Op het EK hebben we maar 1 wedstrijd gewonnen uit 5, daarnaast gingen we door bij gratie dat Duistland nog slechter was.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:49 schreef hardcore-freak het volgende:
Voorrondes zeggen niet zoveel, hoe vaak hebben we moeite gehad in de voorrondes en hoe vaak groeien we door in het toernooi!
Kunnen jullie Schotland uit nog herrineren ? Ja toen verloren we met 1-0 , en iedereen zat te janken en te schelden op het team! En warempel, Halve finale!!
Het komt goed rustig, geef meneer Van Basten de tijd eventjes! Zodra we de tickets naar Duitsland hebben, zal je zien dat we het heel ver gaan schopen met onze vaderlandse held
Voorlopig hebben wij het niet gedaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:03 schreef evert het volgende:
we moeten maar eens afwachten of tsjechie, finland en roemenie wel winnen bij macedonie. het is echt niet 'de zwakke' in de poule.
tsjechie vs. roemenie was ook een draak van een wedstrijd
nee, wij hebben het niet gedaan. maar wij hebben bijv. thuis gewonnen van tsjechie, dat moeten roemenie en finland ook nog maar doen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voorlopig hebben wij het niet gedaan
Daarnaast moet ik nog maar zien dat we punten gaan pakken tegen Roemenie, en ook Finland win je niet even 123. Nog niets is voorbij, zeker door de winst op tjechie, maar het is nu wel alle hens aan dek.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:17 schreef evert het volgende:
[..]
nee, wij hebben het niet gedaan. maar wij hebben bijv. thuis gewonnen van tsjechie, dat moeten roemenie en finland ook nog maar doen.
ben benieuwd welke verdediger van basten nog gaat oproepen.
verder zou het me niets verbazen als ie woensdag met 2 centrale spitsen gaat spelen (nistelrooij en Kuijt Makaay) en vd vaart op de 10 daarachter.
Ik denk niet dat men hoopt dat Oranje verliest, maar in ieders geheugen ligt nog de plaatsing voor het EK. Eerst alles verkloten en dan toch van Schotland winnen. Het schijnt dus nooit te willen, behalve als het echt, echt, echt moet. Ze verdienen onnozel veel allemaal, en ze voetballen als een stelletje amateurs.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Het was niet best. Maar ik krijg steeds vaker de indruk dat men hoopt dat Oranje verliest.
Daar kan ik niet tegen.
Jij bent cynicus van beroep?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:43 schreef ComComMer het volgende:
Ik heb anders een heel goed Macdonie gezien, tegen een zeer vernieuwd en nog niet ingespeeld Nederland... Ik denk dat Nederland een goede prestatie heeft neergezet...
Ik bekijk de dingen graag van een andere kant... maar dan nog... ik vond het niet slecht gespeeld... Hier komt een heel mooi team van... Dat denk ik...quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent cynicus van beroep?
De linksbuiten positie is goed. De spitsenpositie ook. Op rechtsbuiten kan eigenlijk alleen Castelen fatsoenlijk uit de voeten en ik heb het idee dat ie zich gisteren nogal liet intimideren door die paupers. De positie van de keeper is uiteraard ook goed. Van Bommel voert z'n taken naar behoren uit. Davids is denk ik terecht aanvoerder (al zou Van Bommel dat ook goed kunnen zijn). Dus ook zij mogen blijven staan. Nigel de Jong was gisteren de enige verdediger die het goed deed en daar begint het grote probleem van Nederland. Ook Sneijder kon niet imponeren op het middenveld en ik haat daar bijv. liever een Van Persie gezien als '10' met Van Bommel en Davids achter hem. Het wordt tijd dat Van Basten gaat investeren in verdedigers. Haal jongens als Zomer, Kruiswijk, Schut, Bosschaart en Kromkamp bij de selectie en laat hen concurreren met jongens als Heitinga, Bouma, Hofland, Ooijer, Gio en De Jong. Nu investeren in de verdediging betekent dat we er straks staan. Geen kans weggeven en de aanvallende impulsen laten ontstaan vanuit de individuele klasse van jongens als Robben, Van Persie, Van Nistelrooy, Castelen enz. Dan komt het helemaal goedquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:50 schreef ComComMer het volgende:
[..]
Ik bekijk de dingen graag van een andere kant... maar dan nog... ik vond het niet slecht gespeeld... Hier komt een heel mooi team van... Dat denk ik...
Ben ik het volledig me eens!quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:43 schreef ComComMer het volgende:
Ik heb anders een heel goed Macdonie gezien, tegen een zeer vernieuwd en nog niet ingespeeld Nederland... Ik denk dat Nederland een goede prestatie heeft neergezet...
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:37 schreef JPM01 het volgende:
SCH for bondscoach![]()
We kunnen ook wachten totdat de kwalificatie echt onmogelijk is, wat jij wilquote:1 slechte wedstrijd en gelijk weer zeuren dat die moet opstappen![]()
Ja het wordt tijd voor harde maatregelen. Een schande hoe van Basten al maanden de hand boven het hoofd wordt gehouden. Hoelang wacht de KNVB nog ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
We kunnen ook wachten totdat de kwalificatie echt onmogelijk is, wat jij wil
Ik vrees ook dat we op z'n minst puntverlies gaan lijden. Tenzij de nieuwe man Stam heet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
Als we verliezen van Finland, zijn jullie dan nog zo blij met Marco?
Want we gaan verliezen - Finland is beter.
Te lang ben ik bang. Zoals altijd. Ze kunnen nu hun vergissing nog goedmaken en toegeven dat het niet zo handig was de hulpcoach van een tweede elftal te kiezen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd voor harde maatregelen. Een schande hoe van Basten al maanden de hand boven het hoofd wordt gehouden. Hoelang wacht de KNVB nog ?
Als we winnen van Finland, moet Marco dan nog steeds weg?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
Als we verliezen van Finland, zijn jullie dan nog zo blij met Marco?
Dream on! Moet jij eens opletten hoe Finland straks wordt opgerold. Hey het is voetbal he, daar is alles mogelijk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:56 schreef SCH het volgende:
Want we gaan verliezen - Finland is beter.
Nou zeg - wat hadden die Macedoniers een respect. Zag je hoe ze allemaal met hem op de foto wilden, en hun excuses aanboden voor die twee doelpuntenquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:02 schreef tong80 het volgende:
Waarom geen Aad de Mos, of een Hansje van der Pluim ? Ik snap heel het beleid niet meer. Alsof ze in het buitenland respect hebben voor een van Basten.
Dat zeg ik toch ook. Waarschijnlijk hadden ze nog nooit van hem gehoord.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zeg - wat hadden die Macedoniers een respect. Zag je hoe ze allemaal met hem op de foto wilden, en hun excuses aanboden voor die twee doelpunten![]()
Jawel hoor, ze wisten dat ie een heel aardige golfer is.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Waarschijnlijk hadden ze nog nooit van hem gehoord.
Moet je er nu modjes bij halen om je gelijk te bewijzen ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze wisten dat ie een heel aardige golfer is.
Het moderatiebeleid is wel te vergelijken met het bondscoachbeleid - aardig maar te slap.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je er nu modjes bij halen om je gelijk te bewijzen ?
Ik wil best mod worden hoor, en jou er rigoreus afsodemieteren hier!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het moderatiebeleid is wel te vergelijken met het bondscoachbeleid - aardig maar te slap.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik wil best mod worden hoor, en jou er rigoreus afsodemieteren hier!
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
De linksbuiten positie is goed. De spitsenpositie ook. Op rechtsbuiten kan eigenlijk alleen Castelen fatsoenlijk uit de voeten
Alex, die Braziliaan die geen schot heeft en eigenlijk alleen maar in de weg kan lopen? Selecteer ik nog liever een stuk vangrail.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:18 schreef cultheld het volgende:
Als we zo graag een speler willen naturaliseren kunnen we beter naar iemand als Alex gaan vissenWant daar zit 'm het grootste probleem toch wel, de verdediging. Ik zeg: Rehhagel als bondscoach
![]()
Is inmiddels gebeurd.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alex, die Braziliaan die geen schot heeft en eigenlijk alleen maar in de weg kan lopen? Selecteer ik nog liever een stuk vangrail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |