abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22524179
Portugal gelijk tegen liechtenstein, hebben wij die trouwens ook in de groep
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_22524312
Voorrondes zeggen niet zoveel, hoe vaak hebben we moeite gehad in de voorrondes en hoe vaak groeien we door in het toernooi!

Kunnen jullie Schotland uit nog herrineren ? Ja toen verloren we met 1-0 , en iedereen zat te janken en te schelden op het team! En warempel, Halve finale!!

Het komt goed rustig, geef meneer Van Basten de tijd eventjes! Zodra we de tickets naar Duitsland hebben, zal je zien dat we het heel ver gaan schopen met onze vaderlandse held
"Never eat yellow snow"
pi_22524396
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 00:49 schreef hardcore-freak het volgende:
Voorrondes zeggen niet zoveel, hoe vaak hebben we moeite gehad in de voorrondes en hoe vaak groeien we door in het toernooi!

Kunnen jullie Schotland uit nog herrineren ? Ja toen verloren we met 1-0 , en iedereen zat te janken en te schelden op het team! En warempel, Halve finale!!

Het komt goed rustig, geef meneer Van Basten de tijd eventjes! Zodra we de tickets naar Duitsland hebben, zal je zien dat we het heel ver gaan schopen met onze vaderlandse held
Op het EK hebben we maar 1 wedstrijd gewonnen uit 5, daarnaast gingen we door bij gratie dat Duistland nog slechter was.
  zondag 10 oktober 2004 @ 01:03:43 #54
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_22524627
we moeten maar eens afwachten of tsjechie, finland en roemenie wel winnen bij macedonie. het is echt niet 'de zwakke' in de poule.
tsjechie vs. roemenie was ook een draak van een wedstrijd
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_22524754
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 01:03 schreef evert het volgende:
we moeten maar eens afwachten of tsjechie, finland en roemenie wel winnen bij macedonie. het is echt niet 'de zwakke' in de poule.
tsjechie vs. roemenie was ook een draak van een wedstrijd
Voorlopig hebben wij het niet gedaan
Daarnaast moet ik nog maar zien dat we punten gaan pakken tegen Roemenie, en ook Finland win je niet even 123. Nog niets is voorbij, zeker door de winst op tjechie, maar het is nu wel alle hens aan dek.
pi_22524807
Misschien kan ie ruilen met Koeman.
  zondag 10 oktober 2004 @ 01:17:36 #57
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_22524889
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 01:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Voorlopig hebben wij het niet gedaan
Daarnaast moet ik nog maar zien dat we punten gaan pakken tegen Roemenie, en ook Finland win je niet even 123. Nog niets is voorbij, zeker door de winst op tjechie, maar het is nu wel alle hens aan dek.
nee, wij hebben het niet gedaan. maar wij hebben bijv. thuis gewonnen van tsjechie, dat moeten roemenie en finland ook nog maar doen.
ben benieuwd welke verdediger van basten nog gaat oproepen.
verder zou het me niets verbazen als ie woensdag met 2 centrale spitsen gaat spelen (nistelrooij en Kuijt) en vd vaart op de 10 daarachter.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_22529219
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 01:17 schreef evert het volgende:

[..]

nee, wij hebben het niet gedaan. maar wij hebben bijv. thuis gewonnen van tsjechie, dat moeten roemenie en finland ook nog maar doen.
ben benieuwd welke verdediger van basten nog gaat oproepen.
verder zou het me niets verbazen als ie woensdag met 2 centrale spitsen gaat spelen (nistelrooij en Kuijt Makaay) en vd vaart op de 10 daarachter.
  zondag 10 oktober 2004 @ 11:30:40 #59
92279 N.icka
Windforce 11
pi_22529330
Hij mag blijven , het is een lekker ding
pi_22530073
Ik wilde dit topic openen .
pi_22530401
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Het was niet best. Maar ik krijg steeds vaker de indruk dat men hoopt dat Oranje verliest.

Daar kan ik niet tegen.

Ik denk niet dat men hoopt dat Oranje verliest, maar in ieders geheugen ligt nog de plaatsing voor het EK. Eerst alles verkloten en dan toch van Schotland winnen. Het schijnt dus nooit te willen, behalve als het echt, echt, echt moet. Ze verdienen onnozel veel allemaal, en ze voetballen als een stelletje amateurs.
Keep the faith!!
pi_22530419
Veel mensen zien het toch wel zo. Ow Oranje moet spelen, maar ze willen niet waarom zou ik dan achter mijn eigen land staan?
pi_22530498
Ok dan heb ik voor mezelf gesproken, in dit geval. Ik sta heus wel achter ze, maar word er zo langzamerhand erg moe van, dat het nooit eens lekker loopt bij een kwalificatie. je weet van te voren al haast, dat het weer erg moeilijk gaat worden. Nou, dan ben ik erg benieuwd wat ze tegen Andorra gaan doen.
Ruud van Nistelrooy is natuurlijk weer terug vanaf nu, maar ja, die kan het ook niet in zijn eentje.
Keep the faith!!
  zondag 10 oktober 2004 @ 12:55:37 #64
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_22530512
Mischien een troost:

WK-kwalificatie: grote landen falen

9/10/2004 23:37

Het verging de in naam grote voetballanden niet goed zaterdagavond in de WK-kwalificatieduels die ze afwerkten. Zo ging Italië onderuit bij Slovenië, wist Frankrijk thuis weer niet te scoren, blameerde Portugal zich bij Liechtenstein en is Europees kampioen Griekenland nog altijd zonder overwinning.
Alleen Spanje deed zijn werk naar behoren. Geholpen door twee rode kaarten voor Feyenoorder Bart Goor en Eric Deflandre, won de ploeg van Luis Aragonés met 2-0 van België. Albert Luque en Raúl maakten de doelpunten in Santander.

Italië leed zijn eerste nederlaag onder Marcelo Lippi. In Celje won Slovenië met 1-0. Cesar maakte acht minuten voor tijd het enige doelpunt. Een gelijkspel was misschien een meer terechte uitslag geweest maar op basis van wilskracht en inzet waren de Slovenen de betere ploeg.

Frankrijk is de weg behoorlijk kwijt. Voor de tweede keer slaagden les Bleus er niet in om te scoren in eigen huis. Na de 0-0 tegen Israël bleef ook Ierland overeind: 0-0. Alleen op bezoek bij de Farøer won Frankrijk met 2-0.

Portugal leek in de uitwedstrijd tegen Liechtenstein op een eenvoudige zege af te koersen. Met de rust leidden de Portugezen met 2-0 dankzij een treffer van Pauleta en een eigen doelpunt van Hasler. Maar na de pauze ging het mis met de ploeg van Felipe Scolari en kwam het nietige Liechtenstein dankzij Burgmeier en Beck langszij: 2-2.

Griekenland had het uiterst moeilijk op bezoek bij Oekraïne. Volksheld Andrei Sjevtsjenko leek zijn land de drie punten te bezorgen. Zijn goal bleef de enige op het scorebord tot aan de 82ste minuut. Toen zorgde Tsartas voor de 1-1 en bespaarde de Europees kampioen daarmee een tweede nederlaag in drie duels.

PSV-aanvaller Johan Vonlanthen scoorde één keer voor Zwitserland maar kon niet voorkomen dat het 2-2 werd bij Israël. SC Heerenveen-middenvelder Arek Radomski haalde het einde niet bij Polen. In de 88ste minuut kreeg hij zijn tweede gele kaart. Polen won overigens uit bij Oostenrijk met 3-1.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_22530860
Maar zou het niet beter zijn, als we van ons eigen kunnen zouden uitgaan. En ons niet richten op landen, die het nog minder dan nederland hebben gedaan?
Ik vind het geen pleister.
Wij moeten winnen, en wat andere landen doen, daar worden wij niet beter van
Keep the faith!!
pi_22531677
't komt wel goed. Marco is net begonnen. De experimenteer fase is nog niet voorbij. Volgende week winnen van Finland en we zijn gewoon op de goede weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 10 oktober 2004 @ 14:44:03 #67
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22532398
Nederland is geen "klein kutlandje" qua voetballers trouwens.

Het aantal geregistreerde voetballers in Nederland is qua aantal een van de hoogste aantallen van de wereld.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zondag 10 oktober 2004 @ 14:46:30 #68
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22532433
Begint het gezeik nu alweer? Wacht nou eerst maar eens alle wedstrijden af..
pi_22534511
Ik pleit voor Otto Rehhagel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22534548
Ik heb anders een heel goed Macdonie gezien, tegen een zeer vernieuwd en nog niet ingespeeld Nederland... Ik denk dat Nederland een goede prestatie heeft neergezet...
Ik kan het uitleggen...
pi_22534568
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 16:43 schreef ComComMer het volgende:
Ik heb anders een heel goed Macdonie gezien, tegen een zeer vernieuwd en nog niet ingespeeld Nederland... Ik denk dat Nederland een goede prestatie heeft neergezet...
Jij bent cynicus van beroep?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22534661
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 16:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij bent cynicus van beroep?
Ik bekijk de dingen graag van een andere kant... maar dan nog... ik vond het niet slecht gespeeld... Hier komt een heel mooi team van... Dat denk ik...
Ik kan het uitleggen...
pi_22534855
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 16:50 schreef ComComMer het volgende:

[..]

Ik bekijk de dingen graag van een andere kant... maar dan nog... ik vond het niet slecht gespeeld... Hier komt een heel mooi team van... Dat denk ik...
De linksbuiten positie is goed. De spitsenpositie ook. Op rechtsbuiten kan eigenlijk alleen Castelen fatsoenlijk uit de voeten en ik heb het idee dat ie zich gisteren nogal liet intimideren door die paupers. De positie van de keeper is uiteraard ook goed. Van Bommel voert z'n taken naar behoren uit. Davids is denk ik terecht aanvoerder (al zou Van Bommel dat ook goed kunnen zijn). Dus ook zij mogen blijven staan. Nigel de Jong was gisteren de enige verdediger die het goed deed en daar begint het grote probleem van Nederland. Ook Sneijder kon niet imponeren op het middenveld en ik haat daar bijv. liever een Van Persie gezien als '10' met Van Bommel en Davids achter hem. Het wordt tijd dat Van Basten gaat investeren in verdedigers. Haal jongens als Zomer, Kruiswijk, Schut, Bosschaart en Kromkamp bij de selectie en laat hen concurreren met jongens als Heitinga, Bouma, Hofland, Ooijer, Gio en De Jong. Nu investeren in de verdediging betekent dat we er straks staan. Geen kans weggeven en de aanvallende impulsen laten ontstaan vanuit de individuele klasse van jongens als Robben, Van Persie, Van Nistelrooy, Castelen enz. Dan komt het helemaal goed
  zondag 10 oktober 2004 @ 17:33:47 #74
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_22535361
Opstappen gaat wat ver, maar het gaat natuurlijk nergens over dat Van Basten maar panisch blijft vasthouden aan 4-3-3 terwijl het spelersmateriaal juist NIET geschikt is voor dit systeem. Ik ben dan ook voorstander van een systeem dat aangepast wordt aan het spelersmateriaal en niet zoals van Basten nu aan het doen is
pi_22536549
Gezeik weer na een mindere wedstrijd
pi_22536570
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 16:43 schreef ComComMer het volgende:
Ben ik het volledig me eens!

De meeste supporters hier zijn veel te verwend, ze zijn nog erger dan de voetballers in Real Madrid.

Ik heb ook zeker goede hoop, van Basten is op de goede weg.
Viper 4 life
  zondag 10 oktober 2004 @ 18:37:47 #77
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_22536574
SCH for bondscoach

1 slechte wedstrijd en gelijk weer zeuren dat die moet opstappen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_22537148
Van Basten mag best blijven, als hij maar van dat achterlijke 4-3-3 afstapt. Het spelen met vleugels werkt alleen als ze een meerwaarde hebben. We hebben een aantal topspitsen, maar er wordt er iedere keer maar één opgesteld.

de buitenspelers van de laatste tijd zijn te lachwekkend voor woorden. Mandy was met afstand de slechtste speler van het EK, Zenden komt geen zandzak voorbij, Castelen heeft nog nooit wat laten zien, Van Den Bergh, Bobson, Denneboom en John waren te lachwekkend om als buitenspeler op te roepen. Met Van Persie en Robben heb je 2 aardige spelers voor aan de buitenkant, maar die zijn meer gewend om in een 4-4-2 systeem te spelen.

Durf dus eindelijk eens af te stappen van een achterhaald systeem en voetbal eens realistisch
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 zondag 10 oktober 2004 @ 19:15:18 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_22537298
Ik had ook liever Seedorf op het middenveld gezien en Castelen op de bank of liever nog thuis voor de buis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22538023
Seedorf, v. Persie en Robben in de basis kunnen al een groot verschil in dit Nederlands elftal maken. De vraag is; hoe lang houdt van Basten dit kat en muis spelletje met Seedorf vol.
Viper 4 life
pi_22538162
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 18:37 schreef JPM01 het volgende:
SCH for bondscoach
quote:
1 slechte wedstrijd en gelijk weer zeuren dat die moet opstappen
We kunnen ook wachten totdat de kwalificatie echt onmogelijk is, wat jij wil
pi_22538203
Als we verliezen van Finland, zijn jullie dan nog zo blij met Marco?

Want we gaan verliezen - Finland is beter.
  Trouwste user 2022 zondag 10 oktober 2004 @ 19:58:06 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_22538229
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 19:54 schreef SCH het volgende:

We kunnen ook wachten totdat de kwalificatie echt onmogelijk is, wat jij wil
Ja het wordt tijd voor harde maatregelen. Een schande hoe van Basten al maanden de hand boven het hoofd wordt gehouden. Hoelang wacht de KNVB nog ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 10 oktober 2004 @ 19:58:41 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22538247
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 19:56 schreef SCH het volgende:

Ik vrees ook dat we op z'n minst puntverlies gaan lijden. Tenzij de nieuwe man Stam heet.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22538311
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 19:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja het wordt tijd voor harde maatregelen. Een schande hoe van Basten al maanden de hand boven het hoofd wordt gehouden. Hoelang wacht de KNVB nog ?

Te lang ben ik bang. Zoals altijd. Ze kunnen nu hun vergissing nog goedmaken en toegeven dat het niet zo handig was de hulpcoach van een tweede elftal te kiezen.
pi_22538325
quote:
Als we winnen van Finland, moet Marco dan nog steeds weg?
quote:
Dream on! Moet jij eens opletten hoe Finland straks wordt opgerold. Hey het is voetbal he, daar is alles mogelijk.
Viper 4 life
  Trouwste user 2022 zondag 10 oktober 2004 @ 20:02:21 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_22538341
Waarom geen Aad de Mos, of een Hansje van der Pluim ? Ik snap heel het beleid niet meer. Alsof ze in het buitenland respect hebben voor een van Basten.

pi_22538417
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 20:02 schreef tong80 het volgende:
Waarom geen Aad de Mos, of een Hansje van der Pluim ? Ik snap heel het beleid niet meer. Alsof ze in het buitenland respect hebben voor een van Basten.

Nou zeg - wat hadden die Macedoniers een respect. Zag je hoe ze allemaal met hem op de foto wilden, en hun excuses aanboden voor die twee doelpunten
  Trouwste user 2022 zondag 10 oktober 2004 @ 20:08:47 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_22538505
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 20:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou zeg - wat hadden die Macedoniers een respect. Zag je hoe ze allemaal met hem op de foto wilden, en hun excuses aanboden voor die twee doelpunten
Dat zeg ik toch ook. Waarschijnlijk hadden ze nog nooit van hem gehoord.

pi_22538535
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook. Waarschijnlijk hadden ze nog nooit van hem gehoord.

Jawel hoor, ze wisten dat ie een heel aardige golfer is.
  Trouwste user 2022 zondag 10 oktober 2004 @ 20:12:35 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_22538609
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 20:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Jawel hoor, ze wisten dat ie een heel aardige golfer is.
Moet je er nu modjes bij halen om je gelijk te bewijzen ?

pi_22538726
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 20:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Moet je er nu modjes bij halen om je gelijk te bewijzen ?

Het moderatiebeleid is wel te vergelijken met het bondscoachbeleid - aardig maar te slap.
pi_22538767
Als we zo graag een speler willen naturaliseren kunnen we beter naar iemand als Alex gaan vissen Want daar zit 'm het grootste probleem toch wel, de verdediging. Ik zeg: Rehhagel als bondscoach
pi_22540132
Van Basten mag van mij best blijven, ook al is het nog niet echt perfect.

Maar ik wil zeker geen buitenlandse bondscoach het Nederlands elftal hoort een Nederlandse coach te hebben
pi_22540621
Lopen jullie niet een beetje te hard van stapel, na 2 officiele wedstrijden al iemand de deur willen wijzen...
Pain is weakness leaving the brain !
pi_22543068
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 20:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Het moderatiebeleid is wel te vergelijken met het bondscoachbeleid - aardig maar te slap.
Ik wil best mod worden hoor, en jou er rigoreus afsodemieteren hier!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_22543285
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 22:51 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik wil best mod worden hoor, en jou er rigoreus afsodemieteren hier!
pi_22543609
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 17:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

De linksbuiten positie is goed. De spitsenpositie ook. Op rechtsbuiten kan eigenlijk alleen Castelen fatsoenlijk uit de voeten
Je maakt een grapje?
  maandag 11 oktober 2004 @ 01:07:30 #99
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22546094
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 20:18 schreef cultheld het volgende:
Als we zo graag een speler willen naturaliseren kunnen we beter naar iemand als Alex gaan vissen Want daar zit 'm het grootste probleem toch wel, de verdediging. Ik zeg: Rehhagel als bondscoach
Alex, die Braziliaan die geen schot heeft en eigenlijk alleen maar in de weg kan lopen? Selecteer ik nog liever een stuk vangrail.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  Trouwste user 2022 maandag 11 oktober 2004 @ 01:25:18 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_22546429
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 01:07 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Alex, die Braziliaan die geen schot heeft en eigenlijk alleen maar in de weg kan lopen? Selecteer ik nog liever een stuk vangrail.
Is inmiddels gebeurd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')