abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22541078
Heerlijke aflevering weer, wel jammer van al dat eten, hoort niet bij een Robinson vind ik.
That's all folks!
pi_22541098
Mitchell
Volgende week wordt leuk, leuk, leuk

Wat ik me nu afvraag: zouden ze al helemaal vantevoren bedenken hoe het spel gaat lopen of zeggen ze tussendoor: een feestje is nu wel goed, of de samensmelting moet nú plaatsvinden?
pi_22541100
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:39 schreef RedruM_ het volgende:
Denk dat als Mitchell er niet uit wordt gestemd door de moerasketiers dat Mick het recht in eigen hand neemt
Ze laten de kip leven en Mitch wordt opgepeuzeld? .
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:42:54 #129
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22541111
Whehehehe, nu alweer zin in volgende week!

En ze hadden echt wel gelijk over die 5 vriendjes..
pi_22541114
wahahaha mitch die mag beslissen of mitchell mag blijven.... hahah dat wordt lachen...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 oktober 2004 @ 21:43:35 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22541133
mick houdt gewoon zn poot stijf want als ze mogen blijven moet het oordeel unaniem zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22541134
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:42 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik me nu afvraag: zouden ze al helemaal vantevoren bedenken hoe het spel gaat lopen of zeggen ze tussendoor: een feestje is nu wel goed, of de samensmelting moet nú plaatsvinden?
Ze konden kamp voormalig Belgie niet zonder eten laten zitten uit ethische overwegingen, denk ik.
pi_22541145
Die kop van Roos trouwens toen Mitchell eerst zei dat ze het niet deed
pi_22541293
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:43 schreef rubbereend het volgende:
mick houdt gewoon zn poot stijf want als ze mogen blijven moet het oordeel unaniem zijn
Idd, daar ziet het er wel naar uit
Jupiler is goed
pi_22541308
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:42 schreef ChrisJX het volgende:

Wat ik vorig jaar uit het dagboek van de presentator begreep (Ernst-Paul) is er iedere dag een overleg, waarin wordt bekeken of zaken moeten worden bijgestuurd. Als nu bijvoorbeeld de samensmelting nog een paar dagen weg was, is het goed mogelijk dat ze die naar voren hebben gehaald. Grote lijnen staan vast, invulling wordt door de programmaleiding ingevuld.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:52:36 #136
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22541380
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_22541674
Wat zat Ernestine er trouwens eng uit in dat stukje waarin ze lieten zien dat ze gaan terugkijken met Ernestine op de aflevering.
pi_22541708
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:50 schreef mbn het volgende:

Wat ik vorig jaar uit het dagboek van de presentator begreep (Ernst-Paul) is er iedere dag een overleg, waarin wordt bekeken of zaken moeten worden bijgestuurd. Als nu bijvoorbeeld de samensmelting nog een paar dagen weg was, is het goed mogelijk dat ze die naar voren hebben gehaald. Grote lijnen staan vast, invulling wordt door de programmaleiding ingevuld.
Dank je
pi_22541726
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat zat Ernestine er trouwens eng uit in dat stukje waarin ze lieten zien dat ze gaan terugkijken met Ernestine op de aflevering.
Dat vond ik met Nolleke ook trouwens Je raakt helemaal gewend aan mensen en dan blijken ze er normaal gesproken soms ineens heel anders uit te zien
  zondag 10 oktober 2004 @ 22:11:26 #140
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_22541872
Er is echt geen flikker aan dit jaar. Waardeloze screening die te veel op safe heeft gespeeld.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_22541972
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 22:05 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dat vond ik met Nolleke ook trouwens Je raakt helemaal gewend aan mensen en dan blijken ze er normaal gesproken soms ineens heel anders uit te zien
Ja ernstig he!!

Ben benieuwd hoe het gaat met mitch, ze heeft wel kip bij zich. Hoop dat mitch mag blijven, ik mag dr niet maar dan hebben wij iig nog veel kijkplezier voor de boeg
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_22542010
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 22:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hoop dat mitch mag blijven, ik mag dr niet maar dan hebben wij iig nog veel kijkplezier voor de boeg
Ja, precies!

Lang leve nare Mitch!
pi_22542036
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja, precies!

Lang leve nare Mitch!
Ghehe, Mitch de bitch.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_22542391
Ik dacht even dat we het scenario uit Survivor 7 zouden krijgen waarbij drie teams tegen elkaar zouden spelen in een proef (de afvallers wonnen in Survivor 7 waardoor in elk van de andere teams iemand werd vervangen door een afvaller) maar toen werd de samensmelting aangekondigd. Voor mijn gevoel komt de samensmelting vroeger dan in andere jaren.

Mick heeft Klaar blijkbaar enigszins haar zin gegeven aangezien de moerasketiers drie vissen hebben laten liggen in Kamp Noord. De ontwikkelingen bij de moerasketiers zijn mijns inziens het interessants omdat ze behalve Ernestine bestaan uit de meest uitgesproken deelnemers. Die worden het eerst weggestemd. Aangezien ze vervolgens niet opnieuw weggestemd kunnen worden is er geen enkele reden voor ze om zich in te houden. Het stond al bij voorbaat vast dat Shandinella zou mogen blijven. De drie moerasketiers zaten al geruime tijd dicht op elkaar waardoor ze allemaal blij waren met vers bloed in de groep.

Zowel Ernestine als Frank spraken deze aflevering over opgeven. Ernestine vanwege de varkensstal in de mangrove. Frank dacht een zware proef niet aan te kunnen. Hij had echter wel energie om uren te vissen en om de indiaan uit te hangen.

In deze aflevering werd weer d.m.v. beelden, muziek en commentaar een spanning gesuggereerd die er mijns inziens niet was. Frank, ik vermoed dat hij een van de populairste deelnemers is, zou op het punt hebben gestaan zijn steen te laten vallen.

Mohamed moet oppassen dat hij niet weggestemd wordt omdat hij te veel proeven wint. Als hij zo door gaat wil niemand met hem naar de finale. Hij denkt waarschijnlijk dat hij veilig is omdat hij bij het blok van vijf hoort.

Marjolein en Mitch hadden hun vermoeden m.b.t. het blok van vijf niet in de groep moeten bespreken. Ze hadden een tegenblok moeten vormen met de overigen om een aantal mensen van het blok weg te stemmen. Als ze dat niet alsnog doen kan iemand die niet bij het blok hoort alleen de finale halen als hij of zij diverse immuniteitsproeven op rij wint. Al is het natuurlijk niet uitgesloten dat er nog onenigheid binnen het blok zal ontstaan.

Verder viel me op dat er geen derde reclameblok was deze week.

Een paar quotes :
Klaar blijft haar standpunt over de rooftocht verdedigen : Vergeet niet mij minder (eten) te geven.
Klaar, die niet door heeft dat het vooral een sociaal spel is, tegen de camera over Mick en Ernestine : Ik moet nog langer mee dan de sympathie van deze mensen. Flikker op.
Klaar komt er na de komst van Shandinella achter dat zich bij de kampen ook ontwikkelingen hebben voorgedaan : Wij zijn eigenlijk een soort modelhuishouden.
Matthias als gesuggereerd wordt dat het blok van vijf hetzelfde zal stemmen : Ik ben daardoor in mijn hart gebeten.
Mitch nadat Roos gevraagd heeft of ze verder wil met de expeditie nadat ze is weggestemd : Ik doe het niet, aan de andere kant, ik doe het wel.
Mick zegt over één van de moerasketiers iets als : Als zij naar het toilet gaat laat ze luchtkakkertjes.
pi_22543240
Ernestien ziet er zo met dr haar en dr make up wel een stuk beter uit.
pi_22543592
Raymond naar all stars, helaas voor de Lydia fans.
pi_22543618
Geen lydia
pi_22543871
ik wil lydia

ik stem voor Ron!!
Tri State. Tri State. !
  zondag 10 oktober 2004 @ 23:27:26 #149
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22543927
Ik ben nu wel benieuwd hoe het spel verder gaat met de verstekelingen. Zou er een tweede samensmelting komen?

In ieder geval was het een mooie aflevering en volgende week lijkt het ook stoer te gaan worden!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_22544341
Ik heb echt gelachen met die proef.

Mitch wordt niet toegelaten.. ik vind het prima, want ik kan d'r niet zozeer uitstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')