Het is te merken dat je normaal nooit post in VBL en waarschijnlijk alleen naar het Nederlands elftal kijkt en een enkele keer studio sport. Alex schakelt altijd perfect z'n man uit en ik heb nog niet een keer meegemaakt dat ie werd gedolt of dat iemand hem voorbij kwam. Dat heb ik nog geen enkele Nederlandse verdediger zien doenquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alex, die Braziliaan die geen schot heeft en eigenlijk alleen maar in de weg kan lopen? Selecteer ik nog liever een stuk vangrail.
Hier heb ik weinig aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:27 schreef Cheiron het volgende:
Schop naar onzin.. Rot toch op met dit gezeik man.
Helemaal mee eens, van Basten lijdt aan de Ajax ziektequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van Basten mag best blijven, als hij maar van dat achterlijke 4-3-3 afstapt. Het spelen met vleugels werkt alleen als ze een meerwaarde hebben. We hebben een aantal topspitsen, maar er wordt er iedere keer maar één opgesteld.
de buitenspelers van de laatste tijd zijn te lachwekkend voor woorden. Mandy was met afstand de slechtste speler van het EK, Zenden komt geen zandzak voorbij, Castelen heeft nog nooit wat laten zien, Van Den Bergh, Bobson, Denneboom en John waren te lachwekkend om als buitenspeler op te roepen. Met Van Persie en Robben heb je 2 aardige spelers voor aan de buitenkant, maar die zijn meer gewend om in een 4-4-2 systeem te spelen.
Durf dus eindelijk eens af te stappen van een achterhaald systeem en voetbal eens realistisch
Hoe weet jij nou weer hoe dat precies is gegaan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
Wordt Bobson gebeld. Bobson blij. Mag Bobson weer naar huis.
Nee, hij is echt lekker duidelijk bezig, die Marco
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer hoe dat precies is gegaan.
Het was vantevoren al door v. Basten aangekondigd dat er iemand zou afvallen na de eerste wedstrijd (v. Nistelrooij is weer beschikbaar). Bobson is echt wel slim genoeg om te zien dat hij nog geen vaste waarde is en ik weet zeker dat v. Basten ook echt wel normaal hierover met hem gecommuniceerd heeft.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou toch. Je roept iemand op die een paar dagen mee mag wandelen en die stuur je dan weer naar huis. Als Van Basten dat al vantevoren heeft aangekondigd, is dat een vrij belachelijke gang van zaken. Wat heeft het nou voor zin?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was vantevoren al door v. Basten aangekondigd dat er iemand zou afvallen na de eerste wedstrijd (v. Nistelrooij is weer beschikbaar). Bobson is echt wel slim genoeg om te zien dat hij nog geen vaste waarde is en ik weet zeker dat v. Basten ook echt wel normaal hierover met hem gecommuniceerd heeft.
Of probeerde je geen serieuze discussie te ontlokken?
Nouja, je mist een voorhoedespeler en om dat in te passen roep je een andere op. Simpel toch? Die jongen heeft zeker een hele mooie ervaring gehad, weet dat als ie nog beter wordt, hij gewoon kans heeft om er bij te komen. Ik zie nou niet in wat daar voor belachelijks aan is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou toch. Je roept iemand op die een paar dagen mee mag wandelen en die stuur je dan weer naar huis. Als Van Basten dat al vantevoren heeft aangekondigd, is dat een vrij belachelijke gang van zaken. Wat heeft het nou voor zin?
Het komt gewoon heel erg amateuristisch over om om de haverklap iemand op te roepen en weer weg te sturen. Van Basten weet niet wat hij wil, hij is stoer naar buiten maar maakt een vertwijfelde indruk als het er echt om gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nouja, je mist een voorhoedespeler en om dat in te passen roep je een andere op. Simpel toch? Die jongen heeft zeker een hele mooie ervaring gehad, weet dat als ie nog beter wordt, hij gewoon kans heeft om er bij te komen. Ik zie nou niet in wat daar voor belachelijks aan is.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:53 schreef Showtime het volgende:
Spaar je de moeite Suijk, die gast heeft nog minder verstand van voetbal dan Silvie Meis.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:53 schreef Showtime het volgende:
Spaar je de moeite Suijk, die gast heeft nog minder verstand van voetbal dan Silvie Meis.![]()
Prima plan. Ajax heeft een nieuwe trainer nodig en ik heb het vertrouwen wel in SanMarco.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Leuk geprobeerd en bedankt Johan C. maar het experiment is nu al mislukt dus opzouten voordat we straks het WK naast de deur nog echt missen ook.
Wil je er zegeltjes bij?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Prima plan. Ajax heeft een nieuwe trainer nodig en ik heb het vertrouwen wel in SanMarco.
Heb je de bonuskaart al gescanned?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je er zegeltjes bij?![]()
Zeker, hij is in de aanbieding ook nog? Op de post of kom je hem halen?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb je de bonuskaart al gescanned?
We nemen 'm wel direct mee. En graag met mayo!quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker, hij is in de aanbieding ook nog? Op de post of kom je hem halen?
Je krijgt er 3 gratis frikadellen bij, eentje is een beetje aangebrand.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:19 schreef Doc het volgende:
[..]
We nemen 'm wel direct mee. En graag met mayo!
Dommig vergeleken bij louis van gaal en dick advocaat zekerquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:25 schreef kasper het volgende:
Ik heb het idee dat Van Basten communicatief niet zo sterk is.
Nu is dat natuurlijk geen vereiste, maar hij komt soms een beetje dommig over.
je bent wel een beetje erg vroegquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:22 schreef SCH het volgende:
Leuk geprobeerd en bedankt Johan C. maar het experiment is nu al mislukt dus opzouten voordat we straks het WK naast de deur nog echt missen ook.
Hij heeft het niet, hij snapt het niet en hij doet het niet.
Ga maar lekker weer golfen Marco en neem je rotzooi mee
Vredequote:Op maandag 11 oktober 2004 15:36 schreef cultheld het volgende:
Ik zeg: Rehhagel 4 bondscoach. Die kan met vd Kruis en Vrede centraal achterin nog wereldkampioen worden
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:02 schreef SCH het volgende:
Zeker wetenquote:Op maandag 11 oktober 2004 04:01 schreef Drugshond het volgende:
[[url=http://www.yourdirtymind.com/front/soccer.jpg]afbeelding][/url]
Ziet er leuk uit, dat voetbal elftal van Finland.
Misschien moet die dan maar bondscoach wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:10 schreef SCH het volgende:
Vanavond wonnen we gewoon omdat Foppe op de tribune zat
Zeker weten! Zelfs bij een 3-1 voorsprong bleef hij aanvallende spelers in het veld brengen. Niets verdedigen bij een voorsprong zoals Advocaat deed. 90 Minuten lang de aanval zoeken. 5 Wedstrijden Bondscoach, 5 wedstrijden onverslagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:08 schreef Wouter.1984 het volgende:
en al die gasten die negatief doen over Van Basten....
Als we Advocaat nu als bondscoach hadden gehad, dan hadden we verloren met 4-0. Die was voor de volle 100% weer defensief gaan spelen.
Van basten durft gewoon risico te nemen door op zn eigen manier door te gaan.
Iedereen buiten Eindhoven niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:06 schreef cultheld het volgende:
Ik had alleen liever Van Bommel in de plaats van Van de Vaart gezien![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Iedereen buiten Eindhoven niet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef SCH het volgende:
Nederland speelt kut en won met mazzel van de tsjechen, kon niet eens van macedonie winnen en verliest woensdag van finland.
Dus Marco moet weg - voordat het te laat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |