Ik heb de film al een tijdje in huis, maar kom er maar niet aan toe om te kijken, errug he ...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hardstikke leuk shirtook naar de film van garfield geweest?
iemand nog pepernoten en chocomelk met slagroom ?
Wat ik bij Cas altijd moet doen is zijn been buigen, anders spant hij zijn spieren en krijgt hij een hele dikke pijnlijke bult op de plek van het prikje.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:41 schreef snoopy het volgende:
Ik ben helemaal voorbereid.
Gelei, check!
Paracetamol, check!
Welk beentje moet ik masseren?
Spuit 11 (internet lag eruit hier)quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:41 schreef snoopy het volgende:
Ik ben helemaal voorbereid.
Gelei, check!
Paracetamol, check!
Welk beentje moet ik masseren?
Ja hè hè, ik bedoelde natuurlijk: welk beentje moet ik van te voren masseren slimmerikquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:39 schreef pluisje het volgende:
[quote]Op maandag 11 oktober 2004 08:41 schreef snoopy het volgende:
Welk beentje moet
Ik zou zeggen,die ene waar ze de prik in geramd hebben
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:09 schreef E.T. het volgende:
Voor de smulpapen onder ons:
Bolletje Mega Smultaai. Met chocola en amandelen.
echt![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:09 schreef E.T. het volgende:
Voor de smulpapen onder ons:
Bolletje Mega Smultaai. Met chocola en amandelen.
echt![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit hier op mijn werk ja. Zonder winkels in de buurt. En hier krijg ik lekkere trek van
hier doet ie het ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:35 schreef lady-wrb het volgende:
mijn msn doettut niet:(
hoe kan dat nou ?
iemand een idee misschien? ik heb het nu net zo hard nodig
sorry voor de off topic
Waarom zet je gewoon geen slot op haar kast ??quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:59 schreef moussy het volgende:
Nu vanmiddag René dr kamer nogOmdat ze iedere da de kast wel 6x leegtrekt geef ik het nu op. Dr kleren verhuizen naar mijn slaapkamer en daar gaat een knip op de deur. Het enige dat bij haar blijft liggen is een pon, wat ondergoed en 2 paar sokken, ze kan me de pot op met dr verkleedactie's
![]()
Ik weet niks . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:48 schreef Neva het volgende:
... hoe dat moet joost mag het weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |