Yvana Humpalot anyone? (maar dan normaal nog sexier gok ik)quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Staat me inderdaad vaag iets van bij, dan hebben ze in ieder geval goed aan typecasting gedaan![]()
Het ging mij niet om haar rol in de serie maar om hoe ze er uit ziet...
89 pondquote:Op woensdag 22 december 2004 14:15 schreef Frollo het volgende:
Kost dat nou?
Moet je dat nou zo hard roepen? Nu word ik depressiefquote:Op woensdag 22 december 2004 14:45 schreef Frollo het volgende:
89 pond, dat is ... euh ... 127 euro, en dat is ... euh... 280 gulden!!
Mwah, dit is een extravaganza die ik mijzelf na een paar maanden redelijk rustig inkoopbeleid gunde.quote:Ik gun het je graag hoor, maar waar halen jullie toch het geld vandaan? (jullie = al die anderen die ook regelmatig dure boxen kopen)
Zie het als het begin van iets mooisquote:Op woensdag 22 december 2004 15:02 schreef Frollo het volgende:
Wat moet ik nou met één seizoen? Dan kan ik het net zo goed downloaden.
Wat was er goed aan de eerste 2 dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 16:36 schreef HuubTuub het volgende:
Oppassen had nooooooit verder mogen komen dan aflevering 3.![]()
Niks, maar geef ze op z'nminst het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat was er goed aan de eerste 2 dan?
6 seizoenen, 139 afleveringen.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk gemaakt? Op een gegeven moment dacht ik dat ik ze allemaal gezien had en ook de laatste aflevering, dat ze allemaal teruggingen, behalve Dick, die bij Mary bleef.
Nope. En daardoor zet ik ze redelijk hard, maar die bumpertjes tussendoor die zijn dan weer kolerehardquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:23 schreef HuubTuub het volgende:
Zitten er nog engelse subs op de DVD's?
Briljante serie, ik ga zeker kijken, bedankt voor de tipquote:Harry: I want to give mankind the gift... of electricity.
Tommy: Harry, they already have electricity.
Harry: Ah...
Harry: Then my work is done.
Geen idee. Ik hoop dat er nog een keer een NL ondertitelde versie in de verkoop komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef vosss het volgende:
Is dat hier in NL ook ergens te krijgen? Bij bol.com ofzo?
Ik heb hem onlangs aan iemand op FOK! verkocht voor iets van 30 euroquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:42 schreef Rewimo het volgende:
O en die box kost bij play.com nu nog maar 51 pond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |