "wel" 1 keer in de 2 uur.)
Enige voordeel is dat je meer betaald krijgt naarmate je meer dan 75 doosjes weet te vullen.
Gelukkig. Ik maakte me een beetje zorgen, maar mijn week is weer helemaal goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij denken best aan jullie hoor, zelfs als jullie gewoon 3 dagen of meer afwezig zijn.
![]()
![]()
![]()
Het kan nog erger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja..... zoiets is het. Maar tot nu toe alleen flessencontrole gedaan.... je krijgt een pallet met 80 dozen van 8 flesjes ofzo, die moet je dan contorleren of dat er geen deukjes inzitten, of de onderkant niet vies is, of de dop niet vies is, of verpakking niet kapot of vies is, of de houdbaarheidsdatum goed afleesbaar is en of dat de seal goed is
En dan sorteren en de goede weer op een andere pallet zetten.....
Heb er nu al de pest in, maar goed, moet toch geld hebben he. Heb nu pilletjes tegen de diarree genomen...
Er hangen geen bordjes, dat kost geld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Lars
Staat er op deur van de 2e loods waar ze iets minder streng zijn soms "Sonderkommando" ?
En op de WC-deur staat vast Toilette![]()
Mag je toch gewoon terugkomen? Ik dacht dat je eigenlijk niet meer zou gaan nadat ze zeiden dat je terug mocht komen als je beter bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo -ex werkMoet nog t/m volgende week..... of eigenlijk 3 weken maar dat zie ik eerlijk gezegd niet echt zitten
Toevallig dat er bijna ook alleen maar student zitten die parttime werken, 1 middag of avond in de week dus
Welkom in de wondere wereld van de autobezitter melkkoe.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
Welkom als autobezitter .. rollen net 3 brieven van de belastingdienst in de bus.
Ik mag tot Januari ermee rijden voor 147 euro wegenbelastig.![]()
Het is nog erger dan in de middeleeuwen die belastingen.
Hoezo zou ik niet meer gaan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mag je toch gewoon terugkomen? Ik dacht dat je eigenlijk niet meer zou gaan nadat ze zeiden dat je terug mocht komen als je beter bent.
Je had toch eerst een ALfa 156?? Dat noem ik een flinke teruggangquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:25 schreef ZX9R het volgende:
Zo, net mijn 'nieuwe' leaseauto opgehaald.
Peugeot 206.
Blauwmetalic, 5 deurs, 1.4 motortje, airco, electrische raampjes en een radio-cd-speler.
Zoals vanmorgen met +/- 5 graden en flinke wind, zit ik toch liever IN de auto, dan dat ik er tussendoor moet slalommen, ookal sta ik dan 10-15min langer in de file, ik kom iig niet verkleumd en vermoeid aan op school.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Van een motor naar auto stappen, dát is pas een flinke teruggang
Er waren vanochtend nog 4 gekken welke me inhaalde op de motorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke (ook) niet
Jij liever als ik, helemaal als t straks ook nog gaat regenen en dan sneeuwen. Dan lach ik je lekker vanuit mn warme en comfortabele auto toequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan toch..... tis helemaal nog niet koud, heerlijk..... minstens net zo lekker als de zomer.... lekker dik aanpakken, strakblauwe lucht en 4 graden)
klopt. Ik heb ook een nieuwe baasquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had toch eerst een ALfa 156?? Dat noem ik een flinke teruggang
Ook al regent het of sneeuwt het, als je goede kleding koopt is het helemaal niet zo koud hoor op de motor. En radio kan op de motor ook nog wel als je dat zou willen (walkman/discman ofzo)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij liever als ik, helemaal als t straks ook nog gaat regenen en dan sneeuwen. Dan lach ik je lekker vanuit mn warme en comfortabele auto toe, voorzien van een lekker muziekje
![]()
Dah iz helemaal niet voor te lachen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
nee...nee....dan hang je daar... en je krijgt jeuk.. jah en dan?quote:dah iz helemaal niet voor te lachen...
jah godverdomme man!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet alleen dat hansie TEEUWUHHH heerscht
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Een vissenkom voor je vriendin dr gezicht houden
meneer van dijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
De leraar met aids is ook goed
O ja en vergeet natuurlijk bijbelverhaal niet!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
De leraar met aids is ook goed
Je had vorige jaar toch ook iets met de plantsoenendienst gedaan .. of niet ..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Want echt, dat voor een langere tijd fulltime achter elkaar doen houd niemand vol......
Tijdelijk (kantoor)werk aannemen voor 2 maanden en dan toch nog een auto van de zaak eruit slepen met onderhandelen noem ik geen teruggang.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:49 schreef PeuRac het volgende:
Je had toch eerst een ALfa 156?? Dat noem ik een flinke teruggang
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Er waren vanochtend nog 4 gekken welke me inhaalde op de motor![]()
Boomverzorging en platsoenendienst inderdaad, dat was gaafquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
Je had vorige jaar toch ook iets met de plantsoenendienst gedaan .. of niet ..
Mijn idee...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is nu toch ook nog meer dan goed te doen..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn idee...
Reed jij vanochtend over het Kleinpolderplein om ca. 8:40.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:42 schreef stinkie het volgende:
Het word verdomme al weer bijna tijd voor winterhandschoenen
Komt een dokter met uitslagen bij een patiënt, zegt ie, nou meneer, ik heb slecht nieuws en ik heb goed nieuws. Het slechte nieuws is u heeft K*NK*R maar het goede nieuws is.... o nee, het is eigenlijk alleen slecht nieuws MWAHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:09 schreef ploderus het volgende:
[..]
O ja en vergeet natuurlijk bijbelverhaal niet!!![]()
idd, het is (nog) helemaal niet koudquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan toch..... tis helemaal nog niet koud, heerlijk..... minstens net zo lekker als de zomer.... lekker dik inpakken, strakblauwe lucht en 4 graden)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:19 schreef PatrickM het volgende:
Je vergeet 1 Beemer
Je hebt ook van die mietjes die geen woon/werk rijden op de motor en alleen maar ingeblikt zitten met verwarming aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd, het is (nog) helemaal niet koudmaarja, er zijn van die watjes mensen
die nu al hun handverwarming aan zetten
![]()
Nu hoeft het al niet meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is op verzoek te Photoshoppen.![]()
graagquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik moet toch wat zeggen.
Maar het is op verzoek te Photoshoppen.![]()
happerdehapquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Je hebt ook van die mietjes die geen woon/werk rijden op de motor en alleen maar ingeblikt zitten met verwarming aan
Over bejaarden gesproken, ik heb het weleens gepost geloof ik maar de zoon van een kennis verdiende dus op deze manier zijn geld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien kan je wel langs de deur bij bejaarden om voor ¤ 7,50 ~ 10,00 per uur in de tuin te werken.
Dan houd je nog meer per uur over ook.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd, het is (nog) helemaal niet koudmaarja, er zijn van die watjes mensen
die nu al hun handverwarming aan zetten
![]()
Precies, en misschien krijgt hij nog wel een knuffel van oma.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:33 schreef hollander172 het volgende:
Over bejaarden gesproken, ik heb het weleens gepost geloof ik maar de zoon van een kennis verdiende dus op deze manier zijn geld.
Niet met tuinieren maar met een rugzak vol afstandbedieningen ging hij bejaardentehuizen langs om de tv's en video's in te programmeren. Hij hing gewoon een briefje bij alle supermarkten op met zijn GSM nummer en that's it.![]()
Hij vroeg iets van 25,- per apparaat en was daar ongeveer een 15 minuten mee bezig, de rest van het uur moest hij luisteren naar de verhalen en koffie drinken, ideetje?![]()
Zelf heb ik niet 1 meetfoto verder. Zelfs niet van de MotorExtra meet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
graag![]()
op wallpaper formaat het liefst
Je kan ook computerles gaan geven in bejaardencentra, krijg je nog overheidssubsidie ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, en misschien krijgt hij nog wel een knuffel van oma.![]()
Tuinieren is ook nog een optie. Er wonen hier alleen al zat mensen die geen zin hebben om de tuin te doen.![]()
blijft een coole fotoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Ehmm ik stuurde aan op zelfstandige werkzaamheden zonder mogelijk wrijving.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef hollander172 het volgende:
Je kan ook computerles gaan geven in bejaardencentra, krijg je nog overheidssubsidie ook.
Toch zitten er veel bejaarden onder de miniumgrens.quote:Punt is dat je op dit soort manieren snel geld kan maken en als extra, mensen ook echt blij maakt.Waarom dan bejaarden? Kijk eens naar het geld dat ze gemiddeld te besteden hebben en het feit dat de bejaardenberg elk jaar enorm groeit.
Daar liggen echt gouden kansen.
![]()
quote:Als je in de toekomst rijk wil worden begin je nu een uitvaartcentrum, privehuis voor bejaarden oid.
Ik heb ook weleens het idee gehad met een kennis om een privehuis voor bejaarden te beginnen, gewoon een sjieke hoerentent waar je met je rolstoel ook nog makkelijk doorheen kan.Gewoon een gezellig huis in jaren 30 stijl, beetje jonge meiden er in, de betere sterke drank aan de bar en een gratis goed sigaartje erbij. Tafels om te kaarten, snookertafel, ophaalservice etc. Daar moet echt goud mee te verdienen zijn.
quote:Ik heb je een week geleden een mail gestuurd en wil graag weten of je geinteresseerd bent in mijn cbr1000f uit 1995.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
Wat denken jullie? Als inruil met bijbetaling.
Ik zou het niet doen iigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef Patrick281 het volgende:
Ehmm ik stuurde aan op zelfstandige werkzaamheden zonder mogelijk wrijving.![]()
Er zitten er nog veel meer ver boven maar die hoor je niet klagen natuurlijk.quote:Toch zitten er veel bejaarden onder de miniumgrens.
Je kan er om lachen maar we hebben nog steeds een serieus bedrijfsplan klaarliggen. We hebben zelfs van een aantal gemeenten (waar veel bejaarden wonen) een toezegging gekregen dat er plaats voor is in het bestemmingsplan.quote:
De hoek waaronder die voorvork staat is menig sjopperrijder jaloers opquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]te oude generatie als vervanging voor je beemer
Ondanks dat het een HONDA isquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet doen Pep....... ben je gek
Daar zat ik ook net aan te denken .. even van de computer lopen voor het avondeten is goede therapie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ondanks dat het een HONDA is![]()
zou ik het niet doen, deze past zeker niet in je schuur is groter dan jouw Beemer,![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij is wel mooi he ?![]()
Ik vind het wel een hele mooie motor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Megazwaar en log ding
Waarom zou je zo'n oud ding ruilen tegen je R1100S![]()
Echt VAAG weer.........
CBR-1000 staat ook heel hoog aangeschreven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Das net zoiets als een Carrera GT ruilen voor een Panda......
Ik wil een motor die in de schuur past.. was de prioriteit even kwijt..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:17 schreef Makster het volgende:
Omdat ie er geld bij krijgt heh
Lijkt me niet verstandig om "gewoon" te ruilen
Wat staat die spiegel raar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:48 schreef Makster het volgende:
Pep, check dit !!
RS 125
Beter als die lelijke honda![]()
Volgens mij heb ik ergens iets gemist, what th fuck about Zolder? En dan vooral wanneer en met wie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat staat die spiegel raar.![]()
Tja zoiets lijkt mij wel wat .. blijf toch een zwak voor die dingen houden.![]()
![]()
![]()
En ik kan hem zo de schuur inrossen.![]()
Voor jullie ook beter voor een eerlijke kans op Zolder volgend jaar.
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:50 schreef Makster het volgende:
Volgens mij heb ik ergens iets gemist, what th fuck about Zolder? En dan vooral wanneer en met wie?
Misschien wel zo leuk als ik eerst ff en VRO1 doe of een TOMS ofzo
Offfff, gaat het hier om een VRO ofzo?
Klinkt wel goed in ieder geval
Bronquote:NIVEAU 1
Niveau 1 is een cursus circuitgewenning die gericht is op piloten met weinig of geen circuitervaring.
De cursus begint met een briefing van een half uurtje. Daarna verzamelen de deelnemers in de pitlane van Circuit Zolder waar ze worden opgedeeld in groepjes van maximum 10 deelnemers. De deelnemers verkennen gedurende de ganse namiddag samen met de instructeurs het circuit. De instructeurs tonen aan een laag tempo de ideale lijnen zodat de deelnemers snel vertrouwd raken met het circuit.
Het circuitrijden (5 sessies van 20 minuten) wordt afgewisseld met enkele theoriesessies. Hier ligt het accent vooral op veilig circuitrijden, zowel actief als passief. Deze lessen bieden ook de gelegenheid om vragen te stellen aan de instructeurs. Op deze manier wordt het leerproces van de cursisten versneld.
DATA:
woensdag 14 april 2004
woensdag 12 mei 2004
woensdag 26 mei 2004
woensdag 30 juni 2004
PRIJS: ¤ 100
NIVEAU 1+
Omdat we uit ervaring weten dat voor veel motorrijders de stap van niveau 1 naar niveau 2 of het vrij rijden iets te groot is, hebben we vanaf 2004 een tussenstop ingelast: niveau 1+.
De cursus niveau 1+ begint waar de cursus niveau 1 stopt. Deze cursus wordt gegeven over een ganse dag. We beginnen met 3 sessies (van elk 20 minuten) onder begeleiding, waar er gereden wordt aan een tempo dat te vergelijken is met het eindtempo van niveau 1.
Daarna volgen er 2 sessies 'vrij rijden' (ook weer telkens 20 minuten) waarbij de instructeurs nog wel op de baan blijven om de deelnemers te begeleiden.
De theoriesessies zijn bij bij niveau 1+ al iets specifieker dan bij niveau 1.
DATA:
vrijdag 16 april 2004
maandag 3 mei 2004
vrijdag 26 mei 2004
vrijdag 9 juli 2004
vrijdag 6 augustus 2004
PRIJS: ¤ 105
NIVEAU 2
Niveau 2 staat open voor alle deelnemers met aantoonbare circuitervaring, die bij voorkeur het niveau 1+ met succes hebben beeindigd.
Tijdens niveau 2 zal aan de hand van een vademecum meer aandacht worden besteed aan rijtechnieken. Gedurende 6 theoriesessies worden alle aspecten van het motorrijden grondig doorgelicht. We werken in groepjes van ongeveer 10 deelnemers. Elke groep wordt begeleid door een theorie-instructeur en 2 praktijkinstructeurs.
Deelnemers aan niveau 2 rijden 7 sessies van 20 minuten en aan het einde van de dag is er nog eens 1 uur vrij rijden voorzien.
DATA:
maandag 19 april 2004
vrijdag 21 mei 2004
vrijdag 4 juni 2004
vrijdag 11 juni 2004
maandag 12 juli 2004
vrijdag 30 juli 2004
maandag 9 augustus 2004
maandag 6 september 2004
vrijdag 24 september 2004
PRIJS: ¤ 160
Weet je het echt niet of neem je ons in de maling?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:01 schreef ploderus het volgende:
Hallo allen!
ben net terug van sportschooltje en tijdens het rijden in mijn Suzuki Swiftmobiel zag ik dat bij het wat harder nemen van een bocht naar links dat dit (rode) lampje ff aan ging.
[afbeelding]
Dit gebeurde iedere keer bij een harder genomen linkerbocht.
Ik heb jammer genoeg het instructieboekje niet.. Weet iemand waar dit lampje voor waarschuwt?
Ik dacht al wel dat het zoiets was, maar wilde het toch even zeker weten. Heb remvleoistof al gecheckt, maar dat was in orde.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet je het echt niet of neem je ons in de maling?
Je hebt te weinig remvloeistof of een ander serieus remprobleem.
Stel je vraag a.u.b. in een autotopic.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:06 schreef ploderus het volgende:
Ik dacht al wel dat het zoiets was, maar wilde het toch even zeker weten. Heb remvleoistof al gecheckt, maar dat was in orde.
Nou ja, dan nog maar wat verder kijken. Tnx in ieder geval.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:06 schreef ploderus het volgende:
Ik dacht al wel dat het zoiets was, maar wilde het toch even zeker weten. Heb remvleoistof al gecheckt, maar dat was in orde.Nou ja, dan nog maar wat verder kijken. Tnx in ieder geval.
Dan is dit de andere optie:quote:Als het remlampje op uw dashboard gaat branden, controleer dan eerst of de handrem goed los is; blijft het lampje branden dan is het remvloeistofniveau te laag. Tenslotte: remvloeistof is een agressieve vloeistof. Komt het onverhoopt op de lak of in de ogen, dan direct met overvloedig water verwijderen.
quote:De schijfrem bestaat uit een gietijzeren schijf die aan het wiel is bevestigd. Om deze schijf zit een remklauw met 2 remblokken die aan de wielophanging bevestigd is. Als u remt worden de remblokken door de remcilinder tegen de schijf gedrukt. In de voorremblokken zitten koperen draadjes; zogenaamde slijtage-indicatoren. Ais deze draadjes door slijtage aan de oppervlakte komen gaat er een verklikkerlampje op uw dashboard branden.Voor u een teken dat uw remblokken dringend aan vervanging toe zijn! Op de remschijven worden zeer grote krachten uitgeoefend. Bij de vervanging van remblokken controleert U ook de remschijven. Als er groeven of scheurtjes in zitten, als ze ernstig roesten of slingeren tijdens het draaien, moeten ze vervangen worden.
Ik zal het nog ff goed checken. Zie ik zelf niets dan ga ik ff snel langs de kwikfit of zo'n niet dealer zaakje. Weet in ieder geval dat ik in de goede richting zat te zoekenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Dan is dit de andere optie:
[..]
Geintjûh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:33 schreef ploderus het volgende:
Ik zal het nog ff goed checken. Zie ik zelf niets dan ga ik ff snel langs de kwikfit of zo'n niet dealer zaakje. Weet in ieder geval dat ik in de goede richting zat te zoeken
Bedankt voor de hulp en voortaan zal ik dit in een koekbliktopic doen..
quote:Bij die gozer die altijd over die Fiero loopt te posten![]()
Same here, over 8 uur en 24 minuten moet ik op kantoor aanwezig zijn.quote:Nu lekker slapen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geintjûh.
[..]![]()
Dat is echt een wereldgozer heb ik gehoord. Als je nog een zus rond de 20 hebt moet je die aan hem uithuwelijken.
[..]
Same here, over 8 uur en 24 minuten moet ik op kantoor aanwezig zijn. :')
Ben benieuwd wat ik aantref na een dagje vrij.![]()
8:02 .. heb dus iets langerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:44 schreef ploderus het volgende:
Moet over 7 uur een 30 minuten weer op het werk zijn :'(
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
-edit-
Maar je begint nu niet met motorrijden....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
Toen ik begon met motorrijden waren dit de 2 beste motorfietsen die er te koop waren.
nog geen koffie idd (niet te drinken overigens) en veeel te snel gelezen dus ik wilde iets antwoorden wat helemaal nergens op sloegquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:24 schreef Patrick281 het volgende:Nog geen koffie op en op de verkeerde knoppen aan het drukken
jullie hebben een totaal verkeerd beeld van mij volgens mijquote:of ben je boos maar slikt het weer in?![]()
Maar het blijven topfietsen in je herrinering. Toendertijd waren ze onbetaalbaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar je begint nu niet met motorrijden....
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog geen koffie idd (niet te drinken overigens) en veeel te snel gelezen dus ik wilde iets antwoorden wat helemaal nergens op sloegvoor ik het wist had ik je al gequote en gepost
echt welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het blijven topfietsen in je herrinering. Toendertijd waren ze onbetaalbaar.
Hetzelfde wat jij nu met de fiets van je vader hebt, over 9 jaar zie je die voor een schijtprijs en wil je
die er voor dat geld wel bijhebben.![]()
als ik iets wil zeggen hier doe ik dat gewoon hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
Je hoeft je voor ons niet te schamen hoor.
Gewoon laten staan dus. Kunnen we misschien ook even lachen, altijd belangrijk in de ochtend.
Of we worden al rellend een beetje wakker.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik iets wil zeggen hier doe ik dat gewoon hoormaar als jij bijv. iets zegt van het is weer mooi weer vandaag en ik antwoord daarop met nou, ik vind de bomen aardig groen verliezen dan krijg je alleen maar posts met deze smileys:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Gisteren m'n motorrijbewijs gehaald, nu nog een motor
Gek is dat he..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
echt wel(dat heb ik met wat oudere koekblikken
)
ken het gevoel, heb het zelf dus ook bij die CBR,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het blijven topfietsen in je herrinering. Toendertijd waren ze onbetaalbaar.
Hetzelfde wat jij nu met de fiets van je vader hebt, over 9 jaar zie je die voor een schijtprijs en wil je
die er voor dat geld wel bijhebben.![]()
Misschien zegt het meer iets over jullie leeftijd?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ken het gevoel, heb het zelf dus ook bij die CBR,
hij was in die tijd helemaal geweldig, maar ook heel erg duur,
had niet gedacht dat andere mensen dat ook zouden hebben,![]()
Thnx!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee, gefelicitieerd
Zo'n FZR400 is zeker een leuk beginnersdingetje
Zat net in je fotoboek te kijken, je gezicht komt me bekend voor op 1 of andere manier
zeker, stukje beleving denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:54 schreef Patrick281 het volgende:
Gek is dat he....gevoel blijft hetzelfde.
![]()
discussiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
En dan begint de discussie pas OPM.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien zegt het meer iets over jullie leeftijd?
Ouweeuhhhhh lulluhhhhhhh
Dus? Ik heb slechts 0.47 en ook nog vloeiende pk per kilo.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ben uiteraard op zoek naar een beginnersbike met ommenabij de 0,325 tot 0,39 pk per kg![]()
In mijn geval zal dat zo'n 65pk moeten zijn. Een Yamaha FZR400 leek me wel erg cool eigenlijk.
Klinkt verleidelijk (en onbetaalbaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
Dus? Ik heb slechts 0.47 en ook nog vloeiende pk per kilo.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nu nog een mooi en betaalbaar exemplaar vinden maar het heeft op zich geen haast.
En dat benne brute stomende beginners PK's.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:16 schreef ZX9R het volgende:
ps. mijn brommer is voor een heel goed bod ook te koop hoor, iets meer pk's per kg (ca 0,56)
Volgens mij klopt jouw berekening niet helemaal,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zie voorbeeld met de motor van je vader. Over 10 jaar heb jij dat dus ook.
![]()
![]()
[..]
Dus? Ik heb slechts 0.47 en ook nog vloeiende pk per kilo.![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk wel, wat denk jij nou!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen enorme last van kriebels?
![]()
Verkooppraatjes he .. ik ben van de gemeten achterwiel pk's uitgegaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij klopt jouw berekening niet helemaal,
ik kom met mijn VFR al op 0.48 Pk per kilo,![]()
Welkom bij het clubje,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, wat denk jij nou!Ik heb niet voor niets m'n auto de deur uit gedaan zodat ik het 2e roze papiertje kon bekostigen. Wie weet mag ik de motor van een vriend wel eens een keer lenen zolang ik er zelf nog geen heb.
Maar ja, geduld is een schone zaak, zeker als ik 'n goede wil vinden.
Hoe zwaar weegt jouw beemer eigenlijk ??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verkooppraatjes he .. ik ben van de gemeten achterwiel pk's uitgegaan.![]()
![]()
Ik ook. 126,4quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verkooppraatjes he .. ik ben van de gemeten achterwiel pk's uitgegaan.![]()
![]()
Mijn nick verraad het al: Peugeot fanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:25 schreef ZX9R het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe brikkie?
[afbeelding]
Zie 2 posts hierbovenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
feli 205_Lacostewat is je budget ongeveer?
Tis een lease brik.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mijn nick verraad het al: Peugeot fanLeuk brikkie, mooie kleur. Enige wat ik jammer vind is dat er geen lm velgen onder zitten als ik het zo zie.
Als je het vol kan houden:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
Maar ja, geduld is een schone zaak, zeker als ik 'n goede wil vinden.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe zwaar weegt jouw beemer eigenlijk ??
Dat is inclusief 19 liter benzine, 3.5 liter olie en gereedschapssetje.quote:Rijklaar gewicht 229 kg
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:25 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Die ziet er inderdaad oké uit, ik heb alle FZR400's van marktplaats en 2ehands.nl onderhand wel gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
okcheck deze http://www.marktplaats.nl(...)=1&zoek=fzr&oudei=30
[afbeelding]
Je moet niet zo op scheuren letten. Die schelen al vaak in de prijs.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad oké uit, ik heb alle FZR400's van marktplaats en 2ehands.nl onderhand wel gezien. De scheur in de kuip/spatbord ben ik niet echt over te spreken. Misschien dat wat detailfoto's de zaak op kunnen helderen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:26 schreef ZX9R het volgende:
Ik ook. 126,4![]()
Mijn ervaring: Boooooriiiiingquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
deze is ook wel aardig om mee te beginnen,
[afbeelding]
is ¤1150,-
Probleem met deze units is hun uiterlijk, mij te ouderwets. Iets rondere vormen kunnen geen kwaad. Voordeel van die FZR400 vind ik dat ze wat 'moderner' vorm gegeven zijn in mijn ogenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
zoiets ?
[afbeelding]
kost net geen 1000 euro,
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:31 schreef ZX9R het volgende:
Kwak GPx 600
Kwak ZZr 250
Soes GS 500e
Honda CB 500
Honda CB 1
Yamaha XJ 600/900
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:37 schreef ZX9R het volgende:
Mijn ervaring: Boooooriiiiing![]()
Mijn zus rijdt op zo'n ding. Overgekocht van Pa die nu op een nieuwe CBF600S abs rondtourt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar wel goedkoop in onderhoud en betrouwbaar .. dus lage lopende kosten.
Ook belangrijk als je weinig centen hebt.![]()
Wel opletten dat dit soort woon-werk fietsen niet aan een heeeele grote onderhoudsbeurt toe zijn door vaak hoge kilometerstanden.![]()
Ja is niets spannends aan,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Mijn ervaring: Boooooriiiiing![]()
Maar die lichte supersportjes benne wel gevoelige fietsen, zeker in de oudere en goedkopere prijsklasse heb je al snel een miskoop.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
Probleem met deze units is hun uiterlijk, mij te ouderwets. Iets rondere vormen kunnen geen kwaad. Voordeel van die FZR400 vind ik dat ze wat 'moderner' vorm gegeven zijn in mijn ogen
Ik zal die andere genoemde modellen eens bekijken.
Even voor de duidelijkheid, het moet wel een sportief ogende motor worden, maw een volle kuip
Plakt Kawasaki nou overal Ninja op ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:43 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
¤ 1.000,-
GPX 600 Ninja (1994) incl. 3 maanden garantie
Ik overweeg om hem voor aankoop te laten controleren door bijv ANWB of motorkenner. Aangezien ik bij m'n kamer geen stalling heb waar ik een motor in kwijt kan zal het een mooi weer fiets worden, geen woon werk/studeer verkeer dus. Daarom verwacht ik ook niet hele hoge km standen te halen per jaar waardoor het onderhoud goed te overzien blijft.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die lichte supersportjes benne wel gevoelige fietsen, zeker in de oudere en goedkopere prijsklasse heb je al snel een miskoop.
Al bijna 21 jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Plakt Kawasaki nou overal Ninja op ?![]()
![]()
Wel 70k op de teller...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:43 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
¤ 1.000,-
GPX 600 Ninja (1994) incl. 3 maanden garantie
Hier rijden er ook een paar op een ZXR 400! OPM, hollander172 en Maksterquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wel 70k op de teller...
Dit spreekt me dan meer aan. Spaar ik liever nog even door
[afbeelding]
30k, bj 1990 en 1950 euro.
Mijn ZX-10 heette geen Ninja maar Tomcat.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Plakt Kawasaki nou overal Ninja op ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hier rijden er ook een paar op een ZXR 400! OPM, hollander172 en Makster
isobuster?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]En ik kan je meteen aan het werkplaatshandboek helpen, zowel het oude als nieuwe model.
Oftopic: ben even aan het klussen met een enorm grote ISO, iemand die software weet om wat bestandjes er in te slipstreamen? Stuur me nu niet weer naar GoT aub.
Dat antwoordt zag ik al aankomenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
isobuster?
Alcohol 120% dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat antwoordt zag ik al aankomendie heb ik al maar daar kan je alleen iso's mee openen en uitpakken. Wat ik wil is eigenlijk niet uitpakken maar gewoon in de ISO wat bestandjes toevoegen.
Dus niet uitpakken, bestandje plakken en weer inpakken. Duurt veel te lang.
Heb ik ook maar daar kan je ook niks toevoegen. Beetje hetzelfde idee als isobuster. Mounten en kijken en eventueel als bron gebruiken maar niet als doel.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Alcohol 120% dan?
Misschien zit hier wat tussen voor je:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar daar kan je ook niks toevoegen. Beetje hetzelfde idee als isobuster. Mounten en kijken en eventueel als bron gebruiken maar niet als doel.
Luiwammes .. vroeger toen ik jong was typten wij hele programma's gewoon over.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:03 schreef hollander172 het volgende:
Heb ik ook maar daar kan je ook niks toevoegen. Beetje hetzelfde idee als isobuster. Mounten en kijken en eventueel als bron gebruiken maar niet als doel.
De reden is overigens dat ik het van de zotte vind om een iso van 3GB uit te pakken om wel 100KB erbij te plakken.
Vroeger toen ik nog in de pijp van pa zat, deden we alles met ponskaarten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Luiwammes .. vroeger toen ik jong was typten wij hele programma's gewoon over. [afbeelding]
Ja zo ben ik ook begonnen, lekker spelletjes schrijven op de commodore 64 en opslaan op tape maar de wereld heeft toch niet stilgestaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Luiwammes .. vroeger toen ik jong was typten wij hele programma's gewoon over. [afbeelding]
Deze staat voor 1250 op marktplaats. Ik heb al contact gehad met de aanbieder, aardige en eerlijke kerel. Na het sturen van detailfoto's heb ik van verdere bezichtiging afgezien. Hij is op een aantal plekken flink geschaafd geweest en een jongen die ik ken vertrouwde de achterbrug niet helemaal. Zo op de foto was ik gelijk 'verliefd' geworden op deze ja. Wilde hem eigenlijk a.s. vrijdag gaan kopenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
voor 1.650,- euro
ik gebruik daarvoor autostreamer,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]En ik kan je meteen aan het werkplaatshandboek helpen, zowel het oude als nieuwe model.
Oftopic: ben even aan het klussen met een enorm grote ISO, iemand die software weet om wat bestandjes er in te slipstreamen? Stuur me nu niet weer naar GoT aub.
Hmm nee, lijkt me stug.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Thnx!
Géén idee waarvan het zou moeten zijn. Kom oorspronkelijk uit 't Gooi en studeer nu in 't Oosten des lands, misschien uit één van deze twee gebieden?
Ja het lijkt me een leuke vlotte motor met goede looks. Nu nog een mooi en betaalbaar exemplaar vinden maar het heeft op zich geen haast.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Heerlijk, je stront uit de plee scheppen en in een potje stoppen
Ga de ''kweek'' nu naar het lab brengen in t ziekenhuis![]()
Bah viespeuk,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Heerlijk, je stront uit de plee scheppen en in een potje stoppen
Ga de ''kweek'' nu naar het lab brengen in t ziekenhuis![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:11 schreef hollander172 het volgende:
Ja zo ben ik ook begonnen, lekker spelletjes schrijven op de commodore 64 en opslaan op tape maar de wereld heeft toch niet stilgestaan?![]()
Ik zat toen ook altijd bij de radio met mijn cassettebandjes om alles op te nemenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op zondagmiddag had je een computerprogramma op Hilversum 3.
Voor de ZX-81 kon je programma's downloaden via de Radio. Het ging meer fout dan goed.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:46 schreef ZX9R het volgende:
Ik zat toen ook altijd bij de radio met mijn cassettebandjes om alles op te nemen
Dat zei ik ook tegen de huisartsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bah viespeuk,![]()
![]()
![]()
En? zaten er wormpjes in?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen de huisarts
Dat is toch heel iets anders als een slopel corsaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:25 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:12 schreef RB het volgende:
[..]
Dat is toch heel iets anders als een slopel corsa![]()
![]()
quote:GSX-600F: Bore x stroke: 62,6 mm x 48,7 mm
Bandit : Bore x stroke: 62.6 x 48.7 mm
Vindt het model niet onaardig.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
iets. maar niet minder lelijk
Wat nou langere slag.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Het was een nieuwe model GSX600F... zo'n zwangere walvisEn ik heb nog gewoon de oude toerenteller....
Duh.... weet ik ook wel, die 54nm koppel, maar een Bandit blok heeft een langere slag dan GSX600R bijvoorbeeld, dus meer toeren onderin
En jij nog nooit met 85 Nm koppel bij 2.400 toeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:28 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij hebt nog nooit op een Bandit gereden
Ach het staat zwart op wit. Dan moet je geen onzin gaan verkopen over een langere slag.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij je zin....
Ik begon er niet zo over.quote:Wat heb je aan 85nm koppel bij 2400 toeren als je hem toch weer verkoopt![]()
Ik bedoelde eigenlijk een GSX-R..... dus ik dacht, omdat de F 8pk meer heeft zal het ook wel kortere slag zijn, zeggen ze trouwens ook bij de Bandit Club maar goedquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ach het staat zwart op wit. Dan moet je geen onzin gaan verkopen over een langere slag.
Schrijf ik toch hierboven .. sowiezo andere nokkenas, ik vermoed andere bijbehorende ontsteking en dientgevolge duurt het 1.000-1.500 langer voordat het maximum vermogen bereikt wordt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij je zin.... waarom heeft een F dan 8pk meer
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
En het ging ook niet over de vergelijking tussen een R1100S en een BanditJij begint weer over jouw Beemer
3 keer, boring x slag is gelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je! Zie je! Zie je !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |