Ohhhh, die wil ik ook!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik op dit moment in de koelkast heb liggen![]()
![]()
een vriendin die bij de subway werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt je vriendin in de koelkast liggenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik op dit moment in de koelkast heb liggen![]()
![]()
een vriendin die bij de subway werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriendin die bij de subway werkt. Des ochtends smeert hij een boterham, drinkt een glaasje jus d'orange, en tyft zijn wijf uit het vriesvak om haar af te zetten bij de broodjeszaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:03 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je hebt je vriendin in de koelkast liggen![]()
In Breda, Oosterhout en Eindhoven ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:15 schreef Whiskers het volgende:
In Rotterdam is de Daily om een of andere vage reden niet meer verkrijgbaar?
Geweldigquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:17 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb het even in een plaatje gezet, misschien leuk voor de openingspost
[afbeelding]
Dezelfde daily sub van de Brugstraat was ook goed te doenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:25 schreef Fratz het volgende:
vandaag bij de Sub in de Herestraat geweest, het ziet er allemaal erg klinisch uit moet ik zeggen..
de daily sub gehad, eentje met gegrilde kipfilet, die was erg lekker!
Helemaal niet verkeerd lijkt me. Waar doen ze dat nu met handschoenen aan je broodje smeren.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:25 schreef Fratz het volgende:
vandaag bij de Sub in de Herestraat geweest, het ziet er allemaal erg klinisch uit moet ik zeggen..
Ik vind dat ook een groot pluspunt. Als doorgewinterd vegetariër is het geen prettig idee als iemand met dezelfde handen jouw vega-broodje smeert als een broodje vlees belegt.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd lijkt me. Waar doen ze dat nu met handschoenen aan je broodje smeren.
Bij andere broodjes zaken weet je maar nooit waar ze van te voren nog hebben zitten vroeten.
Het is ook een heel groot en lekker broodje!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Het mag wel een heel groot en lekker broodje zijn, wil ik er 4/5 euro voor betalen.
Tijd om dan zaterdag eens langs te gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef Quispi het volgende:
Op zaterdag is het roastbeef![]()
Weet iemand of de nieuwe subway in Groningen (Herenstraat) ook de daily sub verkoopt?
met klinisch bedoelde ik eigenlijk niet dat ze handschoentjes en zo gebruiken, dat juich ik alleen maar toe! ik had het eigenlijk over het interieur, is zit echt niks gezelligs aan. het motto "opvreten en zo snel mogelijk weggaan" straalt er van af. eigenlijk best wel jammer.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd lijkt me. Waar doen ze dat nu met handschoenen aan je broodje smeren.
Bij andere broodjes zaken weet je maar nooit waar ze van te voren nog hebben zitten vroeten.
ja ze verkopen de daily sub ook!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef Quispi het volgende:
Weet iemand of de nieuwe subway in Groningen (Herenstraat) ook de daily sub verkoopt?
In den haag, aan het plein is dat beneden ook zo, en ik kan je zeggen dat dat precies dezelfde indeling is als de Subway in Fashion Destrict, NYC.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef Fratz het volgende:
[..]
met klinisch bedoelde ik eigenlijk niet dat ze handschoentjes en zo gebruiken, dat juich ik alleen maar toe! ik had het eigenlijk over het interieur, is zit echt niks gezelligs aan. het motto "opvreten en zo snel mogelijk weggaan" straalt er van af. eigenlijk best wel jammer.
Mja, het heeft wel iets vertrouwelijks dan, dat dan weer wel. En als je met meerdere personen gaat eten kijk je daar eigenlijk zo doorheen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef Fratz het volgende:
het schijnt inderdaad zo te zijn dat er erg strenge regels zijn voor de inrichting. eigenlijk best jammer.
Wat een onzin zeg, je krijgt er toch geen infectie van ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een groot pluspunt. Als doorgewinterd vegetariër is het geen prettig idee als iemand met dezelfde handen jouw vega-broodje smeert als een broodje vlees belegt.
Al heb ik zelf een hele tijd bij Bakkerij Bart gewerkt en daar broodjes (ook met vlees) belegd en ik waste mijn handen wel vijftien keer per dag.
Ah, overheen gelezen. Dan kan 't plaatje compleet gemaakt wordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef Quispi het volgende:
in hengeloquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:16 schreef Dementor het volgende:
Wat me opviel bij de subway op stadhuisplein te Rotterdam is dat ze met dezelfde handschoenen zowel het eten als contant geld aannemen.
Zeer nuttig hoor die handschoenen
Tjah maar wat wil je in Rotterdam staan er van die jonge gasten die liever aan de overkant van de zaak een biertje drinken dan dat ze iets meer dan 2 seconden nadenken over hun handelen tijdens het werk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
in hengelonemen ze bij elk broodje andere handschoenen.
nou dat zal toch niet? ik hoop het niet in elk geval want ik heb ze door elkaar heen geplakt!quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:02 schreef Brentmeister het volgende:
Afgelopen zondag bij de Subway aan de Herestraat in Groningen geweest. Nou viel 't me net op dat de zegeltjes die ik daar gekregen heb een andere kleur hebben dan die aan de Brugstraat. Weet iemand of je deze zegeltjes alleen bij de Subway kan inleveren waar je ze gekregen hebt?
Die zegeltje krijg je er in het buiten land ook bij hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zegeltjes bij de Subway? Hollandse kruideniersmentaliteit ontmoet Amerikaans groot gedachtengoed. Geweldig!
Maar.. zegeltjes doe ik nooit aan! Blokker, Super de Boer of Subway.. zegeltjes, weg ermee!
Bij 8 broodjes heb je al eentje gratis, geldt ook voor daily subs. Ja, je moet er idd wel een frisdrank bij nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zegeltjes bij de Subway? Hollandse kruideniersmentaliteit ontmoet Amerikaans groot gedachtengoed. Geweldig!
Maar.. zegeltjes doe ik nooit aan! Blokker, Super de Boer of Subway.. zegeltjes, weg ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |