Ik wil julie graag voorstellen aan mijn gang. Wij zijn de 1337 H4x0r Cr4x0r crew.
![]()
Dit ben ik, Joop. Je moet dus absoluut niet met mij spotten, want ik h4x0r zo in jouw pc, en dan kan ik alles deleten, zonder dat jij het doorhebt. Dit it dus mijn beroep, zoals je kunt zien. Bij de administratie op een school.
![]()
Dit is mijn grote broer Vetz0r, hij zit vanwege lichamelijke problemen thuis op dit moment.
Wij zijn allemaal jaloers op hem, omdat hij aXx heeft tot dumps en ontzettend 1337 is. Hij is in 2000 opgepakt omdat hij de grote leader van de zogenaamde warez groep Razor1911 was. Hij heeft al die tijd in de bak gezeten en is daardoor wat kilotjes aangekomen.
![]()
Dit is eigenlijk de loser van onze gang, l33tz0r. Hij denkt dat ie 1337 is met zn private irc chan.
Maar wij weten wel beter. Hij heeft het nog niet helemaal door hoe hij moet h4x0ren. Daarom lachen ik en mijn broer vetz0r hem altijd uit.
![]()
Dit is brilz0r, hij kan alles behalve hax0ren. Hij heeft wat te veel gerukt op Pr0n die ie van illegale topsites haalt, en is daardoor half blind geworden, vandaar die grote bril.
Ik en vetz0r willen hem eigenlijk uit onze gang schoppen, maar we hebben geen goede redenen.
Als jullie een goede reden weten, laat het vetz0r even weten. vetz0r@vetmail.pl
Nou dit was onze gang