Heb ik gezegd dat je je mening niet mag geven? Het enige wat ik aangeef is dat ik een beetje moe wordt van alle heisa rondom archieffoto's.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je je mening niet eens meer mag geven is er geen reet meer aan.
Geen links naar voorbeeldfoto's op bv. DPZ/FM/YouNameIt, geen meningen meer spuien.

Ouwesok

Ouwesok

hmmmm....weet niet of oude architectuur je daar bij gaat helpenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
En wat oude architectuur om niet helemaal dom over te komen
Overigens wel een leuk plaatjequote:

Potverdikkie! Wat een lelijke stad! De foto's zijn wel goed trouwens!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:10 schreef Ouwesok het volgende:
In het vorige topic al even de architektonische kakefonie in Almere:
[afbeelding]
In detail benaderd wordt het allemaal al een stuk rustiger:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Eerst een disclaimer:quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste reactie vorig topic:
[..]
Heb ik gezegd dat je je mening niet mag geven? Het enige wat ik aangeef is dat ik een beetje moe wordt van alle heisa rondom archieffoto's.
Maar goed.....als jij vind dat archieffoto's niet kunnen. Ik vind het juist hartstikke leuk om te zien waar mensen allemaal mee aan komen.
Ik heb het op dit moment best druk (althans....dat poog ik) en dus eigenlijk niet zo heel veel tijd om er eens uitgebreid op uit te gaan (en dat zou toch beperkt moeten blijven tot het weekend, aangezien het verdacht vroeg donker is tegenwoordig).

Ouwesok

Ouwesok

Gezeik zal ik het niet noemen, al vind ik de vergelijking tussen voetbal en fotografie eigenlijk een beetje ongelukkig, fotografie blijft een creatieve uiting waarbij de een niet meetbaar beter presteert dan de ander. Het enige dat zowel fotografie als voetbal kennen is dat alleen het resultaat telt. Ik kijk dan liever naar een perfecte opname van een jaar of wat oud, dan naar een prul van hedenmiddag, alleen omdat het van hedenmiddag moest zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Eerst een disclaimer:
Mijn mening, en ik weet dat de meesten het hier niet mee eens zijn, en dat het een onvergelijkbare situatie vinden.
Ajax-PSV in <vul jaar in>: 0-3.
Dat geldt toch ook niet voor eeuwig? Die voetballen ze toch ook ieder jaar opnieuw? Of grabbelen ze dan ook een score uit het verleden uit een tonnetje? Het is toch een wedstrijd? Een wedstrijd waar een winnaar is, omdat hij iets voor de wedstrijd gedaan heeft.
En als dat als gezeik wordt gezien, tja. Wat mag je dan nog wel zeggen?

Gewoon met een Powershot A60, en nog niet eens met mijnquote:[afbeelding]
Dr_Flash, met wat voor lens is deze geschoten? Hij is overigens zeer inzendwaardig naar mijn mening...

Dank je, ik zal morgenochtend wel opnieuw gaan knippen tijd is op vanavond...vergaderingen ed...quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:02 schreef Offy het volgende:
Compumess, je 1e en 4e foto springen er voor mij echt uit. (hoewel ik bij nr 4 misschien íets meer zou willen zien)
...

quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
Nog wat van mijn verregende veluwe-vakantie
[afbeelding]

Zelfs dat niet Ouwesok, Exif info is ongacht de totstandkoming van een jpeg-file er achteraf met diverse tooltjes aan toe te voegen. Ik kan mijn Nikon D70 foto's laten lijken alsof ze uit een Canon zijn gekomen of de foto's van mijn scanner uit een Kodak die nog op de markt moet verschijnen, je noemt het maar, het kan !quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..] of je moet alleen digitaal toestaan met EXIF-info bijgesloten en zelfs die is te bewerken. Daarmee sluit je dus elke deelnemer uit die met film/scanner werkt omdat die niet kan aantonen hoe 'vers' zijn produkt is.

Lekker boeiend ook, de hele discussie over wat mag en niet magquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:51 schreef Borelius het volgende:
En uitsluiten, het zou dus niet eens kunnen, zelfs als we dat met zijn allen zouden willen. Het is (meestal) volstrekt onbewijsbaar.

hey, kop dichtquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Eerst een disclaimer:
Mijn mening, en ik weet dat de meesten het hier niet mee eens zijn, en dat het een onvergelijkbare situatie vinden.
Ajax-PSV in <vul jaar in>: 0-3.
Dat geldt toch ook niet voor eeuwig? Die voetballen ze toch ook ieder jaar opnieuw? Of grabbelen ze dan ook een score uit het verleden uit een tonnetje? Het is toch een wedstrijd? Een wedstrijd waar een winnaar is, omdat hij iets voor de wedstrijd gedaan heeft.
En als dat als gezeik wordt gezien, tja. Wat mag je dan nog wel zeggen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |