nu nog hier een keer iets anders posten als een tvpquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:50 schreef Roi het volgende:
vroeg
Optijd!
Vorige paar topics niet eens gepost hoor, zeikerdje.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:51 schreef capibar het volgende:
[..]
nu nog hier een keer iets anders posten als een tvp![]()
zijn dat avatarsquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:53 schreef Roi het volgende:
Voor de fans:
[afbeelding] [afbeelding]
waar moet hij dan rayman op spelen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:57 schreef taart het volgende:
raymannl heeft geen gba
Komt tie gezellig weert, toch CAP?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:00 schreef taart het volgende:
[..]
en dan.....![]()
N00bs mogen er niet inquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:05 schreef peristilius het volgende:
Is de OP veranderd sta ik er nog niet in
Gast ik ben geen n00bquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
N00bs mogen er niet in![]()
Weet ik ook niet, als ze over noobs lullen vinden ze zichzelf 1337 ofzoquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat hebben mensen hier met noobs![]()
Haat-liefde verhoudingquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat hebben mensen hier met noobs![]()
Ik denk dat Geenstijl niet de enige is die last heeft van hackers/ddos atacksquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:19 schreef taart het volgende:
[..]
de afgelopen 2 dagen al![]()
Voor jou wel, ik ken jequote:Op maandag 11 oktober 2004 18:22 schreef Gimeone2 het volgende:
Is het voor mij nog plek in deze SC?
Of is er geen respect voor een halo 2 liefhebber.
Hij is okayquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:24 schreef taart het volgende:
[..]
daar hebben we het Gam SL n00bs vragenformulier voor![]()
halo?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:22 schreef Gimeone2 het volgende:
Hey, stinkerd, anders ga jij maar even weg, NintendoDS'ende Camofiel!quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:42 schreef capibar het volgende:
[..]
halo?
nee laat dan maar...![]()
Oprotten, camofielquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef capibar het volgende:
ok, laatste post, tot 10 uur...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef capibar het volgende:
ok, laatste post, tot 10 uur...
Voor jou altijdquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:22 schreef Gimeone2 het volgende:
Op zich kan Boerenkool best lekker zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat nou Boerenkool met worst en jus....
Indiase Kip tandori met appel en Basmati rijst![]()
Boerenkoolquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat nou Boerenkool met worst en jus....
Indiase Kip tandori met appel en Basmati rijst![]()
Heeft capibar je niet meegenomen onder zijn armquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:16 schreef rockstah het volgende:
ik moet eten, nu mis ik gvd actienieuws
Liggen al die kindertjes nog niet in bedquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heeft capibar je niet meegenomen onder zijn arm![]()
Niet fokken met kindertjesquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Liggen al die kindertjes nog niet in bed
Mr.Noodle is voor zover ik weet geen pedofielquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet fokken met kindertjes![]()
Bij de AH gebruiken ze je ook al, als excuusjokerquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
Zo daar ben i kweer! Ik moest loten verkopen! Kutzooi
Geen kinderpostzegels?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
dat was vorige weekquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen kinderpostzegels?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
Dat klopt wantquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:47 schreef HomerJ het volgende:
GinaG, volgens mij koop jij ook niet veel games hé?
Ja ik kom er niet op!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:50 schreef taart het volgende:
msn is onder constructie
doe ik het toch beter he, homerjquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:54 schreef HomerJ het volgende:
Je verdient ongeveer 3x zoveel als mij en ik koop elke maand ongeveer 3 games
Van harte gefeliciteerd jongenquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:54 schreef HomerJ het volgende:
Je verdient ongeveer 3x zoveel als mij en ik koop elke maand ongeveer 3 games
Loten? waarvoor?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
Jongeren Verenigingquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:57 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Loten? waarvoor?![]()
je jaagt ze wegquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:34 schreef RaymanNL het volgende:
Nou waar is iedereen?
Helemaal neit!quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je jaagt ze wegje word bedankt
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:50 schreef Gamedemon het volgende:
zie jij ze? nee!
-Mzraki- - maandag 11 oktober 2004 @ 20:02
RaymanNL - maandag 11 oktober 2004 @ 20:04
Roi maandag 11 oktober 2004 @ 20:13
RaymanNL - maandag 11 oktober 2004 @ 20:34
zie je dat? nadat jij gepost hebt zat er een sloot van tijd tussen
als ik die had was ik de hele dag afwezigquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:59 schreef RaymanNL het volgende:
Taart {als je er bent) heb je fable al?
Ik kon niet op msn dus ik kon het niet zienquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:30 schreef taart het volgende:
[..]
als ik die had was ik de hele dag afwezig![]()
bij mij ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:46 schreef peristilius het volgende:
Hey msn doet het weer
en ik geef 18 euro uit aan 12 minuten filmquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:13 schreef peristilius het volgende:
Slecht, haal dan een quarter pounder ofzo veel lekkerder
Ik moet Fable hebben, maar kom 20 euro te kort
ik kom daar maar 2x per jaar ofzo, dan ga ik geen gevaarlijke stunts uithalen met hamburgers die ik niet ken, straks vind ik hem niet lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:13 schreef peristilius het volgende:
suckie suckie 5 dollarquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:13 schreef peristilius het volgende:
Ik moet Fable hebben, maar kom 20 euro te kort
en dit was zeker het leukste wat je was overkomen vandaagquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:19 schreef capibar het volgende:
die gast aan de kassa was trouwens wel extreem vrolijk, ga ik zo weg, zeg ik : "doei" hij zo heel blij "chou!!!!!![]()
![]()
![]()
" misschien had hij net rayman uitgespeelt ofzo
![]()
sorryquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:23 schreef Tain het volgende:
[..]
en dit was zeker het leukste wat je was overkomen vandaag
Bijna naar mijn werk toegaan tijdquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Slapie tijd
duuuuuuuuude wtfquote:Hello, Honey !
I am Elena. Your profile seems be interesting to me and mine will interest you
Since now you are in my mystery;-)! You can make sure of
it after looking at my photos;-). You will see a charming pretty woman
with magnetic magical eyes. I could become a queen of your heart but
just and tender queen;-). Sometimes i can be masterful and then i am a
hurricane of passions that allure everything that is around me; and
sometimes i am like a tender purring kitten whose only desire is to
please it's master:-). Could you manage to be next such an "explosive"
woman like me? I would be glad to know you better and as closer as it
can be possible. I am a woman that do not accept any compromises
although sometimes it can hurt me. I love this world full of
contrasts and entertainments but I dream to find the only man who
could accept me what I am with all my merits and demerits. I am so
lonely in this life as there is no man who could respect and
understand my soul first of all and value me as a person. I know i can
give happiness to the man i will love if he values and cares for me!
If you are ready to fall into a fairy tale then just look at my
profile and answer back to me:-) Do you have enough courage to possess
such a priceless Diamond like me?
Elena
P.S. My profile www. russianmatch.ru. ID# 11001
Mailinglist dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
duuuuuuuuude wtf
dis al de 2de
alsof ik me aangemeld heb op www.russianmatch.ruquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mailinglist dus.
Dan kan alsnog iemand je op een mailinglist zetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
alsof ik me aangemeld heb op www.russianmatch.ru
boeiendquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Je kan ze gewoon bestellen op internet ofzo
koop haar, misschien krijg je dan genoeg aandacht of nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
boeiend
laat mij nou ook eens denken dat ik vrouwelijke aandacht krijg
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:35 schreef Rahl het volgende:
whehe, we gaan mn oma een mp3-speler met muziek die ze leuk vinden geven, omdat ze zich verveelt in het ziekenhuis
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
goedenmorgen!
ben echt aan het werkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
tis rustig![]()
Ik ben allang vrijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb pas om 13:00 mijn eerste les![]()
hoeveel loten had je eigenlijk verkocht?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben allang vrij
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
hoeveel loten kinderpostzegels had je eigenlijk verkocht?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:30 schreef GinaG het volgende:
Even een vraagje, ik ben het huis aan het schoonmaken, en toen kwam ik in een hoekje een muisje tegen, volgens mij is die dood aan het gaan..... Maar ik durf dat beest niet op te pakken, kan ik dat beest stofzuigen?
Heb mijn huisgenote al gebeld maar die begon in paniek te gillen dat ze vanavond niet thuiskomt![]()
De overburen durf ik het niet te vragen want die gaan me pesten tot de dood erop volgt![]()
Vraag of Gamedemon of Rodie het doet, die doen alles voor jouw tegen een kleine natura vergoedingquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:30 schreef GinaG het volgende:
Even een vraagje, ik ben het huis aan het schoonmaken, en toen kwam ik in een hoekje een muisje tegen, volgens mij is die dood aan het gaan..... Maar ik durf dat beest niet op te pakken, kan ik dat beest stofzuigen?
Heb mijn huisgenote al gebeld maar die begon in paniek te gillen dat ze vanavond niet thuiskomt![]()
De overburen durf ik het niet te vragen want die gaan me pesten tot de dood erop volgt![]()
Volgens mij leeft het nog een beetjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aansteller....je pakt gewoon een paar blz's van een krant die vouw je flink op en daarmee raap je de muis op en dan heb je die vieze vette dikke ranzige ontbindende muis ook niet in je handen dus je hoeft ook niet bang te zijn voor eventuele infecties o.i.d
NEE!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef GinaG het volgende:
Kan ik dat beest nou stofzuigen of niet![]()
Neej, tuurlijk niet...of je wil je eigen stofzuiger over z'n zuiger helpen....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef GinaG het volgende:
Kan ik dat beest nou stofzuigen of niet![]()
Wij hebben geen stoffer en blikquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
NEE!
Gewoon oppakken en weggooien, doe het desnoods met stoffer en blik
Laat maar ik heb al een van de mannen gebeld en gevraagd of hij na zijn werk langs wilt komen, onder vet hoongelach is hij akkoord gegaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef pkwarts het volgende:
nog een goede tip om te kijken of hij ECHT nog leeft.
baksteen, muis erop, 2e baksteen erop slaan. nu weet je ZEKER dat het muisje niet meer leeft
Je weet dat je ook gewoon dat beest had kunnen oppakken en weggooien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat maar ik heb al een van de mannen gebeld en gevraagd of hij na zijn werk langs wilt komen, onder vet hoongelach is hij akkoord gegaan.De klojo is nu waarschijnlijk aan iedereen aan het doorroddelen dat er weer eens paniek is bij de vrouwen
![]()
Ik heb geprobeerd en ik durf niet, en mijn huisgenote heeft net mij gebeld en gezegd dat zij pas thuis komt als dat beest is opgeruimdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je weet dat je ook gewoon dat beest had kunnen oppakken en weggooien?
het is een feit: de muis is te groot om door de stofzuigerslang te gaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:58 schreef GinaG het volgende:
Waarom is dat hoerige beest niet te stofzuigen![]()
Ooh god dat kan ook nogquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:02 schreef Fliepke het volgende:
is wat denk je zelf?
Dan kruipen over een week de maden uit je stofzuiger, daar heb je vast ook geen zin in?
Het is al opgelost en hij heeft zn puntjes toch nog gekregenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:01 schreef taart het volgende:
[..]
DAAROM moet je dus niet doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh god dat kan ook nog![]()
Ok, zal het niet doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
DAAROM moet je dus niet doen.
Plet hem met de "Warthog"quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:58 schreef GinaG het volgende:
Waarom is dat hoerige beest niet te stofzuigen![]()
Zuigen KRENGquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:07 schreef capibar het volgende:
echt weer zo'n vrouwending... een muis proberen op te zuigen![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:10 schreef taart het volgende:
anders snij je hem eerst even in stukjes.. dan kun je hem makkelijker opzuigen
[halo filter aan]quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
"Warthog"
De tip, pak een stuk karton.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok, zal het niet doen![]()
Karton heb ik ook niet in huis en lijm ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De tip, pak een stuk karton.
Doe flink wat lijm aan het uiteinde. Dan tik je de muis aan met het karton zodat hij blijft plakken.
En dan mep je buiten tegen de muur.
gebruik dan je xbox om hem te plettenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Karton heb ik ook niet in huis en lijm ook niet![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
gebruik dan je xbox om hem te pletten![]()
We kunnen anders ook wel jouw camera en hoofd gebruiken daarvoor...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
gebruik dan je xbox om hem te pletten![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
We kunnen anders ook wel jouw camera en hoofd gebruiken daarvoor...
Hij mag dat beest wel komen opeten, krijgt hij de peper en zout van mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
je kreeg zeker een orginele humor-aanvalquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ken je toevallig een zuid-amerikaan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij mag dat beest wel komen opeten, krijgt hij de peper en zout van mij![]()
Ik ben geboren in Zuid-Amerikaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:17 schreef capibar het volgende:
[..]
ken je toevallig een zuid-amerikaan?![]()
Tja, ik dacht kunnen we je hoofd misschien nog een beetje in model brengen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:16 schreef capibar het volgende:
[..]
je kreeg zeker een orginele humor-aanval![]()
just.... stop talking nowquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, ik dacht kunnen we je hoofd misschien nog een beetje in model brengen...
dan mocht het er misschien nog een beetje fatsoenlijk uitzien
Graag of niet hoor!!
die aten toch cavia's ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Zuid-AmerikaWat wil je met bovenstaande impliceren
![]()
plaats een foto of hou je bek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, ik dacht kunnen we je hoofd misschien nog een beetje in model brengen...
dan mocht het er misschien nog een beetje fatsoenlijk uitzien
Graag of niet hoor!!
Niet voor jou...lieverdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
just.... stop talking now
respectquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Dus ik heb dat hele tiefuseind (zo'n 2 km) gerend, in zo'n 10 min.
Ik niet iigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:22 schreef capibar het volgende:
[..]
die aten toch cavia's ?
Guttegut, wat zijn de kiddo's van tegenwoordig toch weer snel aangebrand...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:23 schreef capibar het volgende:
[..]
plaats een foto of hou je bek.![]()
sinds wanneer ligt peru dan niet in zuid amerika?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik niet iig![]()
als ik me niet vergis is dat peruano![]()
hallo student.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Guttegut, wat zijn de kiddo's van tegenwoordig toch weer snel aangebrand...
alsjeblieft, alsjeblieft, zeg me dat dit een grap isquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:24 schreef capibar het volgende:
[..]
respect![]()
met gym rende ik 800 meter in 6 minuten![]()
maarja, ik ben dan wel een rasechte gamer he![]()
Ben nu ook wel behoorlijk moe, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:24 schreef capibar het volgende:
[..]
respect![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
alsjeblieft, alsjeblieft, zeg me dat dit een grap is![]()
Je vroeg of ik een Zuid-Amerikaan kende, niet elke Zuid - Amerikaan eet cavia'squote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:25 schreef capibar het volgende:
[..]
sinds wanneer ligt peru dan niet in zuid amerika?![]()
dat is geen rennen, dat is kruipenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:24 schreef capibar het volgende:
[..]
respect![]()
ik liep zegmaar op de ren manier...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:27 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat is geen rennen, dat is kruipen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:28 schreef capibar het volgende:
[..]
ik liep zegmaar op de ren manier...
ik rende dus 5 kilometer per uur...
Ik ken geen peruaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:29 schreef capibar het volgende:
[..]
ga dan een peruaan opbellen![]()
boeiend... ik haalde vorig jaar alleen maar 3'en voor gymquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
56 sec. En dat was nog langzaamquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:29 schreef taart het volgende:
[..]
ik rende 400 meter in 1.17 laatste gymles![]()
ik geloof je niet...... IEDEREEN kent een peruaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ken geen peruaan![]()
Thanks for the info, maar dat helpt me niet met dat muisje in het hoekjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eeej, Gina... besef je nu eigenlijk wel dat je de hele tijd met een muis in je klauw zit...
* nooit lager als een 8 voor gym gehaald heeftquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:31 schreef capibar het volgende:
[..]
boeiend... ik haalde vorig jaar alleen maar 3'en voor gym![]()
pak hem gewoon op met een stuk papier... hoe moeilijk kan het zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:37 schreef GinaG het volgende:
Mensen ik ben net de in gang geslopen, dat beest leeftHet zit nu in het andere hoekje, waarom vlucht het niet weg
![]()
the beast has been awakened...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:37 schreef GinaG het volgende:
Mensen ik ben net de in gang geslopen, dat beest leeftHet zit nu in het andere hoekje, waarom vlucht het niet weg
![]()
In mijn klas zit 1 iemand die is ultraloper, die doet niet anders dan ontiegelijk lang rennen, supercondititie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:32 schreef taart het volgende:
[..]
hoogste van m'n klas was 1.04 ofzo![]()
Omdat het toch leeft *rilquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:38 schreef capibar het volgende:
[..]
pak hem gewoon op met een stuk papier... hoe moeilijk kan het zijn![]()
ja, misschien zijn het er meer dan je denkt... misschien runnen ze je huis al jaren in het geheim... of nee, misschien gebruiken ze jouw huis als hoofdkwartier voor hun plannen om de wereld over te nemen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:40 schreef taart het volgende:
[..]
misschien heb je een plaag
Ja, maar zo'n levende muis is toch leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat het toch leeft *ril![]()
je mag het hebben hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n levende muis is toch leuk![]()
ik zie nooit muizenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:44 schreef taart het volgende:
[..]
die beesten meuren![]()
ook als ze leven
Maar cavia's vind je dan wel weer leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
je mag het hebben hoor![]()
jij meurt nog erger dus ze blijven bij jou uit de buurtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:49 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zie nooit muizen![]()
Ik ben met een vooraanstaande persoon getrouwd netquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:58 schreef taart het volgende:
waarom heb ik fable nog niet
Ik mot geen konijnen, cavia's, ratjes en hondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar cavia's vind je dan wel weer leuk
Poesjes wel danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik mot geen konijnen, cavia's, ratjes en honden![]()
![]()
Nee, ik ben een echte surinaamsequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Poesjes wel dan![]()
Ik vind poezen toch leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, ik ben een echte surinaamseIk hou van papegaaien
Stronteigenwijze, koppige, bemoeizieke beesten maar zo
![]()
Om te eten ja, maar als huisdier hebben ze graag een papegaaiquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:17 schreef peristilius het volgende:
Echte Surinamers houden alleen van kip
Als je er een xbox bij doet wil ik ze wel van je kopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:21 schreef Rodie83 het volgende:
Als er nog iemand Fable + Bonusdvd of Battlefront van me wil overkopen; dat kan
Zie V&A
40 euro voor Fable, lastig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:21 schreef Rodie83 het volgende:
Als er nog iemand Fable + Bonusdvd of Battlefront van me wil overkopen; dat kan
Zie V&A
DOEN!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
40 euro voor Fable, lastig.
Ben niet echt een RPG fan, maar wil het wel eens proberen.
Kan iemand hier misschien een nieuw licht op de zaak werpen?
Ja, maar met Halo 2 en Half Life 2 wordt het wel een redelijk dure maand dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
DOEN!
Gym.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
* nooit lager als een 8 voor gym gehaald heeft
Das is pas over een maand.... tijd zat om Fable ff snel uit te spelenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar met Halo 2 en Half Life 2 wordt het wel een redelijk dure maand dan.
k vind t leuker om zelf te gymmenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gym.![]()
Wordt pas leuk als je zelf gymles geeft op een basisschool.![]()
Geen gezeik, rennen totdat ze doodvallen. [afbeelding]
fable is ook niet echt een rpg...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tis meer zelda voor volwassenen en experiencequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dat kreeg ik ook al doorgestuurt... hoe dom kun je zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Stuur dit door:
"Het spijt ons zeer voor de problemen van MSN maar ze worden opgelost.. MSN word vanavond om 12:00 gesloten voor een week om te kijken wat er aan de hand is. Zend dit a.u.b. door naar minstens 25 mensen, het maakt niet uit of het dezelfde zijn maar doe het gewoon, zodat we je account niet uitschakelen"
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Stuur dit door:
"Het spijt ons zeer voor de problemen van MSN maar ze worden opgelost.. MSN word vanavond om 12:00 gesloten voor een week om te kijken wat er aan de hand is. Zend dit a.u.b. door naar minstens 25 mensen, het maakt niet uit of het dezelfde zijn maar doe het gewoon, zodat we je account niet uitschakelen"
![]()
Ik heb iedereen waarvan ik zo'n bericht krijg verteld dat hij of zij wegens een gebrek aan intelligentie voorgoed geblokt is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:56 schreef taart het volgende:
[..]
ik ook![]()
zoals wel meer domme berichten![]()
SMS dan: hey, ik krijg godverdomme 54 cent van je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nu al 6 Smsjes verstuurd aan een muts die me verkeerd gebeld heeft waarvan ik ook helemaal niets weet behalve dat het een muts is die belt en meteen ophangt na 1 sec. maar wel liever met me Sms'ed
Kan je sms niet blokkeren ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nu al 6 Smsjes verstuurd aan een muts die me verkeerd gebeld heeft waarvan ik ook helemaal niets weet behalve dat het een muts is die belt en meteen ophangt na 1 sec. maar wel liever met me Sms'ed
Een The O.C Fan in slowchatquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:29 schreef truSteh het volgende:
Ga haar dan bellen, hang na 1 seconde op, word ze zo gek dat ze zelf stopt
Echt zo'n computernerd!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:31 schreef capibar het volgende:
[..]
boeiend... ik haalde vorig jaar alleen maar 3'en voor gym![]()
Denk het niet na 2 Smsjes was het al -xxx- en Soentje Nadientjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
SMS dan: hey, ik krijg godverdomme 54 cent van je.
ben je er zo vanaf
Soentje Nadientjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Denk het niet na 2 Smsjes was het al -xxx- en Soentje Nadientje![]()
Wat heb ik toch met vrouwen...![]()
Nah, ik stuur nu wel gewoon niets meer terug....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Soentje Nadientje
Dumpen, snél.
Of stuur een foto, als het goed is moet dat hetzelfde effect hebben.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Een The O.C Fan in slowchat![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hij is langsgeweest, de bel ging op het moment dat mijn boekenkast aan het instorten was,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:03 schreef taart het volgende:
[..]
muis al weg![]()
Het zal wel iets primairs zijn, net zoals sommige vrouwen de behoefte hebben om kinderen te krijgen, iets wat ik dan weer niet snapquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
GinaG ik had je graag willen helpen...
maar nu we het er toch over hebben :
Wat is nou het probleem met vrouwen en spinnen/muizen enzo...
de meeste spinnen plet je zo met een krant...en een muis...als je het toch zo ranzig vind pak je handschoenen/een groot stuk wc papier...en pak em op...
waarom zijn vrouwen zo bang?
Misschien hebben vrouwen onddanks alle feministische golven, de behoeft om beschermd te worden door een grote sterke manquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
tis gewoon vaag...kijk een muis kan ik me nog iets bij voorstellen...maar spinnen enzo..SPLET en het is over
dus dinsdag de 12e is jou vrijdag de 13e gewordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:26 schreef GinaG het volgende:
Wat fijn, nu kan ik niet op live, komenAch dat ik hoef alleen maar te kloten met kabels en instellingen
![]()
mischien heb je de muis te lang laten lopen en heeft hij je netwerksnoer kapot geknabbeltquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:26 schreef GinaG het volgende:
Wat fijn, nu kan ik niet op live, komenAch dat ik hoef alleen maar te kloten met kabels en instellingen
![]()
Valt nog mee dat ik niet ongesteld moet worden vandaag :')quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:29 schreef Tain het volgende:
[..]
dus dinsdag de 12e is jou vrijdag de 13e geworden :')
quote:ROYTJE zegt:
Het spijt ons zeer voor de problemen van MSN maar ze worden opgelost.. MSN word vanavond om 12:00 gesloten voor een week om te kijken wat er aan de hand is. Zend dit a.u.b. door naar minstens 25 mensen, het maakt niet uit of het dezelfde zijn maar doe het gewoon, zodat we je account niet uitschakelen
"Master ninja" Zomer op dennedaal is stoer zegt:
Handmatige Spam filter
"Master ninja" Zomer op dennedaal is stoer zegt:
je bericht was leeg
dat red ik niet met 1 plank, ieder geval dat past niet in mijn kamer zo'n grote plankquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:54 schreef pkwarts het volgende:
ik heb eindelijk een plank waar al mijn dvd's games en halo foto's opkunnen
moest er wel 2x voor naar de karwei(pluggen vergeten....)
jij hebt geld teveelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
dat red ik niet met 1 plank, ieder geval dat past niet in mijn kamer zo'n grote plank
niet meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jij hebt geld teveel![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
OMG, ik word gestalked nu...
Ik heb het afgelopen uur niks meer terug gesms'ed en nu Sms'ed ze: "Zeg, Sms je niet meer terug?"
Bekijk het maar zo, je hebt altijd een back up call voor sex, als je date weer eens afzegtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
OMG, ik word gestalked nu...
Ik heb het afgelopen uur niks meer terug gesms'ed en nu Sms'ed ze: "Zeg, Sms je niet meer terug?"
ook niet meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef Tain het volgende:
[..]
niet meer
iedereen heeft natuurlijk mmsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:04 schreef Tain het volgende:
[..]
vraag of ze een foto mms'ed
Komt dat door die paar euro die je hebt uitgegeven aan je plankje, nee tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ook niet meer
ja jij niet zeker he, dan hoor je er niet meer bij hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
iedereen heeft natuurlijk mms![]()
ja, ik krijg per halfjaar 11,84 van mijn oudersquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Komt dat door die paar euro die je hebt uitgegeven aan je plankje, nee toch![]()
Ik heb maar een simpel telefoontje waarmee ik kan bellen en sms'en met trilfunctie en verder niks van die moderne MMS, Camera, Radio, mp3, filmpjes poespas...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Tain het volgende:
[..]
ja jij niet zeker he, dan hoor je er niet meer bij hoor
Ik geloof dat ze een beetje te jong voor me is...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bekijk het maar zo, je hebt altijd een back up call voor sex, als je date weer eens afzegt![]()
Dvd's die je nog niet had of weer ''extra stukjes'' filmquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee, ik heb, suprise suprise, meer dvd's besteld.
Hoe weet je dat nouquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een beetje te jong voor me is...
hoe jong is te jong?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een beetje te jong voor me is...
ga jij nou maar lekker n-gagenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Tain het volgende:
[..]
ja jij niet zeker he, dan hoor je er niet meer bij hoor
niet had.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dvd's die je nog niet had of weer ''extra stukjes'' film![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou![]()
Daaromquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Denk het niet na 2 Smsjes was het al -xxx- en Soentje Nadientje![]()
Hallo dat zegt niks, ik ben 28 en ik heb 1 pucca portemonnee en 1 hello kitty portemonnee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Daarom
en een katjes stempelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo dat zegt niks, ik ben 28 en ik heb 1 pucca portemonnee en 1 hello kitty portemonnee.![]()
In mijn pucca stempelsetje zit er idd een katje bijquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en een katjes stempel
laat die hello kitty dan achter je muis aangaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo dat zegt niks, ik ben 28 en ik heb 1 pucca portemonnee en 1 hello kitty portemonnee.![]()
koop maar een ngage voor mequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:14 schreef capibar het volgende:
[..]
ga jij nou maar lekker n-gagen![]()
Maar je schrijft geen "Soentje"....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee dat nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar je schrijft geen "Soentje"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |