Er is niks raars aan een Type R sticker op een honda hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:02 schreef seto het volgende:
Type-R stickers op een Honda![]()
kerel,quote:
waar de post op doelt is dat het op 'n s4 moet lijken.. met een s-line pakketje kom je daar niet bij in de buurtquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:57 schreef yup het volgende:
Die Audi kan S-line onderstel/pakket hebben hoor...
Uhh toch snap ik hem niet hoor... Met een S-line spoilerpakket (waarom denk je dat het S-line heetquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:23 schreef M5 het volgende:
[..]
waar de post op doelt is dat het op 'n s4 moet lijken.. met een s-line pakketje kom je daar niet bij in de buurt
Jup, dat is ook het eerste wat ik dacht. Gewoon een foto-grapje dus (en geen fotosoep dus)quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:21 schreef hifonics het volgende:
[..]
kerel,
staan die velgen er nie gewoon voor ipv dat ze eronder zijn gemonteerd
volgens mij namelijk wel
de foto's van 'ANti-rice' zijn echt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:39 schreef Googolplexian het volgende:
ga anders effe kijken op de site van de foto: www.anti-rice.com
effe naar galleries:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die foto zou namelijk zomaar echt kunnen zijn.
Nog lang niet. De voor bumper en achterbumper lijken nog helemaal niet op die van een echte s4 (voor de huidge s4 zijn de verschillen nog veel groter). Audi zal nooit een s-line pakket verkopen waarmee je je a4 1.6je optisch in een s4 kan veranderen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:33 schreef yup het volgende:
[..]
Uhh toch snap ik hem niet hoor... Met een S-line spoilerpakket (waarom denk je dat het S-line heet) lijkt een A4 toch wel op een S4 hoor
Of heb ik het mis
weet ikquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:16 schreef The-Dragon het volgende:
[..]
Er is niks raars aan een Type R sticker op een honda hoor.
Als je een beetje research doet weet je dat Honda een Type R uitvoering heeft van de Accord, Integra en de civic.
Of aan die eikels die "alles doorhebben" en dan weer een haaitje op hun Cherokeetje plakkenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:14 schreef SimtekF1 het volgende:
...
Ik erger me meer aan die idiote visjes altijd bij mensen achterop hun auto.
niet alleen Mercedez. er zit ook een BMW grille in verwerktquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:37 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een honda, maar wil het laten lijken op een mercedes
het is bijna gelukt, behalve het Honda-tekentje
whehe wat een laf ding
Welke site is dat dan? Lijkt me wel een handige site!quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:44 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
die website met kenteken zoek optie is vet, check dit:
toch wel respect voor wat er naast dat m logo staatquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:56 schreef Boink het volgende:
bmw kenners hier?
[afbeelding]
![]()
Net gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |