abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:24:25 #276
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24045743
Da's wel een van de meest heavy piercings voor mannen. Volgens mij wil jij dat wel

Er zijn trouwens toch zat linkjes te vinden met uitgebreide beschrijvingen, etc.?
Bv. een goede en complete: http://www.metaflesh.com/
Proud Powerpauper
pi_24055077
Groeit een tepelpiercing snel uit?
Ik heb 2 keer een navelpiercing gehad,en beide uitgegroeit,vandaar...
pi_24055394
niekky
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:12:36 #279
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24057423
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Bij mij is nog geen enkele piercing uitgegroeid (zelfs mijn scrumper niet, hoewel deze altijd wel 1 tot 3mm inzakt).
Proud Powerpauper
pi_24067550
* innepin wil graag een labret. Ik ben alleen een beetje een schijterd...
Verder ga ik 1 januari naar Amerika, is misschien niet zo'n slim idee om 't daarvoor te doen, mbt genezen enzo? Of maakt het niet zo veel uit als ik bijv een week na het piercen wegga? (ik weet natuurlijk niet of er goede piercingshops in de buurt zitten van mijn toekomstige woonplek, vandaar.)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_24082676
Hey, ik heb ff een vraagje want ik ben wel een beetje bezorgd nu.
Ik heb 11 december (vorige week zaterdag) een tongpiercing laten zetten, daarna is mijn tong op gaan zwellen.. afgelopen vrijdag was mijn tong nog net zo dik als de zaterdag dat ik 'm had laten zetten dus ik ben terug gegaan naar de piercingshop en daar hebben ze er een langer staafje ingezet, hun woorden waren toen: "met 3 dagen moet de zwelling al heel veel verminderd zijn hoor:)". Het is nu zondag en ik zie zelf echt geen enkel verschil in zwelling.. ik maak me nu wel ontzettend veel zorgen want dit hoort toch niet? Ik zou nu toch al wel duidelijk verschil moeten zien?
pi_24084214

Zo een ga ik laten zetten als ik 16 ben .
pi_24084226
Kruisje
pi_24084241

Zo een dus .
pi_24085232
hoe zit dat nou precies bij de meeste piercingstudio's?
Piercen ze sowieso niet onder de zestien en heb je tussen je zestiende en achttiende nog toestemming van je ouders nodig?
Of heb je dat niet meer nodig als je boven de zestien bent? (ik ben zeventien).
  maandag 20 december 2004 @ 00:33:49 #286
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24094220
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:44 schreef bitchesrule88 het volgende:
Hey, ik heb ff een vraagje want ik ben wel een beetje bezorgd nu.
Ik heb 11 december (vorige week zaterdag) een tongpiercing laten zetten, daarna is mijn tong op gaan zwellen.. afgelopen vrijdag was mijn tong nog net zo dik als de zaterdag dat ik 'm had laten zetten dus ik ben terug gegaan naar de piercingshop en daar hebben ze er een langer staafje ingezet, hun woorden waren toen: "met 3 dagen moet de zwelling al heel veel verminderd zijn hoor:)". Het is nu zondag en ik zie zelf echt geen enkel verschil in zwelling.. ik maak me nu wel ontzettend veel zorgen want dit hoort toch niet? Ik zou nu toch al wel duidelijk verschil moeten zien?
De ene persoon is de andere niet. Iig niet uithalen en gewoon iets meer geduld hebben. Het is ook niet niets voor je lichaam om opeens een stuk ijzer door een spier te verwerken. Als het echt veel pijn gaat doen of als er vies spul (etter oid) uit komt zou ik me zorgen gaan maken.
Proud Powerpauper
pi_24099244
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Verschilt per persoon. Bij mij (m) zit 'ie nog exact op dezelfde plaats (ruim 4 maanden).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_24099617
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:43 schreef Adurothiel het volgende:
hoe zit dat nou precies bij de meeste piercingstudio's?
Piercen ze sowieso niet onder de zestien en heb je tussen je zestiende en achttiende nog toestemming van je ouders nodig?
Of heb je dat niet meer nodig als je boven de zestien bent? (ik ben zeventien).
Bij mijn vaste shop:

Piercen: Nooit onder de 16, tussen 16 en 18 ouder meenemen, toestemming is niet genoeg
Tattoo: Nooit onder de 18

pi_24103731
Mijn piercing is eruit. Eigen schuld, ik ging er ook niet zorgvuldig mee om. Ik ga wachten tot ik 16 ben (= over 2 maand) en dan laat ik in een goede zaak een nieuwe zetten. Samen met een scaffold .
pi_24105282
Labret is zowat bij mij genezen zit nu een kleiner-staafje en voel er totaal niks meer van

Een kerel had nu een labret aan de linker-kant van zijn lip laten zetten..

Niet al te beste piercing-shop volgens mij

Hij zei dat ze eerst zowat mis prikte en daarna hadden ze geprikt.. Toen hadden ze een te grote ring in gedaan moest het er weer uit en douwde ze het plastic staafje er gewoon weer door heen *auw*

Nu zit het nogal blauw, vraag mij af wanneer het gaat ontsteken..
pi_24106457
Eek DeadKnight wat een eng verhaal.
Maar goed ik vroeg dus iets eerder wat over een labret, heeft niemand een geruststellend antwoord? *pruil*
  maandag 20 december 2004 @ 19:13:32 #292
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24106557
innepin, misschien dien je iets duidelijker te zijn mbt waar je naartoe wilt met je vraag. Ik zie anders geen probleem.
Proud Powerpauper
pi_24107137
Ik heb zelf alleen gaatjes in mijn oren. Nou wil ik graag een labret, al een tijdje, en dan wil ik dat ook meteen Voor het eind van het jaar. Maar als er nou een grote kans is dat je naar je piercer terugmoet, voor routine/ontstekingen/hulp enzo, dan wordt het lastig, omdat ik 1 januari emigreer....
m.a.w. is het slim om nu een piercing te nemen of is het niet handig om zo snel er na weg te gaan?
  maandag 20 december 2004 @ 19:59:12 #294
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24107513
Nee, als jij naar een goeie piercer gaat en gelijk een tweede korter staafje mee neemt daaro zie ik geen probleem. Nazorg doe je zelf en niet jouw piercer. Schoon houden, goed verzorgen en vooral je vingers er van af houden zijn de keywords. Succes met je verhuizing.
Proud Powerpauper
pi_24107601
Dankjewel misschien heb ik nu de moed om naar de piercer te gaan
  donderdag 23 december 2004 @ 09:09:19 #296
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24153517
Uit gesloten topic.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Er zijn vast al veel topics over geweest, maar ik begin toch maar weer een nieuwe!

Ik wil al heel lang een piercing. Niet door m'n lip maar net daar onder. (je kunt het een kinpiercing noemen?) Ik heb er voorlopig geen geld voor maar ik weet heel erg zeker dat ik er 1 ga nemen zodra ik het geld er wel voor heb.
Nou ben ik best wel benieuwd naar hoe dat in z'n werk gaat. Doet het pijn om hem te laten zetten? Hoe lang hou je er 'last' van? Krijg je geen last met je tandvlees, aangezien de achterkant daar tegenaan zit? Dat soort dingen. Dus mensen met (kin)piercing ervaring, vertel het!
pi_24153741
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Uit gesloten topic.
[..]
DIt is een KINpiercing he.

Bedoel je dat?
pi_24154065
Ik denk dat hij een labret bedoelt.
pi_24154526
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Uit gesloten topic.
[..]
Het lijkt me een beetje een raar verhaal om last van je tandvlees te krijgen als je een piercing hebt die NIET door je lip zit. Ik denk dat jij bedoeld: niet door het "roze-gekleurde" gedeelte van je lip maar eronder, een labret dus. Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik wil er zelf ook eentje maar ik wacht nog tot februari.
pi_24154557
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:55 schreef martinuhhh het volgende:
Ik denk dat hij een labret bedoelt.
Ja, hij zegt kinpiercing?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')