Wat heeft dat met de sjagrijnige arrogante rotkop van Barbare B. te maken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
*fluistert*
Smeets, Tan, Egbers...
*rilt*
Nee, maar je draait mijn stelling om. En vrolijk ogend is idd iets waar je in hilversum ver mee komt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is dus onmogelijk om als goed opgeleide, vrolijk ogende en niet te vergeten je hele leven al voetballende vrouw op eigen kracht in de tv-wereld terecht te komen bij een sportprogramma?
Smeets kan zo op de cover van de playgirlquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de sjagrijnige arrogante rotkop van Barbare B. te maken?
Achter een desk ja. Die staan dus niet bij belangrijke wedstrijden op het veld ofzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ehm, mevrouw van Trigt, Giselda Visser, Dione de Graaf doen ook wel eens iets met voetbal.
maar daar vind ik haar ook waardeloosquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:28 schreef Cheiron het volgende:
Bij Godenzonen is ze gewoon vaste kracht.. En dat wordt zelfs nog gepresenteerd door een vrouw!
Yup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar je draait mijn stelling om. En vrolijk ogend is idd iets waar je in hilversum ver mee komt.
Die doen helemaal niks met voetbal. De één presenteerd het journaal, de ander schrijft in de Libelle dat ze zo inteligent is, en de andere zit er voor haar tieten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ehm, mevrouw van Trigt, Giselda Visser, Dione de Graaf doen ook wel eens iets met voetbal.
Je kijkt nooit naar het journaal he, ik wist het welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:30 schreef zjroentje het volgende:
Annette heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
Ik vind het zo fijn om te zien dat jij vrouwen zo serieus neemt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die doen helemaal niks met voetbal. De één presenteerd het journaal, de ander schrijft in de Libelle dat ze zo inteligent is, en de andere zit er voor haar tieten.
Ik wilde het al niet tikken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
en de andere zit er voor haar tieten.
De enige die ik serieus neem is Ria Stalman. En laat ik nou net haar niet serieus willen nemen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn om te zien dat jij vrouwen zo serieus neemt.
Altijd beter dan harde T van Tanquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:22 schreef raptorix het volgende:
Als flikker zijnde vind ik haar een klote pot, vooral haar stem klinkt als de grammofoonspeler van het stadion in skopje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |