Ook na de edit?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:06 schreef hollander172 het volgende:
Briljant.
quote:Fok Motorclub [SC deel 113] HUILIE!!!!!
London Babyquote:OP van vandaag: Jesse had gelijk de laatste kwart pagina.
Ligt er aan waar je op doelt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook na de edit?
Ik vind deze wel toepasselijk voor de OPquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je op doelt.![]()
Waar is het bijbehorende plaatje eigenlijk?
OK .. deze is voor jou ..quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:09 schreef hollander172 het volgende:
Ligt er aan waar je op doelt.![]()
Waar is het bijbehorende plaatje eigenlijk?
quote:Gaat de hondenbelasting alweer omhoog.
Weg met dat plaatje hier, verpest de hele lay out.. :'(quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:12 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind deze wel toepasselijk voor de OP
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ben even afwassen en luch maken.
Ik mis even iets geloof ik?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK .. deze is voor jou ..
[..]
Huilie topic .. een huilende hond. Need I say more?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:17 schreef hollander172 het volgende:
Ik mis even iets geloof ik?
Ook nog even terugkomend op het vorige topic:quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:23 schreef stinkie het volgende:
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja dat is ook een zwartje Ninja.
Is idd wel weer eens tijd om te meetenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het mooi weer is dan heb ik wel zin een meet ergens.![]()
De indruk werd gewekt dat er ook diepgang in zat, my bad.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Huilie topic .. een huilende hond. Need I say more?
Bijschrift is extra'tje.![]()
quote:Nog even terug naar het andere topic trouwens.
Ik reageer er dus wel op, maar niet zoals Jesse dat soms doet.![]()
Maar ja dat is ook een zwartje Ninja.
Het waait hier op zn zachtst gezegd stevigquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is idd wel weer eens tijd om te meeten
Hier ook.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het waait hier op zn zachtst gezegd stevig
volgens mij ben jij de enige die hem wel snaptquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een neppe openingspost...... met een nep plaatje
Dit is de echte.....
[afbeelding]
Zelfs grapjes in plaatjes snapt die OPM niet
Mwoah, er staat een 'stevig briesje' hier aan de kust... weinig bijzonders....quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het waait hier op zn zachtst gezegd stevig
En k heb gisteren al ca. 660km gereden
moet dat danquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet echt want ik heb hem niet gemaakt.......
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:56 schreef hollander172 het volgende:
De indruk werd gewekt dat er ook diepgang in zat, my bad.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhh... je gaat toch geen grap in een plaatje verwerken als je hem zelf niet eens snapt
Prachtige analyse.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En dan doe je alsof je er niets van snapt.
![]()
![]()
Maar jij had het over honden dus tja voor jou een huilende hond he.![]()
Moet er overal diepgang in zitten, volgens mij juist niet bij jou.![]()
En nu niet weer doordenken..![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhh... je gaat toch geen grap in een plaatje verwerken als je hem zelf niet eens snapt
ik dacht al, tegen wie heb je hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:14 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM
Ben je een beetje simpel aan het worden ofzo
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet echt want ik heb hem niet gemaakt.......
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:18 schreef hollander172 het volgende:
Prachtige analyse.
Er zit wel enorm veel verschil tussen verschillende hondenrassen daarom snapte ik deze even niet.![]()
WHAT THE FUCKquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]jij snapt hem toch juist wel
??
En nog bij het CWi geweest?quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die 660,- is bruto dus dat is niet wat je zometeen in je zak hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
het is voor 3 weekjes ongeveer dus dan heb ik in totaal na die 3 weken iets van 660 euro, kan ik weer effies vooruit
Vaagsel is weer bezig. Moet ik nu happen (als een hond) of deze laten liggen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat jij een hond bent.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:23 schreef hollander172 het volgende:
Die 660,- is bruto dus dat is niet wat je zometeen in je zak hebt.Ook je reiskosten moet je daar nog vanaf trekken.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
(bruto denk ik die 6,30)
Ik had dat mens opgebeld dat ik een tijdelijke baan heb, ik moest maar opbellen als die baan gestopt is, dan zouden we een nieuwe afspraak makenquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nog bij het CWi geweest?![]()
ik verdien 13,525 bruto per uurquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik verdien trouwens 6,30 per uur bij dat inpakbedrijf (eigenlijk bij Randstad) inclusief reiskostenvergoeding.....
hoeveel krijg je per km vergoed dan?quote:wat ik mij nu afvraag (ja ik ben slecht met berekeningen), hoeveel verdien ik nu gewoon zonder die reiskostenvergoeding? Dit om een beetje een vergelijking te maken met vorige keer..... vorige keer had ik namelijk 4,55 bruto per uur via Randstad.
edit: okquote:Van 09:00 tot 17:00 werken per dag..... 1 uur pauze, is 7 uur per dag, 7 * 6,30 is 44,10 euro per dag en 220 euro per week (bruto denk ik die 6,30) Toch netjes dan.... het is voor 3 weekjes ongeveer dus dan heb ik in totaal na die 3 weken iets van 660 euro, kan ik weer effies vooruit
beterquote:Maar heb waarschijnlijk alweer wat nieuws vanaf november via Randstad. Magazijnmedewerker voor kaasbedrijf in Bleskensgraaf
Tja jij bent een ouwe lul plus in vaste dienst, dat scheelt een hoop......quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik verdien 13,525 bruto per uur(exc. km vergoeding
)
Best weinig dan nog.......quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit: ok450 euro netto zo'n beetje dus
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:23 schreef hollander172 het volgende:
Vaagsel is weer bezig. Moet ik nu happen (als een hond) of deze laten liggen.![]()
WTF?quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben niet achterlijk Lars, ik ben geen 12 meer, ik ben geen Turk, ik ben geen Marokaan, ik heb de laatste jaren niet onder een steen geleefd, dus ik weet wel wat het verschil tussen netto en bruto is hoor
Het is 17.8km heen.... en hetzelfde terug uiteraard
Wat is het nummer van die inlichtingenlijn ook alweer?quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat laat ik aan jouw zelfvertrouwen over.
![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
WTF?Je vertel in dezelfde alinea dat je de vorige keer 4,55 p/u en nu 6,30 inclusief reiskostenvergoeding.
In de tweede alinea maak je een rekensommetje met als basis die 6,30 waarbij je aanmerkt na 3 weken dus ongeveer 660,- te hebben.
Of ik snap het niet of jij rekent creatief. Reiskosten kan je gewoon vragen aan je intercedent en staan ook op je uitzendovereenkomst. Uit mijn hoofd zeg ik 0,35 p/km.
Wil je er overigens geen allochtone bevolkingsgroepen bij betrekken, de afkomst heeft namelijk niks te maken met de intelligentie die ze wel of niet zouden bezitten.![]()
Wij zeiken mekaar af, want het is altijd zo lekker met goedmaken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:32 schreef stinkie het volgende:
Veel plezier, zeik elkaar nog lekker af :')
ik ga rijden zo
0645-304617quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:33 schreef hollander172 het volgende:
Wat is het nummer van die inlichtingenlijn ook alweer?
nog geen vast helaas, maar idd dat scheelt welquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja jij bent een ouwe lul plus in vaste dienst, dat scheelt een hoop......
Volgens de nederlandse wegeving niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit
Bij randstad zeggen ze nooit iets over reiskostenvergoeding.quote:Tja, ik weet toch niet hoe ze dat regelen bij Randstad met salaris.... misschien verdient dit beter dan de vorige keer ofzo.
Zonder uitzendovereenkomst kan je niet eens aan de slag, ja het kan wel maar dat is niet de bedoeling. Ik ging er (blijkbaar onterecht) van uit dat je deze al had ondertekent.quote:Heb nooit een uitzendovereenkomst gezien....... nog niet tenminste.
Mij te duur, dan blijf ik liever in onwetendheid leven.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
0645-304617![]()
¤ 1,50 p/m
Je krijgt 5 % korting in ruil voor .. ehm over de mail maar even.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:38 schreef hollander172 het volgende:
Mij te duur, dan blijf ik liever in onwetendheid leven.
ach je weet hoe het werkt he, sleuteltje in contact, draaien, knopje indrukken en tuffen maarquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij zeiken mekaar af, want het is altijd zo lekker met goedmaken.Veel plezier. *jaloers is*
Mijn zoontje van 6 speelt hier boven met de buurjongen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:39 schreef stinkie het volgende:
ach je weet hoe het werkt he, sleuteltje in contact, draaien, knopje indrukken en tuffen maar
Nog niks ondertekend voor dit baantje.... misschien moet ik dat morgen doenquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:37 schreef hollander172 het volgende:
Zonder uitzendovereenkomst kan je niet eens aan de slag, ja het kan wel maar dat is niet de bedoeling. Ik ging er (blijkbaar onterecht) van uit dat je deze al had ondertekent.
Mail sent.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je krijgt 5 % korting in ruil voor .. ehm over de mail maar even.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog niks ondertekend voor dit baantje.... misschien moet ik dat morgen doen
Ok, dus gewoon weer 4,55 bruto per uur.... naja, beter dan niks natuurlijk
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:41 schreef hollander172 het volgende:
Mail sent.![]()
Het is in totaal 36km per dag..... rijd op de snelweg 1:18quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Werk je dus iedere dag een uur voor je reiskosten. (zelfs als dat incl 6.xx zoveel is bruto)
Wat weleens helpt is een hoger uurtarief opgeven als ze vragen wat je wil verdienen cq vorige keer verdient hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog niks ondertekend voor dit baantje.... misschien moet ik dat morgen doen
Ok, dus gewoon weer 4,55 bruto per uur.... naja, beter dan niks natuurlijk
Dat kunnen ze vast zien, want vorige baantje was ook via Randstadquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat weleens helpt is een hoger uurtarief opgeven als ze vragen wat je wil verdienen cq vorige keer verdient hebt.Die 0,35 p/km ben ik overigens niet helemaal zeker van maar volgens mij was dat het minimum. (in ieder geval standaard bij alle bedrijven waar ik gezeten heb.)
Antwoord.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Loonheffing is toch iets van 27%? Dus dat is 4,55 - 27% = 3,32 netto per uur
33,40 %quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Antwoord.
En er gaat nog iets meer vanaf voor andere verzekeringen.
2x koude start.. en als je een rukdag gehad hebt dan rijd je iets sneller naar huis.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is in totaal 36km per dag..... rijd op de snelweg 1:18
Dus heb ongeveer 2 liter benzine nodig, 1,23 per liter zeg maar, maal 2 is 2,46.... is geen uur werkenBijna wel
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ach, ik word er niet slechter van..... alleen maar beter, financieel en geestelijk gezien![]()
Hoezoquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U gaat naar anderen luisteren en (sociale)werkervaring opdoen?
![]()
Altijd een beetje vaag houden, zij spelen ook geen open kaart met je he? Je kan inderdaad aangeven wat je bij die supermarkt verdiende of verzin een fictief baantje zonder concreet te worden als ze er naar vragen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat kunnen ze vast zien, want vorige baantje was ook via Randstad
Kan wel zeggen wat ik bij de supermarkt verdiende, bedoel je dat?
U zei geestelijk .. of is werken een soort therapie-weg-van-huis en derhalve gezond voor de bovenkamer.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo
U is weer prima te volgen, de vaagheidsmeter geeft een 8 op de schaal van 10 aan in uw voordeel.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U zei geestelijk .. of is werken een soort therapie-weg-achter-de-computer en derhalve gezond voor de bovenkamer.
Kan je mij volgen of ben ik te vaag.![]()
Thanksquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Altijd een beetje vaag houden, zij spelen ook geen open kaart met je he? Je kan inderdaad aangeven wat je bij die supermarkt verdiende of verzin een fictief baantje zonder concreet te worden als ze er naar vragen.
Beetje dit idee dus: "Ik heb een tijdje invalwerk gedaan bij ........ (desnoods je vaders werk, ik noem maar iets) en verdiende daar .... Ik weet wel dat ik dat niet via jullie kan verdienen maar met een euro minder per uur bruto kan ik ook best leven."
Je zal zien dat ze meteen gaan zitten rekenen om te zien of ze daarmee wegkomen.
Er zijn twee dingen belangrijk voor een uitzendbureau:
1) Ze willen veel uitzendcontracten hebben.
2) Ze willen iemand zo hoog mogelijk in de markt zetten aangezien zij een deel van het uurtarief krijgen.
Teruggerekend kom je dan op ongeveer 29 werkuren in de week. (uitgaande van 4,55 netto.) Komt redelijk overeen met om half 1 naar huis op donderdag.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb ff afschriften bekeken..... had altijd rond de 133 euro per week... werkte officieel van ma t/m donderdag a 32 uur in de week, maar k ging donderdag weleens vaker om half 1 naar huis(Handig als je via uitzendbureau werkt)
Dus ja, dan zou die 4,55 netto zijn denk ik !
Vergeet de afschrijving op je brommer niet door het extra aantal kilometers en dus extra onderhoud dat je sneller nodig zult hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus dat zou betekenen dat als je 7 uur per dag werkt en je 4,55 verdient dat je 31.85 netto per dag verdient.
Plus 0,35 cent de km, het is per dag 36km dus dan komt er nog 12,60 per dag aan reiskostenvergoeding bij........ is toch best netjes als ik maar, zeg maar, 6 liter per dag verstook (a 7,44)
Als je dan toch zit te fantaseren, rij met je beemer eens langs je buurmeisje en neem d'r mee achterop voor een picknick in het bos.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:20 schreef PatrickM het volgende:
Ik zat net eens te fantaseren...
Zal ik m'n Beemer voor een Kawasaki ER-5 inruilen?
Dan moet ik eerst ff langs m'n zus en zwager om de helm en jas van m'n zus op te halenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je dan toch zit te fantaseren, rij met je beemer eens langs je buurmeisje en neem d'r mee achterop voor een picknick in het bos.![]()
NIET DOEN!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:23 schreef PatrickM het volgende:
En oja, een Hyosung Comet 650 is ook een goeie mogelijkheid om in te ruilen...
Kleine moeite toch?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst ff langs m'n zus en zwager om de helm en jas van m'n zus op te halen
Dus die stap komt er eerst nog dan tussen
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:22 schreef PatrickM het volgende:
Dan moet ik eerst ff langs m'n zus en zwager om de helm en jas van m'n zus op te halen
Dus die stap komt er eerst nog dan tussen
Why not?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!!!!!!!!
Zoals gezegd, voor dat geld zijn er veeeel mooiere 2e handjes ...
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:20 schreef PatrickM het volgende:
Ik zat net eens te fantaseren...
Zal ik m'n Beemer voor een Kawasaki ER-5 inruilen?
Zeker weten dat jij nu alleen aan een picknick denkt?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:21 schreef hollander172 het volgende:
Als je dan toch zit te fantaseren, rij met je beemer eens langs je buurmeisje en neem d'r mee achterop voor een picknick in het bos.![]()
He! Een Hayabusa-mini-motor.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:37 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens een plaatje van de Hyosung Comet 650 R welke volgend jaar gaat komen:
[afbeelding]
Best een mooie fiets zo op het eerste gezicht
Simpel.... kut-kwaliteit. In verschillende tests waren er al voetstepjes e.d. afgebroken, op de Comet650 waar ik op reed stond pas 600km en was de temp. meter al kapot. En nee, dit was geen demo....quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:29 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Why not?
2 jaar garantiequote:Op zondag 10 oktober 2004 15:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Simpel.... kut-kwaliteit. In verschillende tests waren er al voetstepjes e.d. afgebroken, op de Comet650 waar ik op reed stond pas 600km en was de temp. meter al kapot. En nee, dit was geen demo....
Ik denk dat het wel mee zal vallen met de spijtquote:Kan je VEEL beter een Fazer600 bijvoorbeeld kopen voor dat geld.... of een echte SV natuurlijk
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik denk dat je er spijt van gaat krijgen
Ja, allemaal leuk en aardig, maar hij is standaard niet zo goed als bijv een Fazer600 of SV650.....quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:46 schreef PatrickM het volgende:
Motorisch maak ik me sowiezo geen zorgen om die Hyosungs... hebben tig jaar motoren gemaakt onder licentie van Suzuki en voor Suzuki.... En de rest is allemaal overkomelijk. Zo kan je er voor nog altijd een set Brembo remmetjes eropzetten enzo. WP-vering in de voorvorken etc. etc.
Tja, en ik probeer je te helpenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:55 schreef PatrickM het volgende:
Haha, ik zit alleen maar te fantaseren hoor Riet... het is niets serieus
Als het aan mij ligt, verkoop ik in de winter van 2005/2006 m'n K1100LT, en schaf ik een Busa aan(hetzij nieuw of, waarschijnlijker, jong gebruikt)
Heb je de laatste ProMotor voor je? Echt een oersaaie vervelende uitgave deze maand...quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk PatM.... heb hier de ProMotor voor me
Helaas heb ik tot nu toe alleen een keertje op een stilstaande Busa gezeten (vorig jaar op de motorrai). Zat als een maatpakquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, en ik probeer je te helpen
Heb je al eens op een Busa gereden?![]()
Zo, echt wel! Heel saai dit keer........quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb je de laatste ProMotor voor je? Echt een oersaaie vervelende uitgave deze maand...
Met allemaal van die kut-shoppers die al 100 jaar te krijgen zijn waar bijna nooit wat aan veranderd...
Zit heerlijk, rijdt heerlijk, remt heerlijk, tourt heerlijk, knalt heerlijk, slaapt heerlijk, ligt heerlijk, staat heerlijkquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Helaas heb ik tot nu toe alleen een keertje op een stilstaande Busa gezeten (vorig jaar op de motorrai). Zat als een maatpak
Is volgens mij wel een motor waar je, naast heel hard mee knallen en powerwheelies maken, ook gewoon best redelijk rustig mee kan toerenquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zit heerlijk, rijdt heerlijk, remt heerlijk, tourt heerlijk, knalt heerlijk, slaapt heerlijk, ligt heerlijk, staat heerlijk
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoppa en weer een ervaring rijker vandaag......... inderdaad, voor een vrouw in haar auto.
Langzaamrijdend verkeer (was bij druk winkelcentrum), zo'n 20km/h. Ze slaat op een T-splitsing af naar links en ik reed achter haar, gaat INEENS in de bocht VOL op de rem met piepende banden![]()
![]()
En ik ben er nog steeds niet achter waarom......
Meestal kan ik wel een klein weekje genieten en alles doorlezen, deze keer heb ik 'm na een halfuurtje alweer terzijde gelegdquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zo, echt wel! Heel saai dit keer........
Ik wel... mijn oom heeft er 1.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een motor waar je, naast heel hard mee knallen en powerwheelies maken, ook gewoon best redelijk rustig mee kan toeren
Heeft er iig de zithouding naar. Motorkarakter weet ik niet... nog nooit op gereden...
Op de plee is meestal alles goed, maar zelfs nu zette ik hem weer weg op de pleequote:Op zondag 10 oktober 2004 17:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Meestal kan ik wel een klein weekje genieten en alles doorlezen, deze keer heb ik 'm na een halfuurtje alweer terzijde gelegd
fantaseren is leukquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:55 schreef PatrickM het volgende:
Haha, ik zit alleen maar te fantaseren hoor Riet... het is niets serieus
Het is juist een goeie aflevering om op de plee te lezen... ga je nl. veel makkelijker van schijtenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Op de plee is meestal alles goed, maar zelfs nu zette ik hem weer weg op de plee![]()
Volgend jaar rij ik nog gewoon op m'n beemer, maar wel het laatste jaar... wil dan wel eens een echte spannende motorfietsquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
fantaseren is leukvolgend jaar zomer hoop ik deze
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
te rijdenals het meezit allemaal, mijn vriendin en ik willen begin volgend jaar gaan kijken voor een huis. daar gaat ook een hoop geld in zitten. maar ik denk dat het wel moet lukken
cat blijft natuurlijk erg mooi en daarom ook een optiequote:Op zondag 10 oktober 2004 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX6R als ik moest kiezen tussen die 2oude model Gixxer is niet zo mooi vind ik....
OPM, wat is er met de Cat gebeurt
zo heb ik een zwak voor kawaquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX6R vind ik ook erg mooiDus dat kan ook nog..... maar ik heb een zwak voor Yamaha
Blackbird vind ik niet alles... enne, voor 1000 euro meer heb je ook een Soes GSX1300Rquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Koop dan gewoon een Blackbird96/97-ers zijn niet meer zo duur......
dat heb ik ook wel, de een in iets mindere mate dan de ander maar toch...een R6, Cat, GSX-R600, ZX6R, ZX7R, Blade; ik zou ze allemaal wel willen rijdenquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, ik heb een zwak voor alle Jappen geloof ik![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.airliners.net/open.file/686219/L![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:43 schreef Patrick281 het volgende:
Lars deze was ik vanochtend nog vergeten te posten.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:immens gezicht/geluid moet dat zijn als je daar staat.
ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, maar mijn vriendin is ziek.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:42 schreef Makster het volgende:
Ben met de 400 CC Gang wezen rijden
ik heb alweer een week niet gereden geloof ikquote:Maar goed was lekker, goed veel kilomters gemaakt. En jullie............![]()
Zij hoeft toch niet mee?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan, maar mijn vriendin is ziek.
Ardennen toch ookquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:55 schreef Makster het volgende:
En ook nog is in de buurt (voor jou)![]()
ghe ghequote:Op zondag 10 oktober 2004 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dat kan nu eenmaal niet als jij een tourrit hebt![]()
Het gaat om een 1.6 SRI uit 95 met 220 dkm en een G3 installatie; goedkoop, comfortabel en niet een te erge ouwe lulle bakquote:airbag bestuurder
centrale deurvergr. met afstandbed.
stuurbekrachtiging
airconditioning, handbediend
hoogteverst. stoel, bestuurder
verstelbaar stuur, hoogte
hoofdsteunen achter
neerklapb. achterbank, in delen
Was een geintjequote:Op zondag 10 oktober 2004 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat doe je eraan he....
sparenquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je een erfenis gehad?
hoe doen ze dat toch![]()
Ik niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, ik heb een zwak voor alle Jappen geloof ik![]()
Ik heb een zwak voor alles buiten Japan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Je punt
Dus als iemand zegt je mag vanmiddag met mijn Aprilia over de Bosweg scheuren dan word je daar niet warm of koud van?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Neuh word niet warm van Ducati of Aprilia bijvoorbeeld.....
ZX12R heb ik ook op de beurs op gezeten, maar die is nog te krap voor mij... Busa past mij het beste qua zit en comfortquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Toen ik voor de Beemer naar Eindhoven ging kijken kopen heb ik ook nog even naar een Aprillia Tuono 2003 en een Busa staan kijken.Qua prijs was dat notabene nog interessanter ook.
![]()
Daarvoor was de Kawasaki ZX-12R in deze uitvoering 1 van de 2 serieuze kandidaten.
[afbeelding]
Maar in het echt vond ik hem toch niet zo mooi. (wat hoekig en grof afgewerkt)
Meen je dat nou? Ik kon weinig verschil merken in grootte tussen de twee fietsen..... waren voor mijn gevoel allebei even ruim....quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:51 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ZX12R heb ik ook op de beurs op gezeten, maar die is nog te krap voor mij... Busa past mij het beste qua zit en comfort
Als zij mij aan zou bieden om een keertje op haar te rijden zou ik dat ook niet erg vinden hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ben je homofiel dan? Of ben je gewoon niet zo'n held in begrijpend lezen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik durf niet bij een vrouw achterop
Mijn oer-instinct zegt DOEN !quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben je homofiel dan? Of ben je gewoon niet zo'n held in begrijpend lezen?![]()
Welke?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:53 schreef Makster het volgende:
Blijven mooie apparaten die Bimota's
Alleen die 2 hierboven staat is natuurlijk te kansloos met zijn vreemde uitlaten
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:54 schreef PatrickM het volgende:
Als zij mij aan zou bieden om een keertje op haar te rijden zou ik dat ook niet erg vinden hoor![]()
![]()
![]()
Alleen niet vergeten een regenjasje aan te doenquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Op deze het westen![]()
Tja, ik zou het wel doen denk ik hoorAls ik eerlijk ben
Helaas wel iddquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:05 schreef stinkie het volgende:
Zow, weer terug, begint frisjes te worden zo 's avonds
:')quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Over een Mille wil ik wel nadenken trouwensDie zijn wel aardig..... vooral de eigenschappen
Gewicht in 1998: 178 kilo.quote:SB8R
. . . it would seem that the 1998 SB8R was been sent back to the drawing board for a complete new look.
The Suzuki TL1000-powered machine didn't impress fans when it was revealed at the Milan and Paris shows during Autumn '97. So Bimota has put back the launch date while it is given a makeover. Bimota spokesman Peter Kynnersley said: "All we have here for people to see at the NEC show is the carbon and steel frame." The bike, which had been due to race in the 1998 World Superbike series, has a series of innovative linkages so the rear shock can be mounted as far forward as possible and more weight can be put over the front to improve stability.
For 1999 the SB8R was announced at the 1998 Bologna Show and is due in Spring '99. This will be a homologated racer for the BEARS Sound of Thunder series for big twins. There's even talk of a WSB entry.
1000cc V twin engine from Suzuki's radical TL1000SP featuring quad cams & 8 valves plus fuel injection and is claimed to produce 145bhp with help from tuning firms Yoshimura and Two Brother from the USA.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alleen niet vergeten een regenjasje aan te doen
Ik versprak mij tijdens de zin, vandaar ik er het Westen van maakte.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Op deze het westen![]()
niet te vergeten de los te koppelen schakelpookquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat ding waar de tankdop van defect raakte en waar de spiegels er alleen voor de sier opzaten![]()
Waar baseer je dat op ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens volgende maand een feestje, dan bestaan we 1 jaar.
O ja, hoe kan ik dat vergeten...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet te vergeten de los te koppelen schakelpook
Het eerste was een bedieningsfout .. het tweede kon opgelost worden als je altijd achter het kuipruitje"zou duiken tijdens het rijden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat ding waar de tankdop van defect raakte en waar de spiegels er alleen voor de sier opzaten![]()
De eerste meet was in November 2003.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar baseer je dat op ?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet te vergeten de los te koppelen schakelpook
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, hoe kan ik dat vergeten...
En waar de kuip er in zn geheel af moest als Pepijn zo'n olie wou peilen
Yup de tweetakt en ik vind het niet vaak voorkomen dat de uitlaten onder de kont vnadaan komen. Geen seatpipes want dan zouden ze doorlopen tot pnder de kont door, maar deze komen onder de kont vandaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welke?
Die 2 takt .. daar is dat vrij normaal namelijk.
het was gewoon een aparte verschijningquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn ook niet erg aardig voor mijn oude liefde ..
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:30 schreef Rietvaerder het volgende:
De ene gebruikt ducktape... de ander gebruikt vuilniszakken
Kee, was om het 2'takt idee te benadrukken.. maar het is wel vrij apart ja.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:26 schreef Makster het volgende:
Yup de tweetakt en ik vind het niet vaak voorkomen dat de uitlaten onder de kont vnadaan komen. Geen seatpipes want dan zouden ze doorlopen tot pnder de kont door, maar deze komen onder de kont vandaan
Vind het geen gezicht in ieder geval
quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:27 schreef hollander172 het volgende:
Als ie opgroeit, wil je dan ook af en toe nog eens een plaatje soepen? Kan het zelf ook wel maar dit zijn nou creatieve ingangen waar ik nooit zelf op zou komen.
quote:Land: NETHERLANDS (NL)
Plaats: (Unknown city)
Breedtegraad:
Lengtegraad:
Hostnaam: a80118.upc-a.chello.nl
Webserver: Nee
Whois info Ripe.net
Whois info Arin.net
Whois info Apnic.net
Bereikbaar via TCP: Nee
Bereikbaar via UDP: Nee
Netbios Info: Host niet bereikbaar
Nieuwsgroepen: Geen berichten gevonden
Internet: Geen websites gevonden
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
die PatM is een beetje afwezig he
PATM: ALS WE NOU EEN BUSA HEBBEN MOETEN EEN KEER NAAR DE MAASVLAKTE GAAN OK????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PatrickM op 10-10-2004 22:15:28 ]
alternatieve tvp en ik heb zin in morgen. (beginnen bij de nieuwe baas)quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:26 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hoedatzo?
Geweldig, ik was er nooit opgekomen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:Geinig dat je hem wel leuk vind..
Kijk eens op GRC met shields up.quote:Zonealarm op auto was niet genoeg zei je, maar volgens mij ben ik wel redelijk veilig op internet.
Kee, vanavond.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:12 schreef hollander172 het volgende:
Kijk eens op GRC met shields up.Het testje wat je nu hebt gedaan test alleen de lage poorten, als je de full scan doet op bovenstaande site kan je het hele bereik testen.
Op RPC zeker? Oh, vergeet niet dat een full scan even duurt he? Hij moet 65535 poortjes langs.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:27 schreef Patrick281 het volgende:
Kee, vanavond.
Op dezelfde site waarik gisteren zat kon je iemand op IP zoeken, maar ook scannen op gebruiksersnaam en wachtwoord.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:12 schreef hollander172 het volgende:
Kijk eens op GRC met shields up.Het testje wat je nu hebt gedaan test alleen de lage poorten, als je de full scan doet op bovenstaande site kan je het hele bereik testen.
Bij een server is dat inderdaad normaal, als alles op closed of invisible staat hebben je klantjes er weinig aan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]Goeie morgen!
Ik heb er zin in vandaag
Als ik GRC doe, krijg ik de hele grote melding Failed.
Alles staat open. FTP, SSH etc. Komt door de server die hier in huis staat. Maar gelukkig zit er een hele goede geconfigureerde firewall tussen.
Hebben ze ook niet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij een server is dat inderdaad normaal, als alles op closed of invisible staat hebben je klantjes er weinig aan.Wel kan je kijken of je geen poortjes vergeten bent. Je klanten hoeven ook weer geen toegang te hebben tot alles natuurlijk.
Ik ben geen groot bedrijf, dus dat soort aanvallen zal ik wel niet krijgen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:32 schreef hollander172 het volgende:
Als je wil kan ik nog een sweep doen en als je het leuk vindt een DDOS om te zien wanneer zonealarm het opgeeft cq je verbinding het voor gezien houdt.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:32 schreef ZX9R het volgende:Goeie morgen!
Ik heb er zin in vandaag
Mag ik ook als trusted toegevoegd worden?quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet.
IP gelocked allemaal.
Er zijn maar 3 IP's die kunnen inloggen op bijvoorbeeld de webmin van de server.
Nope maar het is wel geinig om te weten hoe sterk je beveiliging is natuurlijk. Heb het bij mezelf ook een keer gedaan en gelukkig de tijd op 1 uur gezet maar ik kon de zooi mooi niet uitzetten, 1 uur niet fokken dus.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben geen groot bedrijf, dus dat soort aanvallen zal ik wel niet krijgen?![]()
Dit is de site..
Kwam er via PTA -op kentekenplaat zoeken. Iets onschuldigs dus.
Had jij de server aangevallen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:15 schreef hollander172 het volgende:
Boink* Fok! is er weer.
Nope.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
Had jij de server aangevallen.
E-mail adres van Erodome aan het achterhalen of zoiets.![]()
![]()
Draait ook op windows zeker?quote:De koffieautomaat is kapot sinds vrijdag 11:00 en hij doet het nog steeds niet.![]()
Zo kan ik toch niet werken, het zou verboden moeten worden.![]()
![]()
Morgen lekker vrij, met de Fiero naar Wormer.![]()
Primera's bieden prima waar voor hun geld en zijn weinig gevraagd tweedehands maar is 249.000km niet erg veel voor een auto op LPG?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
ik zit serieus te overwegen om es hiernaar te kijken, beetje grijze muis auto maar wel erg betrouwbaar met goede rijeigenschappen en heerlijk comfortabel.
alleen is deze helemaal in Leeuwarden...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
ik zit serieus te overwegen om es hiernaar te kijken, beetje grijze muis auto maar wel erg betrouwbaar met goede rijeigenschappen en heerlijk comfortabel.
alleen is deze helemaal in Leeuwarden...
dat wilde ik (jou vooral) nog vragen, is het niet dat gas op lange termijn iets van de kop kan aantasten? met welke km stand kan dat beginnen? oftewel, is 250 dkm een te hoge km stand?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:31 schreef hollander172 het volgende:
Primera's bieden prima waar voor hun geld en zijn weinig gevraagd tweedehands maar is 249.000km niet erg veel voor een auto op LPG?![]()
435 dkm!!! moet je zoiets niet een keer gereviseerd hebben? wel eenquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben zelf eind Augustus hier geweest, rijd ook op gas, en was werkelijk in nieuwstaat.
Motorolie zelfs nog helemaal blanco (doorzichtig) na 5.000 km.
helaas voor mij toen net iets te duur (4.000 euro en wilde niet zakken) , en mijn hart lag ook meer bij de meer onpraktischereFiero. Geen achterbank, deze wel.
En hij is van de eerste eigenaar.![]()
Check de kilometerstand.![]()
![]()
Maar het is echt een goede auto.
voorwaarde is wel dat er een G3 installatie in zit. ik krijg trouwens vandaag antwoord op mijn reiskostenvergoeding vraag van vorige week, ben benieuwdquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:31 schreef hollander172 het volgende:
Is deze iets? Primera 2.0 SLX
Gas tast inderdaad de kleppen en kop eerder aan dan benzine, het is een "droger" mengsel zeg maar. In theorie gaat een auto op gas minder lang mee, de praktijk laat zien dat auto's op gas vaak beter onderhouden worden dan hun benzinebroertjes.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat wilde ik (jou vooral) nog vragen, is het niet dat gas op lange termijn iets van de kop kan aantasten? met welke km stand kan dat beginnen? oftewel, is 250 dkm een te hoge km stand?
ik ben van plan er zo'n 2 jaar mee te rijden, met gemiddeld 30 dkm per jaar dus dan zal ik op meer dan dan 300 dkm komen. als het een gewone benzine was had ie dat makkelijk gered naar mijn idee.
Als dit echt een harde eis is dan blijf je zitten met auto's die vrij veel km's gelopen hebben. De primera is lange tijd een goede keus geweest voor budget lease.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voorwaarde is wel dat er een G3 installatie in zit. ik krijg trouwens vandaag antwoord op mijn reiskostenvergoeding vraag van vorige week, ben benieuwd
Motor draait 1.500-17.00 toeren dus word nauwelijks belast.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
435 dkm!!! moet je zoiets niet een keer gereviseerd hebben? wel eenauto; zwart
en amerikaans
ok thxquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:40 schreef hollander172 het volgende:
Gas tast inderdaad de kleppen en kop eerder aan dan benzine, het is een "droger" mengsel zeg maar. In theorie gaat een auto op gas minder lang mee, de praktijk laat zien dat auto's op gas vaak beter onderhouden worden dan hun benzinebroertjes.
er staat bij dat de onderhoudsboekjes aanwezig zijn dus ik ga ff een mailtje sturen zo om te informeren. ga ik meteen even naar de airco vragen. voordeel is wel dat deze bij een bedrijf staat dus met garantie maarja, helemaal in leeuwarden als er iets mis isquote:Als er al 250.000km mee gereden is op gas dan heeft ie als het goed is al een revisie achter de rug, is dat niet het geval dan kom je er zelf binnenkort voor te staan als je deze koopt.
alles advies is welkomquote:Mijn advies (voor wat het waard is) lekker laten staan deze, grote kans ook dat de airco niet (meer) goed voldoet en ik verwacht bij gebrek aan revisie veel ellende.
tja, op zich is 250 dkm wel veel maar een auto moet toch langer mee kunnen. iig die 60 dkm die ik van plan benquote:Vergeet ook niet dat alles al 250.000 meedraait, de bak, ophanging, schokdempers etc. Waarschijnlijk is het ook nog eens een ex lease.
op zich wel maar niet met een G3 installatiequote:Primera's zijn er voldoende voor spotprijzen te vinden.
wat een neusquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is trouwens een foto van de voorkant.![]()
daaromquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:43 schreef hollander172 het volgende:
Als dit echt een harde eis is dan blijf je zitten met auto's die vrij veel km's gelopen hebben. De primera is lange tijd een goede keus geweest voor budget lease.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een neus
duur geintje als je die kleppen met korting kunt kopen en door een kennis kan laten vervangen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:55 schreef Patrick281 het volgende:Gas verbrand heter en tast daardoor bij veel auto's langzamerhand de kleppen aan.
Deze verbranden letterlijk. Bij een rustige rijstijl is hier veel van te ondervangen.
En je kan ook hardere kleppen monteren bij een aantal merken.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:40 schreef hollander172 het volgende:
Als er al 250.000km mee gereden is op gas dan heeft ie als het goed is al een revisie achter de rug, is dat niet het geval dan kom je er zelf binnenkort voor te staan als je deze koopt.
Kleppen kosten geen drol, mijn buurman -en ex vrachtwagen monteur was laatst 225 euro kwijt voor het vlakken van een cylinderkop en alle kleppen vernieuwen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duur geintje als je die kleppen met korting kunt kopen en door een kennis kan laten vervangen?
Vergeet niet dat dit vrij grote reparaties zijn he? Meestal is het dan ook nog eens lastig te kiezen tussen een complete revisie of een koprevisie. (blok ligt dan toch al open.)quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duur geintje als je die kleppen met korting kunt kopen en door een kennis kan laten vervangen?
ik ben van plan om zo'n 2.000 euro uit te geven, met als maximale uiterste 2.500 euro.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:07 schreef hollander172 het volgende:
Wat is je maximale budget Jesse?
daar gaat dus al gauw een paar honderd euro in zitten, begrijp ik? kan ik dus rekening mee houden met de onderhandeling vd prijs, mocht ie nog niet zijn gereviseerd.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:09 schreef hollander172 het volgende:
Vergeet niet dat dit vrij grote reparaties zijn he? Meestal is het dan ook nog eens lastig te kiezen tussen een complete revisie of een koprevisie. (blok ligt dan toch al open.)
Complete revisie is altijd aan te raden maar is behoorlijk duur. (denk even aan alle lagers die ook al zoveel km's over elkaar heenschuiven.)
ik had er al een twijfelend gevoel over; hij lijkt nl. verlaagd en met een sjonnie sportuitlaat wie weet wat ie er nog meer heeft gedaan/getuned. ik ben dus niet op zoek naar een ex sjonnie bakquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Hij heeft ook een Golf te koop .. dat is wel verdacht.![]()
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus is ie van een turk![]()
die kleur rood wil ik niet, dat verkleurt zoquote:
quote:Nieuwe remen, acu, boejist
echt iets te ver maar verder zeker een optiequote:
hmmquote:
Ik zou het toch zeker in gedachten houden onder het mom "als je er in zit zie je de buitenkant toch niet".quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmmecht niet mooi nee...mijn eisen qua uiterlijk zijn minimaal maar nee, dit vind ik echt niks
goeie tip idd, thxquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik een auto koop van een partikulier dan kijk ik altijd in de autopapieren hoe lang hij de auto zelf gehad heeft.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:46 schreef hollander172 het volgende:
Zo valt ie nog best mee voor een woon-werkbak:
[afbeelding]
En vaak verkopen ze hem vlak voordat er een grote onderhoudsbeurt aankomt, dus dat moet je misschien ook even incalculeren.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goeie tip idd, thx
Je verkijkt je er snel op he? Ik had ook zoiets van "kan ik hem dat nou wel aanraden" maar het is maar hoe je een auto bekijkt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm eigenlijk valt ie best wel mee zo idd...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:08 schreef hollander172 het volgende:
Je verkijkt je er snel op he? Ik had ook zoiets van "kan ik hem dat nou wel aanraden" maar het is maar hoe je een auto bekijkt.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En vaak verkopen ze hem vlak voordat er een grote onderhoudsbeurt aankomt, dus dat moet je misschien ook even incalculeren.
Ik vind het best een kek bakkie eigenlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
het is net als met mensen op een foto .. de ene hoek is de andere niet..
Ik ook .. net iets minder dan een Nissan, dat wel.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:13 schreef hollander172 het volgende:
Ik vind het best een kek bakkie eigenlijk.
Nopequote:Op maandag 11 oktober 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had het over mensen op foto's .. daar heb je toch niet overheen gelezen he.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:22 schreef hollander172 het volgende:
Nopestrategisch ontweken.
Even wat medicijn geven.quote:Heb helaas geen tijd om deze discussie aan te gaan, moet zo boodschappen doen en mijn vriendin is net ziek naar huis gekomen.![]()
dat heb ik dus ook, de primera is ook een slag groter. ik heb wel gemaild voor een afspraak, het is in gelderland dus daar kan ik zo langswippenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ook .. net iets minder dan een Nissan, dat wel.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:56 schreef PNG het volgende:
kWil het nog wel keer voor je zeggen:
Importauto's in opzich niks mismee, maar als die vent daar over liegt klopt niet.
Kans dat er met een hollander gelogen wordt is ook aanwezig.
Over algemeen zijn bv Duitse auto's beter onderhouden o.a. door TuV en schadeherstel is vaak wat slechter.
Maar je zult het toch per auto moeten bekijken. tValt me wel eens op wat er gelogen wordt.
Van de week hadden we nog Nederlandse auto op marktplaats bij groot gerenomeerd bedrijf.
En was toevallig topic over geweest ooit: wij vonden gas met auto van 220.000 km gereden geen goed idee.
Staat er nieuwe advertentie, auto bij gerenomeerd bedrijf, en jawel, nu plots 172.000 km op de teller. En de teller kun je alleen electronisch terugdraaien.
En NAP zoeken ze gewoon laatste datum op en dan draaien ze hem ff 50 terug als toevallig laatste melding 11 maanden gelee 170.000 was. Wordt wat afgelazerd met auto's.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wat een ratten zitten er tussen idd, maar dat risico loop je nu eenmaal. eigenlijk biedt een aankoopkeuring een goede oplossing om mogelijke problemen voor te zijn maar ik wil de auto toch op de brug zetten dus daar vertrouw ik wel op.
ik heb nu even de voorkeur voor japanse betrouwbaarheid, maar de 146 en die marea houd ik mijn achterhoofdquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
Maar die Fiat van Autotrader gisteren was ook een leuke aanbieding. Heb je die garantie nog gechecked?![]()
beterquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:15 schreef ZX9R het volgende:
Werk bevalt prima.
Leuke jonge groep collega's en het werk valt ook nog eens mee.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:15 schreef ZX9R het volgende:
Werk bevalt prima.
Leuke jonge groep collega's en het werk valt ook nog eens mee.
Nooitquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:Jij bent nooit snel met conclusie's he ..
quote:Maar wel fijn dat de eerste ervaringen zo goed zijn.![]()
ik heb zelfs de 'oude' auto nog ter beschikkingquote:Heb je al vervoer van de baas? Vandaag nog wel met de motor naar het werk zeker.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
ik heb zelfs de 'oude' auto nog ter beschikking![]()
quote:Deze week (morgen of woensdag) krijg ik naar alle waarschijnlijkheid een opel corsa...![]()
Je kan ook bij een autodealer kijken die motoren inruilt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb nu even de voorkeur voor japanse betrouwbaarheid, maar de 146 en die marea houd ik mijn achterhoofd
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
mijn nichtje was dat hierboven
quote:motor inruilenno way, kleumend wil ik de herfst/winter meets meemaken
zekerquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
quote:![]()
Nick zijn eerste reactie bij de auto dan: Hij is niet praktisch maar wel mooi.quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zekermijn 1e nichtje en net 14 maanden jong en nu al een eigen willetje
Eerste Fok MC meet was ergens in November 2003.quote:
hij heeft de wijsheid van zijn vaderquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
Nick zijn eerste reactie bij de auto dan: Hij is niet praktisch maar wel mooi.![]()
toen was ik nog vrolijk aan het rondcrossen op een ER-5 wat ik geweldig vond :')quote:Eerste Fok MC meet was ergens in November 2003.![]()
![]()
Jij kon toen net niet mee toch.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij heeft de wijsheid van zijn vader
quote:toen was ik nog vrolijk aan het rondcrossen op een ER-5 wat ik geweldig vond
quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Je deed nog net geen knee down als we je mochten geloven.
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:15 schreef PatrickM het volgende:
Vandaag (vanmorgen) voor het eerst m'n handvatverwarming aangezet deze herfst
Ja euh, ik ga pas m'n voering in m'n jas doen als het een graadje of 5 overdag is... Dan gaat het echt koud wordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu al ..
Dat is een beetje vroeg ..
Volgens mij had ik al eens verteld dat je weerstand na een half uurtje breekt in de winter.
Dat viel allemaal wel mee volgens jou. Het wordt nog veel kouder.![]()
Had ik maar handvatverwarming op mijn fiets.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:28 schreef PatrickM het volgende:
Overigens had ik m'n handvatverwarming wel in de lage stand staan
Kan nog net een post tussendoor doen, moet zo weer terug schijtpapier halen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ze wilde niet slikken, last van haar keel zei ze........quote:Even wat medicijn geven.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:37 schreef hollander172 het volgende:
Ze wilde niet slikken, last van haar keel zei ze........
Heb het nog geprobeerd met de smoes dat het heel mild en verzachtend is maar helaas.![]()
nu bieden ze me een contract met een brutosalaris dat 60 euro hoger is dan hun eerste bodquote:Allereerst wil ik vermelden dat een reiskostenvergoeding algemeen redenerend een tegemoetkoming is en in geen geval kostendekkend is. Dit is de reiskostenregeling die voor al onze medewerkers van toepassing is.
Je kan ook overdrijven Peppie.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Bordenvol vitamine C.
![]()
Is toch weer ¤ 60,-.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb antwoord van volvo:
[..]
nu bieden ze me een contract met een brutosalaris dat 60 euro hoger is dan hun eerste bod
klopt en ze willen me toch iets tegemoet komen maar wat houd ik aan die 60 euro bruto over?quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:13 schreef ZX9R het volgende:
Is toch weer ¤ 60,-.
Zo kun je het ook zien.
nee dat zeker nietquote:Salaris was toch niet slecht had ik begrepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik Jesse wel begrijp, je grootste winst pak je op het moment dat je een bedrijf binnenkomt. Daarna stijg je (in het slechste geval) enkel nog periodiek vanwege CAO verhogingen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Is toch weer ¤ 60,-.
Zo kun je het ook zien.
Salaris was toch niet slecht had ik begrepen?
Dat hangt van je tariefgroep af.quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt en ze willen me toch iets tegemoet komen maar wat houd ik aan die 60 euro bruto over?
Ik zou het iig niet af laten ketsen. jij wilde daar graag werken, ik geloof zelfs dat het je voorkeur had. (bruto of netto?)quote:nee dat zeker niet voor het eerst dat ik ruim boven de 2.000 euro zit
weinig iigquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:17 schreef ZX9R het volgende:
Dat hangt van je tariefgroep af.
ik heb het bod geaccepteerdquote:Ik zou het iig niet af laten ketsen. jij wilde daar graag werken, ik geloof zelfs dat het je voorkeur had. (bruto of netto?)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:45 schreef Makster het volgende:
Goeie middag
Goed werk OPM, ik heb deze week mijn laatste gesprek. Is meer een gesprek over de arbeidsvoorwaarden en tekenen van contreacten e.d.
Manager belde mij net voor 99.9% zeker dat ik aan de slag kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |