Lees het banmeldttopic eens?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:09 schreef Exuimtum het volgende:
Achterhaal zijn IP adres even en kijk of iemand op dit forum toevallig hetzelfde IP adres heeft.
De mail kwam van rechts.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:08 schreef Summoner het volgende:
Men moet toch eens ophouden met dat demoniseren.
Zo'n kankerlijer is seb nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:09 schreef Exuimtum het volgende:
Achterhaal zijn IP adres even en kijk of iemand op dit forum toevallig hetzelfde IP adres heeft.
Degene die dit mailtje gestuurd heeft zou ook wel eens naar een feestje willen, maar die durft niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik krijg gelukkig alleen maar mailtjes van mensen die zin hebben in feestjes.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:56 schreef encore04 het volgende:
Je krijgt doodsbedreigingen Seoborik, dat is toch een eer?![]()
quote:
encore04 - zondag 10 oktober 2004 @ 15:56
Je krijgt doodsbedreigingen Seoborik, dat is toch een eer?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:49 schreef Slarioux het volgende:
Ik vraag me altijd af wie nou zieliger is. Iemand die een paar uurtjes vrije tijd in een forum steekt, en daar lol mee heeft, of iemand die daar 5 minuten heen gaat, een slotje krijgt en daar een gigantisch drama van maakt.
En mocht 'ie al durven, dan moet je ook nog uitgenodigd worden door iemand.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Degene die dit mailtje gestuurd heeft zou ook wel eens naar een feestje willen, maar die durft niet.
Geen aanwinst in zowel Muziek al Voetbal? Het nog debielere broertje van LoekB?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:15 schreef popolon het volgende:
encore
Geweldig dat ie weg is, was ook al geen aanwinst in VBL
*speechlessquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:16 schreef Summoner het volgende:
Na een memorabele close encounter met mijn vuisten komt hij ook nooit meer terug.
Close Encounters: Summoning The Fist.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:16 schreef Summoner het volgende:
Na een memorabele close encounter met mijn vuisten komt hij ook nooit meer terug.
Katsjing!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geen aanwinst in zowel Muziek al Voetbal? Het nog debielere broertje van LoekB?
Ze zijn er dus echt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geen aanwinst in zowel Muziek al Voetbal? Het nog debielere broertje van LoekB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |