Zou idd zeer mooi zijn, maar ik vrees dat we een paar generaties videokaarten verder zijn voordat dat er een beetje uit gaat zien én vlot draait...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:57 schreef Klonk het volgende:
Ik zat te denken dat het me toch wel erg leukt lijkt als ze net als voor SC2000 destijds hebben gedaan een spel maken waarbij je je stad in 3d kunt zien, ze hadden toen een helicoptervliegspel en volgens mij ook een racespel.
Bij de snelkoppeling van Simcity 4 moet je er -intro:off achterzetten.quote:Op maandag 1 november 2004 14:36 schreef blablasjit het volgende:
hoe kun je het intro skippen bij het opstarten?
quote:X:\SimCity 4\Apps\SimCity 4.exe" -intro:off
okidoki danku!quote:Op maandag 1 november 2004 14:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij de snelkoppeling van Simcity 4 moet je er -intro:off achterzetten.
Op onderstaande manier:
[..]
Kan helaas ook niet. Je moet dan een stuk lage snelweg maken om de monorail erover heen te krijgen.quote:Op maandag 1 november 2004 15:21 schreef blieblie het volgende:
Weten jullie een oplossing om Monorail OVER een hoge snelweg heen te krijgen?.
Monorails zijn wel handig en snel enzo. Maar ze kunnen niet eens over de snelweg
Wat dus niet werkt in een stad omdat je dan minimaal 4 straten weer over die snelweg moet leggenquote:Op maandag 1 november 2004 15:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan helaas ook niet. Je moet dan een stuk lage snelweg maken om de monorail erover heen te krijgen.
Is inderdaad vrij waardeloos. Maar ik maak meestal maar een heel kort stukje snelweg laag zoals op onderstaand plaatje. Op deze manier hoef je waarschijnlijk niet 4 straten aan te passen. Zo kan je ook avenue direct in snelweg laten overgaan.quote:Op maandag 1 november 2004 15:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat dus niet werkt in een stad omdat je dan minimaal 4 straten weer over die snelweg moet leggen.
Wat waardeloos zeg....
Ja die mod heb ik ook weleens gezien. Maar ik zet er meestal kleine stukjes plaza tussen. Op deze manier:quote:Op maandag 1 november 2004 15:45 schreef blieblie het volgende:
Mjaah als ik nu monorail in mijn stad bouw moet ik mijn halve stad slopen. Het is nu grotendeels gebouwd op spoor, auto en metro.
Ik dacht alleen van.. misschien is er een oplossing voor, is het nog wel eens interessant om wat stukken monorail aan te leggen.
Ik zie trouwens dat jij gewone bushaltes gebruikt. Waarom geen haltes en metrostations op de wegen zelf? Die mod is echt geniaal. T enige vervelende is, dat je in de u drive it mode er niet door heen kan rijden.
Naäpertquote:Op maandag 1 november 2004 16:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja die mod heb ik ook weleens gezien. Maar ik zet er meestal kleine stukjes plaza tussen. Op deze manier:
[[url=http://img72.exs.cx/img72/479/Clipboard24.th.jpg]afbeelding][/URL]
Maar dan meestal zonder de bloementuintjes ertussen. Het geeft je wijken ook gelijk een luxeuzere uitstraling en je kan er zo makkelijk bushaltes en metrostations tussen zetten. Daarom heb ik eigenlijk nooit die mod geïnstalleerd.
op www.simtropolis.com hebben ze een lijstje met "essentials" .quote:Op maandag 1 november 2004 17:00 schreef The_stranger het volgende:
wat zijn nu de mods die je eigenlijk wel moet hebben.. (om problemen zoals commutetijden etc. op te lossen???)
Jij gebruikt de godmode om bomen te planten als je stad al bestaatquote:Op maandag 1 november 2004 15:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij waardeloos. Maar ik maak meestal maar een heel kort stukje snelweg laag zoals op onderstaand plaatje. Op deze manier hoef je waarschijnlijk niet 4 straten aan te passen. Zo kan je ook avenue direct in snelweg laten overgaan.
[afbeelding]
zijn die 5 dingen werkelijk alles??quote:Op maandag 1 november 2004 17:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
op www.simtropolis.com hebben ze een lijstje met "essentials" .
Daar staan alle musthaves op een rijtje.
Ja klopt. Was zo'n groot stuk waar ik bomen wou dat ik geen zin had om dat op de normale manier te doen. Dus toen heb ik het zo maar gedaan. En ja het is een echte stad.quote:Op maandag 1 november 2004 17:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij gebruikt de godmode om bomen te planten als je stad al bestaat
boompjes door wegen enzo heen![]()
Op dat bomen door de wegpunt na danquote:Op maandag 1 november 2004 18:52 schreef Cerbie het volgende:
Doe ik ook, werkt veel beter
Vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt! http://bdn.asobrain.com/peg-cdk-leveler.rarquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:42 schreef blieblie het volgende:
Peg's CDK Leveler, zou je die asjeblieeeft ergens kunnen hosten??
Ik was er al achter gekomen hoe het moest, ik had die NetworkAddon niet goed geinstalleerd. (Kon dus die puzzelstukjes niet vinden, doh!)quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:45 schreef Cerbie het volgende:
een gat in de grond maken, stuk egalizeren, snelweg erin. Dan de afritpuzzelstuken neerleggenDe rechte wanden maak je door er parken oid tegenaan te leggen
Je moet ze op drukke punten neerzetten. Dan gaan er de meeste sims in. Ik weet niet hoe je het nu hebt neergezet maar je moet er ook rekening mee houden dat je Sims vrij lui zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:38 schreef Falco het volgende:
He ik ben sinds kort ook lekker aan het simcity'en, maar ik heb een paar dingetjes waarvan ik denk hoe kan dit?
- Allereerst is mijn OV-systeem best geniaal opgezet vind ik, maar wordt er zeer weinig gebruik van gemaakt. Maandelijks pomp ik 1000 euro's erin, maar de inkomsten zijn maandelijks ongeveer 20 euro's. Ligt nogal scheef vind ik. Hoe kan ik dit verbeteren? Meer (bus)stations of juist minder. Ook zie ik geen treintjes dr tussendoor lopen, maar goed dat terzijde.
- Door een grote fik is mijn hoekje met 'vervelende dingen' zoals de toxic waste dump, militaire basis en raketbasis vernaggeld. Die komen niet meer terug? Dat is wel jammer, want het waren welkome inkomstenbronnen.
- Verder is mijn stad wel gaaf met ongeveer 19.000 inwoners, alleen de vraag naar boerderijen en akkers blijft superhoog! Hoe kan ik dat veranderen? Zodat ik naast weelderige akkers ook vette wolkenkrabbers krijg enzo?
Zolang je geen agrarische grond aanlegt komen ze toch niet. En ik bouw ze eigenlijk nooit. Het zijn gigantische watervervuilers.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:46 schreef blieblie het volgende:
Wat ik altijd doe is de belasting van de agrarische industrie omhoog schroeven naar 15% ofzo.
Dan willen die boeren echt niet meer komen.
Daarnaast moet je er vanuit gaan dat sims max 8 straatdelen willen lopen. Ligt er in een straal van 8 straatdelen weinig bijzonders als gebouw kan je naast je bushalte, metrohalte of treinstation een parkeerplaats bouwen. Mijn ervaring is dat ECHT investeren in OV niet nodig is tot je een inwonertal hebt van 50.000. Op een gegeven moment lopen je straten vol en dan wordt het tijd om aan OV te denken. Wel leg ik altijd van te voren spoorrails + stations aan door mijn stad.
Overigens gaan er pas treintjes overheen lopen wanneer er echt veel mensen via dat medium reizen. Ik heb stations met een capaciteit van 20.000. Als daar op een gegeven moment 6000 sims via reizen zie je non-stop treinen komen en vertrekken.
Valt wel mee. Ik draai meestal al redelijk snel break-even.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:25 schreef Falco het volgende:
Wat ook stoer is dan om eerst dat hele OV te negeren. Scheelt je veel geld in het begin en wanneer je stad echt flink groot is (60.000 inwoners ofzo) een metronetwerk neerleggen.
Ik vind die Agrarische vraag irritant in dat tabelletje, kan je niet snel zien of er vraag is naar industrie. Ik trek daarom de belasting omhoog tot de vraag iets onder het nulpunt zit.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zolang je geen agrarische grond aanlegt komen ze toch niet. En ik bouw ze eigenlijk nooit. Het zijn gigantische watervervuilers.
Ik maak in het begin altijd gelijk bushaltes. Kunnen je Sims daar gelijk gebruik van maken. Scheelt toch wel in verkeersdrukte als je stad zo'n 10.000 inwoners heeft. En je kan zo voorkomen dat je gebouwen moet gaan slopen als het daar te druk word.
Metro is pas nuttig vanaf 50.000+ inwoners. En je moet inderdaad in je stedenplannig al rekening houden met trein/monorail.
Hoe leg jij dan de trein aan, want ik krijg amper Sims in. Ook niet als ik er een parkeergarage neerzet.
Nog een tip. Pas rond de 10.000 inwoners moet je een politiebureau maken. En nooit een kliniek maken. Een ziekenhuis is veel goedkoper in de maandelijkse kosten.
[..]
Valt wel mee. Ik draai meestal al redelijk snel break-even.
Ik bezuinig ook nooit op educatie en health. Ik bouw in het begin altijd gelijk een bibliotheek. Kost toch haast niks en ze houden een bepaald kennisniveau.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:23 schreef blieblie het volgende:
Ik bezuinig niet op educatie en health, want juist als die 2 goed zijn trek je $$$ sims en jobs aan.
En na een tijdje begint dat te groeien.
Maar als je 2 redelijk grote buurtsteden hebt en je begint aan de derde gaat alles in een noodtempo. Willen die lui zo graag in die stad wonen/werken, dat je in no time huge gebouwen hebt.
Ik leg mijn snelweg meestal in het midden van de stad zodat je een klaverblad in het midden hebt. Voor de monorail leg ik er een stukje verlaagde snelweg tussen. Dan kan je er makkelijk overheen. Dan moet het lukken om lange stukken monorail te krijgen.quote:Het enige waar ik niet mee werk zijn monorails, omdat ik meestal dwars door de stad een verhoogde snelweg leg kan elke keer dat verrekte ding er niet overheen waardoor ik een monorail elke keer maar een minimale afstand af kan laten leggen.
pathfinding mod is een "fix" waardoor je sims logisch nadenken qua vervoer...quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:15 schreef Falco het volgende:
Wat is een pathfindingmod? Ik heb iig wel wat ordinances zo ingesteld dat sims aangemoedigd worden om met het OV te gaan en de auto niet te gebruiken.
Ik heb ook nog wat extra metrolijnen getrokken, maar het verkeersprobleem wordt niet echt opgelost. Het aantal inwoners gaat echter wel richting 80.000, das wel weer tof.
Beetje laatquote:Op donderdag 9 december 2004 12:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
tvp
Mijn CJ, mijn CJ!quote:Op donderdag 9 december 2004 12:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Beetje laat
Ben nu opnieuw aan het installeren, in de hoop dat het probleem een paar posts omhoog weg is (wel mijn stad bewaard)
http://home.zonnet.nl/luukwel/opsc4.txt - Nieuwe OP, iemand aanvullingen?
Ligt er maar net aan of er veel vraag naar is. Je zou eventueel met light of medium residental kunnen werken. Met medium krijg je wat kleinere woontorens en met light krijg je alleen maar huizen. Zo krijg je ook wat meer variatie in je stad.quote:Op maandag 20 december 2004 17:13 schreef Georges het volgende:
Zo, ben sinds gister ook weer druk met een regio. Heb nu de hoofdstad op 70.000 inwoners, de rek is er wel wat uit en de map is al voor de helft gevuld.
Ik bouw geen nieuwe residential zones meer, er is nog genoeg ruimte in de woontorens. Is dat een goede strategie of zou ik toch meer residential zones moeten maken?
Staat dacht ik bij de Godopties. Daar kan je dan aanklikken of het altijd dag/nacht is of dat je een dag-nachtcyclus wil.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:27 schreef Georges het volgende:
Na 2 dagen spelen viel het me opeens op dat het altijd dag is. Is er een optie dat het ook nacht wordt zodat je de lichten van de stad mooi ziet?
Kon het niet vinden onder video-opties. Heb Sim City 4 Deluxe.
Vind het alleen raar dat het met mijn GF2MX wel goed ging, ik zal zo laten weten of dit het probleem oplost.quote:Disappearing Buildings When Scrolling
Many cards (including the ATI Radeons) lack support for a backing store, which SimCity 4 utilizes. For those cards, SimCity 4 is forced to disable the rendering of many of the view objects (like buildings) during scroll. This is intentional to ensure responsiveness while scrolling. You can enable the rendering of all objects by editing your "Graphics Rules.sgr" which is found in the Sim City 4 directory installed to your hard drive. With any text editor go into this file and change the following property from true to false:
property noPartialBackingStoreCopies false
Note, however, that doing so can adversely effect scrolling speeds.
Hoeft niet, maar het kan wel een positieve invloed hebben op bepaalde gebieden. Zo hebben de stadions een positieve invloed op commeriële zones. Maar ik zet soms ook niet alles neer. Anders heeft bijna elke stad wel een Major League Stadion.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:58 schreef Georges het volgende:
God mode inderdaad. Bedankt.
Ik heb dat trouwens ook met dat scrollen. Gebouwen zijn dan even niet zichtbaar. Heb een ati9600pro.
Het is niet echt storend.
Is het trouwens nodig om zowel een minor als major league stadion in je ze stad te hebben? Ze nemen nogal wat ruimte in beslag. Net zoals die Universiteit en die Country club, allebei erg groot.
Uni kun je toch vervangen door een city college lijkt me.
Ziet er mooi uit. Welke plugins heb je nog meer gebruikt dan de Canal Set?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:49 schreef LePenseur het volgende:
Wat leuk, een SC4topic op FOK! (ik ben een beetje nieuw hier..)Maar wel al een tijdje bezig met SC4.
Hier zijn wat screenshots van oude steden van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nu sinds 2 weken gelukkig een computerupgrade (van 1200mhz Duron -> 3000+ 64) en wat een verschil! Ik was eigenlijk een beetje mijn interesse verloren in SC omdat (vooral bij grote steden) ik soms niet eens 1 FPS haalde. Erg tergend.
De foto's hierboven zijn uit een CJ dat vooral bestaat uit mediumcities, omdat ik toen de speelbaarheid normaal wilde houden. Voor de geïnteresseerden: http://www.simcitycentral.net/forums/viewtopic.php?t=8297&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ik ben nu begonnen met 2 nieuwe projecten, maar dat stelt nog weinig voor. Ik houd erg van de Europese stijl van planning (gedecentraliseerde centra) en ben niet echt van het klassieke wolkenkrabber downtown wat SC4 eigenlijk wel propageert, stelletje Amerikanen.
Ik wilde daarom met de de nodige downloads van simtroplis een typisch Europese binnenstad maken, met eventueel zakelijke clusters aan de randen. Zover ben ik echter nog niet. Ik zal snel wel wat screens posten.
BTW dat gebouwen weggaan bij het scrollen had ik ook last van (radeon 9600pro). Ik had toen in eerste instantie ook die graphics.sgr bewerkt. Echter toen ik van de week een nieuwe instal van simcity deed (sc+rushhour) en eerst alle updates van simcity.com deed voordat ik ging spelen was dit probleem ook weg.
Lijkt me een leuk idee. Je kan bijvoorbeeld ook doen dat je alles met light zones moet doen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:36 schreef Frollo het volgende:
Is het geen leuk idee om, in plaats van ieder voor zich een stadje bouwen en dan om de zoveel tijd hier komen melden hoeveel inwoners je nu hebt, eens iets interactiefs te doen?
Ik dacht aan een toernooitje, bijvoorbeeld: één iemand maakt een terrein/regio en post die hier. En dan wint degene die als eerste b.v. 25000 inwoners heeft. Of als eerste een x bedrag winst maakt. Of binnen 10 speeljaren het meeste geld heeft. Of als eerste commerciële hoogbouw heeft. Of het hoogste opleidingsniveau. Of... [vul maar in].
Ik heb geen SC4 meer en kan dus zelf niet meedoen. Maar ik volg dit topic nog wel, en ik snak naar een beetje spanning
Missverkiezing, in de zin van wie heeft de mooiste stad? Da's heel subjectief natuurlijk en dus niet goed te meten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef Atreidez het volgende:
maarrrrr.. Wat wordt het meetbare verschil waarin we ons moeten bewijzen? Allemaal een default stadje maken en achteraf een soort van miss verkiezing daarmee houden is misschien ook nog wel een optie
Waar we ook nog rekening mee moeten houden is de moeilijkheidsgraad. Daarvan hangt je beginbudget en je belastinginkomsten onder andere vanaf. Op Easy krijg je van 1 Sim meer belasting dan op Hard.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Missverkiezing, in de zin van wie heeft de mooiste stad? Da's heel subjectief natuurlijk en dus niet goed te meten.
Op zich zijn de dingen die ik net opnoemde vrij goed meetbaar: meeste geld na 10 speeljaren, hoogste opleidingsniveau na pakweg 30 jaar, zo snel mogelijk 25000 inwoners, zo snel mogelijk winst draaien, dat soort dingen.
Desnoods in de vorm van een SC4 Olympics: je kunt aan alle onderdelen meedoen maar ook aan slechts een paar.
Nadeel is inderdaad de hoge cheatfactor. Ik bedoel, iedereen kent de money cheat wel.
Ook zijn de verschillen tussen de installaties te groot door al die plug-ins die er te krijgen zijn.
We zouden dus kunnen afspreken óf allemaal met een kale install, óf beslissen welke plug-ins toegestaan zijn. En voor de rest is het maar hopen op de eerlijkheid van de deelnemers...
Misschien te weinig verbindingen naar de commerciële zones. Het zou ook kunnen dat er wat meer mensen in je stad moeten gaan wonen. Ik weet niet of je al een vliegveld hebt en ze er al om zeuren? Mocht je er nog geen hebben, maar ze zeuren er wel om dan zou je die eventueel kunnen aanleggen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:42 schreef Georges het volgende:
Ik krijg het niet voor mekaar om veel customers te krijgen. Bij alle commercial gebouwen blijft het aantal customers low, iemand tips?
Ik kan het op deze plaatjes niet zien, maar ik weet niet hoe het met je OV zit. Misschien dat dat iets scheelt. En misschien kan je de avenues van de residental en de commercial op elkaar laten aansluiten. Zo heb je een wat snellere verbinding dan normale roads. Maar als ik het goed zie vereist dat ook enig sloopwerk en dat is dan misschien ook weer zonde.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:22 schreef Georges het volgende:
DIt is mijn stad, voor zover je er wat wijs uit kunt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Amerikaanse steden zijn ook niet zo opgebouwd. Het principe van die rechte blokken is al in de 18e eeuw in de VS ontstaan, daarom ziet vrijwel ieder centrum van een Amerikaanse stad er zo uit. Maar als je naar de buitenwijken kijkt, dan zien die er helemaal niet zo uit. Alleen de hoofdwegen lopen recht voor een goede doorstroming van het verkeerquote:Op woensdag 22 december 2004 12:28 schreef LePenseur het volgende:
Persoonlijk vind ik het ook te rechtlijnig, te Amerikaans. Maar dit is wel de meest effectieve manier van bouwen om idd zoveel mogelijk inwoners te krijgen. Verder zou de kwaliteit van je stad groter worden als je de industrie zou verplaatsen buiten het woongebied, in satelietsteden. Grondprijzen zullen dan een boost krijgen.
Metrolijnen moeten complementair zijn; gebieden verbinden die elkaar aanvullen. Werk-Wonen, Openbare voorzieningen-Wonen etc. Meestal zijn dit ook wel de meest drukke routes die die kant opgaan.
quote:
Kan je ook in één stad doen. Je commercial en residental een aparte helft geven en over de wegen er naar toe tol heffen en ze zo te dwingen via het OV te gaanquote:Op donderdag 23 december 2004 20:49 schreef Cerbie het volgende:
Ok, even een belangrijke tip voor iedereen die forenzensteden wil gaan gebruiken: Zorg voor een enorm goede infrastructuur en een geweldig OVsysteem. Mijn stad is een complete chaos, er willen 40000 mensen met de trein via vier station en ruim 20000 mensen via de boot (opgelost met tolpoortje). Ik denk dat ik de treinstations maar sloop en ze zo dwing de metro, bus en auto te pakken, een andere oplossing zie ik niet.
Editje: Tolpoortjes, verdien ik er tenminste nog wat aan![]()
Dit gedoe met forenzensteden is echt geweldigElke stad maakt al heel snel enorm veel winst, je moet alleen voor een extreem goede infrastructuur zorgen, over een enkele baan van mijn snelwegen gaan ruim 50000 bussen
Hier wil ik wel even op reageren, deze stad is dus nog niet klaar he! Het is de bedoeling om hier een metropool van te maken. Ik ga nu namelijk beginnen aan de uitgestrekte laagbouw wijken (die je zoveel vind in de VS). Het is de bedoeling dat het een soort van New York wordt namelijkquote:Op donderdag 23 december 2004 21:40 schreef Brasco125 het volgende:
Mooie stad Dezz. tof, die infastructure mods zijn goed gebruikt. Helaas kan ik de meeste niet gebruiken omdat die algemene update bij mij niet goed functioneerd. Vind alleen in Simcity de hoogbouw te makkelijk komen.
De hoogbouw wel heel prominent aanwezig, In Dezz geval bijvoorbeeld: voor een stad van 700.000 inwoners. denk als je over 700.000 in een echte stad praat, dan heb je het over Baltimore of Indianapolis hebt. Uitgestrekte wijken met 5 a 6 echte wolkenkrabbers. met er omheen wat medium hoogbouw.
Balltimore:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik ook in een stad gedaan, maar dit verdient veel beterquote:Op donderdag 23 december 2004 22:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan je ook in één stad doen. Je commercial en residental een aparte helft geven en over de wegen er naar toe tol heffen en ze zo te dwingen via het OV te gaan.
Nog beter? Ik vond dat mijn stad het met zo'n $40.000 winst al goed deed.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb ik ook in een stad gedaan, maar dit verdient veel beter. Is meer een probeersel in een bergachtig stuk van de regio, nu ik weet dat je extreem goede wegen moet hebben gaat het in een ander deel wel lukken
Ik begrijp wel wat ie bedoelt. Er staan teveel wolkenkrabbers voor t aantal inwoners, iets wat niet realistisch overkomt. Maar over realisme gesproken, de hoogste torens nemen evenveel ruimte in als een flinke villaquote:Op donderdag 23 december 2004 22:22 schreef Dezz het volgende:
Hier wil ik wel even op reageren, deze stad is dus nog niet klaar he! Het is de bedoeling om hier een metropool van te maken. Ik ga nu namelijk beginnen aan de uitgestrekte laagbouw wijken (die je zoveel vind in de VS). Het is de bedoeling dat het een soort van New York wordt namelijk
Of soms de is de vraag naar C$$$ vrij laag en zijn er bij andere torens nog banen beschikbaar en dan bouwt het spel gerust zo'n toren er bijquote:Op donderdag 23 december 2004 23:21 schreef Georges het volgende:
Hoogste torens versus villa's is wel realistisch. Wat niet realistisch is, is dat sommige torens maar een paar honderd man huizen.
Wat ik trouwens erg raar vind is dat je commercial towers krijgt ook als het aantal customers low is, dat
slaat echt nergens op.
Ik heb een heel zakendistrict met torens terwijl er weinig tot geen klanten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |