quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dan faal jij ook hier als Fok!ker. Stap jij ook ff op?
Zie je nu de absurditeit in van je overtuiging dat van basten faalt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Iedere andere coach was afgefikt maar enkelmans heeft ineens alle krediet van de wereld. Dat verdient gewoon een beetje tegenwicht, het is wat vroeg maar beter dan te laat, zegt mijn moeder altijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zie je nu de absurditeit in van je overtuiging dat van basten faalt?
Hij heeft gvd nog geen wedstrijd verloren, en een groepsproces in gang gezet dat op middellange termijn de vruchten moet gaan afwerpen. maar jij zit te beweren dattie faalt. ja hoor, dan heb je er verstand van.
Van fouten moet je leren (ook een wijsheid van Mem)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Van Gaal en Rijkaard zijn destijds ook niet na 4 wedstrijden afgefikt
Weet je al tegen wie ze spelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:06 schreef popolon het volgende:
Ik zou alvast maar kaartjes bestellen voor de finale sch.
Finale tegen Macedonie, maar da's logisch.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet je al tegen wie ze spelen.
Sorry pop, ik vertrouw jou wel hoor maar je maatjes komen steeds weer met zinnetjes die schreeuwen om weerlegging
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Finale tegen Macedonie, maar da's logisch.
Helaas ben je niet bij machte om die te gevenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:07 schreef SCH het volgende:
Sorry pop, ik vertrouw jou wel hoor maar je maatjes komen steeds weer met zinnetjes die schreeuwen om weerlegging
Toch wel in die mate dat er al tien pagina's zijn volgepoept over deze volledig onzinnige stellingquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Helaas ben je niet bij machte om die te geven
SCH heeft de login functie nog niet ontdekt, sssssttt...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:15 schreef numero_uno het volgende:
6 pagina's (zover ik zie) en volges mij komt deze woede gewoon voort uit jaloezie. SCH heeft namelijk hele goede wedstrijden gespeeld de laatste tijd en hij is niet geselecteerd...
Hangt er vanaf hoe veel posts je opstelt op een pagina.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:15 schreef numero_uno het volgende:
6 pagina's (zover ik zie)
Ik ben inderdaad een wereld-blaasvoetballerquote:SCH heeft namelijk hele goede wedstrijden gespeeld de laatste tijd en hij is niet geselecteerd...
Jaloezie is iets van hetero's hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:19 schreef kamagurka het volgende:
En jaloers is zijn levensmotto volgens mij
Heb je ook eerwraak tussen homo's na verbroken relaties? Toch maar eens aan Hiz vragenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jaloezie is iets van hetero's hoor
Voorzover ik weet wel. Heb ik jullie misschien toch even gekoppeld zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:19 schreef SCH het volgende:
Is Hiz homo dan, en allochtoon? Da's een boeiende combi zeg![]()
Dat vind ik dan heel knap gerealiseerd in korte tijd want laat dat nou precies zijn bedoeling zijn geweest. Ik citeer, tijdens zijn aanstelling: "Voetbal moet weer leuk zijn. Zijn we indertijd niet allemaal gaan voetballen omdat we het leuk vonden.?"quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nou, SCH heeft toch echt wel een punt. Nederland heeft alleen maar geluk gehad en misschien in totaal 30 minuten goed gevoetbald, op een ruime 450. Het selectiebeleid van Marco is ook op zijn minst vreemd te noemen. Advocaat werd al afgekraakt na een gelijkspel in een oefenpotje, dus enigszins vreemd is het wel dat Marco als supercoach wordt gezien.
Vandaag had men in het AD een aardige omschrijving: Oranje speelt pupillenvoetbal. Er zit geen idee achter, maar ze zijn enthousiast. Met Dirkie als überpupil.
En onder Advocaatje leef je nog was het helemaal niet om aan te zien en vervreemdde het elftal zich van de achterban. Wat is beter dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nou, SCH heeft toch echt wel een punt. Nederland heeft alleen maar geluk gehad en misschien in totaal 30 minuten goed gevoetbald, op een ruime 450. Het selectiebeleid van Marco is ook op zijn minst vreemd te noemen. Advocaat werd al afgekraakt na een gelijkspel in een oefenpotje, dus enigszins vreemd is het wel dat Marco als supercoach wordt gezien.
Vandaag had men in het AD een aardige omschrijving: Oranje speelt pupillenvoetbal. Er zit geen idee achter, maar ze zijn enthousiast. Met Dirkie als überpupil.
We hebben idd heel veel geluk gehad. De Tsjechen hadden enorm veel kansen tegen ons. Tegen Macedonië hebben we ook veel kansen weggegeven en als je zag hoe wij tot de doelpunten kwamen tegen Finland dan straalt daar ook niet echt kracht uit (in de zin van mooie aanvallen). Die eerste was een blinde bal van Cocu, die tweede na een schot uit de tweede lijn (ook geen uitgespeelde aanval) en de derde ontstond voor 20% dankzij Castelen en voor 80% door Petri (hoewel Ruud 'm netjes binnenschoot).quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Het finse doelpunt was een opeenstapeling van fouten (Cocu, Davids), en niet omdat dat nou zo'n geweldige aanval was, een gewone hijs naar voren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:15 schreef Loohcs het volgende:
[..]
We hebben idd heel veel geluk gehad. De Tsjechen hadden enorm veel kansen tegen ons. Tegen Macedonië hebben we ook veel kansen weggegeven en als je zag hoe wij tot de doelpunten kwamen tegen Finland dan straalt daar ook niet echt kracht uit (in de zin van mooie aanvallen). Die eerste was een blinde bal van Cocu, die tweede na een schot uit de tweede lijn (ook geen uitgespeelde aanval) en de derde ontstond voor 20% dankzij Castelen en voor 80% door Petri (hoewel Ruud 'm netjes binnenschoot).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |