quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:01 schreef ook_gek het volgende:
hebben we hier zo ons best voor gedaan
quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:03 schreef Hugster het volgende:
check nu sbs6!
staat ie een beetje te schudden met z'n kopquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:03 schreef BazzoS het volgende:
EN wat een josti op SBS6, iemand die aliens kan vastleggen op de foto
morgen weeeer vrijquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:07 schreef Thermo het volgende:
morgen weer werken
Waarom zou je een evo stil laten staan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:08 schreef D-Devil het volgende:
Collega van me heeft een EVO, maar die staat nu alweer een maandje stil, maar tering dat is een lekkere auto.
hij heeft er geen geld voor om hem aan het rijden te houden?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Waarom zou je een evo stil laten staan?
ik veel slapen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij slaapt ook veel he..
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen.. Maar ik heb nog lang geen zin..
leuk johquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:16 schreef operator82 het volgende:
Beste slowchatters, we hebben al een aantal weken (sinds de zomer) een gloednieuwe gebruikte auto.
-verhaal-
Wat deed jij bij Doetinchem dan? Ik woon er al ruim 19 jaar, maar ik heb er nog nooit een gezien hierquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
* PeuRac reed gisteren in omgeving Doetinchem achter een Stratos, of een wannabe, maar hij leek er iig wel op
ok goede morgen, ik was eerderquote:Op maandag 11 oktober 2004 06:56 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
ik ben niet eens de eerste
Heb je wel es met een auto van papier maché !quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:16 schreef operator82 het volgende:
fun-car om even mee te racen, ze zijn niet kapot te krijgen en ze roesten ook niet..
jij bent vrij tochquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Heb je wel es met een auto van papier maché !
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent vrij toch
gast het is nog geen 8 uur. wat doe je wakkerquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja.
Misschien moet je de OP eens lezen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:00 schreef sdk het volgende:
volgens mij is die info van de stradale versie. want deze Delta S4 op carclassic.com heeft 650 pk![]()
er was ook zo'n filmpje van een hillclimb door zo'n s4 kan 'm alleen niet meer vinden
Veel plezier op Kreta...lucky bastardquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:01 schreef D-Devil het volgende:
Er komt zometeen nog iemand voor de waterleidingen en die gasten komen altijd om 8 uur, plus dat waar ik mijn deur voor heb gemold gisteren zorgt ervoor dat ik niet kan slapen, en om 11 uur komt mijn pa, en voor die tijd moet ik mijn koffers nog pakken want ik ga naar Kreta.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:07 schreef Fugie het volgende:
hoi
doei ddevilveel plezier op kreta
* Nadientje is brak, brak de week beginnen is niet goed
dat is inderdaad 1 van mijn vrije dagen, wat is er mee?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:25 schreef BoJo het volgende:
Maandag![]()
Hequote:Op maandag 11 oktober 2004 10:31 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
Da's m'n vriendin in de Ascona met nummer 8!
i'm so proud..![]()
auto is trouwens in de finale in de fik gevlogen![]()
Veel plezier D-Devil en Nadientjequote:Op maandag 11 oktober 2004 08:01 schreef D-Devil het volgende:
Er komt zometeen nog iemand voor de waterleidingen en die gasten komen altijd om 8 uur, plus dat waar ik mijn deur voor heb gemold gisteren zorgt ervoor dat ik niet kan slapen, en om 11 uur komt mijn pa, en voor die tijd moet ik mijn koffers nog pakken want ik ga naar Kreta.
Doeiquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:16 schreef Nadientje het volgende:
[..]dankje
* Xtreem gokt op een manwijfquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:31 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
Da's m'n vriendin in de Ascona met nummer 8!
i'm so proud..![]()
auto is trouwens in de finale in de fik gevlogen![]()
ik ben een half jaar met een Opel Kadett GSI aan het bouwen geweest... helemaal netjes en strak...quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hedat is lang geleden
![]()
![]()
ik voorspel paniek op middelbare scholenquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:41 schreef Hugster het volgende:
msn heeft is er nu helemaal mee genokt
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik ben een half jaar met een Opel Kadett GSI aan het bouwen geweest... helemaal netjes en strak...
Eindelijk de cross, dat ding liep super. Na anderhalf rondje word ik er afgedrukt... steekas doormidden, draagarm krom, veerpoot krom...![]()
nohja.. zaterdag weer cross... revange!
* ook_gek helm op zetquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik voorspel paniek op middelbare scholen
Die van mij ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:41 schreef Hugster het volgende:
msn heeft is er nu helemaal mee genokt
I really want to kick you in the nuts right nowquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is inderdaad 1 van mijn vrije dagen, wat is er mee?![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
I really want to kick you in the nuts right now![]()
Veel plezier nogmaalsquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:58 schreef D-Devil het volgende:
Ben weg mensen.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb laatst in een Delta HPE gereden. Héérlijke bak.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:22 schreef Kreator het volgende:
(en ik ben een tijdje niet geweest omdat ik 3 maanden gebanned was)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:22 schreef Kreator het volgende:
Ik ben ontslagen. Dat wil zeggen, ze hebben ontslag aangevraagd (op economische grond) en dus krijg ik geen leaseauto.
Dus ik moet eerst ff afwachten of ik bij de volgende werkgever weer een auto mag uitzoeken.
fuk, iemand die beter is in gebant worden is dan mijquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:22 schreef Kreator het volgende:
Nee, omdat ik het paardeneukers topic ranzig vond en daar wat van zei.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:27 schreef Xtreem het volgende:
en die ban... voor je r&p repertoire?![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het paardeneukers topic ranzig vond en daar wat van zei.
Vuile stink hoerquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:46 schreef Fugie het volgende:
* Ballebek zit lekker taart te eten
je moet niet zo over je moeder praten, dat kan echt niet meer hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:51 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Vuile stink hoer
*Albert.nl*quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:51 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Vuile stink hoer
alfaquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:30 schreef BoJo het volgende:
Ben ik een vuile moordenaar nu?
quote:Hello,
My name is Yana!
I find you to be a very interesting person and as I try to deal only
with people who attract me, I decided to write to you. You can also look for mine at
www. russianmatch.ru ID # 7057
It's my first time that I'm trying to correspond with a man in such a way
and I'm not really sure whether i can trust it and whether there's some
guarantee and possibility that it will work and that there'll be
serious relations with somebody. As for me, I have serious intentions
as I know one that we mustn't play with life and feelings of other
people. I'm very romantic, dreamy, imaginative, inspiring, but not
light-minded, I always behave in a proper way and never shift
responsibilities to others for what I've done. So, I'd like to be with
a man by my side, with a man who won't try to escape from his male
responsibilities towards family and other people.
As any typical woman I would like to have a family, own house and
children, I'd like to devote my love, care and time to my dear and close
people, to my second half. Though I work and try to make a career,
it's not the prior thing in my life, it's just the way to earn my
living. If i have a chance to find happiness, then there'll be a
harmony in my soul, in my heart and I'm sure there'll be enough care,
love and tenderness for everyone dear to me. I'll be able to find
time for making our house cozy, to cook taste dinners everyday, to
remain interesting, communicative for my colleagues and friends.
I'm looking for a simple man, but first of all I'd like him to be
honest to me - it's very important to me - as I could fully trust him
and rely on him at any time. I'm myself very sincere, and sometimes
even too much. I'm looking for a partner for the whole of my life, for
a father for our children, for a lover, for the best friend, for a
supportive and beloved hero.
I guess I don't demand too much. Do you fit this type of man?
I'll be glad to get a letter from you.
My best wishes,
Yana.
http://russianmatch.ru/profile/7057
moet je komen gek, geef ik je gruwelijkquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:41 schreef Hugster het volgende:
mietje!!
zeg, ben jij into oostblokkers? eerst een poolse, nu die yanaquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:50 schreef PeuRac het volgende:
Broes terug, Kreator terug PTA gaat de goede kant weer op![]()
![]()
![]()
Ik snap t niet, ik ben nog nooit op zulke site's geweestquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeg, ben jij into oostblokkers? eerst een poolse, nu die yana![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeg, ben jij into oostblokkers? eerst een poolse, nu die yana![]()
Valt mee hoor, ligt eraan met wie je te maken hebt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:55 schreef Ballebek het volgende:
Oostblokkers zijn link.
welke markt dan ?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap t niet, ik ben nog nooit op zulke site's geweest![]()
![]()
Ik hoef geen oosterblokkers meer, ik heb een nieuwe markt ondekt
meisjes/vrouwen van 20-25 (ik ben 19)quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
welke markt dan ?
amen mijn vriendquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:58 schreef BoJo het volgende:![]()
![]()
zijn er nog meer mensen die dit mailtje hebben gehad?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:42 schreef PeuRac het volgende:
check wat ik in mn mail vind dan
[..]
he toevallig, zaterdag kwam ik ook terecht op die marktquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
meisjes/vrouwen van 20-25 (ik ben 19)
Daarom, dat is echt een geweldige markt, geen sletjes meer, geen zeurwijven meer, gewoon lekkere ervaren chicksquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
he toevallig, zaterdag kwam ik ook terecht op die marktEn aanbod was er genoeg
![]()
![]()
Op Anna maar ze negeert me compleetquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
amen mijn vriend
Op wie ben je nou vliefd eigelijk ?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Op Anna maar ze negeert me compleet![]()
wie de neuk is anna dan ?quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Op Anna maar ze negeert me compleet![]()
Vanaf hier ff lezen: [pta sc] Ferrari 288 GTO.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
wie de neuk is anna dan ?
ananana van de SC van vrijdagquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
wie de neuk is anna dan ?
Wel subtiel toen je in #fok was om te vragen of je ban er af mocht. Zeker die opmerking tegen dubbeldrank. Je dacht van dit is te erg om tegen Breuls te zeggen met die ziekte dan maar dubbeldrank.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het paardeneukers topic ranzig vond en daar wat van zei.
oja, had ik al gelezenquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanaf hier ff lezen: [pta sc] Ferrari 288 GTO.
pas wel op, kan lachbuien veroorzaken
Wtf is AZC ?quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja, had ik al gelezenMaar ik ben beetje brak dus was het weer vergeten hehe. Maareh bojo, werk je in een AZC ofzo, zweden, spanjaarden, italianen (jij)
![]()
Die gek is helpdesk slet bijquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja, had ik al gelezenMaar ik ben beetje brak dus was het weer vergeten hehe. Maareh bojo, werk je in een AZC ofzo, zweden, spanjaarden, italianen (jij)
![]()
Ik ben een Hollander met een Servische moeder en familie in Italyquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gek is helpdesk slet bijNorton
(ps hij is niet Italiaans
)
ja, daarom al die kreunende maandag termen tussendoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:42 schreef Thermo het volgende:
Bojo @ work?
weet ik, maar ik bedoelde met jij dan ook dat hij ook een (halve) buitenlander isquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gek is helpdesk slet bijNorton
(ps hij is niet Italiaans
)
anders ga jij gewoon ff doodvallen met je stink vrije dagen...quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, daarom al die kreunende maandag termen tussendoor
Hier nog zo eenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:04 schreef Thermo het volgende:
Ik heb echt weinig zin om nog productief te doen hier grrrr
Dat gevoel heb ik al de laatste 6 tot 8 maandenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:04 schreef Thermo het volgende:
Ik heb echt weinig zin om nog productief te doen hier grrrr
Daar zou ik ECHT niet tegen kunnen, ik moet toegeven dat ik op het hbo mij ook heel lang vrij nutteloos voelde omdat het zo simpel was, maar nu begin ik me echt snel te irriteren aan het feit dat ik niks nuttigs aan het maken ben.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al de laatste 6 tot 8 maanden![]()
wat doe je moeilijkquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
Daar zou ik ECHT niet tegen kunnen, ik moet toegeven dat ik op het hbo mij ook heel lang vrij nutteloos voelde omdat het zo simpel was, maar nu begin ik me echt snel te irriteren aan het feit dat ik niks nuttigs aan het maken ben.
Heb allemaal ideeën de laatste tijd maar ik heb te weinig tijd om ze allemaal uit te voeren.. wat demotiverend werkt op 1 of andere manier
hehe, moet gewoon wennen aan hele dag voor een baas werkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat doe je moeilijk![]()
je moet ook niet constant werken in de baas zijn tijdquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:28 schreef Thermo het volgende:
[..]
hehe, moet gewoon wennen aan hele dag voor een baas werken
's avonds dan weinig tijd meer voor eigen uitspattingen
Nie fok is werk jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet ook niet constant werken in de baas zijn tijd![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:25 schreef Hugster het volgende:
zometeen heb ik me eerste belset shift
ik heb de hele dag al lopen niksenquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:26 schreef Fugie het volgende:
[..]![]()
* Hugster gaat lekker naar huis
Wij vinden jou wel lief <insert hippie smiley>quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:32 schreef MutZ het volgende:
Stelletje klootzakken...
Doet het wel hoor...quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij vinden jou wel lief <insert hippie smiley>
Waarom doet msn t niet?
ik ook niet. Maar na 5 jaar ergens weg gaan is vrij moeilijk. En ik kan het perfect vinden met m,n collega,s en m,n baas. Het is net een familie voor me. En in die 5 jaar heb ik heel veel mee gemaakt hier dus dat los laten is vrij moeilijk. Maar goed er komt verbetering. En zo niet dan is hetquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
Daar zou ik ECHT niet tegen kunnen, ik moet toegeven dat ik op het hbo mij ook heel lang vrij nutteloos voelde omdat het zo simpel was, maar nu begin ik me echt snel te irriteren aan het feit dat ik niks nuttigs aan het maken ben.
Heb allemaal ideeën de laatste tijd maar ik heb te weinig tijd om ze allemaal uit te voeren.. wat demotiverend werkt op 1 of andere manier
NEE, met een Vquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:54 schreef BazzoS het volgende:
lieF, met een F![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:54 schreef BazzoS het volgende:
lieF, met een F![]()
ALs ik de opleiding ga doen hierna die ik nu voor ogen heb, dan kan ik binnen een jaar van aanvang (1.5jr van nu) in die ouwe-lullenbak rijden die jij ook misschien wou kopenquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:02 schreef BoJo het volgende:
alles ist vorbei![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:07 schreef BoJo het volgende:
Het is trouwens Ana met 1 n zie ik net
Kon ik me vrijdag maar herinneren![]()
ATC ? Dat wilde ik ook doen maar m'n ogen zijn te slecht, eerste test was ik al geslaagdquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ALs ik de opleiding ga doen hierna die ik nu voor ogen heb, dan kan ik binnen een jaar van aanvang (1.5jr van nu) in die ouwe-lullenbak rijden die jij ook misschien wou kopen
Balen zeg, ik heb gelukkig maar - 0.5 en -0.75quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ATC ? Dat wilde ik ook doen maar m'n ogen zijn te slecht, eerste test was ik al geslaagd![]()
ik wilde het ook maar ik heb -6.00 en -5.75quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Balen zeg, ik heb gelukkig maar - 0.5 en -0.75
Het lijkt me heel leuk, maar ik vraag me sterk af of ik het wel leuk ga vinden/kan.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik wilde het ook maar ik heb -6.00 en -5.75![]()
oi btw
ik vond mijn -2,75 en -3 ofzo al veelquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog slechter dan mij !!! Ik heb -5.75 en -5.50![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog slechter dan mij !!! Ik heb -5.75 en -5.50![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik vond mijn -2,75 en -3 ofzo al veel
Als ik die opleiding ga doen, rij ik over een jaar zoiets: *Klik*quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:26 schreef BoJo het volgende:
Oke ik stap in m'n glimmende bolide en tot later![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:26 schreef BoJo het volgende:
Oke ik stap in m'n glimmende bolide en tot later![]()
hoezo automaat??? En die zijn 2e hands idd net zo duur als een 156quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik die opleiding ga doen, rij ik over een jaar zoiets: *Klik*
maar dan met automaat
En jij draagt de hele dag een brilquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Balen zeg, ik heb gelukkig maar - 0.5 en -0.75
Het lijkt me heel leuk, maar ik vraag me sterk af of ik het wel leuk ga vinden/kan.
Daarom, waarom een 156 kopen, als je ook een 166 kunt rijdenquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoezo automaat??? En die zijn 2e hands idd net zo duur als een 156![]()
* hermandeperman goed gekeken heeftquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, waarom een 156 kopen, als je ook een 166 kunt rijden
Een automaat omdat als ik straks elke dag een pokke eind moet rijden, ik geen zin heb om te schakelen, ik ben nl nogal lui, als je goed gekeken hebt, zag je ook dat het een diesel was
Omdat ik of achter de pc zit, of auto rij, of les volg, bij alle 3 moet ik mn bril op, (heb een cilinder van +0.5 aan beide kanten).quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En jij draagt de hele dag een bril![]()
Ik heb -1.50 en -1.75 en ik draag geen bril of contaktlezen. Alleen een bril tijdens TV kijken of auto rijden. Maar meer ook niet![]()
Met het salaris wat je daar krijgt (op de opleiding al), kan je na 2jr al een 2e auto betalen (als je klein woont). Plus dat ik niet perse hoef te schakelen, rijden vind ik hardstikke leuk, maar zelfs in een automaat waar je zelf kunt kutten, doe ik niks, vind ik veel te lastigquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* PeuRac goed gekeken heeft
en tja... rare combi maar je moet het zelf weten natuurlijk![]()
Mijn pa en ma hebben beiden een automaat... rijdt erg luxe... maar ik wil toch nog ff een paar jaartjes schakelen!
Je hebt je bril nu niet op volgens mijquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik of achter de pc zit, of auto rij, of les volg, bij alle 3 moet ik mn bril op, (heb een cilinder van +0.5 aan beide kanten).
Maar misschien moet ik zoals BazzoS zegt, mn bril minder dragen.
en daar komt de aap uit de mouwquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik of achter de pc zit, of auto rij, of les volg, bij alle 3 moet ik mn bril op, (heb een cilinder van +0.5 aan beide kanten).
Maar misschien moet ik zoals BazzoS zegt, mn bril minder dragen.
agenten die hun quota hadden gehaald?quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:48 schreef jwstoop het volgende:
goeiemiddagHet is zover vandaag mijn eerste snelheidsbekeuring gekregen in 4,5 jaar! Ze reden achter me in een opvallende politieauto... Dus met stickers en de hele meuk, ook een STOP POLITIE bord kwam ik achter
![]()
Ik spiegel gvd altijd als ik knal... Naja iig, ik reed 95+ waar je 50 mocht, en ze hebben maar geschreven voor 66 (na correctie) omdat iedereen, zelfs zij (gaven ze toe) daar normaal 60-70 rijdt, dat was dan wel weer relax![]()
En nu maar ff 70 euro opzij zetten
Als je je bril veel draagt, is de kans groter dat je een sterkere bril nodig hebtquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Je hebt je bril nu niet op volgens mij
Ik zei nl. wat anders
Dat wist ik nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en daar komt de aap uit de mouw![]()
Cylinder is heel wat anders dan sterkte... bij cylinders kun je bijna niet zonder je bril
Mazzellaar, dat heeft je heel veel geld gescheeldquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:48 schreef jwstoop het volgende:
goeiemiddagHet is zover vandaag mijn eerste snelheidsbekeuring gekregen in 4,5 jaar! Ze reden achter me in een opvallende politieauto... Dus met stickers en de hele meuk, ook een STOP POLITIE bord kwam ik achter
![]()
Ik spiegel gvd altijd als ik knal... Naja iig, ik reed 95+ waar je 50 mocht, en ze hebben maar geschreven voor 66 (na correctie) omdat iedereen, zelfs zij (gaven ze toe) daar normaal 60-70 rijdt, dat was dan wel weer relax![]()
En nu maar ff 70 euro opzij zetten
* hermandeperman heeft 1,5 jaar bij opticien gewerktquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
ah, zo, bij mij komt het doordat ik veel computer, dan worden er spiertjes in je oog stijf oidquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je je bril veel draagt, is de kans groter dat je een sterkere bril nodig hebt
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:01 schreef BazzoS het volgende:
weet je wat ik me nou afvraag? wat jij voor dispic hebt? wat stelt het voor? ik zie gezichten, en poppetjes e.d.?
(k wou het net op msn zeggen maar msn doet vaag, alweer)
ja, zijn msn-plaatje, daar waar jij je hoofd hebt staanquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
van de pc worden je ogen een soort van de hele tijd ingespannen door het rare soort licht ofzo... weet het ook niet precies...quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ah, zo, bij mij komt het doordat ik veel computer, dan worden er spiertjes in je oog stijf oid
bij mij staat er GROLSCH horquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, zijn msn-plaatje, daar waar jij je hoofd hebt staan
Dat is een foto (gemaakt met mn telefoon), van een muur in een restaurant, op het vliegveld van Barcelona. In de vertrekhal zit die, achter de douanequote:Op maandag 11 oktober 2004 18:01 schreef BazzoS het volgende:
weet je wat ik me nou afvraag? wat jij voor dispic hebt? wat stelt het voor? ik zie gezichten, en poppetjes e.d.?
(k wou het net op msn zeggen maar msn doet vaag, alweer)
Dus ik kan niet zonder een bril (als ik t goed bedrijp) omdat ik een cilinder heb, maar als je geen cilinder hebt, moet je proberen zoveel mogelijk ZONDER bril te doen (tenzij je een te grote sterkte hebt dan)?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
van de pc worden je ogen een soort van de hele tijd ingespannen door het rare soort licht ofzo... weet het ook niet precies...
en je ogen worden lui van een bril... normaal moesten ze moeite doen om iets te zien (vandaar vaak de hoofdpijn van mensen) en nu gaat het gewoon...
mwah zonder bril is ook weer een groot woord maar een half cylindertje is een stuk vervelender dan een halfje in de - ofzo......quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus ik kan niet zonder een bril (als ik t goed bedrijp) omdat ik een cilinder heb, maar als je geen cilinder hebt, moet je proberen zoveel mogelijk ZONDER bril te doen (tenzij je een te grote sterkte hebt dan)?
Jij ziet zeker ook niet dat ik tegen je lul?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:12 schreef BazzoS het volgende:
OMFG en ik zie er niks van, alleen herman ziet dat
Nee, volgens mij liggen de msn servers weer half plat ofzo, net als gisteren?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij ziet zeker ook niet dat ik tegen je lul?
bojo, trilfunctie, zitten, do i need to explain more ?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:32 schreef Tjabbo het volgende:
Waarom zit je op je telefoon dan? Da's toch lastig
Ah stom van mequote:Op maandag 11 oktober 2004 18:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
bojo, trilfunctie, zitten, do i need to explain more ?
vertel vertelquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
bojo, trilfunctie, zitten, do i need to explain more ?
Ja ik douw hem langs m'n anusharen m'n anus in zodat ie lekker tegen m'n endeldarm zit en dan heb ik mezelf vandaag niet 25x maar 40x gebeltquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel vertel![]()
Heb je vandaag ook post binnengekregen of komt dat morgen pas?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel vertel![]()
ana drinkt breezah?quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:41 schreef BoJo het volgende:
Waarom doet msn het niet ??![]()
Ik wil met al m'n breezahsletten chattuh![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel vertel![]()
laat je baas het maar niet horen stouterdquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik douw hem langs m'n anusharen m'n anus in zodat ie lekker tegen m'n endeldarm zit en dan heb ik mezelf vandaag niet 25x maar 40x gebelt![]()
geen idee, wist ik het maarquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ana drinkt breezah?
check mn posts dan eensquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef BoJo het volgende:
Ik verveel me dood, zucht...zat ik nog maar op m'n werk![]()
Duuuuh msn ligt er half uitquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:51 schreef BoJo het volgende:
ben ik eindelijk online op msn, zijn al die breezah sletten niet online![]()
Als je je erdoor beter voelt wil ik wel even je telefoon over laten gaan...quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:49 schreef BoJo het volgende:
Ik verveel me dood, zucht...zat ik nog maar op m'n werk :')
welke postsquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check mn posts dan eens
Vind die kleur niet mooi, voorderest is ie wel bruut jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:56 schreef PeuRac het volgende:
dit is wel een mooie:http://www.marktplaats.nl(...)o/39265.htm?zoek=166
Ik sla die 155 V6 stap over, ik koop eerst een 166 2.4 JTD, en daarna de 166 V6 (en dan ws meteen de 3.0 ) dromen is leukquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:55 schreef BoJo het volgende:
Over die Alfa 166? Kunnen we samen een club oprichten![]()
Maar ik ga eerst nog een 155 v6 kopen![]()
Ik ga februari/maart een 155 v6 kopen en dan een jaar of 2 later een 166 v6quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sla die 155 V6 stap over, ik koop eerst een 166 2.4 JTD, en daarna de 166 V6 (en dan ws meteen de 3.0 ) dromen is leuk
Ik ga eerst een ragbak kopen, om dit schooljaar af te maken, en de eerste tijd op mn volgende opleiding door te komen. En dan ligt het eraan welke opleiding ik doen, anders koop ik een 166 2.4 JTDquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ga februari/maart een 155 v6 kopen en dan een jaar of 2 later een 166 v6![]()
Nee alleen een algemene Alfa club. We kunnen een Alfa Romeo Tuning Club 166 oprichtenquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga eerst een ragbak kopen, om dit schooljaar af te maken, en de eerste tijd op mn volgende opleiding door te komen. En dan ligt het eraan welke opleiding ik doen, anders koop ik een 166 2.4 JTD![]()
lekker groot, luxe, comfortabel en sportief.
Is er al een 166 club eigenlijk?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee alleen een algemene Alfa club. We kunnen een Alfa Romeo Tuning Club 166 oprichten![]()
Alleen als je er 166 badges en gril op plaktquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:10 schreef BazzoS het volgende:
met zijn 2en een 166 club
Mag ik ook lid worden met mijn Golf?
Hij kan toch donateur wordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als je er 166 badges en gril op plakt![]()
Ja! We moeten ook eten, kan ie pizzas halen voor ons tijdens een vergaderingquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hij kan toch donateur worden
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja! We moeten ook eten, kan ie pizzas halen voor ons tijdens een vergadering![]()
Kost ¤ 3.500quote:BMW 2002 rally-uitvoering, 160 pk, dubbele weber-carburateurs, scherpe nokkenas, stugge vering, oliekoeler, volledige rolkooi, kuipstoel
idd, en sinds dien doet de status site het niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:29 schreef BazzoS het volgende:
Ja, ik kreeg net een melding, over 1 minuut word je afgemeld
..die dan ook weer wat meer kost lijkt me?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, en sinds dien doet de status site het niet meer
@ook_gek, een 2002 vind ik heel mooi, maar deze is wel een beetje fout, zoek ff door, dan vind je gegarandeerd een mooiere, met met zoveel vermogen.
als je dat een leuke auto vindt, wat voor vrouwen vindt je dan wel niet leukquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:29 schreef ook_gek het volgende:
oke ik heb een auto gevonden die ik leuk vind
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Kost ¤ 3.500
En is uit 1970 oldtimer dus![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je dat een leuke auto vindt, wat voor vrouwen vindt je dan wel niet leuk
m,n keuze gaat eigelijk uit naar een Saab 93 coupe.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je dat een leuke auto vindt, wat voor vrouwen vindt je dan wel niet leuk
Die wreedheid wordt mij nu ook te veel..quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
ik kan niet leven zonder msn
Heel erg handigquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:14 schreef Sjoewe het volgende:
Pfff, ik IRC op de uni altijd, IRC kan je vanaf je memstick draaien, gna gna.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ga februari/maart een 155 v6 kopen en dan een jaar of 2 later een 166 v6 147GTA![]()
Geen slecht ideequote:Op maandag 11 oktober 2004 20:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
update je sig meteen ffquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de CRE is verkocht
Als ie maar wel in die geweldig mooie blauwe kleur isquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen slecht idee(is een 156 GTA SW ook goed?
)
Als je hier wat werk in steekt.. komt daar echt wel een enorm mooie bak uit...quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:29 schreef ook_gek het volgende:
oke ik heb een auto gevonden die ik leuk vind
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Kost ¤ 3.500
En is uit 1970 oldtimer dus![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen slecht idee(is een 156 GTA SW ook goed?
)
OMG WHYYYYYYYYYYYYY???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de CRE is verkocht
Ik zat zelf te denken aan een donker grijze kleur met een bruine tint, of parelmoer wit (al staat dat beter op een 147 GTA)quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als ie maar wel in die geweldig mooie blauwe kleur is
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je hier wat werk in steekt.. komt daar echt wel een enorm mooie bak uit...
* ook_gek intresse heeft.
Altijd leuk voor erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |