Dank je welquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:51 schreef dubbellu het volgende:
Dank je Rewimo voor het snelle plaatsen en nog gefeliciteerd met je grote man![]()
Weet niet. was mijn eerste keer in Parijs, het goud glimde echt mooi. voor de mensen die dit nog herinneren: vanaf de eiffeltoren was dit het bouwwerk wat veruit het meeste opvielquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:28 schreef Rewimo het volgende:
De Dome des Invalides dusMooie foto! Wanneer hebben ze dat goud er (weer) opgeplakt? Was de vorige keer nog niet
Logisch, het ligt er pal tegenover (even de tuin door)quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:30 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Weet niet. was mijn eerste keer in Parijs, het goud glimde echt mooi. voor de mensen die dit nog herinneren: vanaf de eiffeltoren was dit het bouwwerk wat veruit het meeste opviel
Laat je niet ontmoedigen door all foto's die je hier ziet. Iedereen kan immers maar één foto insturen, dus dat scheelt alvast...quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil op zich wel meedoen, maar als ik al die inzendingen bekijk, vraag ik me direct af hoe ik in hemelsnaam ooit in de buurt van zulke foto's moet komen..
quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Mja, als je hem boven die Ka afknipt wordt het toch wat minder schat ik...
misschien als de lucht blauwiger zou zijn? ik weet het niet, het komt bij mij over als een "het idee was leuker dan de uitvoering" Wat ik ook wel eens heb....quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef k_man het volgende:
Met excuses voor de breedte, het gaat om 't idee:
[afbeelding]
Ik weet niet, het stoort me dat dat puntje nèt niet in het midden zit... En dat was neem ik aan wel je bedoeling.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef k_man het volgende:
Met excuses voor de breedte, het gaat om 't idee:
[afbeelding]
de 3de is de leukstequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat denken jullie van deze? (voor de wedstrijd natuurlijk!)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |