ik dacht omdat het beton te slecht was... schijnbaar staat het op instorten oidquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met de bouw van dat grote hotel?
Geldgebrek oid?
Ze schijnen het technisch niet voor elkaar te kunnen krijgen het goed af te maken. Bijvoorbeeld de watervoorziening op de bovenste verdiepingen zou een probleem zijn, begreep ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met de bouw van dat grote hotel?
Geldgebrek oid?
Zeer intressante ducumentaire..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef kikoooooo het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6951629397402742053
Dit vond ik een leuk verslagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:25 schreef freddygonzales het volgende:
Een ander reisverslag van Noord Korea met foto's.
Reisverslag Noord Korea
Inderdaad, had ik vorige week ook gelezen toch wel indrukwekkend eigenlijk.quote:
niemand mag ze iets geven, omdat die kinderen niet bestaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:00 schreef illusions het volgende:
Die Discovery documentaire is echt erg, die kinderen daar hebben echt geen moer om te eten, zo erg dat hun haar er lichter van wordt. En niemand die ze even iets geeft ofzo. Ik snap echt niet hoe je zo met oogkleppen op kan leven in een dorpje in de modder.
Dat het hotel nooit afgebouwd zal worden lijkt mij inderdaad ook vrij duidelijk en dat geld daarvoor niet de enige reden is, is ook niet helemaal vreemd, maar dat zullen de Noord-Koreanen nooit toegeven natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
@dweepo: dat de bouw stil ligt is de officiele versie, maar er kleven nogal wat technische problemen aan het ontwerp, volgens mij. nog los van de vraag wat er allemaal aan herstel komt kijken aan een pand dat er al jaren in weer en wind zo bijstaat.
Over het hotel als toeristische attractie; hoe dicht ben je er dan bijgeweest? Echt aan de voet van de pyramide?Ik heb destijds nog speciaal aan de gidsen gevraagd of het in het programma kon worden opgenomen, maar we konden alleen even een fotostop maken op geruime afstand (zie de foto in een van de andere Noord Korea topics).
Je moet niks, je kan tenslotte ook 'alleen'. Maar ik denk dat het wel stukken beter is om met een groepsreis mee te gaan, je voelt je iets minder gehersenspoeld en je hebt eens iemand om de bizarre voorvallen van de dag mee door te nemen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef k_man het volgende:
Waarom iemand zoeken die mee wil? Je moet toch met een groepsreis mee.
Dat is wel zo, maar tijdens en na je reis is het mooi om ervaringen te kunnen delen met iemand die je kent. Ik vind dat toch wel iets toevoegen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef k_man het volgende:
Waarom iemand zoeken die mee wil? Je moet toch met een groepsreis mee.
Denk je dat ze daar een overvloed hebben aan Nederlandstalige tolken?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef PLAE@ het volgende:
Ik lees in al die verlagen nooit iets over afluisterpraktijken of wat dan ook
Je valt vast helemáál niet op met je Westerse uiterlijk tussen al die Koreaantjes hè?quote:Vooral 's nachts een ommetje maken en effe ontsnappen dat lijkt me bijzonder. Maarja misschien wel heel zwaar strafbaar![]()
Gewoon klikken op het linkje in mijn sig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef WRDA6 het volgende:
Jammer dat de foto's die eerst in dit topic stonden niet meer te zien zijn (i.i.g. niet hier).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |