Kortom een geinig mannetje met veel.... heel veel fantasie en erg zelfverzekerd.quote:Toffe gozerPuber, grote fan van The O.C en voetballer. Is bezig met Ninja gaiden maar wil niet echt lukken en is gewoon te n00b! Verder is hij met Rainbow six 3: Black arrow altijd gezellig, heeft een zwak voor Rayman(NL) en haat Pikmin(2). Own een goedeHeeft een PC, Xbox en Gamecube
Het woord boomknuffelaar was toch nog niet genoemd door onze rechtse medegamersquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:04 schreef -Mzraki- het volgende:
True GinaG, maar dat is slechts een antwoord op hun kinderachtige: "Boomknuffelaar"
Ik was ze maar even voorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het woord boomknuffelaar was toch nog niet genoemd door onze rechtse medegamersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*schouderklopje*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:04 schreef rockstah het volgende:
[GAM slowchat] waar capibar zijn kop moet houdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Het noteerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:04 schreef pkwarts het volgende:
ja gina, dat gedrag doe ik de hele dag. maar alleen als mijn moeder madonna niet kijktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
daarintegen nazi welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het woord boomknuffelaar was toch nog niet genoemd door onze rechtse medegamersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gohquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
daarintegen nazi welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar gelukkig zijn wij kinderachtigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
''Pre-emptive strike'', kan soms meer kwaad dan goed doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik was ze maar even voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
daarintegen nazi welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar gelukkig zijn wij kinderachtigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig nemen we Mzraki niet echt serieusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
''Pre-emptive strike'', kan soms meer kwaad dan goed doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
''Pre-emptive strike'', kan soms meer kwaad dan goed doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dit is een nuttige bijdrage hier, hieruit kunnen we opmaken dat je een boomknuffelaar bent, omdat je alcoholist bent en later wel een uitkering wil als je de hele dag euroshopper bier drinkt en tv-reclame kijktquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga even een biertje pakken.
Als ik me niet vergis, is pkwarts ook niet vies van een biertje, vertaal dat eens ff naar de toekomstquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja dit is een nuttige bijdrage hier, hieruit kunnen we opmaken dat je een boomknuffelaar bent, omdat je alcoholist bent en later wel een uitkering wil als je de hele dag euroshopper bier drinkt en tv-reclame kijktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij ging in op het feit dat het erg makkelijk is om een vooroordeel klaar te hebben. want als ik me niet vergis is peristilius ook linksquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, is pkwarts ook niet vies van een biertje, vertaal dat eens ff naar de toekomstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop