Ohhhh, die wil ik ook!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik op dit moment in de koelkast heb liggen![]()
![]()
een vriendin die bij de subway werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt je vriendin in de koelkast liggenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik op dit moment in de koelkast heb liggen![]()
![]()
een vriendin die bij de subway werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriendin die bij de subway werkt. Des ochtends smeert hij een boterham, drinkt een glaasje jus d'orange, en tyft zijn wijf uit het vriesvak om haar af te zetten bij de broodjeszaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:03 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je hebt je vriendin in de koelkast liggen![]()
In Breda, Oosterhout en Eindhoven ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:15 schreef Whiskers het volgende:
In Rotterdam is de Daily om een of andere vage reden niet meer verkrijgbaar?
Geweldigquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:17 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb het even in een plaatje gezet, misschien leuk voor de openingspost
[afbeelding]
Dezelfde daily sub van de Brugstraat was ook goed te doenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:25 schreef Fratz het volgende:
vandaag bij de Sub in de Herestraat geweest, het ziet er allemaal erg klinisch uit moet ik zeggen..
de daily sub gehad, eentje met gegrilde kipfilet, die was erg lekker!
Helemaal niet verkeerd lijkt me. Waar doen ze dat nu met handschoenen aan je broodje smeren.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:25 schreef Fratz het volgende:
vandaag bij de Sub in de Herestraat geweest, het ziet er allemaal erg klinisch uit moet ik zeggen..
Ik vind dat ook een groot pluspunt. Als doorgewinterd vegetariër is het geen prettig idee als iemand met dezelfde handen jouw vega-broodje smeert als een broodje vlees belegt.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd lijkt me. Waar doen ze dat nu met handschoenen aan je broodje smeren.
Bij andere broodjes zaken weet je maar nooit waar ze van te voren nog hebben zitten vroeten.
Het is ook een heel groot en lekker broodje!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Het mag wel een heel groot en lekker broodje zijn, wil ik er 4/5 euro voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |