Tja, als niet-mod is voor mij de kans nihil dat ik er eens een krijg.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:51 schreef calvobbes het volgende:
Misschien krijg ik dan ook wel eens zo'n mailtje
Ja, inderdaad. Goed idee!quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:
Dat is een mooie column waard, Sebbo.
Dat zou dan indirect gelden als een reply, en dan zouden we geheel in de lijn der traditie geen woord meer van de hatemail-verstuurder horen. Wel saai.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:57 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Goed idee!
Misschien moet je een hiphop beat instarten en dan het mailtje op de maat opdreunen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
edit: waarom staat dit in muziek? of mis ik iets?
Ik had van jou eigenlijk meer iets verwacht over honden neuken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Sorry Seborik
Ja, maar jij bent meer een kattenmens he... kankerlijertjequote:Op zondag 10 oktober 2004 16:02 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik had van jou eigenlijk meer iets verwacht over honden neuken.
Ik ook. Ik heb vannacht geen seks gehad met m'n vriendin.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:02 schreef Summoner het volgende:
Gelukkig heb ik een alibi. :')
Dan hebben ineens erg veel Fok!kers een alibi.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb vannacht geen seks gehad met m'n vriendin.
Niets boven een pittige poes.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent meer een kattenmens he... kankerlijertje
Hee Mike!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Dan hebben ineens erg veel Fok!kers een alibi.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:06 schreef Seborik het volgende:
[..]
Niets boven een pittige poes.
Ik krijg gelukkig alleen maar mailtjes van mensen die zin hebben in feestjes.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee Mike!
Nog leuke mails gehad de laatste tijd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |