De meeste auto's die 'getuned' worden zien er domweg niet uit imho. Negen v/d tien keer gaat het dan om auto's waar álles aan is gedaan om 'm een snel uiterlijk aan te meten, maar als puntje bij paaltje komt moet je ze nog wegslepen bij het stoplicht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:22 schreef davy_g het volgende:
Weet je ik vind jullie een paar trieste figuren zeg, wat is er eigenlijk allemaal mis met die wagens? Ok sommige wagens zien er niet uit maar er staan toch een paar mooie tussen.
Volgens mij zijn jullie allemaal nog 16 ofzo en zijn jullie gefrustreerd dat jullie zelf geen auto hebben. Aan mijn auto heb ik heel hard gewerkt en is er veel geld uitgegeven. Van die wagen zul je nooit nog een kopie zien rondrijden. Tuning is het personaliseren van je wagen.
Tuning doe je ook voor jezelf en niet voor anderen. Het is dat je je eigen auto mooi vind.
Maar jullie kraken elke auto die ook maar wat veranderd is af, zelfs al zijn alleen de ruiten geblindeerd.
Misschien zijn er wel mensen tussen die het echt niet mooi vinden maar ik kraak jullie hobby toch ook niet af. Heb een beetje respect voor de mensen ja.
Dus jij bent zo'n golfsjonny ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:22 schreef davy_g het volgende:
Weet je ik vind jullie een paar trieste figuren zeg, wat is er eigenlijk allemaal mis met die wagens? Ok sommige wagens zien er niet uit maar er staan toch een paar mooie tussen.
Volgens mij zijn jullie allemaal nog 16 ofzo en zijn jullie gefrustreerd dat jullie zelf geen auto hebben. Aan mijn auto heb ik heel hard gewerkt en is er veel geld uitgegeven. Van die wagen zul je nooit nog een kopie zien rondrijden. Tuning is het personaliseren van je wagen.
Tuning doe je ook voor jezelf en niet voor anderen. Het is dat je je eigen auto mooi vind.
Maar jullie kraken elke auto die ook maar wat veranderd is af, zelfs al zijn alleen de ruiten geblindeerd.
Misschien zijn er wel mensen tussen die het echt niet mooi vinden maar ik kraak jullie hobby toch ook niet af. Heb een beetje respect voor de mensen ja.
9 van de 10 keer is het een basbox, geblindeerde ramen en een halfords spoiler op een golf of kadet, dat noem ik geen tunen, en de meeste "tuners" doen het om aandacht te trekken van bladen en tuningshows.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:22 schreef davy_g het volgende:
En bij mij proberen ze het ook nog als ik naast ze sta bij stoplichtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:56 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
maar een 70 pk golf met een veel te grote spoiler en een top van 150![]()
ey sorry hoor maar jij lult echt zwaar uit je nek. Tuning is nog wel steeds het uniek maken van je wagen naar eigen smaak, en niet er 20.00 euro in pompen en hem dan in ahoy zetten en er nie eens meer mee naar de stad kunnen uit angst dat ze je wagen pikken of beschadigen. als jij nou alleen maar uitgaat van die auto's met meer dan 250 pk en allemaal dure zooi erop dan vind ik je maar een balhaar. iedereen heeft een andere smaak en iedereen bouwt zijn auto uit naar zijn eigen idee van wat hij mooi vind. en dat jij dat nou nie mooi vindt betekent niet dat het allemaal sjonnies zijn. niet iedereen heeft evenveel geld of dezelfde smaak ( zou wat zijn als we allemaal van die penen waren als jij) en daarom zijn het nou eenmaal niet allemaal showmodel auto's.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:56 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het een basbox, geblindeerde ramen en een halfords spoiler op een golf of kadet, dat noem ik geen tunen, en de meeste "tuners" doen het om aandacht te trekken van bladen en tuningshows.
als jij morgen in ahoy mag staan met je bak vind je dat ook vet.
maar veel mensen begrijpen er gewoon niets van en nemen een 1.3 diesel en doen alsof het de snelste bak ter wereld is, dat is sneu.
stel je hebt een golf gti, en je weet daar 250 pk uit te trekken, respect.
maar een 70 pk golf met een veel te grote spoiler en een top van 150![]()
Der is een verschil aan opleuken en verkrachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:08 schreef hifonics het volgende:
verhaal
ja tuurlijk, en dat mag iedereen natuurlijk vinden, maar wrom zijn ut dan meteen sjonnies en debielen enzo. zoals ik als zei iedereen heb ze eigen smaak, en als jij die nie mooi vindt hoef je nie meteen gelijk zo lomp te redeneren. Ik heb meer respect voor een auto diek nie mooi vind, maar waar wel tijd en moeite in is gestoken en dat ook te zien is dan zo een sukkel die ze wagen wegbrengt naar een bedrijf, 10000 euro neergooit en dan stoer gaat doen met ze mooie wagen en alle andere mensen afkraken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Der is een verschil aan opleuken en verkrachten
preciesquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:55 schreef MikelenniuM het volgende:
Waarom zou iemand die een diesel of 1.3 rijdt zijn auto niet mogen tunen? waarom MOET een getunede auto altijd snel zijn???
volgens mij gaan we nu wel errrug offtopic
Nou en? Is juist leuk nu komt er een discussiequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:55 schreef MikelenniuM het volgende:
...
volgens mij gaan we nu wel errrug offtopic
140pk gaat ook wel, maar als je een auto met 90pk, met 100kilo aan extra spoilers volhangt, en daarmee ook nog eens de luchtweerstand verdubbelt, kost t je ook nog eens heel veel extra brandstof als je niks aan de go doet. En wtf heeft t voor een nut om spoilers op je auto te hangen voor de sierquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:34 schreef blieblie het volgende:
Het vervelende is dat veel tuners nul smaak hebben.
Ze beginnen met een lelijk model, en ze hangen er nog lelijkere spoilers aan, werken de handvaten weg en spuiten de auto vervolgens over in een afgrijselijke kleur.
Dat is zonde.
Tuners met WEL smaak (ook al is het persoonlijk), daar heb ik respect voor. Bijv. de Celica pagina terug, dat is een mooi optische getunede auto. De lui die alleen maar Go's geilen zijn ook niet goed wijs. Ikzelf ben momenteel voor een auto aan het sparen, en de 140 pk die er in ligt zijn er netjes, en voor mij meer dan genoeg. Het hoeft niet altijd 100den pk's te zijn. Hard rijden is alleen maar duur, en snel optrekken zuipt benzine.
Een auto welke met een beetje smaak opgetuigd is, vind ik erg mooi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
140pk gaat ook wel, maar als je een auto met 90pk, met 100kilo aan extra spoilers volhangt, en daarmee ook nog eens de luchtweerstand verdubbelt, kost t je ook nog eens heel veel extra brandstof als je niks aan de go doet. En wtf heeft t voor een nut om spoilers op je auto te hangen voor de sier![]()
Een auto mag alleen maar een spoiler hebben als die nut heeft, anders is het overbodig en nep.
Gelukkig verschillen smaken, ik 'geil' nl helemaal op bijv een Volvo 850 T-5R en dan getuned naar >400pkquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een auto welke met een beetje smaak opgetuigd is, vind ik erg mooi.
Een voorbeeld is bijv. (hetgene waarvoor ik nu aan het sparen ben) de Postert Hero5 bodykit voor een Mazda MX5.
Een MX5 is zonder bodykit al mooi, maar met die bodykit NOG mooier.
En ik geniet nu eenmaal meer van mooie auto's dan van lelijke auto's + 300pk.
nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:47 schreef blieblie het volgende:
Een MX5 is zonder bodykit al mooi
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:37 schreef Tjabbo het volgende:
eh.
neppe auto's?
man dat bestaat niet eens. dat is breezertaals.
nepauto, namaakauto, dat kan allemaal.
maar neppe auto ? moet je me eens uitleggen wat dat nou precies is.
Je valt in herhalingquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:24 schreef Tjabbo het volgende:
Mijn god. 'Neppe auto'?
Wat is dat met dat woord neppe? dat bestaat niet.
'nep auto' of 'namaak auto'.
neppe autobreezergeneration.
850 T5-R is idd ook een geweldige bakquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken, ik 'geil' nl helemaal op bijv een Volvo 850 T-5R en dan getuned naar >400pk
welquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:55 schreef hifonics het volgende:
[..]
niet
en als je je wagen zo mooi vind plaats hier dan eens een fototje, dan kijken we wel of er wat aan af te kraken isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:22 schreef davy_g het volgende:
niet dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
850 T5-R is idd ook een geweldige bak![]()
[..]
wel
Tjaa dat vinden de meesten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:46 schreef hifonics het volgende:
[..]
niet dus
beetje vrouwen / homo auto
M6 is de Amerikaanse benaming van de M635CSI. Die met 286 pk 3453 cc motor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:08 schreef minicooperS het volgende:
..
Vroeger was dat wel zo, denk aan de M635CSi naast de echte M6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |