Wanneer herzie je je mening? Als we wereldkampioen zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:30 schreef SCH het volgende:
Moet hij nu ineens blijven?
Ik blijf gewoon bij mijn mening hoor - ik heb toch al zo'n beroerde reputatie hier![]()
wereldkampioen vind ik niks, dat komt toch omdat brazilie een slechte dag had.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wanneer herzie je je mening? Als we wereldkampioen zijn?
Ik vind het wel goed, dat je niet ineens met de andere wind meewaait hoor.
Nee, ws keken jullie door afwijkende brillen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:07 schreef Cheiron het volgende:
Met moeite.. met moeite.. dat valt allezins mee. Hebben wij naar verschillende wedstrijden gekeken gisteren ofzo?
Wat zijn de alternatieven dan?????? Castelen en Kuyt komen geen man voorbij, laat staan tot een goede voorzet! Van Basten is gewoon bezig een nieuw team te maken dat 1 systeem leert spelen (spits en vleugels)! Dus niet elke keer een nieuw systeem zoals bij Dickie! Ik vind het meer de ex-international Jaap Stam aan te rekenen dat hij met zijn ervaring niet nog even een jaartje meedraait om de Verdediging in te spelen!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:59 schreef Stpan het volgende:
Joh we hebben met wat mazzel gewonnen. Davids als linksback is natuurlijk een lachertje. Een spits van Feyenoord linksbuiten zitten idem. Een reserve middenvelder van PSV oproepen als rechtsback is een regelrechte giller (ja, denk daar maar over na)
Hij hoeft van mij niet nu al op te stappen, maar ik hoop wel dat hij op tijd z'n uitprobeersels stopt en gewoon echt 433 (of gewoon rekening houdt met z'n materiaal en 442 gaat spelen) gaat spelen zonder compromissen.
Het lijkt advocaat wel met z'n Davids linksback.![]()
Nogmaals, heb jij zoveel aternatieven voor de spelers die hij opstelt dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:20 schreef SCH het volgende:
Marco stelt wat rotzooi op en dan is het goed dat de rotzooi soms best meevalt???
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:20 schreef SCH het volgende:
Marco stelt wat rotzooi op en dan is het goed dat de rotzooi soms best meevalt???
Man, ik heb hier plakboeken volquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nogmaals, heb jij zoveel aternatieven voor de spelers die hij opstelt dan?
San?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja.
Omdat het San Marco is.
Rintje Ristma zeker of Abequote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, ik heb hier plakboeken vol
Zelfs een dode Abe zou in dit team tot de uitblinkers behorenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Rintje Ristma zeker of Abe
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:32 schreef SCH het volgende:
Zelfs een dode Abe zou in dit team tot de uitblinkers behoren
Goddank hebben we een coach die zich slapend met het niveau van Abe kan meten... misschien stelt ie zichzelf nog ns op als de nood echt aan de man komtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfs een dode Abe zou in dit team tot de uitblinkers behoren
Marco vergelijken met Abe?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goddank hebben we een coach die zich slapend met het niveau van Abe kan meten... misschien stelt ie zichzelf nog ns op als de nood echt aan de man komt
Ja, schandalig. Doe je Marco duidelijk te kort mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Marco vergelijken met Abe?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou - lijkt me niet hoor. Dat golfertje in zijn ruitjesbroekquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, schandalig. Doe je Marco duidelijk te kort mee.
Sukkel!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou - lijkt me niet hoor. Dat golfertje in zijn ruitjesbroek
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sukkel!
Na Cruyff is San Marco evident de grootste voetballer die we ooit hebben gehad.
Misschien kon Abe beter schaatsen ofzo.. maar verder was het gewoon een pollenraper voor het talent van San Marco
Je maakt jezelf (gelukkig) weer volslagen belachelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:16 schreef SCH het volgende:
[..]Je bedoelt toch die rukker die zijn enkel verstuikte voordat ie begonnen was.
Nee kom op, Cruyff was wel aardig maar Marco was gewoon niet geschikt voor topvoetbal, geboren in het verkeerde lichaam.
Hij mag amper de veters van Bergkamp strikken - die heeft wel een carriere.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je maakt jezelf (gelukkig) weer volslagen belachelijk![]()
![]()
Gelukkig kan de rest van de natie nog wel steeds iedere dag nagenieten van de enige prijs die het NL-11tal ooit heeft gewonnen dankzij San Marco
Welnee man! Ik laat zijn gezwets altijd over me heen klateren als een verfrissende stroom boerenmelk (no pun intended...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom hapt iedereen zo op SCH?
Jij hebt nog nooit de gaybars in Milaan bezocht zie ik, anders wist je wel beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij mag amper de veters van Bergkamp strikken - die heeft wel een carriere.
Lekker hequote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Welnee man! Ik laat zijn gezwets altijd over me heen klateren als een verfrissende stroom boerenmelk (no pun intended...)
Dat Marco van de mannen is, is wel bekend ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit de gaybars in Milaan bezocht zie ik, anders wist je wel beter.
Liever lamlendig goed voetbal. Dan slecht 'leuk' voetbal.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die SCH heeft er verschtand van zie ik. Die kan beter scheidsrechter worden, is ie wel op zijn plaats.
Wat een gezeik allemaal zeg. Marco doet het gewoon hartstikke goed, met een totaal gerenoveerd elftal, op een ongekende innovatieve manier. Hij heeft door dat als je Seedorf en Kluivert opstelt dan je dan die lamlendigheid weer terug hebt waar we ons de laatste jaren kapot aan ergerden.
Maar alles nog beter dan lamlendig slecht voetbal, het voetbal dat wordt geambieerd door seedorf en zijn adeptenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Liever lamlendig goed voetbal. Dan slecht 'leuk' voetbal.
Tuurlijk, Seedorf houd van slecht voetbal...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:38 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar alles nog beter dan lamlendig slecht voetbal, het voetbal dat wordt geambieerd door seedorf en zijn adepten![]()
Zodra die druif een oranje shirt aantrekt blijkbaar wel ja...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Tuurlijk, Seedorf houd van slecht voetbal...![]()
Wanneer heb jij voor het laatst lamlendig goed voetbal gezien? In FC Bal op het Dak D3?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Liever lamlendig goed voetbal. Dan slecht 'leuk' voetbal.
Die zijn onder Advocaat wel gespeeld hoor. We moeten gewoon dringend af van 4-3-3 en het oppertunisme.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst lamlendig goed voetbal gezien? In FC Bal op het Dak D3?
Echt? Beloof je dat????quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:03 schreef popolon het volgende:
Maak je geen zorgen, je gaat ook naar het WK.
Als eerste in poule.
Als je belooft op te houden met die nare heiligschennis van onze San Marco wel...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Beloof je dat????
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt? Beloof je dat????
Hij is niet van jou en jullie en ik ga jou sowieso niks beloven, lelijke lelijkurd - maar wel aan popolon, die is liev, misschien heb je daar ook wat aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je belooft op te houden met die nare heiligschennis van onze San Marco wel...
Met garanties uit het verleden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:15 schreef popolon het volgende:
[..]
![]()
Niet je eigen complexen op mij projecteren lievurdquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is niet van jou en jullie en ik ga jou sowieso niks beloven, lelijke lelijkurd - maar wel aan popolon, die is liev, misschien heb je daar ook wat aan.
Je snapt toch dat het elkaar opheft, een lelijke lelijkurd is eigenlijk een heel geil lekker dingquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Niet je eigen complexen op mij projecteren lievurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |