Waarom loop jij met een Glock 17L?quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:11 schreef sp3c het volgende:
ja dat wil wel is
[afbeelding]
[afbeelding]
ik verberg ze geeneens als ik ze bij heb
semi-automaat of vol-automaat ?quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:38 schreef Piro het volgende:
Ik heb zelf geen wapens in huis of op zak, bij de familie thuis liggen er wel meerdere pistolen en automatische wapens.
Jep, aangezien ik altijd mn bek open trek zou ik het dan ook gewoon doen.Ik bedoel, een meningsverschil oke..maar als het echt uit de hand loopt ( Denk aan vechtpartij e.d ) Dan zou ik er cker tussen gaan en wat van zeggenquote:en dan nog een vraagje nav dat artikel,
durf jij of zou jij nog wel je mond open trekken als je ziet dat er een meningsverschil uit de hand loopt?
stoer zegquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:39 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb wapens zelf altijd erg interessant gevonden, deels ook omdat ik ze al voor mn verjaardag kreeg toen ik een jaar of 9 was. (ik ging er verantwoordelijk mee om, dus ondanks mijn leeftijd was het geen bezwaar)
Dus het is dan ook voordehandliggend geweest dat ik op het moment dat ik bij bepaalde conflicten betrokken raakte, vrijwel altijd een (vuur)wapen bij me droeg op het moment dat ik over straat ging.
Daarna werd ik opgepakt, en zat ik een tijdje in een gevangenis in Overloon, waarop ik vervolgens terecht kwam in een ander soort instelling.
Maar aangezien die gewoonte er nog helemaal in zat (al was het niet meer noodzakelijk), bracht ik ook hier allerhande wapens naar binnen wat de beveiliging van die instelling naar hun zeggen ondermeinde.
Dit kwam ook omdat ze mij die wapens nadrukkelijk verboden, wat mij nogal pikeerde, en waardoor ik het tegenovergestelde deed.
Daarop volgde de maatregel dat ik regelmatig onverwacht zou worden gefouilleerd, maar dat werkte eerder averechts aangezien ik toen overal wapens ging lopen verstoppen.
Ik heb ook twee keer wapens weg gegeven daar, wat beide keren nogal fout afliep.
De eerste keer had iemand haar pols doorgesneden met een mes dat van mij afkomstig was.
Diegene sneed zichzelf erg vaak, maar dit mes was dusdanig scherp dat-ie onbedoeld door haar slagader heen ging.
Een andere keer had ik in een vriendelijke bui pepperpray weggegeven, wat mijnerzijds onbedoeld ook ietwat verkeerd is gelopen.
Ook is er toen een stiletto van mij gestolen daar, die kreeg ik per toeval later terug omdat-ie bij een ander in beslag was genomen.
Maar die wapens zaten dus letterlijk overal... nog een voorbeeld: toen ik op een keer iemand omhelsde stak er ineens een scalpel door haar been, die eerst onze broekzakken had doorboort
Heel dom van die instelling hadden ze mij daar uitgerekend bij degene op kamer gezet die ook een heel arsenaal in zijn bezit bleek te hebben, waaronder een heleboel messen, werpsterren, proffesionele ninchaku, maar ook dingen als een vuisthamer, bijl, breekijzer, etc.. waren op onze kamer niet ongewoon
Het is dan ook niet verwonderlijk dat mn kamergenoot, op het moment dat-ie niet naar buiten mocht, kwaad zijn tools onder zijn jas tevoorschijn haalde en daarop het veiligheidsglas in puin sloeg met de tekst 'dan doe ik hem zelf wel open'![]()
Of tijdens een andere boze bui, hoorde we ineens 'kling!' 'kling!' 'kling!!!' boven de TV uit, en toen we ons naar het raam begaven bleek meneer al zorgvuldig met zijn vuishamer boven het hoofd slingerend bezig te zijn een en ander kapot te slaan
Toen ik op een keer terug kwam bij de instelling, ging abrubt de deur achter mij op slot en kwamen er een aantal lieden tevoorschijn (ik dacht gelijk aan politie) die mij sommeerde mee te lopen.
Nou ja, prima, ik liep mee, waarop werd verzocht eventuele wapens in te leveren. Nou, alles uit mn zakken, westernlaarzen, e.d gehaald, bleek het te gaan om injecties die ze hadden gevonden.
Men dacht dat het met drugs te maken had, waarop ik uitlegde dat het dus iets heel anders was.
Met hetgeen wat ze gewend waren geloofde ze dat meteen.
Naarmate ik meerdere politiebureaus, instellingen en gevangenissen mee maakte, werd ik meer wegwijs gemaakt in ongewapende technieken (voor alle duidelijkheid: je hebt die technieken daar niet nodig om jezelf te verweren)
Ik heb toen van verschillende mensen geveshtstechnieken geleerd, wat er voor zorgde dat wapens steeds meer als overbodig begon te beschouwen.
Dit, in combinatie met hardlopen e.d, wat een prima aanvulling vormt op elkaar.
Het gevolg is dat ik nu in principe nooit wapens op zak heb, behalve in uitzonderlijke gevallen.
Bijvoorbeeld als ik bij mn beste vriendin ben, zou ik het overwegen.
Jahaa, een echte binkquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:04 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
stoer zeg
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:16 schreef Herr_Ratt het volgende:
Ik heb altijd een Strap on Dildo(hoe spel je dat?) bij me in de vorm van een scud missle, geen weapon of mass destruction maar een weapon of ASS destruction
Vanallesquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
semi-automaat of vol-automaat ?
Ja hoor. Hele lieve mensen zijn het, maar dat wist ik al een tijdje.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:47 schreef speedfreakssj het volgende:
lekkere familie heb jij piro
Mijn reet, wat doe je!quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:16 schreef Herr_Ratt het volgende:
Ik heb altijd een Strap on Dildo(hoe spel je dat?) bij me in de vorm van een scud missle, geen weapon of mass destruction maar een weapon of ASS destruction
Ik ga dagelijks hardlopen langs de bossen als het donker is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:11 schreef SilentChaos het volgende:haha
Ik heb sleutels...zet er eentje tussen je vingers, geef een klap en je kan zo iemand dood steken...
Is hard nogid in den haag!
In wat voor kutstad woon jij? Ik kan in amsterdam gewoon nog om en nabij middernacht door het park lopen, sans straatverlichting.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:35 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ik ga dagelijks hardlopen langs de bossen als het donker is.
Dan doe ik ook altijd automatisch mn sleutels zo, al zullen ze mij niet snel aanranden oid
Ik heb er zelf geen behoefte aan, zeker niet met het huidige klimaat, als je iemand een kogel door z'n kop schiet omdat ie je vriendin wil aanranden of zoiets kan JIJ ook nog naar de cel, nee dank je vriendelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:38 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Met die losers tegenwoordig die je in elkaar slaan om niks zou je eigenlijk wel een wapen bij je moeten hebben.
Fineliners zijn gemeen spul.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:52 schreef Breetai het volgende:
ik heb 12 jaar bij scouting gezeten. Heb heb ik altijd met messen, dolken, bijlen en meer van dat soort spul gewerkt. Ondertussen zie ik ze ook niet direct als wapens. Overdag heb ik meestal een zakmes bij me voor vanalles en nog wat.
Ik heb al gemerkt dat m'n mes heelmaal vergeet als ik ruzie krijg. Dat zou op scouting ook nooit goed gegaan zijn. Als ik ga stappen dan lat ik m'n mes gewoon thuis. Dankzij aikido en kobudo kan ik zonder wapens redelijk voor mezelf zorgen mocht ik in het nouw gedreven worden. Als je een mes op zak hebt en er komt politie bij dan ben je alsnog de lul.
Evt. neem ik nog ween fineliner pen mee als ik ga stappen. Bij kobudo heb ik daar een klein beetje geleerd om iemand er mee te controleren mocht het nodig zijn. Voor de rest doe ik het wel met het handje.
met de dop er op. Zoek de willekeurige drukpunten en controle punten uit. Dan hou je mensen tenminste heel.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:55 schreef Piro het volgende:
[..]
Fineliners zijn gemeen spul.
Creditcards of ouwe pinpasjes trouwens ook mits goed gebruikt.
In een dorp, in de buurt van verschillende bossen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:37 schreef Piro het volgende:
[..]
In wat voor kutstad woon jij? Ik kan in amsterdam gewoon nog om en nabij middernacht door het park lopen, sans straatverlichting.
Eetstokjes willen in deze ook wel goed werken, hebben een iets prikkelendere werking, maar gaan er niet doorheen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:56 schreef Breetai het volgende:
[..]
met de dop er op. Zoek de willekeurige drukpunten en controle punten uit. Dan hou je mensen tenminste heel.
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:40 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen behoefte aan, zeker niet met het huidige klimaat, als je iemand een kogel door z'n kop schiet omdat ie je vriendin wil aanranden of zoiets kan JIJ ook nog naar de cel, nee dank je vriendelijk.
Hufters.
Betekent niet dat de Nederlandse strafwetgeving niet absurd is op dit gebied.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:05 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen
De Nederlandse gevangenissen zijn alles behalve prettig, maar op het moment dat je geweld moet gebruiken om jezelf of een bekende te redden dan kun je beter daar zitten, dan het alternatief.
Leuk lijstje (zit wel leuke items tussen), .50 cal geweerquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:33 schreef Piro het volgende:
Colt Anaconda
M1911A1
M1903
Nambu Type 14
IMI Barak
Arisaka 38 en 99
Remington 870
Winchester 700
Stryker 12ga.
M3 Super 90
Bushmaster M4A3
AKM-74
XM177 Commando
En eentje loopt er nog met een 12.7x99 geweer rond, alleen god weet waar ie die laat.
handig jò, gaten in je mesquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:54 schreef Diovarus het volgende:
Standaard 1 vlindermes met 7 gaten op zak.
Altijd bij me.
Ik kan me niet voorstellen dat een Marokkaan met een mes door de portier wel bewust is binnengelaten. Lul je maar wat uit je nek om onterecht meer sympathie voor je vriendin te wekken of wat?quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:51 schreef JanKort het volgende:
nadat de portier van de ******** het nodig vind deze in te nemen en ook nog eens de toegang te weigeren, een marokkaan met een mes oke, maar mijn kleine lieve vriendinnnetje...kom aan.
Ik heb er nooit mee geschoten, die munitie is me veel te duur. Vier keer per week schieten met zo'n ding en je portemonnee is een paar bankbriefjes lichter.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk lijstje (zit wel leuke items tussen), .50 cal geweerleuk voor het jachtseizoen (en je schouder).
He, he... er zit iemand op te letten, vandaar ook mijn vraag over semi-of-vol automatisch.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:51 schreef -calimero- het volgende:
weet nie hoor, maar in NL is het niet mogelijk om een vol automatisch wapen op vergunning of verlof te hebben. zijn dus allemaal sport / burger uitvoegingen in je lijsje piro, en dus allemaal semi automatisch. Of verzamel je ze? en zijn ze allemaal onbruikbaar gemaakt?
en wat moet je in godsnaam met een .50?
Dat geloof ik graag, die kun je alleen op buitenbanen gebruiken. Of anders in Belgie (mits ze daar geen Nederlandse ledenstop hebben). Zelfs op buitenbanen van 2 km kun je nog iets doen met zo'n wapen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:26 schreef Piro het volgende:
Ik heb er nooit mee geschoten, die munitie is me veel te duur. Vier keer per week schieten met zo'n ding en je portemonnee is een paar bankbriefjes lichter..
Nein.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:51 schreef -calimero- het volgende:
weet nie hoor, maar in NL is het niet mogelijk om een vol automatisch wapen op vergunning of verlof te hebben. zijn dus allemaal sport / burger uitvoegingen in je lijsje piro, en dus allemaal semi automatisch. Of verzamel je ze? en zijn ze allemaal onbruikbaar gemaakt?
en wat moet je in godsnaam met een .50?
Ooit gedacht aan dat er in Zwitserland 1) minder verschil is tussen arm en rijk 2) meer rijke mensen 3) minder buitenlanders, omdat er in Zwitserland bijna onmogelijk is een verblijfsvergunning te krijgenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Absolute onzin, en dan heb je de film of de boodschap niet goed begrepen.
Ik pak als voorbeeld Zwitserland, hier laat M.Moore een behoorlijke (domme) steek laten vallen.
In Zwitserland heeft elk gezin een of meerdere vuurwapens in huis. En het aantal schietclubs zijn zeer talrijk te noemen. Het is zelfs niet vreemd als je met een verenigingswapen in een tram of bus stapt omdat daar vuurwapen als een algemeen goed worden beschouwd. Qua criminaliteitscijfers behoort Zwitserland tot 1 van de landen met het laagste criminaliteitscijfer ter wereld.
Lees eens voor de grap de volgende link door : The Swiss and their guns
Zelfs Hitler durfde zijn vingers niet te branden om Zwitserland binnen te vallen omdat dit zou uitmonden in een bloedige slachtpartij.
[..]
[..]
[..]
Je kunt er lang en breed over discuseren maar geweld wordt niet gevormd door het aantal of het soort vuurwapens. Maar het is een sociaal economisch vraagstuk.
- Weapons don't kill people... people do. -
Moet je alleen wel papieren voor hebben. Hoeft alleen geen probleem te zijn. Grootste deel van de familie heeft de papieren helemaal maxed. Incidenteel zijn dat ook de militairen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
He, he... er zit iemand op te letten, vandaar ook mijn vraag over semi-of-vol automatisch.
Maar zelfs dat is geen issue, want op ebay kun je in Amerika vrij eenvoudig een (vol-auto) vuurregelaar aanschaffen bij een wapenverkoper.
Zodat je van een AR-15 een volwaardige M16 kunt maken.![]()
Dat zal echter meer te maken hebben gehad met het bergachtige terrein....quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:02 schreef Drugshond het volgende:
Zelfs Hitler durfde zijn vingers niet te branden om Zwitserland binnen te vallen omdat dit zou uitmonden in een bloedige slachtpartij.
Wapens veroorzaken ook geen misdaden, en wapens verbieden helpt ze ook niet te voorkomen. Het criminele circuit heeft genoeg mannetjes waar je een pistool kan kopen. Dope verbieden houdt ook geen verslaving tegen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:54 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan dat er in Zwitserland 1) minder verschil is tussen arm en rijk 2) meer rijke mensen 3) minder buitenlanders, omdat er in Zwitserland bijna onmogelijk is een verblijfsvergunning te krijgen
Wapens voorkomen geen misdaden, als dat zo was, zou Irak de veiligste land op aarde moeten zijn![]()
US fiftycal heeft een 'reach out and touch someone' factor van een kilometer of 3. MITS je dan nog raakt gaat je target wel plat. Langste afstand ooit geschoten is 2.6 kilometer ofzo, in Afghanistan. Eerste kogel ging door de tas van het slachtoffer heen, tweede hadden ze hem pas. Afwezigheid van fatsoenlijke matchgrade munitie garandeert de accuracy van bijvoorbeeld .408 CheyTac of .338 Lapua Mag niet. Maargoed, ander verhaal.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, die kun je alleen op buitenbanen gebruiken. Of anders in Belgie (mits ze daar geen Nederlandse ledenstop hebben). Zelfs op buitenbanen van 2 km kun je nog iets doen met zo'n wapen.
iddquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:55 schreef Piro het volgende:
[..]
Wapens veroorzaken ook geen misdaden, en wapens verbieden helpt ze ook niet te voorkomen. Het criminele circuit heeft genoeg mannetjes waar je een pistool kan kopen. Dope verbieden houdt ook geen verslaving tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |