Ik woon schijn tegenover de Lundia, die meubelzaak, zeg maar tegen de stad aan. Vlak bij het UWV/GAK.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:18 schreef dvdk het volgende:
Hey ik woon zo'n 15 minuten van je vandaan waarschijnlijk! (hangt een beetje af van waar je woont op de Boschdijk
Kan ik een keer langskomen om wat spulletjes op te halen? Neem ik 2 flesjes jupiler mee
email is degryse@chello.nl
msn = blurrceptor@hotmail.com
Ik zou graag die scanner willen en mischien een paar singeltjes als er leuke tussen zitten
alvast bedankt!
Jawel hoor! Ik kan maandag,dinsdag,woensdag overdag/s'middags/s'avonds deze week.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:22 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
Ik woon schijn tegenover de Lundia, die meubelzaak, zeg maar tegen de stad aan. Vlak bij het UWV/GAK.
Kan je die printer en scanner deze week nog ophalen?
Jupiler gaat er altijd wel in![]()
whoohoo! thanx!quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:34 schreef Chaveiro het volgende:
Ok, de printer en scanner zijn gegaan naar dvdk.
Ik heb je mail reeds beantwoord DVDK
Sorry Remco, maar jou mail komt steeds terug.
het betreft 3 videobanden, waarvan ik er 2 heb gekocht in London, dus geen ondertiteling. De ander is met NL ondertiteling.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:32 schreef Klonk het volgende:
Ben geintreseerd in het simpsons spul, heb je daar iets meer info over ?
Kun je ze komen ophalen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:38 schreef mrkoenz het volgende:
Ik zou graag de videobanden van de simpsons overnemen, i.v.m. simpsons manie!
Gadgets natuurlijk ook welkom
he, ff mijn vraag beantwoordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:42 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
Kun je ze komen ophalen?
dan moet ik even de dozen weer gaan openen, maar ok, momentquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:39 schreef Klonk het volgende:
iets meer info over de video's als het gaat (ik ben lastig).
die heb ik al, sorryquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:48 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
dan moet ik even de dozen weer gaan openen, maar ok, moment![]()
Ok ben ik weer:
het gaat om de banden: The dark secrets of the Simpons en duurt 88 minuten. De afleveringen die erop staan zijn: The Springfield Files, Homer the great, Lisa the iconoclast en Homer Badman
De 2e tape: The Simpsons against the world met afleveringen, Homer vs Patty &Selma, Marge vs The Monorail, Homer vs Lisa &the 8th Commandment, en Bart vs Australia
De 3e tape: is dezelfde als de engelse versie, maar dan met NL ondertitels.![]()
ja sorry. Dat geval is er nog. met tevens een onderhouds setje.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:55 schreef boebiedoe het volgende:
En is het pistool er nog ?
GVD, ik de hele doos overhoop halen en dan heb je ze alquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heb ik al, sorry
Dan zou ik die graag willen hebben. Zou je mij willen mailen op thegenieii [apenstaartje] hotmail.com voor verdere afspraken.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:57 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
ja sorry. Dat geval is er nog. met tevens een onderhouds setje.
Wat eraan kapot is is het palletje waar je het kogeltje in moet stoppen, die is namelijk gebroken. Is overigens van plastic. Moet denk ik niet moeilijk zijn om dat palletje te bestellen neem ik aan.
Sorry Remco, de boel is al weggegeven.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn mail werkt toch echt hoor!
remco @ balpolPUNTtudelftPUNTnl
je hebt mailquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dan zou ik die graag willen hebben. Zou je mij willen mailen op thegenieii [apenstaartje] hotmail.com voor verdere afspraken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |