Heb je iets van een link?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:14 schreef NightH4wk het volgende:
International Economics and Finance op de Universiteit van Tilburg.
Dit is iig wat ik ga doen volgend jaar en komt wel aardig overen met wat je beschrijft, behalve de locatie.
In Maastrict, Rotterdam en Groningen had je dacht ik ook zoiets, maar dan meer gericht op Business.
http://www.uvt.nl/studiek(...)gelijkheden/ief.htmlquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je iets van een link?
ik was vergeten te vermelden dat ik een HBO opleiding zoekquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:17 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/studiek(...)gelijkheden/ief.html
Maar imo is de site bagger. Vond de opendag vorig jaar wel ok.
Ok, maar ik kwam 4x studie en 1x opleiding tegen in je post en TT.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik was vergeten te vermelden dat ik een HBO opleiding zoek
het schijnt dat hbo tegenwoordig ook studeren isquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:28 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ok, maar ik kwam 4x studie en 1x opleiding tegen in je post en TT.
Ze noemen MBO al studerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
het schijnt dat hbo tegenwoordig ook studeren is
tegen die tijd ben ik 24, ik denk niet dat ik dan nog verder wil studeren. En anders wordt dat dan toch in t buitenland, want hoe sneller ik NL uit ben, hoe beter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:55 schreef Quickbeam het volgende:
om nog maar eens een niet hbo opleiding et noemen. Economics in maastricht (wat ik STUDEER) is erg international dus misschien iets voor na je hbo p
als je je P haalt mag je door naar de uni....quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik 24, ik denk niet dat ik dan nog verder wil studeren. En anders wordt dat dan toch in t buitenland, want hoe sneller ik NL uit ben, hoe beter.
Ik weet ook niet of ik een WO studie wel aankan, ik heb maar Mavo gedaan hequote:Op zondag 10 oktober 2004 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je je P haalt mag je door naar de uni....
Je P kun je halen in 1 jaar... dus doe je er een jaartje langer over maar heb je wel een wo-studie gedaan!
Klopt, ik heb me er nu meer in verdiept, en het lijkt me een super gaven baan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:41 schreef Quickbeam het volgende:
ik weet alleen het beroep zelf enorm stressvol is. je verdient veel, maar je hebt ook enorme verantwoordelijkheid/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |